دوج و نسخه ویژه 100 سالگی

امسال دوج در لوای نام کرایسلر جشن صد سالگی خود را برپا می‌کند. به همین منظور دو نسخه ویژه از چارجر و چلنجر را به بازار خواهد فرستاد. این خودروهای ویژه، از عناصر منحصر به فرد از جمله رنگ قرمز خاص، چرخهای آلومینیومی 20 اینچی، علائم یادبود 100 سالگی، سوئیچ مخصوص و کیت ویژه و کتاب یادبود بهره می‌برند.

2014 Dodge Challenger 100th Anniversary Edition
2014 Dodge Challenger 100th Anniversary Edition

دوج چارجر 20144 به یاد دوج استراز 1914 (Dodge Est. 1914) علاوه بر اسپویلر عقب، نشانهای 100 و چرم NAPPA و کنسول جدید و شیفتر تعویض دنده از روی فرمان و تشک‌های ویژه کف با موتوری به قدرت 300 اسب بخار از شش سیلندر V شکل 3.6 لیتری و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته برخوردار است. البته برای تشنگان سرعت، موتور V8 به حجم 5.7 لیتر نیز مهیاست که 370 اسب بخار نیرو در چنته دارد. همه اضافات این نسخه ویژه 2200 دلار آب می‌خورند.


همانند چارجر، دوج چلنجر 100 سالگی هم از چرخهای جلا خورده آلومینیومی و تغییرات داخلی و تجهیزات مشابه سود می‌برد. این خودرو هم با همان موتور Pentastar V6 به حجم 3.6 لیتر اما با قدرت 305 اسب بخار و گیربکس شش سرعته دستی یا 5 سرعته خودکار و موتور V8 مشابه چارجر و با قیمتی بیش از 2500 دلار بالاتر از مدل استاندارد عرضه می‌شود.

69 دیدگاه

  1. Nima
    سوابق: (796 دیدگاه) ,

    آقايون،آقايون درست فكر كنيد.
    آقا امير شما كه ميگى من موستانگ داشتم.هيچ فكر كردى كه موستانگ يه ماشين اسپرته و بايد خشك باشه تا راننده تسلت بر رانندگيش داشته باشه.
    بعدشم اونايى كه ميگن آمريكايى ها از موتور 5.7 ليترى 370 اسب ميگيرن.به گشتاورشم توجه كردن؟؟؟كه خداست.!!!
    كدوم پورشه يا آلمانى 0-100 همون موستانگ gt 500 رو داره؟؟3.8 ثانيه با 662 اسب بخار از 5 ليتر.ها شما فقط 5.7 كه 370 اسب ميده رو ميبين ولى 5 ليتر 662 اسب رو نميبينين.كامارو هم كه عالى.
    Zl1 كامارو با 590 اسب همون موستانگو ميگيره.
    يا شاخ همه كوروت ZL1 كه با كيت توربو 0-100 حدود 1.2 ثانيه ميزنه.بوگانى هم با 4 تا توربو نتونست زير 2 بزنه.
    خواستين لينك ميدم. شعار منم only chevy هست چون واقعا آمريكا ماشين ميسازه.
    راستى اون دوستى كه گفت ماشين آمريكايى كيفيت نداره.پس چرا هنوز بعد 35 سال يه قطعه رو ماشينه و داره كار ميكنه يا چراغاش هنوز مات نشده؟نيست آخه كيفيتش پايينه واسه همينه.
    از نظر لوكسى قبول دارم بنز و بقيه المانى ها بهترن.ولى فقط آلمانى ها و بنزش.به نظر من تكنولوژى دوم تو صنعت خودرو سازى كاديلاك از GM هست.حالا ديگه نميخوام وارد جزعيات شم.همين جوريشم خيلى شد.اگه ميخواستم كامل بنويسم خودش مقاله ميشد.شرمنده هم دوستانم كه اينقدر طولانى شد ولى خوب حق آمريكايى بود كه ازش دفاع شه.راستى ماشين هاى انگليسى هم خودشونم ميگن خرج بالا و خرابى زياد.بخصوص رنجرور.

    پاسخ
  2. شروین
    سوابق: (517 دیدگاه) ,

    یه حرف حساب شنیدیم بالاخره. ایول داش نیما…

    پاسخ
    1. Nima
      سوابق: (796 دیدگاه) ,

      ممنون داداشم.
      بايد دفاع ميشد.
      ديگه داشت زورم ميگرفت.

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.