رنو

رنوی توینگوی دوپینگی

دومین نسل از رنو توینگو که سال گذشته در نمایگاه فرانکفورت پدیدار شده بود، توسط واحد اسپرت رنو (با نشان RS که مخفف Renaultsport می باشد)تقویت شده و قادر است ۱۳۳ اسب بخار نیرو تولید کند.

Renault Twingo R.S
Renault Twingo R.S

قدرت موتور RS از یک موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ بیرون کشیده می شود. گشتاور نیز ۱۶۰ نیوتن متر می باشد. این ارقام شاید جلب توجه نکنند اما باید به جثه ریزه میزه و وزن پایین خودرو هم توجه کنید.
شاسی تقویت شده اسپرت همراه با کاهش ۴ میلیمتری ارتفاع بوده و در عین حال می توانید شاسی مسابقه ای را نیز با لوله های محافظ برای آن سفارش دهید. رینگهای ۱۶ اینچی  با نشان RS در مرکز چرخها و دیسک ترمزهای ۲۸ سانتی در عقب و ۲۴ سانتی در جلو، تکمیل کننده پازل اسپورت خودرو می باشند.

Renault Twingo R.S
Renault Twingo R.S

طراحی بیرونی با چراغهای چهار تایی و سپر جلوی تک لبه به سبک نمونه های فرمول یک، قصد یادآوری موفقیت های رنو در مسابقات فرمول را دارند. در عقب خودرو، اسپویلر و سپر متفاوت، از تاثیر بالابرنده نیروی هوا جلوگیری می کنند.

Renault Twingo R.S
Renault Twingo R.S

در داخل اتاق، نشان RS را روی  فرمان و داشبورد و صندلیها خواهید دید. از اواسط ماه می، توینگوی  RS را در اروپا و ۲۰ کشور خواهید یافت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Nafise

    ۱۰ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    اینا چی میسازن ایران خودرو چی …………. :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    مگه ماشین هم دوپینگی داریم…؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمدعلی

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    جالبه نه خیییلی جالبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا