رام 1500 شورشی و حمله به مسیرهای سخت

نمایشگاه دیترویت 2015: رام یک نسخه آفرود از تراک 1500 دوج را با نام شورشی یا ربل معرفی کرد. در نگاه نخست، طراحی خاص جلوپنجره مشکی رنگ و سپرهای آفرود و عبارت بزرگ RAM جلب توجه می‌کنند.

2015 Ram 1500 Rebel
2015 Ram 1500 Rebel

با کمی دقت بیشتر، چراغ‌های LED جلو، ضربه‌گیرهای ویژه آلومینیومی و سپرهای با پوشش رنگ پودری، درب کاپوت با دو دریچه هوای اضافی، چرخ‌های ویژه 17 اینچی مات با تایرهای آفرود 33 اینچی تویو، اگزوزهای دو تایی کرومی و نشان رام روی درب عقب نیز به چشم خواهند آمد.

2015 Ram 1500 Rebel
2015 Ram 1500 Rebel

ویژگی‌های خاصی برای افزودن امکان ورود به مسیرهای ناهموار برای این خودرو پیش‌بینی‌شده. افزودن فاصله کف از زمین به میزان 2.5 سانتی‌متر آن را به اندازه 26.2 سانتی‌متر بالاتر از زمین قرار داده که بهترین در این کلاس می‌باشد و استفاده از تعلیق بادی و کیت بالابر 1 اینچی، دو قلاب در جلو و بهبود زاویه ورود و خروج به مسیرهای تپه ای شیب‌دار از خصوصیات مثبت رام ربل محسوب می‌شوند.

2015 Ram 1500 Rebel
2015 Ram 1500 Rebel

فضای داخل کابین نیز به شکلی منحصربه‌فرد طراحی شده است. ترکیبی از رنگ مشکی، نقره ای و خطوط قرمز، فضایی جذاب و البته کلاسیک و گرم ایجاد کرده‌اند. روکش وینیل صندلی‌ها با الگوی عاج تایرها به‌صورت برجسته تزئین شده است. کنسول وسط عریض همراه با فضای کافی برای لوازمی چون گوشی و تبلت می‌باشد.

2015 Ram 1500 Rebel Crew Cab 4x4 interior
2015 Ram 1500 Rebel Crew Cab 4×4 interior
2015 Ram 1500 Rebel Crew Cab 4x4 interior
2015 Ram 1500 Rebel Crew Cab 4×4 interior

2015 Ram 1500 Rebel Crew Cab 4x4 interior
2015 Ram 1500 Rebel Crew Cab 4×4 interior

رام 1500 ربل به صورت انحصاری با اتاق دو کابین crew cab با فضای 1.7 متری ارائه می‌شود.

برای این خودرو یک موتور 3.6 لیتری پنتااستار با قدرت 305 اسب بخار و گشتاور 364 نیوتن متر و یا یک موتور 8 سیلندر V شکل 5.7 لیتری از سری HEMI با قدرت 395 اسب بخار و گشتاور 555 نیوتن متر قابل انتخاب می‌باشند. برای انتقال نیرو از یک گیربکس هشت سرعته خودکار استفاده می‌شود و می‌توان انتقال نیرو به هر چهار چرخ را نیز به‌صورت اختیاری انتخاب نمود. مصرف سوخت مدل V6 تنها 9.4 در صد کیلومتر می‌باشد.

[jwplayer mediaid=”99615″]
[دانلود ویدئو]

47 دیدگاه

  1. انزو
    سوابق: (370 دیدگاه) ,

    یه مقاله گداشتین که توش دوج رام بدترین شده بود.ببینیم این چی میشه!

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل نوید
      نوید
      سوابق: (1525 دیدگاه) ,

      برادر اونجا به همه ی خودرو ها از جمله 918 و اسمارت مقایسه شده بود
      بعدشم اونجا بدترین نبود
      تیتر مطلب اشتباه بود باید مینوشت بیشترین و کمترین
      شما نگاه کن ببین توی وزن و شتاب و … آخر شد
      خب با این هیکل بایدم می شد
      ….

      پاسخ
      1. انزو
        سوابق: (370 دیدگاه) ,

        خب خوبه خودتم داری میگی با این هیکل بایدم میشد!!!پس شده.حالا با چه هیکلی یا با کیا مقایسه شده ولی به هر حال بدترین شده.در ضمن توی ترمز و مصرف سوختم بود.کلا تو همه چی از همه بدتر بود.خیلی ماشینای دیگم تو کلاس خودشم میتونستن بشن پس چرا این بدترین شد؟اون مقاله رو هم من ننوشتم که به من میگی.پدال نوشته برادر.

        پاسخ
        1. مجتبی(ساروی)
          سوابق: (551 دیدگاه) ,

          انزو جان یه همچین منطقی از شما بعیده برادر .خئدت یه لحظه تعداد دیسلایک ها رو بشمار متوجه میشی چند نفر با شما مخالف هستن

        2. S97
          سوابق: (74 دیدگاه) ,

          آخه برادر من، لامبورگینی هم بیاد با پراید مقایسه بشه میشه سنگین نرین و پرمصرف ترین. میخوام بگم که هر ماشینی رو نباید با هر ماشین دیگه مقایسه کرد و…

      2. تصویر پروفایل ALIUnited
        ALIUnited
        سوابق: (135 دیدگاه) ,

        لامصب خیلی بزرگه . پشت چراغ قرمز بغل یکیش با 206 وایستاده بودیم , کاپوت جلوش با سقف 206 هم ارتفاع بودن .
        ولی مصرفش نسبت به قدرت و وزنش خیلی مناسبه .

        پاسخ
    2. E 36
      سوابق: (753 دیدگاه) ,

      فوق العادس هم زیبا هم با ابهت هم قوی !
      حسابی از خجالت F150 درمیاد

      پاسخ
    3. شروین
      سوابق: (517 دیدگاه) ,

      توی اون مقاله دوج رام 4500 که بیشتره کامیونته تا وانت با 918 هایپر کار مقایسه شده بود که کاملا غیر عقلانیه.
      رام فقط یک مدل نیست. مدلهاش تو این لینکه:
      http://www.ramtrucks.com

      پاسخ
    4. تصویر پروفایل احسان آرسنالی
      احسان آرسنالی
      سوابق: (1108 دیدگاه) ,

      شما توضیحات اون مقاله رو درست نخوندین مثلا رام رو با یه خودروی پلاگین هیبرید مقایسه کرده بودند

      پاسخ
    5. تصویر پروفایل مسعود
      مسعود
      سوابق: (16 دیدگاه) ,

      اون رام 4500 بود که درواقع یک کامیونت هست تا وانت !
      رام 1500 با 0 تا 100 فقط 5.4 ثانیه با موتور 8 سیلندر توان رقابت با خیلی از اسپورت ها رو داره !
      تازه رام هلکت هم که جای خود داره !

      پاسخ
  2. MAFIA
    سوابق: (435 دیدگاه) ,

    دوج هم اومد به بازار.خوشگله و قیمتش خیلی زیاده نسبت به امکاناتی که داره.ولی در کل بدک نیست.ولی ای کاش آمریکایی ها با پولی که از ما خوردن یه موتور هسته ای بندازن روش که دم به ساعت تو پمپ بنزین نباشیم.

    پاسخ
  3. pony car
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    خوبه ولی با محصولات فورد هنوز خیلی فاصله داره

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل BMW E9
    BMW E9
    سوابق: (395 دیدگاه) ,

    سلام یک نظرسنجی.

    Ford F150 Raptor 2017 = like
    Dodge Ram 1500 rebel 2015 = dislike
    من فورد رو انتخاب می کنم.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل نوید
      نوید
      سوابق: (1525 دیدگاه) ,

      قطعا F-150
      ولی شما باید دو تاشون رو یا 2015 شون رو بررسی کنی یا 2017 که چون رام 2017 نیومده باید همون 2015 مقایسه کنی
      که بارم انتخاب من همونه

      پاسخ
  5. Mostafa&S
    سوابق: (318 دیدگاه) ,

    تراک فقط فورد چون از آلومینیم ساخته شده وزنش از این خیلی کمتره

    پاسخ
  6. tadano
    سوابق: (159 دیدگاه) ,

    پدال جان کامنتای منو حذف کن ولی لااقل در حقم دعا کن خدا صبرم رو زیاد کنه خودت داری میبینی که؟

    پاسخ
  7. پیر پشمک موی
    سوابق: (179 دیدگاه) ,

    ب نظرم نمیتچنه افرود خوبی داشته باشه چون معلومه وزن زیادی داره واس افرود فقط f۴ تویوتا بیس سال پیش

    پاسخ
  8. امیرfxx
    سوابق: (70 دیدگاه) ,

    صدی9,4لیتر اونم با حجم 3600ccو 305 اسب!
    خدایی دمشون گرم،دیگه گذشتاون دوره که باید به وانت های آمریکایی تانکر وصل میکردی که بتونی مصرفشو برسونی!

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل ALIUnited
      ALIUnited
      سوابق: (135 دیدگاه) ,

      پژو پرشیا تو در هر 100 کیلومتر لیتر 12 مصرف می کنه

      پاسخ
  9. h112
    سوابق: (302 دیدگاه) ,

    از همون عکس اول معلوم یه خودرو همه فن حریفه…..اون رنگ نقره ای و قرمز باعث شده داخل ماشین از یه نواختی در بیاد….دوستان من هرچی نگاه کردم دسته دنده رو ندیدم….چه جوریاست؟؟؟؟

    پاسخ
  10. تصویر پروفایل نوید
    نوید
    سوابق: (1525 دیدگاه) ,

    ولی کلا خیلی خوش تیم تر شده
    تو آفرود هم نسبتا پیشرفت داشته
    اما خیلی حرفی برای گفتن تو آفرود نداره

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل نوید
      نوید
      سوابق: (1525 دیدگاه) ,

      بابا شما که که از آفرود سر در نمیارین چرا دیس میدین
      مشکل من اصلا دیس ها نیست
      مشکل من اینه که وقتی یه کسی اطلاعات داره و بهتون میگه
      به جای اینکه قبول کنید و یا روش تحقیق و بررسی کنید
      فقط مخالفت میکنید
      و بقیه رو هم گمراه میکنید

      پاسخ
      1. HILUX
        سوابق: (224 دیدگاه) ,

        شما که از آفرود سر در میاری بگوببینم چه مشکلی داره؟؟؟؟

        پاسخ
  11. kurdishlambo
    سوابق: (54 دیدگاه) ,

    حالا اونجارو بیخیال اینجارو باش:
    جوان ایرانی با همکاری تولیدکننده ایتالیایی، لامبورگینی گانادور را طراحی و توسعه داده است.
    «محمد حسین امینی یکتا» دانشجوی طراحی صنعتی با همکاری تولید کننده ایتالیایی، لامبورگینی گانادور را به صورت مفهومی طراحی کرده است؛ این طراح جوان در طول ترم اول سال تحصیلی خود این خودرو را در میلان توسعه داده است.
    یکی از ویژگی‌ها در طراحی این خودرو، خط مستقیمی است که از انتهای خودرو تا جلوی آن کشیده شده است.
    مرگ بر لامبو دیگه لامبو هم به فنا رفت/تصورشو بکنید لامبو با طعم لیموپراید!!خداییش عجب مردم شوخ طبعی هستیم ما

    پاسخ
  12. حدیثه
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    پراید 1300 مناسب برای کشتن سرنشینان از همه جا بی خبر

    پاسخ
  13. behzad
    سوابق: (29 دیدگاه) ,

    چرا دوج رام همیشه یه شکل بوده 😀

    پاسخ
  14. farzad
    سوابق: (160 دیدگاه) ,

    به نظرم F150از این بهتره

    پاسخ
  15. ادوریس
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    دوج رم 2500 aev concept یه هیولای زیبا و مختص افرود که بر مبنای دوج رم 2500 طراحی شده، البته تو نمایشگاه سما معرفی شد و نمیدونم به تولید انبوه رسیده یا نه…دوستانی که عاشق یه هیولای ترسناک و در عین حال جذاب برای آفرود میگردن، میتونن یه سری به این لینک بزنن
    http://www.aev-conversions.com/vehicles/ram
    به نظرم حتی از فورد رپتر ترسناکتره…
    به هر حال درود بر آمریکایی ها که معنای ابهت مردونه و لذت خارج از جاده بودن رو به خوبی درک کردند.

    پاسخ
  16. تصویر پروفایل kasra
    kasra
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    به به… من خودم ford raptor رو ترجیح میدم 🙂

    پاسخ
  17. تصویر پروفایل godfather
    godfather
    سوابق: (145 دیدگاه) ,

    یه یانکی دیگه
    این اسیاییاهیچ وقت نباید وارد کلاس تراک میشدند فقط خودشون ضایع کردند
    باید از سیاست اروپاییا یاد بگیرند
    دوج همیشه خوبه

    پاسخ
  18. محمدMOHAMMAD
    سوابق: (232 دیدگاه) ,

    واقعا ترکیب رنگش دنیای هیجان و آفرود است

    پاسخ
  19. محمدMOHAMMAD
    سوابق: (232 دیدگاه) ,

    من نمیدونم ما ایرانی ها خودمون چی فرض کردیم که در یک نگاه ماشینی را که توسط مجرب ترین مهندسین دنیا ساخته شده و در بدترین شرایط آب و هوایی و جاده ای تست شده و یک دنیا قبولش دارند را زیر سوال می بریم و ایراد بنی اسراییلی می گیریم حالا اگه خودمون سوار بهترین ماشینها می شدیم حرفی نبود ولی بیشتر ماشینهایی که ما سوار می شویم تو دنیا نگاه هم بهش نمی اندازند ولی اینقدر پر ادعا هستیم که روی هر ماشینی که می بینیم ایراد می گذاریم

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل نوید
      نوید
      سوابق: (1525 دیدگاه) ,

      اینجا در سال بیش از 1000 تا مطلب میزارن
      یعنی ما فقط باید بیایم همشون رو تایید کنیم؟
      آره من نقدش میکنم چون تو آفرود مالی نیست

      پاسخ
  20. امیر
    سوابق: (26 دیدگاه) ,

    جی ام سی با سیرا وکانیون شورولت با سیلورادو کلرادو که تو همین 2ماهی که آمده عالی رشد کرده فوردم با مدل جدید اف ترکوند وقطعا 2015 رکورد فروشومیزنه تویوتا هم با تاکوما وتوندرا خیلی خوبه نیسان تایتان حتی مدل جدیدشم توانایی رقابت نداره پارسال فقط0/5 درصد بازارو تو تراکا گرفته دوجم که حرف نداره تو تراک

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.