تصاویر جاسوسی از نسل آیندهٔ رولزرویس فانتوم

پروتوتایپی در حال آزمایش از نسل آیندهٔ رولزرویس فانتوم درحالی‌که لباس مبدل قبلی خود را کنار گذاشته دیده شده است. رولزرویس قبلاً به جهت پنهان کردن طراحی فانتوم جدید برای نمونه‌های در حال آزمایش آن از پانل‌های اضافی روی بدنه استفاده کرده بود اما در این نمونه، پانل‌های مذکور وجود نداشته و به همین دلیل ویژگی‌های بیشتری از ظاهر نهایی آن مشخص شده است.

2018-rolls-royce-phantom-spy-photo2

بخش طراحی رولزرویس برای نسل آیندهٔ فانتوم محافظه‌کارانه عمل کرده و مسیری تکاملی را در نظر گرفته است. بااین‌حال در این خودرو چند تغییر قابل‌توجه دیده می‌شود که عبارت‌اند از استفاده از جلوپنجرهٔ بلندتر و باابهت‌تر در کنار چراغ‌های جلوی متفاوت.

2018-rolls-royce-phantom-spy-photo1

هرچند دیگر قسمت‌های فانتوم جدید به‌طور کامل استتار شده اما می‌توان تشخیص داد که بسیار به فانتوم VII (نسل فعلی یا هفتم) شباهت دارد. بااین‌حال در اینجا هم می‌توان تغییراتی را مشاهده کرد. چراغ‌های عقب شکل کمی متفاوتی به خود گرفته‌اند و فرم ستون C هم برای ارائهٔ کمی شیب بیشتر قسمت عقبی سقف و همین‌طور ظاهری مدرن‌تر، دگرگون شده است.

2018-rolls-royce-phantom-spy-photo4

در کابین فانتوم جدید اما تغییرات گسترده‌ای اعمال شده و از یکی از تصاویر جاسوسی داخلی آن به‌راحتی مشخص است در آن از طرح دو صفحه‌نمایش مانند مرسدس بنز S کلاس استفاده شده است. البته هرچند این روزها نمایشگرهای خودروها بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند اما استفاده از آن‌ها در یک رولزرویس ممکن است توهینی به اصالت‌های آن محسوب شود. بااین‌حال احتمالاً این برند اصیل بریتانیایی تصمیم گرفته همانند خودروهای لوکس مدرن از دو صفحه‌نمایش یکی برای صفحه آمپر و دیگری برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی استفاده کند.

2018-rolls-royce-phantom-spy-photo

فانتوم جدید اساساً خودرویی کاملاً جدید است که جهت کاهش وزن از ساختار آلومینیومی سود برده است. نمونهٔ در حال آزمایش به نظر می‌رسد از نوع استاندارد و با فاصلهٔ محوری کوتاه باشد درحالی‌که یک نسخهٔ کشیده یا LWB هم برای کسانی که به فضای پای بسیار بیشتری در قسمت عقب نیاز دارند ارائه خواهد شد. همچنین با توجه به اظهارات رئیس رولزرویس «Torsten Müller» به دلیل وجود مدل‌های ریث و داون در سبد محصولات رولزرویس، در نسل آیندهٔ فانتوم نسخه‌های کوپه و دراپ‌هد تولید نخواهند شد.

2018-rolls-royce-phantom-spy-photo3

به‌احتمال‌زیاد نسل جدید رولزرویس فانتوم در نیمهٔ دوم سال 2017 رونمایی شده و فروش آن در پایان همان سال یا اوایل سال 2018 آغاز خواهد شد. همچنین حدود یک سال بعد نیز اولین SUV رولزرویس که کولیان نامیده شده است معرفی خواهد شد. این در حالی است که رولزرویس به‌تازگی تولید نسل فعلی فانتوم را متوقف کرده و بنابراین تا معرفی نسل آینده چند وقتی شاهد غیبت این سدان سوپرلوکس بریتانیایی خواهیم بود.

2018-rolls-royce-phantom-spy-photo5

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

19 دیدگاه

  1. مهدی 911
    سوابق: (264 دیدگاه) ,

    همیشه برام سواله که چرا رولرویز با این همه ادعا چرا مستقل نیست مهمترین عامل برتری رولرویز و بنتلی اینه که چون در تعداد پایین تولید میشن خاصتر به نظر میرسن

    پاسخ
    1. Bloodhound SSC
      سوابق: (64 دیدگاه) ,

      مگه دست خودشه که مستقل باشه یا نه؟!؟!؟!؟!؟!
      ینی واقعا از نظر شما مهم ترین علت برتری رولز رویس و بنتلی تو خاص بودنشونه ؟؟؟!!!
      پس کیفیت و تکنولوژی و دانش پر؟؟؟؟!!!!!

      پاسخ
  2. مهدی 911
    سوابق: (264 دیدگاه) ,

    به نظر من شاخترین خودروساز انگلیس مکلارنه

    پاسخ
    1. ReventОn
      سوابق: (133 دیدگاه) ,

      اگر بخواییم خیلی منصفانه نگاه کنیم، بهترینشون استون مارتینه، اونایی که میگن نه، سوپر اسپرتایی مثل one 77 وغیر رو یاد بیارن، در زمینه خودرو فوق لوکس، سدان لاگوندا رو یاد بیارن، که به شخصه بنتلیو میباخ رو میذاره جیبش، ولی رولزرویسو نه

      پاسخ
      1. X5
        سوابق: (122 دیدگاه) ,

        لاگوندا از همشون خوشگل تره حتی رولزرویس

        پاسخ
    2. Bloodhound SSC
      سوابق: (64 دیدگاه) ,

      مک لارن همش 20 ساله که ماشین تولید میکنه!!!!!
      رولز رویس 100 سال!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      من خودم عاشق استایل مک لارن هستم ولی با قدمت ترین شرکتای انگلیس (و جهان)
      رولز رویس و بنتلی هستن.
      مقایسه اینا با هم اشتباهه چون فازشون باهم فرق میکنه . مک لارن بیشتر رو سرعت تمرکز داره و بنتلی و رولز رویس هم رو لوکس بودن . استون مارتین هم بین اینا .

      پاسخ
  3. بنتلی
    سوابق: (1040 دیدگاه) ,

    مهدی جان خسته کردی منو…تا الان صدبار همین حرفو زدی… خب برادر من هر شرکتی یه زمانی با مشکل مواجه شده و این مشکلات برا یه شرکت فوق لوکس تولید محدود با هزینه تولید بالا بیشتر هم میشه… مایباخ زیرمجموعه بنز هس…و همینطور دایملر انگلیس زیرمجموعه جگواره…لاگوندا هم زیرمجموعه استون مارتین هس…حتی همین پورشه خودروهای فوق العاده ای تولید میکنه و علاقه زیادی بهش داره زیرمجموعه فولکسه…

    پاسخ
  4. فقط انگلستان
    سوابق: (428 دیدگاه) ,

    مهدی 911 تا حالا 262 تا کامنت گذاشتی که حتم دارم تو دویست تاش همین جملتو تکرار کردی یعنی خودت خسته نشدی تا کی می خوای این حرف رو بزنی همه ی مدل های رولزرویس و بنتلی از همه مدل های بی ام و یه سر و گردن سرترن و اینو تمام دنیا
    می دوننن فقط چند تا ایرانی هستن که بی ام و رو سرتر می دونن که بزار سرترش بودنن.

    پاسخ
  5. بنتلی
    سوابق: (1040 دیدگاه) ,

    خود رولزرویس نسل هشتم فانتوم رو بهترین خودروی دنیا میدونه…ولی از طرفی پالمر چن وقت پیش گفته بود اگه کابین رولزرویس شبیه بویینگ 747باشه کابین سدان بعدی لاگوندا شبیه کنکورد هس…البته اینو قبلا هم گفته بودم
    …با این حرف پالمر خیلی دوس دارم بدونم سدان بعدی لاگوندا چجوریه…

    پاسخ
    1. فقط انگلستان
      سوابق: (428 دیدگاه) ,

      کاملا درست می گی بنتلی عزیز
      مهدی 911 داره می گه تنها برتری رولزرویس و بنتلی نسبت به ماشین های آلمانی اینه که تولیدشون محدوده و خاص ترن دیگه این اختلاف قیمت از کجا اومده هیچکس نمی دونه طبق حرف های شما باید قیمت تمام شده یه رولزرویس 50 هزار دلار باشه که نشون بده برای ساختش به اندازه خیلی از ماشین های آلمانی تلاش نشده و از اونا بدتره و شرکت رولزرویس میاد350 هزار دلار فقط به خاطر خاص بودن و پول برند می کشه روش و مردم هم اینقدر احمق هستن که برای خریدش صف می کشن و ماه ها برای خرید یه دونش انتظار می کشن
      نمی دونم چرا این دوستان آلمانی باز فکر می کنن هیچ خودرویی به اندازه ماشین آلمانی خوب نیست و یا همیشه اعتقاد دارن شرکت های آلمانی به خاطر رضای خدا ماشین رو
      می سازن و از ترس خدا پول زیادی بابت ماشین نمی گیرن ولی ماشین های بقیه کشورها نسبت به قیمتشون ارزش ندارن و نمی صرفن و دارن سر مردم کلاه می زارن

      باید گفت که ماشین های آلمانی فقط به درد تاکسی شدن و خز شدن و تکراری شدن
      می خوردن که سرشون اومد.

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل اسطوره
        اسطوره
        سوابق: (3705 دیدگاه) ,

        .
        ماشین های آلمانی ستایش شده ترین ابزار های ساخته ی دست بشر هستن…
        .
        نشنوم دوباره ازین حرفا بگی 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😜😜😜😜😜

        پاسخ
        1. فقط انگلستان
          سوابق: (428 دیدگاه) ,

          ما چاکریم مجید مهربان و امانت دار و لامبورگینی سوار.

  6. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
    سوابق: (1605 دیدگاه) ,

    کاش یه پلت فرم جدید و ظاهری متفاوت باشه
    کابین هم دیگه از اون همه چوب خبری نباشه و یه مقدار به روز تر باشه …………….
    راستی بنتلی جان یه زمانی یه موتور v16 داشت فانتوم (اگه اشتباه نکنم) دیگه تولید نمیکنه ؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    1. بنتلی
      سوابق: (1040 دیدگاه) ,

      کینگ عزیز اولین بار موتور وی16 9 لیتری 700اسب بخاری بی ام و روی کانسپت ای ایکس 100رولزرویس ک 2014 معرفی کرد قرار گرفت و اصلا ب تولید انبوه نرسید …ولی بعدش ب سفارش روان اتکینسون یا همون مستربین یه فانتوم وی 16 کوپه برا فیلم جانی انگلیش ساخته شد… الان هم تو پارکینگ مستربین هس
      پلتفرم نسل هشتم فانتوم هم یه پلتفرم جدید آلمینیومیه ک توسط رولزرویس ساخته شده و موتورش هم احتمالا همون وی 12ساخت بی ام و هس .

      پاسخ
      1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
        سوابق: (1605 دیدگاه) ,

        ممنوم رفیق …….
        یادم اومد تو فیلم جانی انگلیش …………..

        پاسخ
  7. احسان
    سوابق: (236 دیدگاه) ,

    خیلی اشتباه کرد مانیتور جای کیلومتر سنتی گذاشته

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3705 دیدگاه) ,

      این که ماشین اصلی نیست …
      از قافله عقب افتادی دوست عزیز…
      این نمونه ی اولیه هم نیست…

      پاسخ
  8. احمد باقری
    سوابق: (4296 دیدگاه) ,

    عجب چیزی بشه این ماشین.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.