درگ شبانه با راسیون Q1 [ویدئو]

نشستن درون صندلی های گالاردو احتمالا اعتماد به نفس خوبی به راننده اش می دهد تا هر اسپرتی را که در خیابان می بیند براحتی از پای درآورد چون پشتوانه او انجین 5.0 لیتری V10 گالاردوست که بیش از 510 اسب بخار قدرت دارد. همانطور که در این ویدئو می بینیم، راننده این گالاردوی نسل اول در یک دور شبانه با اسپرتی عجیب و غریب از یک برند نا آشنا روبرو میشود و تصور می کند شکست دادن آن در یک درگ دوستانه کار آسانی باشد اما مطمئنا نمی دانست که رقیبش بصورت دیوانه واری سریع است . . .

[jwplayer mediaid=”67694″]

این اسپرت عجیب چیزی نیست به جز Q1 محصول کمپانی آمریکایی Rossion. این خودرو که از سال 2008 وارد بازار شده و فروش بسیار محدودی دارد، بر پلتفرم خودروی M400 کمپانی انگلیسی Noble ساخته شده؛ در حقیقت Q1 همان M400 است اما با ظاهر شکیل تر، تجهیزات لوکس تر و نهایتا قدرت بیشتر. Q1 نمونه نسبتا خوبی از خودروهای اسپرت با قابلیت استفاده روزانه است.

Q1 که دقیقا یکسال بعد از اتمام تولید M400 معرفی شد، دارای بدنه ای با آیرودینامیک بهتر و همچنین کابینی ساده است که هرچند تریم مختصری دارد اما هرچه باشد بازهم از کابین M400 قابل تحمل تر بوده و حتی رویایی است! Q1 برخلاف M400 ، ترمزهای ABS و سیستم کنترل کشش را بصورت استاندارد دارد.

مشخصات فنی این خودروی 100,000 دلاری که تفاوت زیادی با آنچه که راننده اش می گوید دارد، عبارتند از:

  • بدنه ای از جنس کربن و کولار (Kevlar).
  • آنتی رول بار جلو.
  • رول کیج مسابقه ای.
  • صندلی های فیبرکربنی.
  • روکش چرمی آلکانترا برای کابین.
  • وزنی کمتر از 1045 کیلوگرم.
  • دیسک های 13 اینچی ترمز با کالیپرهای 4 پیستونی.
  • رینگ های 18 اینچی فورج کاری شده.
  • تایرهای SuperSport میشلین.
  • موتور وسط ؛ دیفرانسیل عقب.
  • انجین 3.0 لیتری V6 توربوشارژ Duratec فورد.
  • حداکثر قدرت 450 اسب در دور 5800.
  • حداکثر گشتاور 390 نیوتن متر در دور 4400.
  • گیربکس 6 سرعته دستی.
  • شتاب 3.1 ثانیه ای.
  • حداکثر سرعتی کمتر از 305 کیلومتر برساعت.
  • قابلیت تحمل شتاب جانبی 1.1 جی.

[jwplayer mediaid=”67695″]

17 دیدگاه

  1. mory
    سوابق: (403 دیدگاه) ,

    واقعا آمریکاییا تو ساخت سوپر اسپرت استعداد ندارن قیافش عین فراریایه 20 سال پیشه
    با 100 دلار پورشه میگیری جم کن باو

    پاسخ
  2. پژمان
    سوابق: (297 دیدگاه) ,

    اگه فراری 458 بود حسابشو میرسید چون فراری 458 لامبورگینی گالاردو lp560 که از این گالاردو قویتره رو به راحتی شکست داده

    پاسخ
    1. پژمان
      سوابق: (297 دیدگاه) ,

      قصد توهین به لامبورگینی رو ندارم چون بعد از فراری لامبورگینی رو خیلی قبول دارم البته فراری 458 خیلی از ماشینای قویتر از خودشو شکست داده مثل مرسدس slr و استون مارتین تقویت شده و نیسان gtr تقویت شده و پورشه 911 توربو s تقویت شده و کوروت zr1 و بی ام دبلیو تقویت شده ادرس همه این درگ ها رو براتون مینویسم ببیند پدال لطفا زود تایید کن http://www.aparat.com/v/W58yz
      http://www.aparat.com/v/9fuPH
      http://www.aparat.com/v/XVtOU
      http://www.aparat.com/v/bfM6D
      http://www.aparat.com/v/4AhXU
      http://www.aparat.com/v/SHDw8
      http://www.aparat.com/v/9fuPH

      پاسخ
  3. ab12
    سوابق: (85 دیدگاه) ,

    دوستان از بین دو خودرو پروتون جنتو اتومات و پژو 207 اتومات (رنج قیمتی 30-40 میلیون)بخصوص از لحاظ عدم خرابی و نرم و راحت بودن و….کدوم از دوستان داشتن که راهنمایی کنن کدومش بهتره ؟

    پاسخ
    1. e.scamp
      سوابق: (1108 دیدگاه) ,

      من 207 اتومات مشکی دارم صفرش رو سال 89 خودم ثبت نام کردم خریدم آشغال کامله ( از لحاظ گیربکس) هر 20 هزار کیلومتر خراب میشه باید 700 800 تومن خرجش کنی 207 دنده ای بگیر خیلی خوبه جنتو رو نمیدونم

      پاسخ
    2. امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه
      سوابق: (78 دیدگاه) ,

      AB12 جان 207 اتومات مشکل گیربکس داره گیربکسش خیلی مضخرفه 7 8 ماه ی بار خراب میشه.
      جنتو ماشین خیلی خیلی خوبیه ماشین می ارزه به 100 تا 206 ولی قطعاتش نیست و به مشکل بر می خوری. فیلتر هواشم گیر نمیاد. بر همین برو ی 206 صندوق دار تیپ 5 بخر یا ی 206 اتومات فرانسوی گیر بیار که خیلی سخت گیر میاد ولی کارش حرف نداره باهاش می تونی زانتیارو بگیری.
      موفق باشی

      پاسخ
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      آ . ب 12 جان .

      من اگر جای شما باشم ، پروتون جنتو را انتخاب میکنم . ماشینی بسیار عالی .

      ولی خب از کمبود قطعه و بازار نامناسب فروش رنج میبره . اما در مقابل

      پروتون ایمپیان ، وضعیت بسیار بهتری داره .

      ولی من حاضرم با تمام مشکلاتش جنتو را انتخاب کنم . چون واقعا ماشین کم

      خرج و کم استهلاکیه . اتفاقا اگر مجله ماشین فروردین 1393 را بگیری ،

      مجله ماشین این جنتو را در 100 هزار کیلومتری تست کرده . فقط برو بخون و

      نکات مثبتش رو به خاطر بسپار .

      مصرف 4.8 لیتر !!!!!!!! عمرا 207 همچین مصرفی داشته باشه .

      پیشنهاد من با تمام سختی هاش جنتو است . ولی در اخر انتخاب کننده شما

      هستی .

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        در ضمن اون ماشینی که مجله تست کرده ، به مدت 2 سال در روستاها

        با ان وضع جاده و اسفالت کارکرده . بدون کوچکترین صدای اضافی از

        داشبورد و داخل اتاق .

        پاسخ
  4. امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه
    سوابق: (78 دیدگاه) ,

    از راسیون بدم میاد اول که دیدمش یاد فراری قدیمیا افتادم به نظر من ماشین ارش از این بهتر بود فک صاحب گالاردو بهش گاز نداد یا راسیون تیون شده بود احتمال باخت گالاردو خیلی کم بود عجیبه

    پاسخ
  5. junior (فقط ایران – فقط تیبا (بی ریخت ایرانی))
    سوابق: (130 دیدگاه) ,

    با 320 اسب لامبور رو بدجوری به چالش کشید. حالگیری اونم از این مدلیش خیلی فاز میده.

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      راسیون 450 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور دارد . نه 320 اسب بخار .

      پاسخ
  6. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    موتور V6 فورد!!
    به قول شاعر ماشین که همش شتاب نیست…

    پاسخ
  7. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    چه حالی میکنن بچه امریکایی ها چه جاده های درست و حسابی دارن خوشبحالشون

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل نوید
      نوید
      سوابق: (1525 دیدگاه) ,

      بچه ها راست میگن جن تو خیلی سرتره
      تازه گرم کن آینه هم داره
      در این حد

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.