رولز رویس

نسل دوم رولز رویس فانتوم با پلتفرم آلومینیومی

بنا به گزارش‌ها رولز رویس نسل دوم فانتوم را سال آینده بر روی پلتفرم، تمام آلومینیومی با معماری ماژولار رونمایی خواهد کرد.

Rolls-Royce Phantom Limelight
Rolls-Royce Phantom Limelight
پلتفرم جدید از ابتدا طراحی و توسعه شده، و زیربنای تمام مدل‌های آینده این نام تجاری نجیب بریتانیایی خواهد بود. فانتوم جدید اولین مدلی خواهد بود که از پلتفرم جدید بهره می‌برد و مدل لوکس لیموزین هم از همین پلتفرم برخوردار خواهند شد، البته با افزایش فاصله بین دو محور.

Rolls-Royce Phantom Limelight
Rolls-Royce Phantom Limelight
بااین‌حال، ظاهراً جانشین فانتوم کاورتیبل و فانتوم کوپه رونمایی نخواهد شد. مدل سدان رولز رویس فانتوم با همان قیمت قبلی و همچنان به‌طور انحصاری با موتور V12 ب‌ام‌و عرضه خواهد شد.

Rolls-Royce Phantom Limelight
Rolls-Royce Phantom Limelight
ازلحاظ طراحی، نسل بعدی فانتوم به لطف جلوپنجره مشبک بلندتر و آرم بلندتر جلو و همچنین چراغ جلو کشیده‌تر، مدرن‌تر و با ابهت‌تر از نسل قبل به نظر می‌رسد.

Rolls-Royce Phantom Limelight
Rolls-Royce Phantom Limelight
مدل دیگری که از این پلتفرم تمام آلومینیومی جدید بهره‌مند خواهد بود، پروژه SUV رولز رویس می‌باشد، که به‌عنوان پروژه کولینان درحال‌توسعه است. این SUV که برای سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است و محورها، ترمزها و سیستم تمام چرخ محرک آن با مدل آینده X7 ب‌ام‌و مشترک خواهد بود.

Rolls-Royce Phantom Limelight
Rolls-Royce Phantom Limelight
در همین گزارش گفته‌شده که احتمالاً از این پلتفرم ماژولار برای نسل بعدی گوست و یک مدل با اندازه‌ای در حدود سری ۷ ب‌ام‌و، استفاده خواهد شد.

Rolls-Royce Phantom Limelight
Rolls-Royce Phantom Limelight
منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. فرزاد

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (201 ديدگاه)

    اصلا با رولز رویس حال نمی کنم.حیف به این پول که طرف میخواد به این بده!

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. m5

      ۱۱ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (294 ديدگاه)

      اما من باهاش زندگی میکنم!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Camaro 1978

        ۱۱ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (38 ديدگاه)

        زندگی میکنی؟!!!!!!!!!!!!

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. farzad

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (180 ديدگاه)

    پلتفرم الومینیومی باعث سبک شدنش میشه ولی چون تو این کلاس سرعت و چالاکی اهمیت زیادی نداره تنها نکته مثبتش کاهش مصرف سوخت و الایندگیش هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ali

      ۱۱ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (80 ديدگاه)

      سرعت و چالاکی اهمیت نداره که از موتور 12 سیلندر استفاده کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آلیاژ الومینیوم نسبت به فولاد مقاومت خمشی پیچشی بالایی داره و تنها مزیتش وزن کمش نیست.کم استفاده میشه چون گرون

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. بنتلی

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    من خیلی از فانتوم کوپه خوشم میومد،حیف ک نسل جدیدش دیگه تولید نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    درسته که قیمتش خیلی بیشتر از تکنولوژی و امکاناتی است که در اختیار مشتری میذاره، اما خب پول زیادی بابت خاص بودن و ابهتش پرداخت میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. دکتر داریوش

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    فکر کنید هرچه قدر هم گرون باشه پولدار ها تو ایران دارن هم قیمت یه رولزلویس صفر رو میدن برای یه پورش یا ب ام و و بنز های مدل ۲۰۱۳ که قیمت واقعی ۲۰۱۵اونا تو دبی یک سوم قیمت رولزلویس هست!!
    یعنی اگه ازاد بود فکر کنید چند تاش تو خیابونا ایران می بود!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مهدی 911

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (459 ديدگاه)

    من مایباخ واس65 رو ترجیح میدم رول رویز چون در تعداد کم تولید میشه خاصتره ولی در بقیه ملاکها بنز اس سرتره خداییش ادم داخل مایباخ اس 600 رو نگاه میکنه احساساتی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مهدی 911

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (459 ديدگاه)

    چرا رولرویز با این دک وپزش زیر مجموعه بی ام و هستش و مستقل نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. All Hero Fan

      ۱۱ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دقیقا از وقتی زیرمجموعه بی ام و شد این همه فروشش بالاتر رفت و تونست مدل های بهتریو با استفاده از تکنولوژی بی ام و تولید کنه..
      یجورایی جوون پسند تر شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. بابک

      ۱۳ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (30 ديدگاه)

      به دک و پز نیست برادر.تو صنعت کلان این کار خیلی عرف و طبیعی هست.باعث کاهش هزینه,تبادل تکنولوژی,فروش بهتر و …میشه.
      جگوار و لندرور هم با همه دک و پزشون زیر شاخه ی تاتا موتور هند هستند.که خیلی هم به فروششون کمک کرد.میباخ هم با اون پیشینه رفت زیر پرچم مرسدس
      مرسدس بنز با همه ابهتش یه زمانی شد زیر شاخه ی دایملر کرایسلر که البته این ادغام فقط چند سال بود.
      در نهایت اگر این شاخه ها و زیر شاخه هارو بررسی کنی به ۵_۶ تا شرکت اصلی میرسی.که در اینجا نام نمیبریم تا بین علما اختلاف نیفته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Archi KHAN

    ۱۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    بسیار لوکس …
    فقط کاش اینم مثل بنتلی یهو هوس شاسی بلند تولید کردن به سرش نزنه !!!!!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Ali Reza

    ۲۴ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (101 ديدگاه)

    مثل همیشه! با ابهت و لوکس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. انگلیش

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    اقا مهدی911 بااین نشان 911 معلومه طرفداره پورشه 911 هستی بعد که گفتی چرا رولزرویس با این همه دک وپزش مستقل نیست وزیر مجموعه بی ام و هستش خودت بگو پس چرا پورشه هم با این همه دک وپزش مستقل نیست وزیر مجموعه وولکس واگنه وهمین طور ائودی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا