رنو

نگاهی به شاسی آلومینیومی سبک‌وزن آلپاین

آلپاین تصاویر جدیدی را که منتشر کرده که در آن شاسی آلومینیومی و بدنه‌ی خودروی اسپورت A120 شرکت نمایان است. این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو سال جاری رونمایی خواهد شد.

alpine_05
خودروی اسپورت پیشرانه وسط فرانسوی از آلومینیوم در شاسی منحصربه‌فرد و اکثر بخش‌های بدنه خود استفاده خواهد کرد تا وزن خودرو پایین بیاید. آلپاین به همان شیوه‌ای که استون مارتین عمل می‌کند آلومینیوم را در فریم بدنه بکار برده است.

alpine_06
آلپاین این خودرو را کارخانه‌ی تاریخی خود یعنی Dieppe خواهد ساخت. اولین خودروهای مدل ۱۹۵۵ که خط تولید را ترک کردند مدل‌هایی تولید محدود بودند که قبلاً سفارش آن‌ها دریافت شده بود.

alpine_02
انتظار می‌رود پیشرانه‌ی بکار رفته در این خودرو از نوع ۴ سیلندر ۱.۸ توربوی با قدرتی در حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ اسب بخار باشد. این امر اجازه‌ی دست‌یابی به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعتی ۴.۵ ثانیه‌ای را میسر می‌سازد. گیربکس دوکلاچه نیز تنها گزینه‌ی قابل انتخابی خواهد بود.

alpine_01
آلپاین A120 جدید حدود ۵۵ تا ۶۰ هزار یورو قیمت خواهد داشت و بدین ترتیب رقبایی چون پورشه ۷۱۸ کیمن و آلفارومئو ۴C در انتظار آن خواهند بود.

alpine_03

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. reza-a

    ۳۰ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (414 ديدگاه)

    منتظرم زود تر بیاد

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. GOD BLESS AMERICA

    ۳۰ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    یه لوتوس فرانسوی نه بیشتر.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. amirhosein

    ۱ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (90 ديدگاه)

    فوق العادس
    با پیشرانه 1.8 لیتری میتونه 4.5 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر دست پیدا کنه با وزن بدنه 1100 کیلوگرمی

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا