دوچرخه مدرن با طراحی قرن هیجدهم [ویدئو]

دوچرخه کانسپت BASF 1865 ممکن است در نگاه اول ما را به یاد دوچرخه های اولیه بیاندازد اما وقتی با دقت بیشتری به آن نگاه کنیم، فیبر کربن، موتور الکتریکی و زین جمع شونده جالب آن ما را متعجب خواهد کرد.

BASF Concept 1865 e-velocipede
BASF Concept 1865 e-velocipede

این دوچرخه با شعار «یک تفسیر مدرن از اولین دوچرخه» و توسط استودیوی طراحی DING3000 طراحی شده است. چرخهای بزرگ 39 اینچی جلو و 24 اینچی عقب می‌توانند توجه هر عابری را جلب کنند. درون چرخهای عقب یک موتور الکتریکی 250 وات کار گذاشته شده و باتری‌های لیتیوم-یون نیز درون زین جاسازی شده‌اند. جالب اینکه به راحتی می‌توان زین را جدا کرده و در خانه با برق معمولی شارژ نمود.

[jwplayer mediaid=”51280″]
اطلاعات دیگری از قابلیتهای این دوچرخه موتوری منتشر نشده است و شاید برای همیشه به عنوان یک طرح مفهومی باقی بماند. [دانلود ویدئو]

7 دیدگاه

  1. mojtaba..designer
    سوابق: (221 دیدگاه) ,

    خیلی عالیه….یه طرح کاملا جالب و متحولی داره….مثلا مثلا اگه تولید شه بیاد ایران با ارز آزاد چند قیمت میشه ؟ ها ؟ 120میلیون 250 میلیون یا معلوم نیست ؟؟؟

    پاسخ
    1. slr722
      سوابق: (1351 دیدگاه) ,

      قبلا هم گفتم…

      همه ما قبل اینکه عاشق ماشین باشیم…عاشق دچرخه بودیم…

      پاسخ
  2. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    کسی میدونه چرا دوچرخه های قدیمی چرخ جلوش بزرگتر بوده؟

    پاسخ
    1. محمدرضا
      سوابق: (206 دیدگاه) ,

      1 – چون پدال متصل به چرخ جلوه . اگه پدال وسط باشه باید با زنجیر به تایرها متصل شه. و اونا از زنجیز استفاده نمی کردن… پس باید تایر جلویی بزرگتر باشه.

      پاسخ
      1. محسن.د
        سوابق: (1422 دیدگاه) ,

        آخه با این حال بازم میتونستن دوتا چرخ رو هم اندازه بندازن! فقط زین جلوتر میشد.

        پاسخ
  3. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود.
    من هم فکر کنم اون موقع تکنولوژیه زنجی نبوده.
    ولی عجب دوچرخه ایه.حیف که دوچرخمو فروختم.الان خداد تومن شده.

    ((( ایران و المان )))

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.