دوج

خط قرمز روی دوج چارجر

برای تشنگان قدرت، پکیج ویژه ردلاین برای دوج چارجر برای سال ۲۰۱۲ قابل دسترس خواهد بود. انتهای این ماه در نمایشگاه دیترویت مدلی از چارجر با توان حیرت انگیز ۵۹۰ اسب بخار بنمایش در می آید.

2012 Dodge Charger Redline
۲۰۱۲ Dodge Charger Redline

این ماشین سدان چهار در عضلانی، بر اساس مدل R/T ساخته می شود. حجم موتور هشت سیلندر آن از ۵.۷ لیتر به هفت لیتر افزایش یافته تا قدرت نیز از ۳۷۰ اسب بخار به ۵۹۰ اسب افزایش یابد. این درحالیست که وزن خودرو ۴۵ کیلوگرم کاهش یافته است.

2012 Dodge Charger Redline
۲۰۱۲ Dodge Charger Redline

پکیج هایی برای داخل و خارج خودرو نیز در نظر گرفته شده است. مثلا در بیرون خودرو، اسپویلر جلو از جنس فیبر کربن، ورودی های هوای مشبک، چرخهای ۲۰ اینچی سیاه رنگ، اسکوپ روی درها با علامت RT و اسپویلر سه تکه عقب از جنس الیاف کربن و در داخل اتاق، کنسول و دسته دنده آلومینیومی، سقف مشکی رنگ و پدالهای استنلس استیل از جمله تغییرات ردلاین می باشند.

2012 Dodge Charger Redline
۲۰۱۲ Dodge Charger Redline

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سینا

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    ماشینی با ظاهر عضلانی سوپر اسپرت موتور 6400 cc 500 اسب بخار جز 10 سدان لوکس دنیا واقعا تاسف داره که چنین ماشین هایی وارد کشور نشود از لحاظ سرعت واقعا توپ سرعت نهایی بین 280 تا300 کیلومتر بر ساعت شتاب 0تا100 4 ثانیه وقتی مردم پراید سوار میشند چه به این ماشین ها فقط قومپز در میکنه خودرو سازی ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا