معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ لوگان و ساندرو توسط رنو

داچیا ماه گذشته نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ خانوادهٔ مدل‌های ساندرو و لوگان خود را در نمایشگاه پاریس معرفی نمود اما در بسیاری از کشورها محصولات داچیا با برند رنو عرضه می‌شوند به‌گونه‌ای که این خودروها در بازارهای اروپا با برند داچیا و در بازارهای خارج از اروپا به‌طورمعمول با برند رنو عرضه می‌شوند. به همین دلیل حالا نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ لوگان و ساندرو با برند رنو هم معرفی شده است.

renault_83630_global_en

رنج خودروهای بروز شده شامل لوگان سدان (که در برخی کشورها ازجمله ایران با نام رنو سیمبل عرضه می‌شود)، لوگان MCV، ساندرو هاچ‌بک و ساندرو استپ‌وی می‌شود. تمامی این خودروها مجهز به چراغ‌های جلوی جدید C شکل، چراغ‌های روشنایی در روز LED، پروژکتور و جلوپنجرهٔ جدید با لوگوی الماس شکل رنو در میان آن شده‌اند. متناسب با به‌روزرسانی قسمت جلو، عقب خودروها نیز تغییرات کوچکی را تجربه کرده است.

stepway

همچنین تریم فضای داخلی نیز بروز شده است که شامل پانل میانی، دریچه‌های تهویه، فرمان و تریم داخلی جدید می‌شود. تجهیزاتی که ممکن است در هر خودروی ارزان‌قیمتی پیدا شوند مانند پنجره‌های جانبی برقی، محل قرار دادن آرنج و سوکت برق 12 ولت در حال حاضر به‌صورت استاندارد در خانوادهٔ ساندرو و لوگان جدید نصب شده‌اند. حتی در سری جدید این خودروها دوربین دید عقب و ترمز کمکی شروع حرکت در سراشیبی‌ها هم ارائه شده است. در کل ورژن رنوی لوگان و ساندرو در همه‌چیز با همتایان رومانیایی خود اشتراک دارند و تنها در آن‌ها لوگوی رنو جایگزین لوگوی داچیا شده است.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

25 دیدگاه

  1. Efk
    سوابق: (82 دیدگاه) ,

    هرچند نزدیک دوهفته پیش دیده بودم ولی لااقل بعداین همه تاخیر عکس بیشتری میذاشتید

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل امیر دهقان
      امیر دهقان
      سوابق: (131 دیدگاه) ,

      نسخۀ رنوی لوگان و ساندرو تازه معرفی شده و همین دو عکس بیشتر از اونها فعلاً موجود نیست. اونی که شما دیدین احتمالاً مدل‌های داچیا بوده که در نمایشگاه پاریس رونمایی شدن و در پدال هم بدون تاخیر بطور کامل به اونا پرداختیم. اگر اطلاعات و تصاویر بیشتری از فیس‌لیفت لوگان و ساندرو می‌خواین می‌تونین به این مطلب مراجعه کنین

      http://www.pedal.ir/%d8%b1%d9%86%d9%88/%d9%81%db%8c%d8%b3%e2%80%8c%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%af%d8%a7%da%86%db%8c%d8%a7-%d9%84%d9%88%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88-2/

      پاسخ
    2. سعید
      سوابق: (199 دیدگاه) ,

      همین تغییرات بس که قیمتش بشه هشتاد نود تومان تو ایران
      هر چند این طراحی ها سر جمع پنج میلیون هزینه بر نداشته باشه ولی اینجا ایران است…

      پاسخ
      1. uss zumwalt DDG-1000
        سوابق: (4441 دیدگاه) ,

        هیچ خودرویی در ایران به قیمتش نمی ارزه

        پاسخ
      2. تصویر پروفایل نوید جهرمی
        نوید جهرمی
        سوابق: (1452 دیدگاه) ,

        از نظر قیمتی سرجمع 500 یورو هم تفاوت نمیکنه. حتی شاید ارزون ترش هم بکنن.
        اینجاس که هر مدل مثلا جدیدی که بیاد کلی هم میکشن رو قیمتش.

        پاسخ
  2. حميد
    سوابق: (868 دیدگاه) ,

    کاش اینتریور دیزاینش بهبود قابل توجهی داشته باشه

    پاسخ
    1. کامیاب
      سوابق: (459 دیدگاه) ,

      اینتریور دیزاین همون طراحی داخلی هست دوستان.
      حمید ایز ان آمریکن گای.

      پاسخ
  3. كاپيتاليسم
    سوابق: (114 دیدگاه) ,

    با تشکر از اقای دهقان
    با وجود قرارداد رنو برای ایجاد خط تولید در ایران امیدوارم خودروهای جدید مونتاژ بشند و اما نکته مهم اینه که خودرو به قیمت خودرو وارداتی نباشند و نهایتا ١٠٪‏ با بازار رومانی اختلاف قیمت داشته باشند

    پاسخ
    1. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      به خوب نکته ای اشاره کردی ولی فکرنکنم انجام بدن و باقیمت مناسب

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل نوید جهرمی
      نوید جهرمی
      سوابق: (1452 دیدگاه) ,

      مونتاژ هم که بخوایم بکنیم بین 30 تا 40 درصد گرون تر میشه. امکان تولید با اون قیمت نهایت 10 درصدی وجود نداره(یا شایدم تولید کننده دروغ میگه ک وجود نداره)

      پاسخ
  4. احمد باقری
    سوابق: (4296 دیدگاه) ,

    معلوم نیست آخر و عاقبتش چی میشه.

    پاسخ
    1. king 918
      سوابق: (1605 دیدگاه) ,

      معلم هست آخر و عاقبتش چی میشه.

      پاسخ
  5. GOD BLESS JAPAN
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    نسبت به نسل اول خیلی پخته تر و لوکس تر شده اما هنوز هم با قیمت مناسبی به دست مشتری میرسه ( خارج کشور) چه خوب !! عالیه.

    پاسخ
  6. amir
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    تو ایران که تا سال 1408 بعید میدونم این خودرو به جز چراغاش تغییر خاصی بکنه 😐

    پاسخ
  7. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2212 دیدگاه) ,

    اگر اینایی که ما سوار میشیم لوگانه(همون ال 90) پ اینا چیه؟

    پاسخ
      1. احسان(احسان سابق)
        سوابق: (2212 دیدگاه) ,

        مسخره تر اینه که همین لگن هم به عنوان بهترین ماشین قشر متوسط کشور شناخته میشه

        پاسخ
        1. uss zumwalt DDG-1000
          سوابق: (4441 دیدگاه) ,

          توانایی ساخت خودرو نداشته باشیم همین میشه دیگه

  8. قادر
    سوابق: (12 دیدگاه) ,

    من سانرو از نزدیک دیدم بدرد مسافرت اینجو چیزاننمیخوره

    پاسخ
  9. Aria
    سوابق: (28 دیدگاه) ,

    میدونم الان قرار منفی بدین ولی ساندرو واقعا چندش آوره طراحیش. انقدر ماشین پاییه ایی و حد اقلی ندیدم تو عمرم. داشبورد و متریال داخلی که اصلا انگار….

    پاسخ
  10. حسین
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    وای طرح درهاش هنوز طرح ال نود هست ….
    کسل کننده بی روح….

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل رضا پ
      رضا پ
      سوابق: (198 دیدگاه) ,

      اصل کار فیس لیفت نمای جلو ، عقب ، تغییرات داخلی کابین ، پیشرانه بروزتر و امکانات وآپشنهای بیشتره
      با دراش چیکار داری !؟

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.