ام جیرنونیسان

ام‌جی GS در برابر رنو کجار و نیسان قشقایی

کراس اوورهای بنزینی برای کسانی که خواهان یک شاسی‌بلند کاربردی هستند گزینه‌ی اول نیست اما برای افرادی که مسافرت‌های زیادی ندارند این گروه از خودروهای کوچک شده و دوستدار خانواده می‌توانند مؤثرترین راه برای داشتن یک ۴×۴ جذاب باشد.

MG GS vs Renault Kadjar vs Nissan Qashqai 01
عموماً یک کراس اوور بنزینی ارزان‌تر از نسخه‌ی دیزلی است اگرچه که GS حاضر در تست نسخه‌ی دیزلی ندارد. ام‌جی GS تنها با پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربو در دسترس است اما در برابر پولی که می‌پردازید تجهیزات زیادی به دست می‌آورید. مدل فول آپشن Exclusive با بهای ۲۰۹۹۵ پوند دارای گیربکس دوکلاچه است.

MG GS vs Renault Kadjar vs Nissan Qashqai 02
ما طرفدار پر و پا قرص رنو کجار هستیم. اگرچه که مدل TCe 130 حاضر در این مقایسه در مقایسه با GS توان کمتری دارد اما پکیج قابل‌اعتنا را ارائه می‌کند. شاسی و پیشرانه‌های این خودرو با نیسان قشقایی یکسان است. قشقایی در این مقایسه از پیشرانه بنزینی ۱.۲ لیتری توربو استفاده می‌کند.

MG GS vs Renault Kadjar vs Nissan Qashqai
این سه خودرو ۸۰۰ پوند اختلاف بها دارند. با این تفاسیر کدام‌یک انتخاب بهتری محسوب می‌شود؟

شاخ‌به‌شاخ

ظاهر خودرو
در نمای جلو دیدن اینکه GS از ترکیب طراحی دو رقیب دیگر سود برده آسان است. چراغ‌ها و جلوپنجره‌ی این خودرو بسیار شبیه کجار است درحالی‌که طراحی چراغ‌های روز روشن، خیز کاپوت و جزئیات پلاستیکی سپر به یاد آورنده‌ی قشقایی هستند. نتیجه کلی قابل‌قبول است و شاهد کراس اووری با ظاهر اروپایی هستیم.

MG GS vs Renault Kadjar vs Nissan Qashqai 03
شرایط مطلوب
ام‌جی تاریخچه‌ی پروپیمانی دارد اما هم‌اکنون تحت تملک شرکت چینی سایک موتور است. پس از چندی غیبت در بازار انگلستان و بدون وجود مدل‌های زیاد، ام‌جی کاری سخت در برابر رقبای قدرتمند خود و به ویژه ایجاد تصویری ممتاز از خود دارد.

کیفیت
درحالی‌که پلاستیک‌های بکار رفته در کابین GS خوب هستند اما حس لامسه‌ای جالب کابین کجار را ندارد.GS حاضر در تست همچنین بوی چسب را نیز به مشام می‌رساند. حداقل سیستم اطلاعات سرگرمی باعث بهبود فضای کابین شده و نسبت به سایر بخش‌های نه‌چندان قابل‌توجه کابین حس بهتری ایجاد می‌کند.

قضاوت نهایی

رتبه‌ی اول: رنو کجار
این یک پیروزی متقاعدکننده برای رنو کجار است و اگرچه که پیشرانه TCe 130 نسبتاً قدرتمند ظاهر می‌شود اما در پسِ نسخه‌ی کم‌مصرف ۱.۵ لیتری dCi قرار دارد. سواری کجار خوب است و بیشتری کاربرد را دارد و از آن طرف بهای آن ارزان‌تر از همه بوده و کم‌هزینه‌ترین سواری را دارد.

Renault Kadjar

رتبه‌ی دوم: نیسان قشقایی
قشقایی هنوز هم رقیبی سفت‌وسخت و قابل‌اعتنا در این کراس است و ظاهری زیبا را به عنوان یک کراس اوور ارائه می‌کند؛ اما در بحث کارایی، کاربردی بودن و تجهیزات از رنو عقب‌تر است. به علاوه بهای آن نسبت به کجار بالاتر بوده و کابینش نیز در مقایسه با پسرعموی خود در سطح پایین‌تری قرار دارد.

Nissan Qashqai

رتبه‌ی سوم: ام‌جی GS
یک کراس اوور خوب باید در همه‌ی زمینه‌ها قوی عمل کند و لیست تجهیزات بلندبالا، قابلیت ابتیاع و سرعت برجسته‌ی GS برای پیروزی این خودرو در برابر رقبا کافی نیستند. مشکلات مربوط به کیفیت کابین، راندمان ضعیف و استهلاک زیاد این خودرو باعث تنزل رتبه‌ی GS می‌شوند. شاسی خودرو نیز راحتی و آسایش کمتری نسبت به رقبا دارد. مدل مجهز به گیربکس دستی ۱۵۰۰ پوند ارزان‌تر است اما همین امر نیز نمی‌تواند باعث بهبود جایگاه آن شود.

MG GS

دیگر گزینه در این کلاس

پژو ۳۰۰۸ پیورتک ۱.۲
قیمت: ۲۰۵۰۰ پوند (تخمینی)
پیشرانه: ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری ۱۲۸ اسب بخاری

Peugeot-3008-2017-GT-01
در مقایسه با نسل قبلی،۳۰۰۸ جدید بسیار شیک‌تر است. تناسبات طراحی معمول‌تری داشته و کابین آن نیز جذاب است. صندوق بار ۵۲۰ لیتری و پیشرانه‌ی ۱۲۸ اسب بخاری به این معنی است که کجار رقیب سرسختی پیش رو دارد.

 

رنو کجار Dynamique Nav TCe 130

نیسان قشقایی Acenta DIG-T 115

ام‌جی GS Exclusive DCT

قیمت مدل تست شده (پوند)

۲۱۳۲۰ ۲۰۲۱۰

۲۱۳۴۵

طول/عرض/ارتفاع (میلی‌متر)

۴۴۴۹/۱۸۳۶/۱۶۱۳ ۴۳۷۷/۱۸۰۶/۱۵۹۰

۴۵۰۰/۱۸۵۵/۱۶۶۵

پیشرانه

۴ سیلندر خطی، ۱۱۹۷ سی‌سی ۴ سیلندر خطی، ۱۱۹۷ سی‌سی

۴ سیلندر خطی، ۱۴۹۰ سی‌سی

قدرت (اسب بخار)

۱۲۸ ۱۱۳

۱۶۴

گشتاور (نیوتون متر)

۲۰۵ ۱۹۰

۲۵۰

گیربکس

۶ سرعته دستی، دیفرانسیل جلو ۶ سرعته دستی، دیفرانسیل جلو

۷ سرعته DCT، دیفرانسیل جلو

حجم باک سوخت (لیتر)

۵۵ ۵۵

۵۵

حجم محفظه بار (لیتر)

۵۲۷/۱۶۲۰ ۴۳۰/۱۵۸۵

۴۸۳/۱۳۳۶

وزن خالص (کیلوگرم)

۱۳۰۶ ۱۳۱۸

۱۴۶۷

شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت (ثانیه)

۱۰.۶ ۱۱.۲

۹.۲

حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت)

۱۹۱ ۱۸۵

۱۸۰

مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی (لیتر در هر صد کیلومتر)

۶.۸/۴.۹/۵.۶ ۶.۶/۵.۱/۵.۶

۷.۷/۵.۳/۶.۲

منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۶ دیدگاه‌ها

  1. Sina

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (234 ديدگاه)

    خخخخ چه مسخره و تابلو یارو نویسنده نوشته ما طرفدار پرو پا قرص رنو هستیم بعد رتبه اولو داده بهش، تازه اکثر چیزاشم با نیسان مشترکه?
    نمیدونه که ارم نیسان میارزه به جفتشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      نیسان میخوردشون.
      رنو کجار نصف نیسان هم نیست.
      آرم نیسان به قول شما یک دنیا ارزش داره.
      از اسم رنو یعنی Kajar اصلا خوشم نمیاد. چرا نذاشتن هخامنشی، اشکانی، ساسانی، صفوی، افشاری. ؟؟؟ صاف رفتن بیخود ترین سلسله ی تاریخ ایرانو انتخاب کردن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        مجید جان عزیزمی ولی قرار نیست هرچی ما فکر میکنیم همون اتفاق بیوفته

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. amir

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (522 ديدگاه)

      آخه تعصب تا چه حد!؟
      این ماشینها در یک تست عملی (نه از پشت مانیتور کامپیوتر!)توسط یک سایت تخصصی تست شدن .اونوقت شما نتیجه تست را مسخره میکنی .عذر خواهی می کنم ولی مسخره نظر شماست که راجع به خودروهایی نظر میدی که از 100 کیلومتری هم ندیدیشون.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        به نظر منم تست ها قابل اعتماد و معتبر
        دلیلی نمیبینم بیخودی و برپایه نظرات شخصی خودم نقد الکی کنم.
        ایول به رنو
        البته هرسه خوبن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Alireza

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (28 ديدگاه)

      سینا عزیز هیچ وقت زود قضاوت نکن. اگه دقت کنی چراغ عقب و نمای پشت خودرو انقدر بد طراحی شده که منو یاد دزدهای کارتنها میندازه که ی نقاب زدن به صورتشون. بیشتر نگاه کنی به حرفم میرسی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. ASTON MARTIN

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      لیستی که 3008 هم یکی از آپشن ها باشه و رنو برند اولش مشخصه که با یک لیست با کیفیت چندان بالا مواجه نیستیم
      البته مصرف سوختای دوتای اول فوق العادن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. ...::: فقط لمبورگینی :::...

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      آخه MG هم شد ماشین ؟؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. احسان

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (85 ديدگاه)

      جالب اینجاست که شما حتی نمیدونی رنو و نیسان شریک هستن و از یک پلت‌فرم و قطعات مشترک استفاده میکنن! فروش رنو در اروپا هم بیشتر از نیسان هست عزیز :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ASTON MARTIN

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        خب این چه ربطی به موضوع داشت
        فقط حرفمو بیشتر تایید کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
    7. پوریا

      ۷ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      حتما میدونین که رنو مالک شرکت نیسانه نه؟
      یه نگاهی هم به آمار پرفروش ترین برندهای خودروسازی توی سال ۲۰۱۶ مربوط به اروپا بندازین.رنو بعد از فلوکس واگن رتبه ی دوم رو داره که فکر میکنم معیار مناسبی برای مقایسه باشه.به نظر خودم رنو فقط توی طراحی عقب بود که اونم توی محصولات جدیدش واقعا انقلاب کرده.تالیسمان و حتما ببینید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mohamad

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (812 ديدگاه)

    بدون شک و ترید نیسان انتخاب منه
    نه بخاطر تعصب بلکه بدلیل حس اعتماد به این برند و اسم و رسم و کیفیتش.
    واقعا اغلب این مقایسه ها فقط مصرف داخلی و ایجاد بحث و گفت و گو دارند و سلیقه ای مینویسن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mehrbod

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (240 ديدگاه)

    هردو خودرو رقیب MG GS در برابر موتور دو لیتری MG که در کشورمان بفروش می رسد ، در زمینه توانایی های دینامیکی ، فاصله ای از زمین تا آسمون دارند و حرفی برای گفتن ندارند ، اگر چه با همین پیشرانه 1/5 لیتری هم شکست خورده اند.. بی گمان دو خودروی برادر رنو و نیسان که پلت فرمی مشترک دارند ، کراس اوورهای محض هستند ولی MG GS یک SUV مید سایز تمام عیار است ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. عیسی

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (72 ديدگاه)

    خیلی ناقص بود…نقطه قوت ام جی حی اس تو قدرت موتورشه که اینجا اصلا بحثی در موردش نشد…در مورد کیفیت سواریشونم مقایسه ای انجام نشده بود..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ََAREF

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (48 ديدگاه)

    در حالیکه طرح کانسپت ام جی جی اس ، دو سال قدیمی تر از قشقایی و قاجار است ، چجوری ام جی ، طراحی را از آن دو کپی کرده !؟؟
    کلا نویسنده های این سایت یه چیزشون میشه!
    قبلا هم اندازه حجم صندوق بار ام جی را در مقاله بررسی خودروشان که هم اکنون هم در سایتشان در دسترس است ، اشتباهی ذکر کردند ( اینجا اصلاح شده) و در مقایسه با تیوولی ، برتری را به سانگ یانگ دادند و کلی هم تفسیرش کردند!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. road

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (57 ديدگاه)

      من خودم رنو کجار رو انتخاب میکنم جون ازمایشش رو پس داده، نیسان خیلی چهره قدیمی داره و جی اس هم با وجود زیبایی گزینه دوم بعد رنو محسوب میشه با وجود موتور قویتر و شتاب و بازده بالاتر
      هیج مقاله ای بی عیب نیست، اشتباه نویسنده هست، چون زبان طراحی ام جی اینطوره و شبیه هیچ خودروی دیگه نیست یا شباهت کم داره از سال 2009 تا حالا، خودوهاش یه شکلی خاصی هستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. datsun

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (3431 ديدگاه)

        رنو کمپانی خوب و با قدمتیه ولی نباید فراموش کنیم این شاسی بلند های که الان رنو تولید میکنه با همکاری نیسان تولید میشه
        مگه رنو قبل از همکاری با نیسان چند مدل شاسی بلند تولید میکرد؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. مصطفی

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (205 ديدگاه)

    ظاهراً نویسنده به تنها چیزی که توجه نکرده مقایسه بوده .از رنئ خوشش میومده و یا خودش رنو داشته وگرنه ام جی GS هم از نظر ظاهری بروز تر است و هم حالتی اسپورت تر دارد. از نظر فنی هم که از هر دو آنها سرتر است. البته در مورد کیفیت سواری و نوع نگاه بازار اروپا به هر کدام از این سه ماشین شاید بدلیل جدید بودن ام جی برتری هایی با دو مدل دیگر باشد.که اون هم در طی چند ماه روندش مشخص تر می شود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Sasan

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (25 ديدگاه)

    به نظرم مقایسه عادلانه ای بود فقط احساس میکنم نیسان میتونست اول باشه…ولی خداییش شما یه نگاه به کابین ام جی کن کیفیت پلاستیک داد میزنه افتضاحه بعد یه سری میگن نه بهتر از رنو و نیسانه! خود نویسنده اتو اکسپرس((سایت معتبری هم هست)) داره میگه ام جی کیفت کابین و استهلاک و راندمان ضعیفی داره!.رنو کجار هم خدایشش خیلی خوشگله کلا طراحی رنو از ٢٠١٢به بعد خیلی قشنگ شده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Ali

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    اقا شاهین دستت درد نکنه عالی بود
    خداییش جی اس خیلی خوشگلتره و راندمان بالاتر، شتاب، گشتاور و توان بالاتری داره ک قابل مقایسه نیست بارقبا

    به نظرم قیمت بالاترش، شرایط پرداختش نسبت به بقیه باعث شده که انتخاب اول نیاه و اینکه این مدل awd هنوز نرفته انگلیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Mahmood

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (197 ديدگاه)

    طرفداران و متعصبان و ام جی داران برخاسته اند دوستان مواظب ضربه های آنها باشید همه میدونن که طراحی جلوی ام جی از رو زبان طراحی جدید رنو هستش حالا همش بحث کنید تا قیامت ضمنا مقایسه هم توسط سایت معتبر اتواکسپرس انجام گرفته حالا شما هرچی که دوست دارید و خوشحالتون میکنه گفتنش بگید ولی هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد تمام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بنتلی

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (1626 ديدگاه)

      محمود جان قبل اینکه رنو این شکل طراحیو برا محصولاتش استفاده کنه ام جی زبان طراحی خاص خودشو داشت،
      البته قبول دارم ام جی هنوز ب اندازه کافی توانایی رقابت با نیسان و رنو رو نداره،
      قشقایی فروش و محبوبیت بالایی تو انگلستان داره ، البته درسته یکم قدیمی شده ولی ب نظرم هنوز هم عالیه
      رنو کجار هم ب نظرم چون نسبت ب اون دو تا جدید تره و از طرفی رنو جدیدا داره خیلی عالی کار میکنه لیاقت جایگاه اولو داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Developer

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (117 ديدگاه)

      “مواظب ضربه های آنها باشید” ! داداش مگه میدون جنگه ؟؟ راستی سانمارتین عزیز چرا اسمتو عوض میکنی ؟؟ یکی دو نفر مثل تو علی (همون ضد انگلیسه!) که با اسم فیک میاین بدجور جو سایت رو خراب کردین ، کاش یه کم فکر کنین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. مهراب

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (60 ديدگاه)

    تنها عیب نیسان این هستش که عقبش واقعا با فورد مو نمیزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. رامتین

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    دلیل نداره که ما چون برند نیسان را برتر از رنو میدونیم در همه سگمنتها نیسان بر رنو غلبه کنه! (گرچه هر 2 الان یه شرکتند!)
    دیگه دنیا بشدت رقابتی شده و همین نیسان یا تویوتا مثلا 1ماه روی R&D سرمایه نگذاره عقب میمونه از قافله. بهرحال هم رنو عالیه و هم نیسان.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      تعریف قشنگی کردی
      دقیقا همین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. AKBAR

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    در ایران دو رقیب GS بسیار موفق تر بودند و تعداد SPORTAGE و TOSUNE ها چند ده برابر GS ها است ، GHASHGHAEI در بعضی بازارها مثل بریتانیا پرفروش ترین در کلاس خودش است .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Mahmood

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (197 ديدگاه)

    خود سایت اتواکسپرس تایید کرده که ام جی در مقابل این دو رقیب حرفی برای گفتن نداره ضمنا آقا ساسان شما هم خودتونو خسته نکنید و با دیگران بحث نکنید چون متاسفانه کسی که روی ماشین خودش یا خانوادش یا فامیلش یا حتی برند مورد علاقش تعصب داشته حرف منطق نمیفهمه بگذارید دوستداران ام جی هرچه می خواهند بگویند تا شاد باشند چون اگر با این دسته از افراد بحث کنید چند نفر در مقابل شما جبهه گرفته و شروع به سخن به میان آوردن از بی سوادی شما و تعصب شما و عقل کل دانستن خودشان میکنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sasan

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (25 ديدگاه)

      واقعا…?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. كوروش

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    چی شد یهو تموم شد؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. iman

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (92 ديدگاه)

    خیلی هم عالی
    رنو کجار یا قجار خیلی معروفه تو اروپا و جی اس با اینکه تو فنی و قیافه بهتره ولی مشخص بود که رنو رو اول بدونه تجربه خوبی از رنو قجر دارند
    البته درباره طراحی اشتباه کرده جون طراحی های ام جی همه اینطورن و طراحی کانسپت جی اس هم 4 سال قبل از طراحی رنو بوده البته شباهتشون خیلی کمه ولی باز اگه کپی شده (که نشده) رنو کپی کرده
    نیسان قشقایی هم رتبه دوم به نظرم درسته چون هردوی رنو نیسان شرایط فروش خیلی بهتری دارند و ارزونترن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      تعصب بزاریم کنار رنو واقعا خوبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. Archi KHAN

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    اهل بدبینی نیستم ، اما بقول دوستمون چرا رنوی فرانسه (!) بین این همه قاجار را انتخاب کرده عایا ؟!!
    آیا بخاطر به یادآوری …. نیست
    و …
    بگذریم …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احسان

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (85 ديدگاه)

      دوست عزیز اولین خودروهایی که به ایران وارد شدن دو دستگاه رنو بودند که توسط مظفرالدین شاه و در سفر فرنگ خریداری شدن. ربطش رو فهمیدید؟
      در ضمن اسم قشقایی هم به یک قوم قدیمی ایرانی مربوطه، توهم توطئه نداشته باشیم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. ali

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (775 ديدگاه)

    متن رو نخونده میدونستم ام جی اخره… نیسان و بس…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. آرش

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    شما هم مثل من فکر می کنین بخش اصلی متن انگلیسی جا افتاده؟ شاید ترجمه نشده؟ چون مقایسه هنوز شروع نشده تموم شد. اگه جا افتاده که هیچی، اگر هم متن اصلی همین بوده که اصلا واجد شرایط انتشار تو پدال نبوده. پدال جان اگه خودت از خودت انتظار نداری، انتظار ما ازت خیلی بیشتر از چنین مقایسه ای هست. به قول مولانا: شیر بی یال و دم اشکم که دید/این چنین شیری خدا هم نافرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      سلام
      چارچوب مقایسه های این مجله به این شکل هست که با توجه به نوع سگمنت و ارزش هایی که توی اون کلاس برای خریدار مهم هستن خودروهارو مقایسه میکنه.عموما هم برای اینکه حوصله خواننده سر نره و متن پیچیده نشه سعی دارن مختصر و مفید مطالب لازم رو منتقل کنن.
      لازم میدونم دوباره اشاره کنم که یکی از پیشروترین مجلات در رابطه با تست و بررسی خودروهای روز و البته مصاحبه با مقامات خودرویی مهم دنیا همین مجله هستش.
      ارادتمندم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. آرش

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (163 ديدگاه)

        ارادت مبسوط

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. احمد باقری

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    من باشم، نیسان رو بر میدارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. امیرحسین

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (337 ديدگاه)

    چقدر باحالیم ما…..
    نیسان قشقایی تو این فروش پایینی داشت ولی ایرانیان از پشت مانیتور برای نیسان یقه رانی میکنن!!!!!
    دوستانی که میگفتن MG فقط تو ایران و چین عرضه میشه الان کجا هستن؟؟؟اونهایی که میگفتن ام جی رو به اروپا راه نمیدن؟؟؟هیچ جا تست و بررسی درباره ام جی انجام نشده؟؟
    بهرحال ام جی اولین تجربه اش هست و نیاز به زمان داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ََAREF

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (48 ديدگاه)

      دقیقا.. رنو از سال 1999 با کانسپت شاسی بلند اش ، پروژه این گونه خودروها را آغاز کرد و نیسان از سال 2004 با کانسپت قشقایی و اون سابقه دراز در شاسی های بلند با پاترول های نامدار..
      MG در این گونه خودروها در ابتدای راه قرار دارد ولی برای شروع ، طوفانی و بی نظیر به بازار تاخته است..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ...::: فقط لمبورگینی :::...

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      ای داد از دست MG سواران متعصب.
      بابا MG یک ماشین کلاس سوم و چهارمه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ََAREF

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (48 ديدگاه)

        این که می گیم : “MG در ابتدای راهه” و “اولین تجربه اش است” ، متعصبانه است و یا اینکه “این ماشین کلاس سوم و چندمه” ؟؟؟!
        شما کلا خوبی ؟ بلدی چهارتا حرف فنی هم بزنی ؟ نکنه ماشین های اکونومیک رو با عشقت لمبور مقایسه میکنی!!؟
        دوست من تعصب یعنی همین که تو آرم شرکتی را بجای آواتارت قرار میدی و یک جمله رادیکال ، کور و متعصبانه هم چاشنی اش میکنی : “فقط لمبور..” ..!!
        چیزی که خودت هستی به دیگران نسبت نده..!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  21. ََAREF

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (48 ديدگاه)

    منظور از راندمان ضعیف را هم نفهمیدم..!!؟
    نسبت حجم موتور به توان تولیدی اسب بخار MG GS بسیار قابل توجه و عددی به اندازه 110 اسب به ازای هر لیتر حجم موتور است . دو رقیب دیگر اعدادی پایین تر دارند و به همین دلیل ، راندمان یا بازدهی پایین تری دارند.
    موتور 1.5 لیتری توربو MG GS ، همان موتوری است که جنرال موتور روی گونه های پرفروش خود از برند شورلت می گذارد . این موتور در MG GT های جدید که پاییز وارد کشور می شوند هم استفاده شده است .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. لیوان

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    تویوتا rav4 در رتبه ی بالاتری از هر سه قرار میگیره. البته سوبارو فارستر هم به نظر من در رتبه ی دوم قرار میگیره. به علت اینکه با هر دو مدل رانندگی کردم.
    قیمتشون هم نسبتا در یک رده هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. سعید

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (325 ديدگاه)

    نیسان با این ادعا نصف سهامش ماله رنوست…..و خواهشا یه اروپایی رو با یه آسیایی مقایسه نکنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Farzad

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (180 ديدگاه)

    واقعا بعضی ها چطور 160 میلیون تومنرو میدن ماشین چینی سوار شن!
    الان هم ام جی سواران متعصب میان یه عالمه دیسلایک و کامنت میدن و میگن که چینی نیست انگلیسیه اقا جان بوده الان تو چین تولید میشه موتورش هم ماله چینهو همچیش هم ماله چینه هیچ چیزش انگلیسی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (73 ديدگاه)

      اونی که 162 داره برای خرید ماشین ، مطمئن باش قبل اون ماشین های زیادی داشته و اولین ماشینش نیست ، بچه نیست ، بالغ هست و قطعا کار و بار درست و حسابی دارد و به واسطه آن قطعا با تجربه است و میدونه پولشو کجا خرج کنه … و مهمتر از همه به اینترنت دسترسی داره و میدونه چی رو داره میخره..
      ضمنا MG تست درایو هم داره و میتونه همه جوره بررسی کنه..!
      شما نگران نباش.. خودشون میدونن دارند چی میخرند!
      ام جی بیشتر از این که طرفداران متعصب داشته باشه ، یه مشت .. پیچ داره..
      خب اینقدر با ام جی سوارا کل کل نکنید.. خوب میشید..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ََAREF

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (48 ديدگاه)

      موتورش مال چینه؟؟؟!!!
      شما اصلا مطالعه هم میکنی؟؟
      دوست من قبل از اینکه حرفی را قطعی کنی ، یه ذره مطالب مربوط را از سایت ها بخوان تا کسی نگه حرف مفت میزنی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. مصطفی

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (205 ديدگاه)

      با توجه به نظر شما الان اینایی که ولوو میخرن دور از جونشون یک مشت احمق هستند که 560-570 میلیون میدن یک ماشین چینی میخرن چون الان ولوو هم مال جیلی چین است و اونجا تولید می شود.
      لطفا اول مطالعه کنید بعد اظهار نظر کنید و دوستداران ام جی با این سابقه زیاد را مسخره نکنید.
      محض اطلاع شما زمای که ام جی شروع به تولید ماشین کرد لامبورگینیوجود نداشت و داشت تراکتور تولید می کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. amir

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (42 ديدگاه)

      نظرات بی ارزش لطفا تو این سایت ندید این سایت رو شبیه سایت های دیگه نکنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amir

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (42 ديدگاه)

        منظورم Farzad بود نوشته بود
        واقعا بعضی ها چطور 160 میلیون …..

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حامد

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (73 ديدگاه)

          آقا امیر سخن تان حقه..
          برخی از این سایت ها آنقدر جامعه شان را افراد کم سواد و عقده ای فراگرفته که به هیچ وجه نمی شود دو کلمه ارزشمند از کاربرانشون شنید و یا هم سخن شد .
          به راستی کاربران این سایت ، جایگاه حرفه ای و برتری دارند .. حیفه که گفتمان این جمع رو یه عده به سمت ساختار لمپن شخصیت خودشون بر گردونند.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. احسان

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (85 ديدگاه)

      همه قطعات اپل هم تو چین تولید و سرهم میشن مهندس
      طراحی و مهندسی مهمه نه محل تولید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. نریمان

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (138 ديدگاه)

    ترجمه کامل انجام نشده و سایت معتبر اتواکسپرس در لینک زیر بررسی کاملی انجام داده و از دیدگاه فرهنگ اروپایی و اولویت های اون جامعه بررسی کرده و مسلما با فرهنگ ایرانی متفاوت هست ، به هر حال برند ام جی در تولید اس یو وی در اول راه هست و در مقابل برند نیسان که سالها تجربه اس یو وی دارد حرف زیادی برای گفتن فعلا ندارد ، ولی این دلیل نمیشود که خط بطلان بکشیم ، خود سایت اتواکسپرس در بررسی ام جی جی اس و لکسوس ان ایکس ۳ ستاره از ۵ ستاره داده و در صورتیکه ان ایکس از هر نظر از جی اس سرتره

    http://www.autoexpress.co.uk/mg/gs
    http://www.autoexpress.co.uk/lexus/nx

    در هر صورت سایت اتواکسپرس معتبرترین سایت تخصصی خودرویی هست و نظرش بر همه نظرات در این خصوص برتر
    http://www.autoexpress.co.uk/mg/gs/96866/mg-gs-vs-renault-kadjar-vs-nissan-qashqai

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. sunmartin

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    دراینکه رنو کجار خودروی با ارزشی هست شکی نیست اما نمیشه براحتی از کنار اسم نیسان گذشت تست و مقایسه خوبی بود من رنو را اننخاب میکنم که هم طراحی و هم کیفیت برتری در تست داشت و بعد نیسان اما بهیچ وجه ام جی در حد و اندازه های این دو حودورساز نیست من نظرم میگم :ام جی بدلیل استفاده از برچسب های made in China در جای جای این خودرو و داشبورد سخت و بی کیفیت قطعات تریم داخلی تماما پلاستیکی (حتی دستگیره درب ها از داخل) حس یک خودوری لاکچری را به مشتریان القا نمیکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا