دوج

فراخوان عجیب داج چارجر

یک فراخوان بزرگ برای داج چارجر اعلام شده و در حالی که آمار مربوط به فراخوان‌های مرتبط با کیسه‌های هوای تاکاتا رو به گسترش است، چارجر‌ها به خاطر یک مسئله عجیب‌وغریب‌تر به نمایندگی‌ها فراخوانی شده‌اند.

Dodge Charger RT
این خودروساز امریکایی از دریافت سه گزارش از مالکان به خاطر برخی آسیب جزئی دست در هنگام تعویض‌ چرخ‌ها خبر داده است. این مشکل در هنگام لغزش خودرو از زیر جک اتفاق افتاده است. برای رسیدگی به این موضوع، داج برای مالکان چارجر یک سری «گُوِه چرخ» فراهم می‌کند.

Rubber-wheel-chock
در مجموع، تعداد ۴۴۱ هزار و ۵۷۸ دستگاه چارجر تولید سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ در ایالات متحده، ۴۹۶۹ دستگاه دیگر در مکزیک، ۱۹۲۲۰ دستگاه در کانادا و ۳۸ هزار و ۹۴۷ دستگاه چارجر دیگر در خارج از مرزهای منطقه آزادی تجاری امریکای شمالی (NAFTA) تحت‌تأثیر این فراخوان قرار می‌گیرند.

Dodge Charger RT
اریک مِین (Eric Mayne)، سخنگوی فیات کرایسلر اتومبیلز امریکا در این زمینه به «اتوبلاگ» می‌گوید:
ساختار بدنه این خودرو منحصر به فرد است. اگر دستورالعمل راهنمای نگهداری رعایت نشود، امکان لغزش وجود دارد. این گُوِه‌ها به این منظور در اختیار قرار می‌گیرند تا از عمل به این اصول راهنما اطمینان حاصل شود. ما همیشه داده‌های مربوط به گارانتی خود را ارزیابی می‌کنیم تا بتوانیم بهترین راه را برای ایجاد بهترین تجربه مالکیت در اختیار داشته باشیم. وقتی داده‌های مربوط به تایر و جک را بررسی کردیم، متوجه شدیم که مشتریان نیاز به کمک بیشتری در این زمینه دارند.

2015 Dodge Charger SRT Hellcat

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (72 ديدگاه)

    خدایش حال میکنم وقتی میبینم اینقد به مشتری ارزش میزارن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. moein

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (856 ديدگاه)

      واقعا پولی که دریافت می کن به معنی واقعی کلمه حلاله

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. shahab

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (647 ديدگاه)

        واقعا
        برای 3تا گزارش این همه خرج و درد سر برای خودشون درست میکنن
        حالا اینجا ماشین صفر میخری هر 1000تا نزدیک 1لیتر روغن کم میکنه هیچ کس هم پاسخگو نیس

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. REZA

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (225 ديدگاه)

      پس اون چارجر هایی که تو ایران هستند چیکار کنند؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. amir ali

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (185 ديدگاه)

      اونجا بازار خودرو انحصاری نیست و با توجه به قدرت خرید مردم ، خودروساز می دونه اگه رضایت مشتری را جذب نکنه سال بعد همون مشتری از یک کمپانی دیگه خودرو تهیه می کنه . ولی اینجا هر دو مونتاژکار می دونن مردم چاره ای ندارن و قدرت خریدشون هم بالا نیست که برن وارداتی بخرن و مجبورن همین اهن پاره را دودستی بچسبند و به همین دلیل هم از موضع قدرت و طلبکارانه با مشتری برخورد می کنن و علت همه بیکیفیتی ها را تحریم معرفی می کنن در صورتیکه علت همه اینها انحصار است و تا زمانیکه دولت سهام دار این دو شرکت باشد وضع همین خواهد بود .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. (*مهرداد*)

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    ریزبینی و مشتری مداری تا کجا !!! این یعنی رمز فروش بیشتر و موفقیت ….و ما اندر خم یک کوچه ایم هنوز …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمدرضا

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    این که چیزی نیست گاری سازان سایپا و ایران خودرو از همان روز بعد از تحویل خودرو به مشتری بدون فراخوان پذیرای مشتریان در تعمیرگاه ها هستند ! از تعویض گیربکس گرفته به بالا !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. اشکان

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (81 ديدگاه)

    یارو اینجا بخواد به همچین چیزی اعتراض کنه میگن تو بلد نیستی…..برو بچه یاد بگیر چجوری پنچری میگیرن…..اونجا……واقعا اونا هم انسانن مثل ما یا ما یه چیز دیگه ایم??!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Sina

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (365 ديدگاه)

    تو ایران که نیازی به فراخوان نیست، چون وقتی ماشین رو تحویل بگیری دو روز بعد چه بخوای چه نخوای مجبوری یه سر بری تعمیرگاه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. king 918

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    دمشون گرم والا ……………
    ولی چارجر قبلی خیلی لات تر و با عظمت تر بودن ………

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجتبی

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      اون چلنجر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. king 918

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        داش یعنی چی اون چلنجر یکم روشن کن مطلبو ………..

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. یاس ی

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    آدم اینجور مطالبو که میخونه شک میکنه که ما مسلمونیم یا اونه.
    خداییش انقدر به فکر مشتری بودن جای تقدیر داره.
    اینجا پژوها سوختن با سرنشین داخلش، حاظر نشدن قبول کنن که ایراد از ماشینه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. شکوفه های کویری

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (432 ديدگاه)

    احترام به مشتریشون تو حلق کوفتپا و ویران خودرو. برای ریزترین و جزئی ترین مشکل هم فراخوان میدن و میخوان که محصول را بدون هیچ مشکلی به مشتری تحویل بدن. خوب اونا شیطان بزرگ هستن و مستکبر و کافر و ما هم مومن و نماز خوان و ملت همیشه در صحنه خخخخخخ.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Mohammad

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (84 ديدگاه)

    توو ایران از لحظه تحویل روزی یه بار فراخوان داری خخخخخخخ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. omid

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    توی کشور ماهم خودرو سازا خیلی رسیدگی میکنن . مثل اتش گرفتن و تایرای تاریخ گذشته و نداشتن دنده عقب و … که همه ما مستحضر همه این فراخوانا بودیم…
    خود بنده یک خودرو داخلی گرفته بودم بعد از دو روز متوجه شدم که رینگ زاپاس سوراخ بزرگ داره وباد خالی میکنه و گیربکسش مشکل داره… و بعد از نشان دادن مشکلات ماشین بعداز دو روز نمایندگی قبول نکرد، و گفتن باید در روز تحویل خودتون متوجه میشدید و گیربکس هم با 80 تومن عوض کردن مثلا…. این است رضایت و فراخوانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احمد باقری

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا تاثیرگذار بود. احسنت، مرحبا، آفرین، هر چی بگیم کمه. پولی که میگیرن نوش جونشون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. پویان

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (54 ديدگاه)

    احترام به مشتری رو تو ایران از کوچکترین دکه و مغازه و دستفروش میشه دید تا برو بالا!!!دریغ از ذره ای شعور احترام به مشتری! البته تقصیر خودمونه. بالاخره همه با هم یه ملتیم. یه ملت جهان سومی در فقر فرهنگی و اقتصادی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. bab

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    بعد میگن چرا واسه صنعت خودرو داخلی جک میسازین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Hamid

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    چه عجب یه مطلب هم از این اسطوره با هیبت گذاشتی پدال.
    هلاکتم هلکت!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. حامد

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (70 ديدگاه)

    «لغزش خودرو از زیر جک»… فکر می‌کنم از «روی» جک درست‌تر باشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سامان

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کی گفته بچه ها معصوم بدنیا میان ، من یه گناهی کردم که تو ایران به دنیا اومدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. sajjad

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اون پولی را که برای این ماشین میگیرن حلالشون باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مهدی

    ۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (132 ديدگاه)

    خوش به حال اونا که چنین خودرو سازهایی دارن مال ما ها که ……..خودتون خوب میدونید نیازی به یاداوری نیست
    .
    .
    لعنت به صنعت خودروسازی ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. حسام

    ۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دیاگ مورد استفاده برای این ماشین چیه ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا