فیس لیفت رنو کانگو برای 2013

رنو به تازگی فیس لیفت دومین نسل کانگو را معرفی کرده؛ خودرویی که به احتمال فراوان آخرین عضو نسل دوم کانگو (که از سال 2008 راهی بازار شده) خواهد بود . . .

2013 Renault Kangoo

این فیس لیفت که قرارست به عنوان مدل 2013 راهی بازار شود، بازبان طراحی محصولات جدید رنو همراه شده که در این میان شاید وجود لوگوی رنو که بصورت عمودی در جلوپنجره قرار گرفته بیشتر از هر چیز دیگری دلیلی بر این موضوع باشد. چراغ های جلو و قاب آینه ها مجدد طراحی شده و داخل کابین هم به گفته رنو فرمان جدید خودرو به همراه کنسول جدیدی که می تواند نوید دهنده استفاده از مواد با کیفیت تر باشند وجود دارد.

2013 Renault Kangoo

رنو کانگو که قرارست در دو مدل با فاصله محوری مختلف عرضه شود، مجهز به پیشرانه ای دیزلی به حجم 1.5 لیتر است که قدرت آن از 75 اسب بخار شروع شده و تا 90 و 110 اسب بخار هم در مدل های مختلف افزایش می یابد. مصرف ترکیبی کانگو نیز در مدل های 70 و 90 اسبی معادل 4.3 لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود. رنو اعلام کرده که مدل Kangoo Maxi را می تواند بنابه درخواست مشتریان با چیدمان دوصندلی یا پنج صندلی نیز عرضه کند.

2013 Renault Kangoo Van Maxi Z.E.

اما علاوه برنسخه دیزلی، رنو مدل الکتریکی کانگو 2013 را نیز با نام Kangoo Z.E معرفی کرده؛ همان خودرویی که انتخاب آن توسط پاپ شانزدهم سروصدای زیادی داشت. مهم ترین مشخصه مدل 2013 آن، جابجایی پورت برق ورودی خودرو و انتقال به زیر لوگوی رنو در جلوپنجره است. برای شارژ باطری ها نیز حدود 6 الی 9 ساعت زمان لازم است. رنو برای این ون الکتریکی سیستم Voice Function را برای هشدار به عابرین بصورت استاندارد عرضه می کند.

14 دیدگاه

  1. ناشناس
    سوابق: (84 دیدگاه) ,

    همه طراحی های رنو یه جوریه.

    پاسخ
    1. hesan
      سوابق: (485 دیدگاه) ,

      کار ندارم طراحیه رنو بد یا خوب اما واقعا این گلگیرای برامدش چرته.

      پاسخ
      1. رهام
        سوابق: (187 دیدگاه) ,

        اگه به درب و گلگیر دقت کنید تقریبا همون ال90

        پاسخ
  2. ناشناس
    سوابق: (84 دیدگاه) ,

    همه طراحی های رنو یه جوریه.یه جورایی نامتعارف طراحی میکنه

    پاسخ
  3. JINPACHI
    سوابق: (212 دیدگاه) ,

    ایران فرغون یاد بگیییییییر.

    پاسخ
  4. حميد
    سوابق: (68 دیدگاه) ,

    اين ديگه چه جور آشغاليه؟!!!!!
    گند بزنن به اين رنو با اين ماشيناش،اه اه

    پاسخ
  5. تامكت
    سوابق: (174 دیدگاه) ,

    ميگم پاريس پايتخت مد دنياس
    البته اگه رنو بذاره ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  6. عرفان
    سوابق: (91 دیدگاه) ,

    این رنو اکثر ماشیناش ناقصه.. از لحاظ طراحی
    یه جوریه …
    وقتی بش نگا میکنی انگا داره بت (فـــحــــش) میده..

    پاسخ
  7. Yashar
    سوابق: (295 دیدگاه) ,

    ما به چشم یه ماشینیکه هم بشه باهاش مسافرت رفت هم لایی کشید هم اسپرتش کرد و هم باهاش تفریح کرد… نگاه میکنیم ولی چیزیکه اونجا مهمه ولی اینجا بهش کمتر اهمیت میدن کاربرد تخصصیشه!! اونجا برای هرکاری خودروی مناسب خودش هست با کلی حق انتخاب! ولی اینجا همه دنبال یه ماشین همه کاره هستن!!!

    پاسخ
  8. siavash
    سوابق: (101 دیدگاه) ,

    به عنوان يك ون خيلي هم زيباست از آشغالاي چيني (دليكا و نارون) خيلي بهتره اگر دنبال سواري هستيد مي تونيد لتيتود يا لاگونا رو مورد بحث زيبايي قرار بدبد ولي در كل رنو ماشين نرم و كم مصرف و كم استهلاك از لحاظ ايمني هم كه اكثرا 5 ستارس

    پاسخ
  9. Afshin
    سوابق: (25 دیدگاه) ,

    مثل کانگورو که نشسته داره نشخوار میکنه میمونه
    اسمش بهش خیلی میاد

    پاسخ
  10. بینام
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    یاد اسباب بازی زمان بچگی هام افتادم

    پاسخ
  11. Mahdi
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    از دیدگاه من که طراحی صنعتی خوانده ام و به نظر بنده این خودرو دارای فرمی بسیار متناسب، زیبا و معقول است. این خودرو در کلاس خودش طراحی بی نقصی داره. باز هم به نظر من استراتژی رنو در طراحی این خودرو تناسب قابل قبول اجزا و هماهنگی فرمی بدنه در کنار هزینه تمام شده پایین است.

    پاسخ
  12. jirjirak
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    رنو حرف نداره از تمام ماشیناش چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ فنی عالیه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.