رنو

رونمایی از خودرو جدید فرمول 1 رنو

پس از اینکه اولین تصاویر از خودروهای فرمول ۱ ویلیامز و سائوبر منتشر شد، رنو نیز به‌صورت آنلاین از خودروی RS17 خود پرده‌برداری کرد. این خودرو رنگ‌آمیزی سنتی زرد رنو را به همراه دارد اما قسمت‌های مشکی آن نسبت به سال پیش بیشتر است. بال عقب تغییر شکل یافته و طراحی جدید دماغه شبیه دو خودرویی هستند که پیش از این تصاویرش را به شما عزیزان نشان داده‌ایم.

renault-sport-f1-team-rs17
RS17 نیروی خود را از پیشرانه‌ی جدید RE17 خواهد گرفت. این پیشرانه نسبت به نسخه‌ی سال قبل تغییرات زیادی داشته و رنو به خاطر اینکه احساس کرد پیشرانه‌ی قبلی طراحی قدیمی داشته آن را بازنگری اساسی نمود. سال پیش شاهد بازگشت رنو به فرمول ۱ با تیم متعلق به خودش بودیم.

renault-sport-f1-team-drivers-nico-hulkenberg-jolyon-palmer-third-driver-sergey-sirotkin-with-the-renault-sport-f1-team-rs17
رنو سال گذشته عملکرد قابل‌توجهی نداشت و تنها با ۸ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت. رنو بخش اعظم سال ۲۰۱۶ را صرف بازسازی و احیا برای حضور قدرتمندانه در سال ۲۰۱۷ کرده است.

اخیراً رنو مدیر اسبق ردبول ریسینگ Pete Machin را به عنوان مدیر بخش آئرودینامیک تیم استخدام کرده است.

renault-sport-f1-team-drivers-nico-hulkenberg-jolyon-palmer-third-driver-sergey-sirotkin
اما راننده‌های رنو در فصل پیش رو را راننده‌ی اسبق تیم فورس ایندیا یعنی نیکو هالکنربرگ و همچنین جولیون پالمر تشکیل می‌دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Genius

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1226 ديدگاه)

    انصافا اینکه رنو رو کنار پژوی بنجل بذاریم و بگیم ماشین فرانسوی مفتش هم گرونه خیلی نامردیه!حضور در فرمولا 1 حتی بعنوان یه تیم میانه جدول نشین کار هر کمپانی ای نیست و نیاز بوجود پتانسیل های بالای فنی در اون مجموعه داره و رنو سالیان ساله که از پس این مهم براومده و حالا هم که با مرسدس بنز شراکت استراتژیک داره مسلما روزهای بهتر از پیشی رو تجربه خواهد کرد!
    ایکاش از همون اول بجای اینکه بند خودمون رو به قلاب سست و بی بنیان پژو گیر بدیم میرفتیم سراغ رنویی که هم سابق بر این تو ایران با مدلهای 5 و 21 جایگاه خودش رو پیدا کرده بود و هم همه رقمه از پژو یه سر و گردن بالاتره تا امروز بجای داچیای رومانی یا اویاک-رنو ترکیه این پارس خودرو و سایپای ایران بودند که پایلوت صادراتی رنو بحساب می اومدن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KPH

      ۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (251 ديدگاه)

      .
      “”انصافا اینکه رنو رو کنار پژوی (((بنجل))) بذاریم “”
      اینجور حرف زدن در مورد پژو خیلی بی انصافیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. madjid

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    سال پیش لیاقت رنو خیلی بیشتر از 8 امتیاز بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یاسین

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (658 ديدگاه)

    امتیاز پارسالشون واقعا حقشون نبود رنو از قدیمی های فرمول یکه مطمئنم امسال نتیجه خوبی میگیرن
    ولی الان یه گروهی میان شروع میکنن رنو رو با کره ای ها مقایسه کردن
    بابا اصلا این مقایسه از پایه بیهودس خط کاری رنو با کره ای ها خیلی فرق میکنه اون جاده ای که کره ای ها الان دارن میرن رنو قبلا اسفالت کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا