دوج

قیمت‌گذاری دوج وایپر ACR مدل ۲۰۱۶

مدل استاندارد دوج وایپر ممکن است با یک کاهش قیمت مناسب روبرو باشد، ولی شرایط برای مدل وحشی و آماده برای حضور در پیست ACR به این گونه نیست. دوج وایپر ACR مدل ۲۰۱۶ قیمتی برابر ۱۲۲ هزار و ۴۹۰ دلار دارد. بازگشت پسوند ACR نشان‌دهنده بازگشت نسخه‌های دوج وایپر مخصوص مسابقات است. موتور ۸/۴ لیتری V-10 در دوج وایپر ACR مدل ۲۰۱۶ به صورت دست‌نخورده باقی مانده است و هنوز هم قدرتی به اندازه ۶۴۵ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری برابر ۸۱۳/۵ نیوتن‌متر دارد. امّا در همین حال، یک لیست طولانی از آپگریدها باعث شده که سطح هندلینگ و سیستم ترمز متفاوت شود؛ مواردی مانند جاذب‌های شوک کویل‌اور «بیلستین»، یک تنظیم محوری ویژه مسابقات منحصر به فرد، تایرهای «کومو اکستا» V720 که مخصوصاً برای این مدل توسعه داده شده‌اند، صفحات ترمز ۱۵ اینچی کربن‌-‌سرامیکی در جلو و یک پکیج آپشن آئرودینامیک همراه با یک بال عقب بزرگ که باعث می‌شود در پیچ‌ها نیروی جانبی برابر ۱.۵g ایجاد گردد.

2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
در واقع، ACR گران‌قیمت‌ترین نسخه‌ایست که می‌توان در حال حاضر از دوج وایپر پیدا کرد. دوج وایپر SRT کوپه مدل ۲۰۱۵ شروع قیمتی برابر ۹۱ هزار و ۱۹۰ دلار دارد و در همین حال، نسخه سفارشی وایپر GTC برابر ۹۷۰۹۰ دلار است. همچنین مدل متوسط وایپر GT قیمتی برابر ۱۰۱۱۹۰ دلار دارد و برای داشتن وایپر GTS نیز باید هزینه‌ای برابر ۱۱۴ هزار و ۱۹۰ دلار پرداخت. این در حالی است که در این دسته، قیمت شورولت کوروت Z06 با قدرت ۶۵۰ اسب‌بخار از ۷۸۹۹۵ دلار در فرم کوپه آغاز می‌شود و این قیمت برای فرم کانورتیبل ۸۳۹۹۵ دلار است. البته برای اینکه بدانیم قیمت بالاتر وایپر ACR واقعاً ارزشش را دارد یا خیر، باید این دو را در پیست در کنار یکدیگر قرار دهیم.

2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR

2016 Dodge Viper ACR

2016 Dodge Viper ACR
۲۰۱۶ Dodge Viper ACR
تولید دوج وایپر ACR مدل ۲۰۱۶ در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز می‌شود. این در حالی است که این کمپانی از هم‌اکنون در حال دریافت سفارشات مربوط به این مدل است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۱۵ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واله من یه دوج چلنجر هلکت منطقه ازاد خریدم که سوپرشارژر هم داره قابل توجه شما که میگی تکنولوژیش رو نداره
    درضمن قیمتا رو مقایسه بکنید یه فرارای با لامبو چقدر اختلاف فاحشی با ماشین های امریکایی در رنج قیمت داره

    موافقم 7
    مخالفم 0
  2. رضا

    ۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    در ضمن محض اطلاع این مدلی که من خریدم
    Dodge Challenger SRT Hellcat 2015 هستش با قدرت ۷۰۷ اسب‌بخار (ق 70 هزار دلار)
    تنها شش خودرو در حال حاضر وجود دارند که از دوج چلنجر قدرت بیشتری دارند؛ بوگاتی ویرون با ۱۲۰۰ اسب‌بخار، فراری لافراری با ۹۵۰ اسب‌بخار، مک‌لارن P1 با قدرت ۹۰۳ اسب‌بخار، پورشه 918 اسپایدر با ۸۸۷ اسب‌بخار، فراری F12 با ۷۳۰ اسب‌بخار و پاگانی هوایرا با ۷۲۰ اسب‌بخار.
    حالا به قیمت که میرسیم اینطور بهتره بگم:
    اون شش کمپانی سازنده مدل‌های بالا با قدرت بیشتر، قیمت بسیار بالایی برای خودروهای خود درنظر گرفته‌اند و تنها F12 با قیمت ۳۳۰ هزار دلار است که در میان آنها قیمتی پایین‌تر از ۸۰۰ هزار دلار دارد. وقتی به جای یک لافراری، یک چلنجر هل‌کت بخرید، به اندازه ۱۳۳۹۴۱۰ دلار صرفه‌جویی خواهید کرد.

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. sajad

      ۹ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      عزیزم همه چیز که به قدرت نیست …تو ماشین نخریدی که بری باهاش حمالی کنی …الان ملاک شتاب و شکل و ظاهر زیبا هست ..نیسان GTR با قدرت تقریبا 640 اسب بخار و موتور 3.8 V.6 خیلی زودتر از دوج به صد میرسه و خیلی از نظر ظاهر و صدا طرفدار داره

      موافقم 3
      مخالفم 3
  3. رضا

    ۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    هنسى ونوم رو تو رکورد های گینس ثبت کردن درضمن ونوم f5 در حال ساخته که قراره سرعتش تا 470 برسه اما من ماشین هایی رو میپسدنم که در حال تولید انبوه باشن نه فقط واسه پز دادن و رکورد و سوسول بازی

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا