سایر خودروهای آمریکایی

هنسی و حمله به رکورد سرعت

جان هنسی، تیونر معروف تگزاسی با ونوم معروف GT خود در روز ولنتاین به باند فرودگاه مرکز هوایی کندی، جایی که محل فرود شاتل‌های فضایی می‌باشد، رفت تا زهر خود را به بوگاتی بریزد. قبل از این که هنسی ونوم ۱۲۴۴ اسب بخاری به پایان باند برسد، لبخندی روی لبهای جان نقش بست. رکورد سرعت حالا در اختیار خودروی او بود.

Hennessey Venom GT Speed Record
Hennessey Venom GT Speed Record

هنسی ونوم GT با موتور ۷.۰ لیتری V8 خود توانست به رکورد سرعت ۴۳۵ کیلومتر بر ساعت دست یابد. طول باند برای تست سرعت تنها ۵.۱۵ کیلومتر است و شاید بتوان حتی به رکوردهای بهتری هم دست یافت. برایان اسمیت راننده این ماشین معتقد است که در پیست بیضی شکل فولکس واگن، قادر است نتایج بهتری هم کسب کند. جایی که بوگاتی ویرون در سال ۲۰۱۰ رکورد ۴۳۱ کیلومتر بر ساعت را بنا نهاد.

[jwplayer mediaid=”63233″] شتاب هنسی برای رسیدن به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها ۱۳.۶۳ ثانیه بود. با این وجود این رکورد در کتاب رکوردهای گینس ثبت نشده است. زیرا برای ثبت رکورد نیاز به تست در هر دو جهت رفت و برگشت است تا تأثیرات باد موافق بر نتیجه آزمایش خللی ایجاد نکند. بعلاوه برای ثبت یک رکورد از یک خودروی تولیدی، باید لااقل ۳۰ دستگاه از آن مدل تولید شود که به گفته هنسی، او تاکنون ۲۹ دستگاه را تولید کرده و ۱۱ دستگاه را نیز توانسته با قیمتی حدود ۱.۲ میلیون دلار به فروش برساند. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰۲ دیدگاه‌ها

  1. PEUGEOT

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (999 ديدگاه)

    فولکس باید دست به کارشه دوباره رکورد سریعترین رکورد دنیا رو پس بگیره
    من خودم طرفدار بوگاتی هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خاوری مزراتی

      ۷ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      یادش بخیر ده دوازده سال پیش بوگاتی سرور جهان سرعت بود اما حالا چی کار افتاده دست یه تیونر. یادمه یه زمانی همین هنسی حریف لینگن فلتر تو آمریکا نمیشد الان اما…
      دوستان ما دچار توهمیم بنظرتون؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. jaguar

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    هنسی بوگاتی رو تیون نکنه […]

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Salar

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      واقعا هنسی باعث افتخاره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. asadi

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (26 ديدگاه)

        salarعزیز:مگه تو ساختی که باعث افتخارته؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. کافر مقدس

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    والا خجالت داره از یه کشور دیگه بخوای بره یه کشوری که اصالت بوگاتی اونجاست بخوای بره بوگاتی کاری کنه! اصالت چی میشه این وسط پَ !

    بَ بَ پرچم رو نیگاه . . .

    همیشه رکورد سرعت دست این پرچم زیبا بوده . جز این یکی دو سال اخیر . . . :D

    راستی مردم ssc tautra چی شد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shayan

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      این پرچم زیبا هرچی داره از آلمانی هاو تجهیزات آلمانی داره والا این پرچم زیبا همچین مالی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود بی پایان بر اقا شایان .

        بذار خوش باشن .

        ما 14 سال پیش موتور 1001 اسب بخاری را تولید

        کردیم . بعد چهار سال تلاش شبانه روزی توانستند

        4 کیلومتر جلو بیفتند . البته اون هم با

        تکنولوژی روز.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Zonda R

          ۶ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          F.A
          میلاد جان
          من هایپر کار مورد علاقم
          بوگاتیه
          ولی
          تلاشه هنسی قابل تحسینه
          و
          به علاوه باعث این میشه که
          بقیه بخوان این رکورد رو بشکنن
          پس در نهایت هیجانش برایه ما طرفدارایه خودرو هستش
          و
          لذتش برایه مصرف کننده;-)
          ;-)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . افرین زوندا .

          حرف منطقی .

          امیدوارم کسی که بیشتر تلاش و کوشش میکنه ، رتبه ی اول و

          داشته باشه و هرکسی که تلاش میکنه ، موفق و پیروز باشه .

          حالا چه المان . چه امریکا . چه ژاپن . چه ایران .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۶ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          بعد میگم غرب زده ای میگی نه … اولا ما نگو بگو اونها ؛ دوما عزیز من تو میگی تعصب نداری در حالی که رکورد شکسته شده ولی بازهم میگی بوگاتی فلانه ملانه 100 سال پیش گاری الکتریکی ساختن و فلان … الآن رو بچسب تو عزیز من

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          چه ربطی داره ؟؟؟؟؟؟/

          منظورم برندهای المانیه .

          برو خودتو معالجه کن .

          در ضمن مگه من گفتم که این سرعتو قبول ندارم؟؟؟؟

          گفتم موتور بوگاتی به روزرسانی نشده . اگر موتورش

          بشه شاید این رکورد رو بشکونه . هروقت بقیه ی بوگاتی

          ها فروش رقت ، بوگاتی نسل جدیدشو میده بیرون . ولی

          فکر کنم ضعیف تر باشه . بعدشم من خودم این تلاش هنسی

          رو تحسین کردم .

          در ضمن شما هم با این کلمات و جملاتت ( ولی بازهم میگی بوگاتی فلانه ملانه 100 سال پیش گاری الکتریکی ساختن و فلان … )

          قشنگ مشخصه که تعصب داری و حسودی میکنی . .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. ایمان

          ۷ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (3 ديدگاه)

          آقای بوگاتی اگه یادتون باشه شما سال 2005 مدل ویرون رو تولید کردید که میشه 9 سال پیش نه 14 سال!
          اما کادیلاک دو سال قبلش سال 2003 مدل سیکستین رو معرفی کرد که 1000 اسب قدرت داشت!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. amin

          ۷ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (77 ديدگاه)

          میلاد فقط آلمان فقط بنز :( ما 14 سال پیش موتور 1001 اسبی تولید کردیم) مااااااا ….!!!
          داداش چه خوب فارسی تایپ میکنی
          ما سمند و تیبا تولید کردیم اونم به سختی و با کمکهای فراوان خارجیها و کلا دوتا روهم 160 اسبه
          ما اینیم ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۷ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود اینها برای اطلاع شما :

          شما ببین بوگاتی موتور 16 و 18 سیلندر و چه زمانی طراحی

          کرده ، بعد بگو . حتی نمونه ی اولیه 680 و 718 اسب بخار

          بودند . تو سایت نن کار شو هم بری ، اولین عکس بوگاتی

          برای سال 1999 است .

          http://www.pedal.ir/%D8%A2%D8%A6%D9%88%D8%AF%DB%8C/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-16-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86/

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. Rezgar

          ۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (59 ديدگاه)

          خدایش چه بیرون چه داخلش ابهت ویرون رو نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mostafa

        ۷ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (3 ديدگاه)

        با سلام خدمت دوستان فکر کنم اینجا بیشتر دعوای سر آلمان و آمریکاست …گور بابای هر دوشون …ولی باید اعتراف کرد و همه می دونن که اگه فناوری تو دنیا وجود داره که در انحصار یک کشور خاص باش اون کشور آمریکاست و اگه دو کشور صاحب یه فناوری باشن یکی از اون دو کشور حتما آمریکاست آمریکا کشوری که اکثر مردم دنیا برای رفتن به اونجا سر و دست میشکنن مخصوصا اروپایی ها اگر بوگاتی چند شرکت باهم ساختن با بالاترین قیمت ممکن به نظر شما اگه نیسان جی تی آر یا شورلت کورت یا هایپر با این قیمت تمام شده بوگاتی بسازن چه میشود …

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . تاریخو بخون .

          شماها حتی کسی که رشتش تاریخ هست و قبول نداری.

          بعضی از صنایع امریکا را هم مهندسان المانی راه

          انداختند.به کامنت پایین شایان نگاه کن و بخون .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      ولی امیدوارم که ما هم یکروزی ، حالا در هر صنعتی ، اینجوری پرچم کشورمونو

      به احتزاز در بیاریم .

      خیلی دوست دارم اونموقع قیافه ی کشورهای دیگرو ببینم . همینطور کسانیکه

      جلوی پیشرفت این کشور رو گرفتند .

      آمین.

      ایران و سربلندیش .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . پدال چرا اینجوری شدی ؟؟؟؟

        بعضا تا دیدگاه میذاری ، غیب میشه . دوباره همونو با یک حرف که

        اضافه میکنی و میذاری ، بازم نیست .

        چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. آشنا

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (71 ديدگاه)

      امثال جناب عالی فقط بلدی حرف بزنی و حسرت
      بخوری!!!
      دیگه دارید کاری میکنید که از ایرانخودرو دفاع
      کنیم اگه آمریکایی ها توانستند همچین کاری کنن واسه این بود که مردمشون حرف نمیزنند و کار میکنند حتی با دست بسته؟؟؟
      شماها حتی نمیدونید سر تولید همین لگنا چه پدری ازین خودرو ساز هامون در میاد
      بی خیال اونقدر وضعشون خرابه که جای دفاع نداره اما همین لگنا هم کی جون بد بخت و فعلا سر کار نگه داشته

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Reza CR7

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (153 ديدگاه)

      دوستان عشق آلمان اینو بدونید حتی اگه بعضی از کسانی که باعث پیشرفت آمریکا شدن آلمانی باشن باز هم مردم یک کشورن که اون کشورو سربلند و قدرتمند میکنن.بدون شک توی تکنولوژی آمریکا رو دست نداره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. mohsen610

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (41 ديدگاه)

    باسلام بوگاتی ماشین چندسال پیش هست طبیعی هست که رکوردش جابجا بشه ولی ظاهر تکنولوزی بسیار پرتوانی داره در ضمن ظاهر بسیار دوست داشتنی داره بوگاتی یه چیز دیگه هست باتشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. feri

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    امریکایی های عفده ای تو این چند سال داشتن خودشونو می کشتن برسن به بوگاتی که تولید نمی شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امید

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    بدون شک کار بزرگی کرده ولی همیشه اولین ها در خاطرها میمونن مثل بوگاتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. زیگما

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    با یه موتور 7 لیتری هشت سیلندر جنرال موتورز تیون شده رکورد بوگاتی با اون موتور غول پیکر و اون همه تشکیلات رو زد!
    این کار تخصص امریکایی هاست. که با کمترین دردسر و پول بهترین خدمات رو ارائه کنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بferi

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (233 ديدگاه)

      کمترین هزینه ؟ همه می دونند موتوری که تیون بشه زود می پوکه باید کلا عوض کنی
      من ژاپنی هستم ولی اگه آلمان نبود شاتل نبود که باندش باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علی عقیلی

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (118 ديدگاه)

      من خودم طرفدار بوگاتی هستم ولی افرین میگم به هنسی
      بالاخره تونست رکوردی رو بزنه که بوگاتی 4 سال پیش زد ( 2010 )!!!!
      حتما بوگاتی داره روی مدل های جدیدش کار میکنه که امیدوارم دوباره برگرده به میدون .
      تازه
      یعنی این میتونی مثل بوگاتی دوام زیادی داشته باشه ؟!
      یا بعد از چند بار روندن باید موتورش رو عوض کنی ؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        افرین علی .

        واقعا منصفانه حرف زدی .

        دوام این خودرو را اینده و زمان مشخص میکنه .

        ولی افرین به هنسی . تلاشش قابل تحسینه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . زیگما حاضرم باهات شرط ببندم تو خواب هم نمیتونی ببینی که به

      اندازه بوگاتی معروف و خبر ساز بشی .

      اگر قرار به ظرز تفکر تو بود الان باید همه بوگاتی ها در پارکینگ فولکس

      واگن میبود .

      موتور بوگاتی برای چند سال پیشه ؟؟؟؟

      اخرین به روز رسانیش برای چه زمانی است ؟؟؟؟

      چند ساله میخواهید رکورد بوگاتی رو بزنید ؟؟؟؟

      چه 1001 اسب بخاری و چه 1200 اسب بخاری !!!!!

      من که میدونم تو رو امریکا تعصب داری !!!! ولی در ظاهر میگی که تا 5

      سال پیش داشت داغون میشد . از دیوارش بالا نمیری .

      ولی خب هر کمپانی داره زحمت خودشو میکشه . انصاف داشته باش و قبول کن

      که بوگاتی خیلی وقته به روزرسانی نشده .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        میخواست بروز رسانیش کنه به ما چه؟؟؟ اگه تنبلی کنی تو کارت رقبا ازت میزنن جلو

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          مثلا الان فراری موتورشو 4 سال به روز رسانی نکنه و نیسان

          جی تی ار تو شتاب و حداکثر قدرت بالاتر باشه ، تنبلی

          کرده ؟؟؟

          فقط میخوای یچیزی گفته باشیا!!!!!!

          حتی شده چرت .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۷ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          کاملا مشخصه کی داره چرت میگه … کسی که از ادب و اخلاق چیزی نمیدونه و وقتی کم میاره شروع میکنه به بی احترامی کردن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          بعدشم 4 سال با14 سال خیلی فرق داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. زیگما

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        مگه من گفتم بوگاتی بده؟
        مگه من گفتم موتور بوگاتی بده؟
        مگه من گفتم بوگاتی زحمت نکشیده؟
        چرا بیخود جبهه گیری های خودتو به من نسبت میدی؟
        نظر من همونی هست که می بینی!
        “با یه موتور 7 لیتری هشت سیلندر جنرال موتورز تیون شده رکورد بوگاتی با اون موتور غول پیکر و اون همه تشکیلات رو زد!”
        والسلام

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          مگه من گفتم هنسی بده؟
          مگه من گفتم موتور هنسی بده؟
          مگه من گفتم هنسی زحمت نکشیده؟
          مگه من تشویق و تحسین نکردم؟
          گفتم در هر حال زحمت کشیده و تلاش کرده!
          چرا بیخود جبهه گیری های خودتو به من نسبت میدی؟
          منم گفتم بوگاتی الان این شرایطو داره .
          داریم بحث خودرویی میکنیم.
          دعوا نداریم که !!
          والسلام.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. امین

          ۶ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (433 ديدگاه)

          :-D عجب :-D

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)
      1. shayan

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        مرسی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. علی

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (68 ديدگاه)

    با سلام
    من با نظر زیگما تا حدودی موافقم که با کمترین دردسر نتیجه خوبی می دند بیرون ولی باید منتظر عکس العمل بوگاتی باشیم البته این پیشرفت خوبیه ولی در حد بوگاتی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. GTR-50

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    شتاب صفر تا 300 نیسان آلفا 12.87 از این بهتره ولی تاپ اسپیدش 375 بیشتر نبود… البته آلفا جی تی آر رو خوده آمریکا تیون کرده دیگه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    سرانجام هر تلاشی موفقیت است .

    ولی به نظر من کار بوگاتی لرزش بیشتری داره . سال 2000 موتور 16 سیلندر

    با 1001 اسب بخار .

    اگر بخواهیم منصفانه به قظیه نگاه کنیم ، موتور بوگاتی برای 14 الی 15

    ساله پیشه ، که در این مدت فقط 1 بار دستخوش تغییر گشته . درصورتی که

    رقبا از تکنولوژی روز استفاده میکنند . تکنولوژی بوگاتی های الان هم

    متعلق به 5 الی 6 سال پیشه . خود بوگاتی هم که اعلام کرده تا 40 دستگاه

    باقی مانده ، به فروش نرسه ، خبری از محصول جدید نیست . ولی خوشم اومد

    بوگاتی ، قدرتشو به همه نشون داد . تا 5 الی 6 سال ، رکوردشو کسی

    نتونست دست بزنه . به طور رسمی و تولید انبوه .

    ولی خب کار امریکا هم قابل تقدیره .

    خداکنه 40 تا بوگاتی بعدی به فروش بره تا ببینیم فولکس چیکار میکنه !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      بما چه که واسه 14 سال پیشه میلاد؟؟میخواست خودشو بروز کنه که اینجا کم نیاره کم کاری از خودشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        باشه بابا .

        تو خوبی .

        ژاپن بهترین .

        اول .

        منطقی نیستی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۷ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          معلومه کی منطقی نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. H

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    آمریکایی ها اصول ساخت خودروهاشون سرعت و قدرته و متناسب با اون طراحی که ظاهر ماشین هاشون اون قدرتی که درون موتورشون هست رو نشان می دهد.
    ساخت ماشین های راحت، بزرگ، قدرتمند و محکم در زمان خودش بی رقیب بوده و همون اصالت رو از END ساله پیش می تونی ببینی.
    امریکاییها دیدیشون به وسعت کشورشون بزرگه و اروپایی ها هم …
    به هر صورت همشون خوبند و همشون زحمت می کشند
    مثل ایران خودرو و سایپا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. امید

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    بی شک کار بزرگی کرد اما همیشه اولین ها در خاطره ها میمانند مثل بوگاتی ویرون درود بر تمام کسانی که با لیاقتشون برای ملتشون افتخار در دنیا کسب میکنن اینجام با رانت و حمایت های بی دریغ الکی افتخار برای خودشون درست میکنن درود بر شرف و چنین انسانهایی و ننگ بر گاری سازای پر مصرف و بی مصرف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    این MDS کجاست ؟؟؟؟

    بیاد این خبرو بخونه .

    سوناتایی که از آخر پنجم شده
    عصرخودرو:هیوندایی با عرضه سوناتا از اوایل 2011 سود و فروش خیلی خوبی را تجربه کرد و تصویر خوبی از هیوندایی برجای گذاشت اما به تازگی اخبار ناگواری از آن برای هیوندایی می رسد.

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، در نظرسنجی جی.دی پاور در خصوص رتبه بندی خودرو ها از لحاظ قابلیت اطمینان سوناتا به قعر جدول رفته و مقام 27 را به دست آورده، به بیان دیگر از آخر پنجم شده است.
    در مطالعات قابلیت اطمینان خودروها در سال 2014 مؤسسه تحقیقاتی جی. دی پاور به طور متوسط 169 مشکل به ازای هر 100 خودرو گزارش شده است. در این روش مطالعه، تعداد مشکلات خودروها در 3 سال اول بعد از تولید اندازه گیری می شوند. امسال دومین سالی است که تعداد معضلات خودروهای سوناتای هیوندایی روند صعودی داشته است.
    علاوه بر سوناتا، الانترا نیز در پایین کشیدن و مخدوش کردن چهره هیوندایی در بین صاحبان محصولات این شرکت مؤثر بوده است.
    اد کیم از مؤسسه مشاوره ای اتوپاسیفیک می گوید مخدوش شدن چهره هیوندایی از لحاظ قابلیت اطمینان در کوتاه مدت آسیب جدی به برند این شکرت نخواهد زد. بیشتر مردم به جای نگاه کردن به قعر جدول، به این نگاه می کنند که کدام خودروها در رأس جدول هستند. اما به هر حال پرچم قرمز برای خودروسازی بلند شده که چند سال با جدیت کوشش کرده تا تصویری خوبی از خود در ذهن مردم بر جای بگذارد. هیوندایی به تازگی از زیر بار سنگین تعصب و طرز تفکر منفی مردم آمریکا نسبت به خودروهای کره ای خارج شده بود، چون بازار آمریکا به خودروهای آسیایی به عنوان خودروهای ارزان و کم مصرف نگاه می کند.
    از زمانی که وارانتی محصولات هیوندایی 100 هزار کیلومتر عنوان شد وجه ی مطلوبی به بار آورد اما این تصویر که سالیان سال برای به دست آمدنش جدیت به خرج داده شده است، ممکن است به طرفه العینی از دست برود.
    هرچند که وجود معایب در خودروهایی که اولین بار به بازار عرضه می شوند کاملا طبیعی است اما همین معایب یک حد معمولی دارد؛ به نظر می رسد که تعداد مشکلات سوناتا در سه سال اول عرضه به بازار کمی بیشتر از حد عادی بوده است.
    جی دی پاور مشخص نکرده است که مهمترین دغدغه مشتریان سوناتا چه بوده اما معمولا مشکلات موتور و گیربکس بیشتر از همه موجبات نارضایتی مشتریان را در خودروهای 4 سیلندر سبب می شوند.
    معمولا شکایت اصلی مشتریان این است که موتور در سربالایی ها کم می آورد و قدرت کافی ندارد، در سیستم انتقال قدرت اتوماتیک، تغییر به موقع دنده ها و دیر عمل کردن سیستم ها در گیربکس نیز موجبات نارضایتی مشتری را فراهم می آورند.
    سوناتای 2011 برای اولین بار از فناوری های جدید در قوای محرکه استفاده کرده بود و موتور تمام آلومینیومی، پاشش مستقیم و جعبه دنده 6سرعته و سیستم CVT برای اولین بار در محصولات هیوندایی به کار گرفته شده بود و به طور طبیعی میزان مشکلات آن از حد عادی خارج بود.
    سه شنبه 6 اسفند 1392 9:46

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      میلاد شما هنوز جی دی پاور رو قبول نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . من امارشونو قبول دارم .

        اون جوابم در جواب کس دیگری گفتم که مزه ی حرف بی پایه و بی اسا

        را بچشد .

        هر ماشینی در یک چیز .

        کیفیت . تکنولوژی . نواوری . قدمت و اصالت . پرفروش بودن و …

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محسن

          ۷ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (85 ديدگاه)

          مثل مرسدس بنز

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      حالا هی بگید قدرت سوناتا از کمری بیشتره… پس چرا واسه کمری همچین اتفاقی نمیوفته؟؟؟؟؟؟هیوندای اطلاعات فنیشو دروغ مینویسه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. رامتین

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    حداقل در 10 پست تا حالا گفتم هنسی فراتر از بوگای و سایر خودروهاست. صنعت آمریکا با فرانسه، ایتالیا یا آلمان اصلا قابل مقایسه نیست. بهرحال رکورد سرعت دست هنسیه و مهم آماره نه امیال و نظرات افراد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . باید منتظر خودروی جدید بوگاتی باشی .

      خیلی هم قابل مقایسه هستند .

      برو تحقیق کن .

      ولی در کل صنعت فقط صنعت ژاپن و المان و امریکا .

      البته ایتالیا هم هست . از قدیم ماشینهای

      ایتالیایی ، خودروهای سرعتی بودن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. shayan

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      صنعت آمریکا با فرانسه و ایتالیارو نمیدونم ولی کاملا حرفت درسته با آلمان قابله مقایسه نیست آلمان فراتر از ذهن کار میکنه البته آمریکاییها قدرت و صنعت الانشونو مدیونه آلمانها هستن در قرن اخیر و قبل از اون مدیونه آلمانی تبارهایه قرن 19 و 18 آلمان خیلی بالاتر از آمریکاست خیلی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        شایان من هم خیلی دوستت دارم و هم خیلی خیلی به شما و حرفات

        ارادت دارم . ولی به نظر من و به قول یکی از دوستان پدالم که

        الان در مکه هستند ، صنعت را همه ساختند .

        حالا یکی بیشتر و یکی کمتر . از نظر من شاید المان بیشتر زحمت

        کشیده باشه ، از نظر کافر و شروین و زیگما امریکا بیشتر زحمت

        کشیدهو از نظر امین و علیرضا و … ژاپن .

        ولی این بر هیچ کس پوشیده نیست که غولهای صنعت دنیا ، این

        کشورها هستند :

        المان . امریکا . ژاپن .

        یک پله پایین تر : ایتالیا . انگلیس . فرانسه .

        بقیه هم که معرف حضور هستند .

        پس هیچی مطلق نیست .

        اینهارم گفتم چون حوصله ی بحث و جدل ندارم . به امید خدا در

        سال جدید ، به معرفی تمام دست اوردهای این کشور ها میپردازم .

        موفق باشی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        شایان حتما به جیمل من سر بزن . همینطور اقای علی عقیلی .

        ((( MILADOLF.G65AMG@GMAIL.COM )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. hamed

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان این اولین ماشینه تولید محدود نه آزمایشی واسه سرعت بوگاتیه وگرنه تک ماشینایی بوده که این رکوردو شکونده. بوگاتی بعد از ویرون به فکر بوده که ویرون اس.اس تولید کرده که این رکورد واسه اس.اسه . بوگاتی الانم داره تلاش میکنه ولی تغییر در این موتور بسیاسخته که بعیید میدونم به همین زودی باشه. ولی هنسی ماشینی دیگه ای که احتمالآ 1500 اسب بخار باشه واسه پاسخ احتمالی در حال آماده سازی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    12 واقعیت از خودرو که نمی دانستید!+عکس
    عصرخودرو:«هنری فورد»‌ در سال 1891 با اقتباس از ایده «بنز» تولید اتومبیل ارزان قیمت را تحقق بخشید و آغازگر تولید اتومبیل در جهان شد.

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از بازار خبر اولین ایده مکتوب درباره وسیله‌ای که بدون نیروی انسان با حیوان حرکت کند، در کتاب «ایلیاد» آمده است.

    در سال 1678 یک مبلغ مسیحی بلژیکی در چین طرح اولیه یک خودرو سه چرخه 65 سانتی‌متری را که با نیروی بخار حرکت می کرد ارائه داد.

    در قرن 17 نیز نیکلاس جوزف کان فرانسوی خودرویی طراحی کرد که با نیروی بخار توسط یک بلژیکی به نام «ایتن لونوار» اختراع شد و این آغازی برای اختراع اولین خودروی اختراقی توسط «کارل بنز» بود و اولین خودروی بنز در سال 1888 ساخته شد.

    «هنری فورد»‌ در سال 1891 با اقتباس از ایده «بنز» تولید اتومبیل ارزان قیمت را تحقق بخشید و آغازگر تولید اتومبیل در جهان شد.

    * در حال حاضر بیش از یک میلیارد دستگاه خودرو از انواع مختلف روی کره زمین در تردد هستند.

    * چند صد شرکت خودروسازی دنیا، در مجموع روزانه 165 هزار دستگاه انواع خودرو را تولید می‌کنند.

    * نسل جدید خودروها از بیش از 50 ترکیب آلیاژی و منسوجی ساخته می شوند.

    * کمتر از 6 ماه طول می کشد تا با اتومبیلی که 95 کیلومتر در ساعت سرعت دارد به کره ماه سفر کرد.

    «هیتلر» زمانی که زندانی بود طی ارسال نامه‌ای به نمایندگی مرسدس، از این شرکت تقاضای حمایت مالی کرد.

    * یک خودروی معمولی از 30 هزار قطعه تشکیل شده که بزرگ‌ترین آن قالب بدنه و کوچک‌ترین آن پیچ 5. 0 سانتی‌ است.

    * 92 درصد خودروهای جدیدی که در برزیل فروخته شده به جای استفاده از بنزین از اتانول استفاده می کنند. اتانول سوختی است که از نیشکر بدست می آید.

    *سرانه استفاده از خودرو در آمریکای شمالی 650 دستگاه در هر هزار نفر است.

    * اولین تصادف خودرویی در جهان در سال 1772 رخ داد.

    * 75 درصد خودروهایی که «رولزرویس»‌ تاکنون تولید کرده‌اند، هم‌چنان در جاده‌ها تردد می کنند.

    * «فولکس واگن» با به دست آوردن مالکیت بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی، آئودی، دوکاتی و پورشه بزرگ‌ترین شرکت ادغام‌کننده خودرو در جهان است.

    * 19 دختر جوان با مچاله شدن در کوچک‌ترین خودروی هوشمند، رکورد جهانی را بدست آوردند.

    سه شنبه 6 اسفند 1392 13:41

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      اولین خودروی تولید انبوه در دنیا نه یک بنز، بلکه یک فورد بوده!
      سرانه استفاده از خودرو هم در امریکای شمالی 702 در 1000 است! اگه بخواهیم فقط امریکا رو در نظر بگیریم 790 در 1000 هست و کانادا هم 600 در 1000! اگر هم این سایت معتبر(!) مکزیک رو در نظر گرفته باشه میانگین آمار امریکای شمالی 500 در 1000 میشه!
      این سایت ها و این مجلات واقعا از نظر صحت اطلاعات افتضاح هستن و پدال از معدود سایت هایی هست که تا این حد مطالبش دقیق هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. shayan

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        مهم نیست که اولین در تولید انبوه کی باشه مهم اینکه مخترع اتومبیل یک آلمانی به نام کارل بنزه در ضمن در جوابت در چند پست اخیر که نتونستم جوابتو بدم در مورد انقلاب صنعتی که جنابعالی گفتی از بریتانیا شروع شد بگم که انقلاب صنعتی زاده هیچ کشوری نبود بلکه در اروپایه قرن 15 16 اروپائیان برایه جلوگیری از حملات ترکهایه عثمانی شروع به طراحی و ساخت سلاحهایه پیشرفته کردن و از اون به ابزارآلات پیشرفته رسیدن کشورهایی نظیر فرانسه و پادشاهی آلمان و اسپانیا و حکومتهایه محلی ایتالیا به این فکر رسیدن که برایه جلوگیری از حمله ترکها باید دست به اختراعات و نوآوری زد از اونجا بود که استارت انقلاب صنعتی در اروپا زده شد و بعد از چندین سال به انگلستان رسید البته شما تحت تاثیر یه سری حرفها و رسانه ها که حرفهایه تخیلی و پوچی و نثار این مردم میکنن قرار گرفتیو چاشنیه احاسات هم دخیل کردی رویه کامنت خودت من خودم دانشجویه فوق لیسانس تاریخ هستم گرایشمم تاریخ اروپاست خوشحال میشم اگه بتونم کمک کنم به اطلاعات تاریخی بچه هایه سایت

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . زیگما اصولا پایگاه های خبری چندین خبرنگار در شهر ها و

        کشورهای دیگه دارند .

        ولی شما بیشتر با اخباری که ضد امریکا و یا امار امریکارو بر

        خلاف میل شما بگه ، مخالفی و قبول نداری .

        من قبول دارم که یکسری اطلاعات شما و خوبه ، ولی دیگه همه چیزو

        زیر سوال نبر . اصولا اخبار سایت عصر خودرو را در دیگر سایتهای

        خبری هم میتوان پیدا کرد . ولی اگر شما منبع موثق تر نسبت به

        عصر خودرو داری به ما هم بگو . خداییش قبول میکنم .

        حالا یک سوال :

        اگر همین عصر خودرو امار اشتباهی در مورد یک مساله ی امریکایی

        بده و بهتر و بیشتر از امار درست باشه ، میایی بگی ؟؟؟

        باز هم غلطشو میگیری ؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۶ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          هر چیزی که تعادلش تو کامنت ها به هم بخوره و بر ضررش حرفی زده بشه، من طرفداش میشم! اصول رادیکالیسم همینه و هیچ ربطی به امریکا نداره.
          بحث رو ادامه نده. بعد جوابتو که میدم، میگی تو اصول رفاقت رو زیر پا گذاشتی!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          تو خوبی .

          تعادل یعنی درک زمان گذشته و حال و اینده .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. زیگما

          ۶ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          لازم نکرده تعادل رو به من یاد بدی. با کسی که تا همین چند وقت پیش نیمی از کامنت هاش کلمه ی “فقط” بود بحثی در مورد اعتدلال ندارم!(آرایه بزرگنمایی بود!بعد نگین داره آمارو دروغ میگه!)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          حالا چه لازم باشه و یا نباشه ، مهم اینه که نمیدونی .

          با کسی که تا همین چند وقت پیش نیمی از کامنت هاش عشق

          خودروهای کره بود و هیچ خودروسازیو قبول نداشت حرفی

          ندارم .

          یک روز امریکا . یک روز ژاپن . یک روز کره . یک روز

          …..

          ده بار بهت گفتم ادم خوبه پیشینشو نگاه کنه .

          اون وصله ای هم که در پست قیمت های یاریس به من گفتی ،

          برازنده ی خودته . هنوز بچه ها اون جملتو که درباره

          اون اقایی که ماشینو تست میکرد ، یادشون نرفته . پس

          وصله های شخصیتی خودتو به من نچسبون .

          این ضرب المثل هم با عشق تقدیم تو :

          ((( هادی ، هادی ، اسم خودت را به من نهادی )))

          دیگه با شما بحثی ندارم .

          بدرود .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. زیگما

          ۶ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          دردسر اعتدلال هم همینه عزیز جان. همش باید به دیگران جواب پس بدی! اون دوران عشق کره بودنم هم همه دیگه میدونن که چقدر ازش پشیمون هستم.
          البته میلاد جان هنوز توهین هاتون در تست تصادف آئودی موجوده.هم چنین ده ها بار از روی نادانی(من اسمشو میذارم نادانی) به من تهمت زدن و منو دروغ گو خوندن هم موجوده کامنت هاش. البته اشکالی نداره دوست من. ما بد جور درگیر رفاقتیم….. امان از رفیق :D

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. سام*

        ۷ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (218 ديدگاه)

        چرا به زیگما منفی میدین.در این مورد داره کاملا درست میگه.اولین خط تولید مدرن که قابلیت عرضه خودرو در تعداد زیاد داشته متعلق به فورد بوده.اصلا اولین خط تولید به شکلی که ما امروز میبینیم در تمام صنایع(نه فقط خودروسازی)متعلق به شرکت معظم فورد بوده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۷ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . اقای سام اینو همه میدونند .

          ولی زیگما الکی ایراد گرفت . چون تو خود مطلب هم همون

          حرف زیگمارو زده . در هیچ کجای دنیا هم غیر از این ثبت

          نشده . این فورد بود که با خط تولید ، ماشین رو به یک

          وسیله ی عمومی تبدیل کرد .

          ولی اولین خودروی ساخته شده توسط کارل بنز بود .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۷ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          دقت کردین میلاد وقتی کم میاره شروع میکنه به فحش دادن ؟؟ واقعا حیف اون درودی که تو میگی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. shayan

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      دمت گرم زنده باد آلمان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    پدال خواهشا اخبارای خوب را اینجا هم بگذار . فقط میبری در سایت CAR.IR .

    به نظر من همچین اخبار هایی رو که مهم هستند و برای برندهای مطرح بازار

    هستند رو اینجا بذار .

    یا اگر نخواستی ، میتونی پستشو بگذاری و یک خط از مطلبشو بنویسی و با

    ((( ادامه مطلب ))) طوری باشه که وقتی روی کلمه ی ((( ادامه ی مطلب )))

    کلیک میکنیم ، به سایت CAR.IR وصل بشود . بچه ها اونجا هم دیدگاه

    میگذارند . خواهشا اینکارو بکن .

    این هم یک خبر جدید از CAR.IR :

    خودروی بوگاتی مدل ویرون که اخیرا وارد کشور شده است، چنین عددی قیمت گذاری شده است. 6 میلیارد تومان یا به عبارتی عددی معادل درآمد سالانه 375 خانواده ایرانی طبقه متوسط.

    به عبارتی خودرویی که یک فرد در یک روز با 6 میلیارد تومان خریداری می کند به اندازه درآمد کل سال 375 خانواده ایرانی است.اگر همین امروز در یکی از خیابان شمالی شهر تهران اتومبیلی دیدید که سریع تر از هر اتومبیل دیگری حرکت می کند و در ظاهرش از لوکس ترین اتومبیل بازار ایران هم چند برابر اعجاب انگیز تر است، اصلا تعجب نکنید چرا که اخیرا خودرویی وارد خیابان های پایتخت شده که نه محصولی از کمپانی پورشه است و نه مرسدس بنز. این اتومبیل آلمانی فرانسوی بوده و البته مهم ترین مسئله قیمتش است که بیش از حد معمول فراتر از قیمت پورشه و یا مرسدس بنز است. اما حدستان درباره قیمت این اتومبیل چیست؟ 500 میلیون؟ یک میلیارد تومان؟ دو میلیارد تومان؟ پاسخ ساده است. بسیار بالاتر از این حرف ها؛ 6 میلیارد تومان ناقابل. بله، این عین حقیقت است. خودروی بوگاتی مدل ویرون که اخیرا وارد کشور شده است، چنین عددی قیمت گذاری شده است. 6 میلیارد تومان یا به عبارتی عددی معادل درآمد سالانه 375 خانواده ایرانی طبقه متوسط. به عبارتی خودرویی که یک فرد در یک روز با 6 میلیارد تومان خریداری می کند به اندازه درآمد کل سال 375 خانواده ایرانی است. اما داستان بوگاتی و سردرآوردنش از مملکت ما از کجا آغاز شد؟

    اولین بار نیمه های زمستان 92 یعنی حدود کمتر از یک ماه پیش یک مورد از همین بوگاتی ها از طریق گمرک بندر انزلی وارد کشور شد. یک بوگاتی ویرون زرشکی رنگ که قرار بود از طریق کریدور ایران از مبدا به مقصد روسیه ارسال شود. روایت یکی از افرادی که اولین بار در انزلی بوگاتی فوق را دید، این بود:”تا زمانی که روکش پارچه ای روی ماشین بود همه فکر می کردیم در نهایت خودوریی کمی لوکس تر از پورشه پاناروما باشد اما زمانی که روکش برداشته شد به جرات می توانیم بگویم هیچ کس چیزی که می دید را باور نمی کرد. پیش خودمان می گفیتم مگر می شود چنین اتومبیلی وارد بازار ایران شود.” این آغاز داستان گره خوردن بوگاتی و ایران بود تا اینکه این ماشین در شهر تهران نیز دیده شد. خبرگزاری فارس اولین بار با انتشار این مطلب مدعی شد که راننده بوگاتی دیده شده در تهران یکی از آقازاده های تهرانی بوده است. فارس اینطور نوشته بود:” در خبرها آمده است خودروی «بوگاتی ویرون» از گرانقیمت‌ترین خودروهای جهان با ارزشی حدود 6میلیارد تومان اخیرا با رانندگی یکی از آقازاده‌ها در حالی در تهران مشاهده شده که پلاک 66 د 666 ایران 66 بر روی آن نصب بوده است.” آقای راننده علاقه مند به عدد 6 حتی تمی خاص نیز برای ماشینش در نظر گرفته بود که می توان آنرا “شیطان طور” قلمداد کرد. با توجه به صدور پلاک این خودرو که صدور قانونی آن، تقریبا غیرممکن است، هزینه صدور پلاک و مجوز ورود خودرو به کشور، با توجه به ممنوعیت قانونی استفاده از آن در ایران، از سوی مالک خودرو بیش از یک میلیارد تومان عنوان شده است.

    بوگاتی “ویرون” گرانقیمت ترین خودروی جهان محسوب می شود و ارزشی بیش از 2 میلیون دلار دارد. این خودرو با موتور ۱۶ سیلندر W شکل و حجم موتور ۸ لیتری توربوشارژدار، ۱۰۰۱ اسب بخار قدرت دارد، برای ۲ سال رکورد سرعت را ۴۰۸ کیلومتر در اختیار داشت و به دلیل تعداد سیلندر و سرعت بالایش، ورودش به ایران ممنوع است. جالب است که سرعت این خودور که بیش از سرعت بالگردهای موجود در ایران است، به حدی است که هیچ دوربین کنترل ترافیکی در کشور قادر به ثبت آن نیست. اما آنطور که از شواهد مشخص است همین حالا با وجود این ممنوعیت ها چند مورد بوگاتی سوار در تهران وجود دارد. البته هنوز اثری از این خودرو در نمایشگاه های اتومویبل شهر نیست. هر چند به نظر می رسد آدم های زیادی در شهر هستند که مشکلی برای خرید آن نداشته باشند. تحقیقات میدانی ما این موضوع را اثبات کرده است. صاحب یکی از نمایشگاه های اتومبیل لوکس شهر واقع در خیابان مطهری پرده از واقعیت جالبی برداشته است. زمانی که از او سوال کردیم اگر بوگاتی وارد نمایشگاه شما شود، اساسا مشتری برایش وجود دارد، او پاسخ داد:”در همین دو روز اخیرتعداد زیادی تماس درباره تمایل افرادی برای خرید این خودرو با قیمت 6 میلیارد تومان و حتی بالاتر داشتم. یکی از این مشتری ها حتی به من گفته بود حاضر است اگر همین فردا بوگاتی پلاک تهران زیر پایش باشد، حتی تا 7 میلیارد تومان نیز هزینه کند.”

    اما همین حالا اگر بخواهیم قیمت بوگاتی ویرون را حساب و کتاب کنیم، با توجه به این که قیمت این خودروبا احتساب قیمت دلار حدود دو میلیارد و ششصد میلیون تومان است و 90 درصد عوارض آن نیز حدود دو میلیارد و سیصد میلیون تومان می شود، قیمت تمام شده این خودرو در ایران بیش از 5 میلیارد تومان خواهد بود. و نکته بسیار کلیدی این است که در شهر تهران تعداد قابل توجهی آدم وجود دارد که قدرت خرید این خودرو را دارند. بر پایه برخی شواهد بر پایه تعداد خریدار، مشتریان بوگاتی در تهران چیزی معادل مشتریان این اتومبیل در پاریس، مسکو، برلین و لندن هستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      میلاد عزیز
      سپاس بابت زحمت این مطلب
      کلی تایپ کردی بالاخره:-D

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        اذیت نکن .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ahmad

      ۷ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1170 ديدگاه)

      میلاد اصلا با عقل جور در نمیاد.چون هر چه ماشین کمیاب تر باشه تو کشور قیمتش میره بالاتر مخصوصا اگه پلاک ملی باشه.حتما قضیه اون فراری 458 ایتالیا رو شنیدی که 8 میلیارد قیمت گذاشتن روش.یا پورشه که تازه تو کشور ما زیاد هست.مثلا پورشه 911 کرارا اس 100 هزار دلاری اینجا 1میلیارد قیمتشه یعنی 10برابر حالا 2میلیون دلارو دو برابرش کن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۷ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        نمیدونم احمد جان . من این مطلبو در سایت پدال خوندم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ahmad

          ۷ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1170 ديدگاه)

          من این مطلبو سرچ کردم و عکسایی هم که منتشر شده بود با پلاک مذکورددیدم.بوگاتی ویرون vincero تیون شده توسط کوروش منصوری رو فتوشاپ کردن اگه کسی شک داره ایمیل بده عکسای اصلی رو براش بفرستم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  18. کافر مقدس

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    آقا میلاد عزیز به نظر من وقتی یک ایرانی یه خودروی معمولی مثلا هوندا آکورد 21هزار دلاری رو میخره 160 میلیون یا آزرا رو میخره 160 میلیون 7تا8برابر قیمت واقعیش به نظرم به 8تا هموطن و 8تا کارگر ایرانی خیانت کرده . حالا من موندم مردم چجوری روشون میشه !

    خو از این 160 میلیون فقط 20تومنش پول ـه ماشین ـه! 140تومن ش رو داری دو دستی میدی به دولت! دولت در قبالش چی میده بهت؟ هیچی !

    حالا اینایی که بوگاتی و فراری و…مییارن ب نظر من تروریستن:D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . گل گفتی .

      ولی به نظر من از تروریست هم کمترن و بهتره که اسمشو اینجا نیارم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. زیگما

      ۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      عزیزم مگه هر کس پولداره، دزد و مال مردم خور هست؟ همین رییس شرکت میهن(لبنیات)بنده شنیدم ایشون با گاری تو خیابون های بستنی میفروخته! بعد درسته که بیایم بگیم اینا دزد و تروریستن(!!) هستن؟ چرا آخه؟ ول کنید بابا طرف جرات نداره پول دار بشه از دست ما! بعضی ها با دزدی و مال مردم خوری به یه جاهایی رسیدن ولی نمیشه اینو به همه نسبت داد. ای بابا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        زیگما من و کافر اسم نفر خاصی نیاوردیم .

        این موضوع بوگاتی هم اکثریت میگن برای یک اقازاده است .

        من که نمیدونم . تهمت هم نزدم .

        من کلی گفتم . تو هم زیاد جوش نزن .

        نه من و تو قبر تو میذارن ، نه تو رو تو قبر من . نه من و

        تو رو در قبر دیگری .

        بالا هم گفتم که امیدوارم هرکی تلاش میکنه موفق و سربلند باشه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. میلاد

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (56 ديدگاه)

    آموریکا…3>
    درود بر هنسی.
    باشه آقا همه ی دنیا خوبن و آمریکایی ها و هرچی می سازن بد.
    من که خوشم میاد ازشون:D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. لامبوی کرد

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (68 ديدگاه)

    حال میکنم وقتی حال بوگاتیو میگیرن.مزخرفه این ویرون،مخصوصا بازده موتوریش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Zonda R

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    F.A
    لامبوی عزیز
    اره درست میگی
    بوگاتی ویرون گارییی بیش نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!’:-D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۷ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      زونداااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. لامبوی کرد

      ۷ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (68 ديدگاه)

      این جوریهام که نه…حداقل از پراید هههااااا مون که بهتره!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. مهدی

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    شیطونه میگه برم با یه پراید یه رکورد موندگار بجا بذارم که هنس و منسیو و بوگاتیو موگاتیو نیسان و میسانو و غیروذالک کلا از ثبت رکورد منصرف بشن
    اینا هنوز طعم محصولات خودروسازای ایران رو نچشیدن
    داغن نمیفهمن
    باید حالیشون کنیم پراید و پژو سمند چیه
    سپاسگذارم
    مهدی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. محمد

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    این قدر خوشحال نباشن چون دیویل16 با سرعت 500 کیلومتر و شتاب 1.8 سرعتی ترین ماشین دنیاست و با قدرت 5000 اسب بخار قدرتی ترین…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. علی

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (68 ديدگاه)

    با سلام خدمت شما دوستان عزیز من نمی فهمم این همه بجث واسه چیه؟؟؟؟بابا یکی طرفدار آلمانه یکی آمریکا یکی ژاپن تموم و شد و رفت دیگه چرا اینقدر بحثها رو کشش می دید؟؟؟به نظرم قشنگترین چیزی که می شه گفت در مورد این مطلب سایت یک کلمه است و اون هم رقابته اگه ما تو مملکتمون رقابت داشتیم الان صادر کننده خودرو بودیم نه مونتاژکننده این کار هنسی رقابت رو می رسونه و همین رقابتهاست که انسان رو به مرز فراتر از حدش می رسونه و این قابل تقدیره خواهشا بحثهای کلیشه ای رو کنار بزارید بیاید یه جو دوستانه حاکم باشه وگرنه همه می دونند اولین خودرو جهان رو بنز ساخته خودرو تولید انبوه هنری فورد دیزل رودلف دیزل پس صنعت رو همه کشورها جلو بردند والا اگه می خاستند مثل مملکت ما کار کنند الان وضع دنیا اینجور نبود و این عقب موندگی به دلیل نداشتن رقابت خلاصه می شه و بس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. jawad

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    ماشین های تون اپ شده قابل اطمینان نیستند حتما هنسی خراب شده که نتونسته دور برگشت ثبت بکنه تا رکوردش معتبر شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    همه ی فیلم یک طرف ، اون ون مشکی تویوتا که باهاش اومدن دنبال یارو یه طرف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. jalal

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (246 ديدگاه)

    فولکس باید یه فکر اساسی کنه تا بوگاتی رو به پادشاهی خود برگرداند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۷ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.a
      بزودی بوگاتی دوباره میاد رکورد میزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. saied

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    خیلی مونده که به گرد بوگاتی برسن . همه چی سرعت نیست . باید کلا باهم مقایسه بشن . در ضمن ماشین تیون رو با ماشین معمولی مقایسه نمیکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. رامتین

    ۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    میلاد جان در مورد خودروی بوگاتی جدید هم اخبارشو شنیدم ولی باید صیر کرد. چرا که همین کوئینگ زی سی سال 2014 گفته اتومبیل جدیدش 447 کیلومتر را میزنه و یا لامیورگینی در سال 2014 یا 2015 گفته سرعت 480 را میزنه که بنظر بعیده، بهرحال باید منتظر بود و ببینیم چی میشه. با این حال دو غول آمریکایی یعنی هنسی و ssc بنظر موفقتر هستند و خصوصا ssc مدت 8سال در صدر این رکورد بوده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۷ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      افرین رامتین .

      زمان همه چیزو مشخص میکنه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  30. ESI

    ۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    ایول به هنسی کارش حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا