سانگ یانگ

سانگ یانگ کوراندو اسپورت

چهارمین تولیدکننده نه چندان مشهور کره ای در مقایسه با هیوندای و کیا، که البته سابقه تولید بیشتری نسبت به آنها دارد، بر اساس مدل قدیمی اکتیون (Actyon) یک وانت بزرگ یا تراک را معرفی کرده است. کوراندوی اسپورت بر اساس مدل کانسپت SUT-1 که در نمایشگاه ژنو پارسال بنمایش گذاشته شده بود، ساخته می شود.

ssangyong korando sports
ssangyong korando sports

اگر کوراندوی قبلی را بخاط داشته باشید، خودرویی با چراغهای گرد و شبیه جیپ بود. کوراندوی جدید در اصل یک وانت چهار در بزرگ است که می تواند در اوقات فراقت و سفرهای ماجراجویانه شما، بارهای شما را نیز حمل کند.

ssangyong korando sports
ssangyong korando sports

موتور چهار سیلندر ۲ لیتری توربو دیزل آن می تواند ۱۵۵ اسب بخار و ۲۶۵ پوند فوت گشتاور تولید کند. این توان توسط گیربکس شش سرعته دستس یا اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود.

ssangyong korando sports
ssangyong korando sports

خودروهای سانگ یانگ در حال حاضر جایی در بازار آمریکا ندارند. ۷۰ درصد از سهام سانگ یانگ که به معنی دو اژدها است، توسط شرکت ماهیندرای هند تملک و کنترل می شود.

ssangyong korando sports
ssangyong korando sports

هنوز مشخص نیست که آیا رامک خودرو، این مدل را به لیست سانگ یانگ های وارداتی اضافه می کند یا خیر.

ssangyong korando sports
ssangyong korando sports

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. بهنام

    ۲۷ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (58 ديدگاه)

    با سلام
    سانگ یانگ قبل از این مدل نیز یه مدل بالاتر از کوراندوی موجود در بازار ایران معرفی و تولید کرده بود به عبارتی korando 2011 .
    آیا سانگ یانگ بواسطه رامک خودرو کوراندوی جدید (بجز وانت) وارد خواهد کرد؟
    با توجه به بالاتر بودن راندمان حرارتی موتورهای دیزل در برابر موتورهای بنزینی، آیا وانت کوراندو بنزینی هم هست که وارد بشه؟
    موتور کوراندوی موجود در بازار تحت لیسانس مرسدس بنز بود. آیا موتورهای جدید کوراندو هنوز هم تحت لیسانس بنز ساخته و مونتاژ میشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فرشید

    ۲۰ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سوال من اینه چرا مدیران رامک خودرو فرصت سوزی میکنند وبا عدم همکاری با خریداران و نیز عدم گسترش بخش خدمات بعد فروش به شکست مجدد محصولات مرغوب سانگ یانگ کمک میکنند؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. جاوید

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    جلوش خوبه و عقبش رو گند زدند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. mm.gh

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    با سلام، طبق علام نمایندگی این ماشین یعنی اکتیون وانت و تیولی (Tivoli)محصول جدید سانگ یانگ امسال توسط رامک خودرو عرضه می شن. تیولی یه شاسی بلند کوچیک شهری هست با طراحی قوف العاده خارجی و داخلی با تمام امکانات روز مثل سیستم اتوماتیک روشن و خاموش کردن موتور در توقف ها (شبیه سیستم ب ام و) و غیره رو داره….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا