فیس‌لیفت خانواده لوگان و ساندرو در نمایشگاه پاریس

چندی پیش بود که داچیا یک تصویر از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ مدل‌های ساندرو و لوگان خود منتشر کرده و وعدهٔ رونمایی رسمی آن‌ها در نمایشگاه پاریس را داد. حال این خودروساز رومانیایی به وعدهٔ خود عمل کرده و از نسخهٔ بروز شدهٔ خانوادهٔ لوگان و ساندرو شامل لوگان سدان، لوگان MCV، ساندرو هاچ‌بک و ساندرو استپ‌وی در نمایشگاه پاریس امسال پرده‌برداری کرده است.

dacia-facelifts-2016-11

محصولات داچیا را نمی‌توان خسته‌کننده دانست زیرا آن‌ها خودروهایی ارزان‌قیمت هستند. بااین‌حال داچیا با ایجاد تغییراتی جزئی در ظاهر لوگان و ساندرو سعی کرده آن‌ها را زیباتر و مدرن‌تر کند. تغییر عمده در قسمت جلویی آن‌ها، استفاده از جلوپنجرهٔ جدید با طرح مستطیل شکل مشابه مدل داستر است. در چراغ‌های جلو از LED استفاده شده و با استفاده از کروم بیشتر در قسمت‌های مختلف، سعی در لوکس‌تر جلوه دادن آن‌ها شده است. در چراغ‌های عقب نیز LEDهای مربع شکل زیبایی بکار رفته است.

تغییرات داخلی هم شامل استفاده از پارچهٔ تودوزی جدید و یک فرمان چهارپرهٔ جدید می‌شود. همچنین برای سرنشینان عقب یک سوکت برق 12 ولت جهت شارژ دستگاه‌های خود و یک نگه‌دارندهٔ لیوان در پشت کنسول وسط تعبیه شده است. در تیپ‌های بالاتر نیز حلقهٔ کرومی دور دریچه‌های تهویه و پوشش پلاستیک براق برای کنسول وسط ارائه شده است. همچنین در مدل ساندرو استپ‌وی در رودری‌ها از کروم استفاده شده است.

علاوه بر این‌ها، داچیا برخی از تیپ‌های مدل‌های لوگان MCV، ساندرو هاچ‌بک و ساندرو استپ‌وی را به دوربین دید عقب و سیستم کمکی شروع حرکت در سراشیبی‌ها مجهز کرده است. البته هرچند هنگام حرکت با سرعت‌های پایین مانور دادن با این خودروها اصلاً دشوار نیست اما با ارائهٔ این تجهیزات رانندگی با آن‌ها حتی ساده‌تر از قبل شده است.

dacia-sandero_stepway-2017-1024-03

اما مهم‌ترین ویژگی این به‌روزرسانی، ارائهٔ یک پیشرانهٔ جدید برای خانوادهٔ لوگان و ساندرو 2017 است. این موتور جدید از نوع 1 لیتری سه سیلندر بنزینی با 75 اسب بخار قدرت بوده و Sce 75 نام دارد. این پیشرانۀ جدید برای هر چهار مدل لوگان و ساندرو و همین‌طور کراس‌اوور داستر قابل سفارش خواهد بود. همچنین خریداران داستر می‌توانند یک گیربکس اتوماتیک را هم برای آن سفارش دهند چراکه این محصول محبوب داچیا با گیربکس اتوماتیک دوکلاچه، کارآمدتر می‌شود. فروش نسخهٔ بروز شدهٔ داچیا لوگان و ساندرو حداقل در انگلستان از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

dacia-facelifts-2016-12

همراه پدال باشید با پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی پاریس 2016

paris-motor-show-2016

 

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

16 دیدگاه

  1. Ag
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    فک نکنم حالا حالاها رنگ ایران‌رو ببینه .
    اون از اکثر قطعه سازها که گفتن نمیتونیم‌قطعاتشو تولید کنن .
    اینم از خودرسازهای انگل مون که عمرا بخوان یه خودروی خوب و اقتصادی بدن دست مردم .

    پاسخ
    1. Mehr
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      اتفاقا به‌زودی شاهدشونیم! قرارداد رنو با ایدرو بسته شد، و ایدرو چون سازمان دولتیه ظاهرا فقط مالکیت رو برعهده داره، و رنو خودش مدیریت رو برعهده داره. اولین تولیداتشون هم همین سیمبل و داستر هست که گفتن از ۲۰۱۸ شروع می‌شه!

      پاسخ
      1. ali
        سوابق: (104 دیدگاه) ,

        2018 به زودی، انشالله با قیمت بسیار رقابتی به قصد حمایت از حقوق مصرف کننده.

        پاسخ
      2. Genius
        سوابق: (158 دیدگاه) ,

        فرغون سرهم بندهای سوگلی یعنی ویران خودرو و سایپا نمیذارن رنو بدون چراغ سبز اونها آب بخوره حالا بذارن بره داستر و ساندرو و لوگان 2018 بیاره اینجا و با قیمت رقابتی بده دست ملت اونوقت که اونها بایست برن سماق بمکند با ساینا و تیبا و سمندشون!!رنو هم اومده یه مدتی سهم خودش رو از بازار ایران برداره اما من احساس میکنم از سر ناچاری و بخاطر مافیای لگن سازها مثل فیات و پروتون مجبور به ترک ایران میشه!صد البته امیدوارم که اینطور نشه و بالاخره بعد از حدود چهل سال ملت تحت ستم ایران رنگ خودروهای روز و باکیفیت رو در بازه قیمتی مناسبی بچشند

        پاسخ
    2. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      برنامه ریزی دقیقی ندارن
      معلوم نمیکنه کی بیاد ایران

      پاسخ
  2. مجید
    سوابق: (457 دیدگاه) ,

    شاید خیلی از عزیزان این محصول و این سازنده رو قبول نداشته باشن اما من خیلی از کاربردی بودن و اقتصادی بودن و سادگی طراحی که هیچ وقت رنگ کهنگی به خودش نمیگریه و همچنین قیمت مناسبش(صد البته نه در ایران!!!!!!!!) خیلی خوشم میاد و بهش احترام میزارم و اعتقاد دارم رنو به عنوان سرمایه گذار وکمپانی مادر کار درستی کرده و افسوس میخورم که یک عده نفهم حروم لقمه جلوی سرمایه گذاری این برند تو ایران عزیز(سال 83) رو گرفتن و هنوز هم به کار خود ادامه میدن

    پاسخ
    1. ali
      سوابق: (104 دیدگاه) ,

      داداش این طراحی ها همین الانش هم کهنه اند، طراحی ای تا این حد محافظه کارانه رو شما نو و بدیع میبینی؟

      پاسخ
      1. کامیاب
        سوابق: (458 دیدگاه) ,

        وقتی قیمت تمام شده ی ماشین برابر با یه موتورسیکلت باشه،این طراحی هم اضافس.

        پاسخ
      2. uss zumwalt DDG-1000
        سوابق: (4441 دیدگاه) ,

        همین طراحی کهنه ایران خودرو سایپا بیان انجام بدن بشن تولیدکننده ن ممتاژکننده.

        پاسخ
  3. علیرضا.م
    سوابق: (40 دیدگاه) ,

    یعنی خدایی هیچی از طراحی داخلی نمیدونند .
    این چیه آخه؟
    206 بعد این همه سال بازهم بد نیست . اما این داغونه.

    پاسخ
  4. king 918
    سوابق: (1605 دیدگاه) ,

    خیلی ساده طراحی شدن
    جذابیت ظاهری که ندارن کابین هم چنگی به دل نمی زنه
    حالا شاید از قوطی های تولید داخل بهتر باشن ….

    پاسخ
  5. Ahmadreza
    سوابق: (98 دیدگاه) ,

    همین رنویی که انقدر ازش بد میگید کلی فروش داره تازه 43 درصد سهام نیسان دست رنو هست پس کم کمپانیی نیست

    پاسخ
  6. حمیدرضا
    سوابق: (323 دیدگاه) ,

    خوبه یکم داخلش با رنو کپچر و سیمبل متفاوت شده الان میشه بهش گفت ماله داچیاست ولی فیس لیفتش به نظرم خوب از کار در اومده در کل این برند از موقعی که با رنو داره کار میکنه خیلی موفق شده

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.