رنو ترافیک فورمولا، ونی با طعم فرمول یک

رنو ترافیک به ویژگی‌های ظاهری ابرخودروهای فرمول یک مجهز می‌گردد!

Renault Trafic Formula Edition van
Renault Trafic Formula Edition van

رنو به‌تازگی گونه‌ای تولیدمحدود از ون پرفروش و اندازه متوسط ترافیک را معرفی نموده که از ویژگی‌های جالبی سود می‌برد. این نسخه که با پسوند فرمولا و تمی اسپرت به مشتریان فروخته می‌شود توسط شاخه آلمانی برند رنو ساخته و پرداخته شده است.

Renault Trafic Formula Edition van
Renault Trafic Formula Edition van
Renault Trafic Formula Edition van
Renault Trafic Formula Edition van

Renault Trafic Formula Edition van
Renault Trafic Formula Edition van

ظاهر این ون سفارشی با سایر رقیبانش در این بخش از بازار فاصله بسیاری دارد و با رنگی مشکی و خطوط دو رنگ جلایافته با برجستگی‌های نقره‌ای کاملاً توجه شما را به خود جلب می‌کند. جلوپنجره مشبک و اصلاح‌شده ترافیک که از جزئیات قرمز در زیر آرم رنو استفاده کرده نسبت به گذشته زیباتر است و با اسپویلر قرمزرنگ رنو و مه شکن‌های داخل سپر هماهنگی جالبی دارد. این ویژگی‌ها که توسط بخش رنواسپرت اعمال شده همه از تیم فرمول یک رنو الهام گرفته شده و سعی می‌کند تا ظاهری دیگرگون به ترافیک ببخشد.

Renault Trafic Formula Edition van
Renault Trafic Formula Edition van

گونه فرمولا ترافیک که از تایرهای دانلاپ 17 اینچی سود می‌برد در سیستم تعلیق و ترمز نیز با ارتقا همراه بوده و مهندسان رنو سعی نموده‌اند تا در عین تغییرات ظاهری، در بخش فنی نیز ترافیک را ارتقا دهند. موتور خودرو که یک نمونه 1.6 لیتری توربو دیزل است با بهینه‌سازی بخش رنواسپرت توان بهتری یافته و 138 اسب‌بخار قدرت تولید می‌نماید و با تکیه بر یک جعبه‌دنده شش سرعته دستی که قدرت را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد شما را آماده می‌سازد تا به جنگ خیابان‌های شهر بروید!

Renault Trafic Formula Edition van
Renault Trafic Formula Edition van

در داخل خودرو نیز تغییرات محسوس است و رنو با ارائه تودوزی و فرمان مزین به چرم از جنس مرغوب آلکانترا که با نخ‌های آبی و قرمز دوخته شده جلوه خاصی به داخل ترافیک بخشیده است. همچنین در داخل ترافیک یک پلاک مخصوص مدل و آرم فرمول یک حکاکی شده تا راننده هیچ‌گاه فراموش نکند پشت فرمان یک ون فرمول یک نشسته است!

Renault Trafic Formula Edition van
Renault Trafic Formula Edition van

رنو اعلام نموده از این نسخه تنها 50 نمونه خواهد ساخت و همه این 50 مدل را در بازار هلند به فروش خواهد رساند. از قیمت این گونه سفارشی اطلاعاتی در دسترس نیست.
رنو یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان خودروهای تجاری در اروپا است و همواره ون‌های این شرکت با استقبال مناسب از سوی خریداران روبرو می‌شوند.


منبع: leftlanenews

درباره نویسنده

تصویر پروفایل محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

19 دیدگاه

    1. تصویر پروفایل M3 RS 4D
      M3 RS 4D
      سوابق: (101 دیدگاه) ,

      دقیقا به کدوم مدل پژو و چی این ون رو به پژو ترجیح میدی؟
      (امیدوارم از پژو منظورت 405 نباشه ….)

      پاسخ
      1. E 36
        سوابق: (753 دیدگاه) ,

        وقتی ون های آمریکایی با اون هیبت موجود هستند چرا این؟؟

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل DODGE
          DODGE
          سوابق: (110 دیدگاه) ,

          به خاطر ظاهر و کیفیت بیشترش!!
          میشه لطفا دلیل این دیسلایکارو بگین…
          پژو بعد از فولکس واگن بزرگترین خودروساز اروپاییه
          رنو هیچی نداشت تا قبل از اینکه با لوتوس و نیسان و… همکاری کرد بعد یکم سرش به تنش ارزید.
          رنو در حال ورشکستگی بود و به دستور دولت فرانسه پژو به اون کمک کرد تا از ور شکستگی در بیاد.
          پژو اون همه زمان ها ی سخت و رد کرد و ورشکست نشد
          پژو تو ایران نبود ورنو که تو ایران بود با بهترین ماشیناش به اندازه ی تمام سال های حضور پژو تو ایران فروش نداشت!
          بازم بگم…
          نمیدونم بعضی ها به چی این رنو دل بستن!!

    2. Xman
      سوابق: (546 دیدگاه) ,

      جون تو ادم ظاهرشو که میبینه یاد این ماشینای گروه ضربت و ضد شورش میفته! لامصب به درد این جور کارا میخوره!!!!!!!!

      پاسخ
  1. تصویر پروفایل سعید
    سعید
    سوابق: (477 دیدگاه) ,

    همش 138 اسب؟
    تازه تیون هم کردن.اگه امریکایی بود حتما400 اسب قدرت داشت

    پاسخ
  2. سارا
    سوابق: (156 دیدگاه) ,

    به جای این 2 تا خط قرمز و آبی صندلی های ردیف دوم رو با نمونه بهتر جایگزین میکردن

    پاسخ
  3. پیرهن مشکی
    سوابق: (40 دیدگاه) ,

    البته باید بگم که پژو سابقه ی همکاری با شرکت های بزرگی چون تویوتا،میتسوبیشی،بی ام دبلیو،بنز،ژنرال موتور رو هم داشته

    پاسخ
  4. genius
    سوابق: (158 دیدگاه) ,

    تو این هیچ شکی نیست که قیاس پژوی داغون با رنوی سرحال قیاس مع الفارقی بیش نیست!پژویی که اکثریت فروشش رو مدیون بازار انحصاری ایران و بلطف مدلهای بیست سال پیشش هست(دیدیم که وقتی بازار ایران رو ترک کرد داشت کله پا میشد!)با رنویی که سالهاست یکی از قطبهای صنعتی مسابقات f1 هست و تامین کننده اصلی خودرو در بازار و برای ارگانهای دولتی فرانسه محسوب میشه،که مقایسه نمیکنن!
    اونهایی که هنوز پژو رو ترجیح میدن به جرات میشه گفت سررشته ای از حوزه های تخصصی مرتبط به صنعت خودرو ندارن و صرفا چون از بچگی پژو جلوی چشمشون رژه رفته بهش دلبسته شدن!!
    البته مسلما منظور من این نیست که رنو تک خال صنعت خودروسازیه ولی در قیاس با پژو یه سروگردن بالاتره،سیتروین هم خوبه.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل DODGE
      DODGE
      سوابق: (110 دیدگاه) ,

      شما همچین ایرانو بزرگ کردی که هرکی ندونه فکر میکنه یکی از قطب های فروش جهان ایرانه…
      بعدم جناب اقایی که کل صنعت خودروسازی جهان بر پایه ی اطلاعات شما میچرخه شما چه اطلاعات ارزنده ای داری که رنو رو از پژو برتر میدونی؟؟
      برین یکم مطلب بخونین بعد بیاین حرف بزنین .
      بعدم رنو هیچ علمی درباره ی F1 و ماشینای سنگین و… نداشت و با همکاری با شرکت های سرشناس اونم یه سری تو سرا در اورد.
      رنو اگه با نیسان همکاری نمیکرد افغانستانم اون ماشیناشو نمیخرید.
      در ضمن من از معایبش گفتم رنو مزایای خیلی خوبیم داره .
      از این به بعد لطفا با این قطعیت حرف نزنین
      چون اینجا نوشته ارسال نطر نه حکم صادر کردن.

      پاسخ
      1. سینا
        سوابق: (6 دیدگاه) ,

        یک واقعیت تلخ اینه که پژو این روزها در برابر رنو هیچ حرفی برای گفتن نداره. پژو تو قرن بیستم مخصوصا تو دهه های هشتاد و نود عالی بود اما به تدریج گام های حماقت رو تو ابتدای قرن بیست و یکم برداشت. جایگزینی آشغال هایی مثل 206 . 207 و 407 با مدلهای اسطوره ای مثل 205 و 405 به خوبی پسرفت این کمپانی رو نشون داد. از جمله دیگر حماقت های پژو، محدود کردن سیتروئن بود و سیتروئن رو تبدیل کرد به برندی که به جای ساختن شاهکارهایی مثل DS و SM، مشغول ساختن ماشین بر روی پلت فرم های بی خاصیت پژو بشه.

        پاسخ
  5. Darioush
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من رنو ترافیک دست دوم درب داغون داشتم یک بار مشکل توربو پیدا کردم و متورش ازکار افتاد فکر کردم دیگه باید این ماشین روانه قبرستان بشه ولی با عوض کردن توربو و تعویض دو بار روغن موتور موتور ماشین مثل ساعت شروع به کار کرد برای من خیلی جالب بود باید بگم از لحاظ موتور خیلی سگ جونه بدنه حرف نداره از لحاظ سرعت خیلی خوبه و کم مصرف هست

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.