سانگ یانگ

اولین تصاویر جاسوسی سانگ‌یانگ اکتیون اسپورت جدید

برند کره‌ای سانگ یانگ تخصص خاصی در ساخت شاسی بلندها و پیکاپ ها دارد و جدیدترین تصاویر جاسوسی ثبت شده در شمال اسکاندیناوی نشان می‌دهد که این برند با توسعه‌ی نسل جدید تراک اکتیون اسپورت به این استراتژی ادامه می‌دهد. این خودرو در برخی بازارها با نام موسو شناخته می‌شود.

ssangyong-actyon-sports-spy-1
همه‌ی اجزای خودرو به جز کابین پوشش زیادی دارند. به نظر می‌رسد که طراحی جدیدتری را در بخش ستون‌های A شاهد باشیم. ستون C نیز طراحی متفاوتی داشته و در کل نمای تیزی در بخش استایل پنجره‌های عقبی ایجاد شده است. در بخش عقب این تراک می‌توان پنجره‌ای بزرگ‌تر را دید. طبق آن چیزی که از تصاویر استنباط می‌شود، درب‌های عقب نیز بزرگ‌تر بوده اما تشخیص جزئیات آن‌ها سخت است. به نظر می‌رسد چراغ‌های عقب از نظر زیباشناسی مشابه مدل فعلی باشند.

ssangyong-actyon-sports-spy-pics
انتظار می‌رود اکتیون اسپورت به‌روز شده در سال ۲۰۱۹ از راه برسد اما هنوز حرفی درباره‌ی قوای محرکه‌ی این خودرو زده نشده است. پیکاپ فعلی با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری دیزلی در دسترس است. این پیشرانه قدرت ۱۷۶ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری داشته و بسته به بازار هدف با گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک عرضه می‌شود.

ssangyong-actyon-sports-spy-4
سانگ یانگ در سال ۲۰۱۶ مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها برای پیکاپ موسو را اعلام کرد که یکی از آن‌ها نام جدید بود. این خودرو که قبلاً در انگلستان با نام کوراندو اسپورت شناخته می‌شد با پیشرانه‌ی ۲.۲ لیتری یاد شده و به‌روزرسانی سیستم تعلیق عقب ارائه شد.

انتظار نداریم که پیکاپ سانگ یانگ را به این زودی‌ها در آمریکا ببینیم اما کمپانی در نهایت علاقه دارد که با برخی مدل‌های دیگر وارد بازار داغ کراس اوورها شود. جدیدترین شایعات حاکی از آن هستند که سانگ یانگ با دو مدل کراس اوور وارد این بازار خواهد شد که یکی تیوولی و دیگر کوراندوی بزرگ‌تر است. هرچند به نظر می‌رسد چارچوب زمانی در نظر گرفته کمی خوش‌بینانه باشد زیرا سانگ یانگ برای حضور موثر در آمریکا نیاز به شبکه‌ای منسجم از نمایندگی ها دارد. ۳ سال زمان زیادی برای تحقق این امر نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Nima

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    من شخصا محصولات سانگ یانگ رو دوست دارم
    ولى پیش خیلیا شانس نیاورده?
    مدلاى چیرمن
    موسو
    تیوولى
    به نظرم واقعا خوبن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. یووه

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (57 ديدگاه)

    خودروسازان و شرکت های واردکننده خودرو اصلا در زمینه خودروهای دوکابین فعال نیستن.. در صورتی که بازار ایران ، شدیدا احتیاج به پیکاپ های جدید داره!!
    با توجه به اینکه خانواده های ایران همیشه وسیله های زیادی برای تفریح و گردش دارن و مشکل عمده شون نداشتن جا برای وسیله است.. این خودروها خیلی مورد نیاز مردمه..
    دقیقا مثل این امریکایی ها، که تو فیلماشونم نشون میدن ماشین های پیکاپ دارن که وسیله اشون رو پشتش میزارن..
    تو کشورمون زیر صد میلیون یک کاپرا هست که امکانات زیادی نداره…البته پیکاپ نیسان هم هست که قدیمی شده..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا