سایر خودروهای آسیاییسایر خودروهای آمریکاییسایر خودروهای اروپایی

با دوام ترین خودروها در کلاس‌های مختلف

در مطالعات دوام خودرو در جی‌. دی. پاور، هر ساله خودروهایی با طول عمر ۳ سال از کلاس‌های مختلف بررسی می‌شوند. بر این اساس، خودروهای مختلف بر اساس میزان مشکلاتی که برای صاحب اصلی آن‌ها در طول ۱۲ ماه گذشته ایجاد کرده‌اند، رتبه‌بندی می‌شوند. این مشکلات در ۲۲ گروه مختلف مشخص شده و بر اساس ایجاد مشکل در هر ۱۰۰ وسیله نقلیه، ثبت می‌شوند (PP100). هر چه این مقدار، کمتر باشد، کیفیت بهتر خودرو را نشان می‌دهد. این پژوهش، از سازندگان خودروی سراسر دنیا برای رسیدن به نتایج خود، کمک گرفته است. در تحقیق امسال، خودروهای ساخت سال ۲۰۱۱ مورد بررسی قرار گرفته‌اند. از نکات جالب نتایج تحقیق امسال، این است که خودروهای سال ۲۰۱۱ نسبت به سال ۲۰۱۰ (تحقیق سال گذشته) مشکلات بیشتری را برای صاحبان خود ایجاد کرده‌اند. مدل‌هایی که در ادامه مرور می‌شوند، خودروهایی هستند که بهترین عملکرد را در زمینه دوام در کلاس خود داشته‌اند. لیست به تفکیک کم‍پانی‌ها و بر اساس حروف الفبا، مرتب شده است.

آکورا RDX مدل ۲۰۱۱

2011 Acura RDX
۲۰۱۱ Acura RDX

آکورا RDX مدل ۲۰۱۱ نمره بهتری را نسبت به مرسدس‌بنز کلاس GLK مدل ۲۰۱۱ و ولوو XC60 داشته است؛ خودروهایی که به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم کلاس خودروهای CUV کامپکت پرمیوم قرار گرفته‌اند. در سال ۲۰۱۱، آکورا، هیچ تغییری در مدل RDX ایجاد نکرده بود. در این خودرو، موتور چهار سیلندر توربو شارژ و دیفرانسیل جلو به کار رفته و سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ نیز به صورت یک آپشن، عرضه شده بود.

بیوک لاکرن ۲۰۱۱

2011 Buick Lucerne
۲۰۱۱ Buick Lucerne

در کلاس خودروهای بزرگ، عنوان با دوام‌ترین خودروی تولید ۲۰۱۱ به بیوک لاکرن رسیده است و مدل‌های تویوتا آوالون و فورد توروس به ترتیب دوم و سوم هستند. در آن سال، بیوک برای مدل لاکرن، سیستم پایداری را به صورت استاندارد عرضه کرد و سیستم‌های رادیویی جدید در آن به کار برد.

تویوتا کمری ۲۰۱۱

2011 Toyota Camry
۲۰۱۱ Toyota Camry

تویوتا کمری ۲۰۱۱، به همراه بیوک لاکراس و هوندا آکورد در بین بهترین خودروهای کلاس متوسط، از نظر دوام قرار گرفتند. در سال ۲۰۱۱، تویوتا برای طراحی دوباره نسل جدید کمری آماده می‌شد و بنابراین تغییری در کمری ۲۰۱۱ انجام نداد.

تویوتا سیه‌نا ۲۰۱۱

2011 Toyota Sienna
۲۰۱۱ Toyota Sienna

تویوتا سیه‌نا ۲۰۱۱، بالاتر از هوندا اودیسه ۲۰۱۱ و کرایسلر تاون اند کانتری ۲۰۱۱، در صدر با دوام ترین خودروهای کلاس مینی‌ون ایستاد. سال ۲۰۱۱، مصادف با طراحی دوباره تویوتا سیه‌نا بود.

جی ام سی سیه‌را HD مدل ۲۰۱۱

2011 GMC Sierra HD
۲۰۱۱ GMC Sierra HD

جی ام سی سیه‌را HD مدل ۲۰۱۱، عملکردی بهتر از همتای خود، شورولت سیلورادو HD ۲۰۱۱ داشت و بهترین خودروی بادوام در کلاس پیکاپ‌های بزرگ، لقب گرفت. فورد سری F سوپر دیوتی ۲۰۱۱ نیز در جای سوم قرار گرفت. GMC تغییرات عمده‌ای را در سیه‌را HD ۲۰۱۱ به‌وجود آورده بود؛ یک شاسی جدید برای آن درنظر گرفته بود، پیشنهاد یک موتور جدید دیزل برای آن می‌داد، سیستم تعلیق را هوشمندانه‌تر کرده بود و خیلی تغییرات خوب دیگر.

جی ام سی سیه‌را LD مدل ۲۰۱۱

2011 GMC Sierra LD
۲۰۱۱ GMC Sierra LD

جی ام سی سیه‌را LD مدل ۲۰۱۱ در کلاس خودروهای پیکاپ سبک، عنوان با دوام‌ترین خودرو را به‌دست آورد. تویوتا تاندرا ۲۰۱۱ و شورولت آوالانچ ۲۰۱۱، خودروهایی بودند که در پشت‌سر سیه‌را LD قرار گرفتند. در آن سال، شورولت، سیه‌را LD را مجهز به نسخه جدید تکنولوژی OnStar کرده بود.

جی ام سی یوکون ۲۰۱۱

2011 GMC Yukon
۲۰۱۱ GMC Yukon

جی ام سی یوکون ۲۰۱۱، بالاتر از مدل‌های شورولت تاهو و تویوتا سکویا، در صدر خودروهای با دوام  کلاس CUV بزرگ ایستاد. در آن سال، یوکون شامل نسخه جدیدی از سیستم OnStar شده بود.

سایونxB  مدل ۲۰۱۱

2011 Scion xB
۲۰۱۱ Scion xB

سایون xB  ۲۰۱۱، در جایگاه اول خودروهای با دوام کلاس کامپکت چندمنظوره قرار گرفت و کیا سول ۲۰۱۱ و شورولت HHR در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در آن سال، سایون، طراحی xB را به‌روز کرده بود و تجهیزاتی برای راحتی بیشتر داخل کابین اضافه کرده بود. همچنین، سیستم توقف هوشمند، از شتاب‌گیری‌های ناگهانی خودرو، جلوگیری می‌کرد.

شورولت کامارو ۲۰۱۱

2011 Chevrolet Camaro
۲۰۱۱ Chevrolet Camaro

شورولت کامارو ۲۰۱۱ در صدر با دوام‌ترین خودروهای کلاس اسپورت متوسط تولید ۲۰۱۱ قرار گرفته است. این در حالی است که  فورد موستانگ ۲۰۱۱ و هیوندای جنسیس ۲۰۱۱ در جایگاه دوم و سوم، ‍پشت‌سر آن قرار گرفته‌اند. در آن سال، شورلت، نمونه کانورتیبل از کامارو را معرفی کرد. همچنین، قدرت موتور V6 اضافه شده بود و سرویس‌های OnStar به صورت استاندارد، عرضه شده‌ بودند.

شورولت ولت ۲۰۱۱

2011 Chevrolet Volt
۲۰۱۱ Chevrolet Volt

شورولت ولت ۲۰۱۱ بالاتر از تویوتا کرولا ۲۰۱۱ و هوندا سیویک ۲۰۱۱ در صدر با دوام‌ترین خودروهای کلاس کامپکت سال ۲۰۱۱ ایستاد. این اولین سال حضور شورولت ولت در بازار بود. در این‌ خودروهای چهار نفره الکتریکی، نیروی برق به کمک یک ژنراتور بنزینی، تأمین می‌شد و مشکلات رایج در محدودیت مسافت خودروهای الکتریکی را رفع می‌کرد.

کادیلاک DTS مدل ۲۰۱۱

2011 Cadillac DTS
۲۰۱۱ Cadillac DTS

کادیلاک DTS مدل ۲۰۱۱ و لکسوس LS مدل ۲۰۱۱، هر دو بالاتر از ب ام و سری ۷ که در جایگاه سوم قرار گرفته، به عنوان بادوام‌ترین خودروهای تولید ۲۰۱۱ در کلاس خودروهای بزرگ پرمیوم شناخته شدند. همچنین، صاحبان خودروهای کادیلاک DTS مدل ۲۰۱۱ و لکسوس LS مدل ۲۰۱۱، کمترین مشکلات را در بین‌ تمام خودروهای بررسی شده در این تحقیق، تجربه کرده‌اند.

کادیلاک اسکالاد ۲۰۱۱

2011 Cadillac Escalade
۲۰۱۱ Cadillac Escalade

کادیلاک اسکالاد ۲۰۱۱، مرسدس بنز کلاس GL ۲۰۱۱ و لینکولن نویگیتر ۲۰۱۱ به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم بادوام‌ترین خودروهای کلاس CUV بزرگ پرمیوم تولید شده در سال ۲۰۱۱ معرفی می‌شوند. در آن سال، سیستم راهبری اسکالاد، ارتقا یافت.

لکسوس ES مدل ۲۰۱۱

2011 Lexus ES
۲۰۱۱ Lexus ES

لکسوس ES مدل ۲۰۱۱، با دوام‌ترین خودرو در کلاس کامپکت پرمیوم شناخته شد و مدل‌های لینکولن MKZ و لکسوس IS در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در آن سال، لکسوس، تکنولوژی توقف هوشمند را به مدل ES اضافه کرد. در این سیستم از شتاب‌گیری‌های ناخواسته جلوگیری می‌شد.

لکسوس GS ۲۰۱۱

2011 Lexus GS
۲۰۱۱ Lexus GS

لکسوس GS ۲۰۱۱، بالاتر از مرسدس‌بنز کلاس E و لینکلولین MKS در رده نخست با دوام ترین خودروهای کلاس پرمیوم متوسط قرار گرفت. در سال ۲۰۱۱، لکسوس، سیستم توقف هوشمند را همانند مدل ES، برای GS نیز به کار برده بود.

لکسوس LS مدل ۲۰۱۱

2011 Lexus LS
۲۰۱۱ Lexus LS

همان‌طور که در مورد کادیلاک DTS نیز گفته شد، لکسوس LS در کنار کادیلاک DTS در بالای جدول با دوام ترین خودروهای پرمیوم بزرگ، بالاتر از ب ام و سری ۷ ایستادند. این دو خودرو، کمترین مشکلات را برای صاحبان خود، در بین تمام خودروهای تولید ۲۰۱۱، ایجاد کرده بودند.

لکسوس RX ۲۰۱۱

2011 Lexus RX
۲۰۱۱ Lexus RX

بین خودروهای کراس‌آور پرمیوم متوسط سال ۲۰۱۱، این لکسوس RX بود که عنوان «با دوام ترین» را به خود گرفت. مدل‌ لکسوس GX  در رده دوم و مدل‌های آکورا MDX  و مرسدس‌بنز کلاس M، مشترکاً در رده سوم قرار گرفتند. لکسوس برای مدل RX خود نیز، سیستم توقف هوشمند را ارائه کرده بود.

مینی ‌کوپر ۲۰۱۱

2011 Mini Cooper
۲۰۱۱ Mini Cooper

مینی ‌کوپر ۲۰۱۱، بالاتر از فولکس‌واگن GTI مدل ۲۰۱۱ و سایون tC ۲۰۱۱ در صدر خودروهای کلاس اسپورت کامپکت قرار گرفت. در آن سال، مینی، تغییرات زیادی در کوپر ایجاد کرده بود؛ مواردی مانند رادیو‌های HD و ماهواره‌ای و سیستم فرمان بهینه. همچنین مهندسان این شرکت، قدرت مینی را نسبت به سال‌های گذشته، اندکی افزایش داده بودند.

هوندا CR-V مدل ۲۰۱۱

2011 Honda CR-V
۲۰۱۱ Honda CR-V

هوندا CR-V مدل ۲۰۱۱، خودرویی بود که به عنوان با دوام ترین خودروی تولید ۲۰۱۱ در کلاس CUV کامپکت شناخته شد. تویوتا FJ کروزر و تویوتا RAV4 دیگر کراس‌آورهایی بودند که در بین بادوام‌ترین‌هایی این کلاس حضور داشتند. در سال ۲۰۱۱، تریم جدید SE به خط تولید هوندا اضافه شد و هوندا در حال آماده‌سازی برای طراحی دوباره CR-V برای سال ۲۰۱۲ بود.

هوندا کراس‌تور ۲۰۱۱

2011 Honda Crosstour
۲۰۱۱ Honda Crosstour

هوندا کراس‌تور در بین خودروهای CUV متوسط تولید ۲۰۱۱، بالاتر از تویوتا فور رانر و نیسان مورانو، در صدر ایستاد. در این سال، هوندا بر روی مصرف سوخت کراس‌تور کار کرده بوده و استفاده از سیستم تنظیم هوا را آسان‌تر کرده بود.

هوندا المنت ۲۰۱۱

2011 Honda Element
۲۰۱۱ Honda Element

هوندا المنت ۲۰۱۱، بالاتر از جیپ پاتریوت ۲۰۱۱ و کیا اسپورتیج ۲۰۱۱، به عنوان با دوام ترین خودروی کراس‌آور ساب‌کامپکت شناخته شد. البته دو مدل دیگر، فاصله بسیار نزدیکی تا کسب این عنوان داشتند. سال ۲۰۱۱، آخرین سالی بود که هوندا المنت به فروش می‌رسید.

هوندا فیت ۲۰۱۱

2011 Honda Fit
۲۰۱۱ Honda Fit

هوندا فیت، کیا ریو و نیسان ورسا، به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم با دوام‌ ترین خودروهای کلاس ساب-کامپکت تولید ۲۰۱۱ قرار گرفتند. در آن سال، هوندا، تجهیزات جدیدی مانند سیستم پایدار، پورت USB، سیستم ورود بدون کلید و سیستم کنترل حرکت را به صورت استاندارد در هوندا فیت ارائه کرد.

هوندا ریج‌لاین ۲۰۱۱

2011 Honda Ridgeline
۲۰۱۱ Honda Ridgeline

هوندا ریج‌لاین ۲۰۱۱، در زمینه دوام عملکردی بهتر از فورد رنجر ۲۰۱۱ و جی ام سی کانیون ۲۰۱۱ داشت و در رده نخست خودروهای پیکاپ‌های متوسط قرار گرفت. هوندا در سال ۲۰۱۱، هیچ‌گونه تغییری در ریج‌لاین ایجاد نکرده بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۰۰ دیدگاه‌ها

  1. jawad

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    بابا بعد از سه سال چک کردن ماشین ها موید دوام نیست بلکه انها را بعد از پنج سال یا بیشتر بایستی انها را تست کرد انوقت معلوم میشود اروپایها وخوصوصا المان ثابت کردن که در دراز مدت از نظر دام بی حریف هستند مثل طراحی که بادیدن ماشینهای پر زرق و برق ژاپنی ادمی را شیفته میکنند اما بعد از مدتی از چشم میفتند ولی بر عکس طرهای المانی با تمام سادگی تو دل جا باز میکنند وهر بیشتر بگذرد چیزی از قابلیتهاشونه کم نمیشه پس مطمین باشید در دراز مدت دوام المانها بیشتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      جواد جان زیاد جوش نزن .

      اینها قانع بشو نیستند .

      اقای انیس حسینی امار 2013 را هم بذار .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AndromedA

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (50 ديدگاه)

        آقای باهوش !
        بحت مربوط به ماشین بادوامه ،نه ماشینی که هنوز 50هزارتا راه نرفته (مدل 2013)!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          اقای باهوش .

          برو تحقیق کن ببین چه جوری این امارو میگیرند .

          این امارو پایان هر سال میگیرند . ربطی به کار کرد هم

          نداره . همانطور که پایان هر سال ، خودروی سال هر

          قاره انتخاب میشه . نمیدونستی بدون .

          البته توقع زیادی ازت نیست ، معلومه که تازه به

          دنیای خودرو وارد شدی . چون اکثریت اینو میدونند و

          شما اولین نفری هستی که این حرفو میزنی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          اینو واسه گذاشتم :

          اگر بنا به حرف شما باشه ، پس این امار اشکال داره !!!
          قابل اتکا ترین خودرو در سه سال گذشته
          عصرخودرو: آمارها نشان می دهد که قابلیت اتکا و اطمینان به خودرو برای اولین بار در 15 سال گذشته روند نزولی داشته است. با این حال قابل اتکاترین خودرو برای سومین سال متوالی برند لکسوس تویوتا بوده است.

          به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مؤسسه تحقیقاتی جی.دی. پاور، داده ها نشان می دهند که تعداد مشکلات و خرابی به ازای هر 100 خودرو برای اولین بار در 15 سال گذشته افزایش یافته است. یکی از آمارهای بسیار مهمی که این مؤسسه تحقیقاتی سالانه منتشر می کند نتایج نظرسنجیدر مورد قابلیت اتکا به خودرو یا Vehicle Dependability Study است. برای اندازه گیری قابلیت اتکا به خودرو مؤسسه جی دی پاور به اندازه گیری تعداد خرابی های در خودروهایی می پردازد که حداکثر از عمر آنها 3 سال گذشته و تعداد دفعات مراجعه برای تعمیر در این مدت مورد مطالعه قرار می گیرد.

          برای گردآوری داده های این مطالعه 41 هزار نفر به سؤالات مؤسسه جی دی پاور پاسخ گفته اند. با مطالعه و نظرسنجی از صاحبان اول خودروهای مدل 2011 به بالا، مطالعات نشان داد که به طور متوسط به ازای هر 100 خودرو 133 مشکل یا خرابی وجود داشته اما در سال قبل تعداد مشکل 126 به ازای هر 100 دستگاه خودرو بوده است. بیشتر این مشکلات هم به موتور و سیستم انتقال قدرت ‍[گیربکس و اکسل] مربوط بوده است. به بیان دقیق تر مشکل فزاینده، در کاهش کیفیت موتورهای 4 سیلندر مشاهده شده است.

          در بین برندهای موجود در بازار برند لکسوس قابل اتکاترین خودرو شناخته شده و این سومین سالی است که لکسوس جایگاه خود را حفظ کرده است. این برند به ازای هر 100 خودرو فقط 68 مشکل داشته در حالی که مرسدس بنز 104، کادیلاک 107، آکورا 109 و بیوک 112 مشکل به ازای هر 100 خودرو داشته اند.

          با این اوصاف بعد از لکسوس 8 برند از خودروهای جنرال موتورز مخصوصاً خودروهای مدل های بعد از سال 2011 مستحق جایزه «قابلیت اتکا خودرو» بوده اند. به بیان دیگر شورولت ولت، کادیلاک اسکالاد و بیک لوسرن جایزه قابل اتکا ترین خودروهای آمریکایی را از آن خود کرده اند. به دنبال آن 7 برند تویوتا شامل لکسوس، تویوتا و سایون جوایز قابل اتکاترین خودرو را به خود اختصاص داده اند. هوندا هم 6 جایزه به خود اختصاص داد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. AndromedA

          ۱ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (50 ديدگاه)

          جالبه که این اکثریتی که میفرمایین بیشتر با من هم‌نظرن تا با شما !
          یک نگاه به امتیازای کامنتها این موضوع رو نشون میده
          مگه اینکه دوستان و هم عقیده های شما از وجود داشتن این تکنولوژی نا آگاه باشن.

          موفق باشی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. 50-GTR

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (493 ديدگاه)

      ماشین ژاپنی اصلا پر زرق برق نیست طراحی ساده و خیلی با دوام چون هرجا اسم جنس ژاپنی میاد (با عرض معذرت پشمای طرف میریزه)……………….قابل توجه بعضی ها که هی میگن فراخوان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        از فروش لکسس تو ایران معلومه.

        همینطور لوازم خانگیش .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          چقدر هم واقعا لکسوس وارد میشه که بخواد بفروشه…به قول خودت بازار ایران رو با جهان نمیشه مقایسه کرد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          وارد شد . استقبال نشد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          طرف حاضره پول بیشتر بده و کلاس کوچکتر بگیره و امکانات

          کمتر و موتور ضعیف تر ( C200 ) بخره ولی لکسس ES 250

          نخره .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          آره دیگه میدونی چرا طرف میره سراغ بنز؟؟؟ خودش هم میدونه لکسوس ES250 از C200 بهتره ولی میگه برم بنز بگیرم چون بنزه چشم همرو کور میکنه … فقط برند … فقط پول برندشو میده … سابقه ی حضور بنز تو ایران بیشتره یا لکسوس؟؟؟ تازه تو امریکا 11 سال پیاپی فروش لکسوس بیشتر بوده ؛ باهات شرط میبندم امسال هم لکسوس بیشت ین فروش رو تو امریکا میاره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . امسال که بنز اول شد .

          قول میدم امسال یکی از برند های المانی باشه .

          حالا ببین . چند سال میدونو خالی کردیم واسه تازه وارد

          ها . واسه کسایی که 25 ساشونه . تو 102 سال از ما کوچیک

          تری. تو تکنولوژی رو از ما یاد گرفتی . دقیقا مثل کره .

          از قدمت برندت معلومه . 25 سال . هه هه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۱ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          فعلا که میبینی همین برند 25 ساله که به قول تودت تکنولیژیش رو از آلمان گرفته ، تبدیل شده به کابوس همون برند 102 سالت
          جالب میدونی چیه؟؟؟ همون برند 102 سالت دیدی که تو دوام کم میاره جلوی برندی کا با اینکه 25 سالشه دو برابر همون برند 102 سالت کیفیت داره … جالب میدونی چیه؟؟؟ اینکه همون برند 25 ساله با مدل LS تو نست ب ام و سری 7 رو شکست بده تو نظر سنجی … همون برند 25 ساله تونست با GX 460 و RX 350 بنز M رو شکست بده … جالب میدونی چیه؟؟؟ اینکه GS اون برند 25 ساله تونست E رو شکست بده … اگه به قدمت باشه که قاجاریه هم قدمت بیشتری از پهلوی داشت ولی این کجا و آن کجا ؛ قبلا ها حداقل حرفهات یکم عادلانه بود ولی الآن همش از رو تعصبه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          محمد جان نکنه فکر میکنی هرکسی که تو دنیا بنز میخره ،

          دنبال اینه که خودشو نشون بده ؟؟؟

          من منکر این نیستم لکسس بعضی از مواقع کیفیتش بالاتره ،

          ولی شما داری همه چیزو زیره پا میذاری . هیچ انسانی به

          یک امار تکیه نمیکنه . در تمام تستهای انجام شده و

          منتشر شده در ایران کشورهای خاجه ، چن باز بنز برده

          ، چند بار لکسس و ائودی و ….

          پس هیچ ماشینی مطلق کامل نیست .

          اگر شما به همین یک جیدی پاور تکیه میکنی ، منم به

          قدیمیترین و بی طرفدار ترین مجله ی امریکا ( کار اند

          درایو ) تکیه میکنم . پس انصاف داشته باش . گیریم که

          تو با کیفیت ترین خودروی دنیا . اصلا 100 سال .

          همه چیز کیفیت نیست .

          ارگونومی . ایمنی . نواوری . تکنولوژی . مصرف سوخت .

          طراحی . قدمت و اصالت . پیشتاز بودن . خوشنامی . و

          ….. همگی در انتخاب یک ماشین دخیل هستند .

          اگر بنا به حرف شما باشه که الان بنز و ب ام و ائودی ،

          باید ورشکسته باشند .

          المان ها در پرجمعیت ترین کشور دنیا ( چین ) هم

          بیشتر فروختند و هم بیشتر تولید کردند .

          تازه از نظر اقتصادی ، مردمانش پایین تر از مردم

          امریکا هستند . در اینصورت باید دنبال ماشین ارزان

          تر و با کیفیت تر بروند .

          در ضمن حرفهای منو نپیچون .

          تویوتا سوار لکسس میخره .

          المانی سوار بنز و ب ام و ائودی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. hosein

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (28 ديدگاه)

          میلاد جان منم با نظرت موافقم و در هر حال بنز رو به لکسوس ترجیح میدم
          ولی استقبال از لکسوس تو ایران بد نبود
          من کارم ماشینه
          ولی اکثر افراد بیشتر از لکسوس استقبال میکنن ( چون هم ماشین لوکسه هم قیمتش نسبت به بنز و بی ام و پورشه پایین تره هم ماشین خوبیه و اکثر مردم دنبال زرق و برق هستن نه اصالت )

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. sami

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (58 ديدگاه)

      تویوتا و هوندا و ژاپنی ها روی خیلی هارو کم کردن

      فقط تویوتا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. sami

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (58 ديدگاه)

      میلاد خودتو اذیت نکن. معلومه که ژاپنی از آلمانی کم خرج تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . منم غیر اینو نگفتم . خرجش بالاتره چون برای اولین بار

        از سیستم ه و تکنولوژی ه و نواوریهای جدید استفاده میکنه .

        وقتی هم که امتحانشو پس داد ، بقیه به کار میبرند .

        علتش اینه . اگه خیلی طرفدار ژاپنی سعی کن جواب اون سوال های

        منو بدی . با دلیل حرف بزن . همه چیز به کم خرج بودن نیست .

        اگر به این بود تا الان باید المانی ها از صحنه ی روزگار محو

        میشدن و همه ی دنیارو خودروهای ژاپنی میگرفتند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          میلاد تو هروقت تونستی سوال های منو با سوال جواب ندی اونوقت من حاضرم باهات یه بحث حسابی داشته باشم هرچند متعصبی نمیخوای قبول کنی آکه ژاپنیا با اینکه اینهمه موفقیت بدست آوردن ولی تو هی میخوای بپیچونی … جواب من میدونی چیه؟؟؟اصلا هرچی میخوای بگو هرکاری هم بکنی بازهم موفیقت های خودروساز های ژاپنی سر جاشه و تو فقط وقتت رو تلف کردی

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          اخه نکه تو اول سوال پرسیدی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          میتونی یه سر به مطالب قبلی بزنی همه چیز جلو چشماته

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. runtik

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      من میخوام بدونم آخه ماشین های آلمانی رو میاین با ماشین های ژاپنی یا کره ای مقایسه میکنین اصلا این موضوع جایه بحث نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شکوفه های کویری

        ۳۰ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (432 ديدگاه)

        جناب runtik , لطفا اسم کره رو در کنار ژاپن نیار ، پسر خوب ، ژاپن در تکنولوژی و صنعت بعنوان پدر بزرگ برای کره محسوب میشه. آلمان و ژاپن هر دو دارای محبوب ترین برندها هستند اما با این تفاوت که کیفیت ژاپنی ها بیشتره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    پدال من 2 الی 3 تا از کامنت هام نیست . خواهشا رسیدگی کنید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سالار

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (30 ديدگاه)

    هوندا المنت چه قد زشته!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    کسی به این امار ها توجه نمیکنه . اینها همش ساختگیه .

    منم اگر بمب اتم می انداختم رو سر مردم ژاپن و ویتنام و …. به طوری که

    هنوز هم افراد معلول و ناقص و ….به دنیا میان ، ماشین که سهله ، همه

    چیزشنو با کیفیت اعلام میکردم . امریکا داره با این کار از دل ژاپن در

    میاره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      هههههه میلاد مدرک بیار … حرفت به قدری غیر منطقی بود که الآن 2 ساعته با رفیقام داریم میخندیم بهش …. باز هم از این حرفها بزن خوبه دور هم میخندیم :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهاد

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (378 ديدگاه)

        آقا محمد از مزیت های این سایته دیگه بعضی وقتا واسه عوض شدن روحیه باید اومد این سایت (:
        ولی خداییش تعصب بعضیا….(چیزی نگیم بهتره و خندیدن براشون کافیه )

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          یکبار گفتم این جواب بی پایه و بی اساسو در جواب یک نفر

          دیگه گفتم .

          حرف چرت و پرت در مقابل حرف چرت و پرت .

          شماها جوش نزنید .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. فرهاد

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (378 ديدگاه)

      پسر دایی من 5 سالشه این جوری حرف نمیزنه آقای با سواد!!!!ههه

      این بچه بازیا چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. amir

      ۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      آخه میلاد چه ربطی داره مگه آمریکا بیکاره که بیاد از دل ژاپنی ها دربیاره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. فقط BMW

      ۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (85 ديدگاه)

      آقا ضرب المثل آمریکایی هست که میگه مانی تاکس (پول صحبت میکنه)معلوم نی طرف چن میلیون دلار پول داده تا یه همچین آماری براش بزنن معلومه یه کمپانی هایی مث بنز و بی ام و پول بابت اینجور آمارا نمیدن چون ثابت شدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. رهگذر

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (41 ديدگاه)

    اگه کیفیت و دوام یعنی هوندا المنت لطفا به من یه پورشه بی کیفیت بدین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. زیگما

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    این امار ها کاملا درست هست و در تمام دنیا از این امار ها استفاده میشه. تمام سایت های خودرو هم اینارو قبول دارن.حالا تو چرت و پرت میگی من نمی دونم چرا؟!(البته می دونم تا حدودی به خاطر تعصب هست)
    الان کم آوردی میگی بمب اتم و….
    آخی قربون آلمان برم .
    چقدر این کشور مهربونه. آخی وای نگو . اصلا همیشه کشور خوبی بوده. نماد دموکراسیه لامصب!
    میلاد دیگه شورشو در آوردی! این آلمان ، همون آلمانیه که در سال های جنگ ایران و عراق به صدام تکنولوژی ساخت سلاح های شیمیایی را داد! این آلمان مردم کشور خودت رو کشته! یه ادم چقدر باید متعصب باشه که این حرفارو بزنه.
    برو تو شهر های کردستان ببین مردم کشورت هنوز از اون بمب ها در عذاب هستند! اینه آلمان خوبتون!
    اه اه اه بس کنید بابا چرا اینقدر چرت میگین؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      نخود هر اش نشو .

      من با نفر دیگری بودم . خودش فهمید .

      حرف های بی پایه و بی اساس در مقابل حرف های بی پایه و بی اساس .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        میلاد جدیدا حرف بی اساس و غیر منطقی زیاد میزنی دقت کردی؟؟؟ جالب میدونی چیه؟؟؟ شکست E کلاس بنز از GS یا شکست سری 7 ب ام و از LS …. موندم دیگه میخوای چی بگی؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          هر چی باشم بهتر از تو هستم که خودمو بزنم بخواب .

          تو واقعا خواب بودی .

          وقتی بیدار شدی ، گفتی اقا من رسما جلوی همه اعلام میکنم

          که ماشین فقط المان و ژاپن .

          بعد دیدی ضایعست . دوباره خودتو زدی به خواب .

          بخواب کوووووشوووولوووو

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          اخه نکه شما شرق زده نیستی ؟؟؟

          طرف میگه پرچم بالاست ، تو ربطش میدی فروهر .

          چه ربطی داره ؟؟؟؟

          اون پرچم خودروسازیو میگه .

          از روز اولی که کامنت گذاشتم ، کامنت هامو با درود

          اغاز کردم . نه با سلام . چون عقیده ای به عرب ندارم .

          ارم فروهر هم تو گردنمه و هم تو ماشینمه . اره داداش .

          تو نمیخواد به من یاد بدی . همیشه هم اخر دیدگاهام
          سوالاتم همینجا بگو تا جواب بدم .
          نوشتم ایران و المان .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          محمد این جیمیل منه . اگر دوست داشتی بیا اینجا تا تمام

          سوال هاتو جواب بدم .

          (( MILADOLF.G65AMG@GMAIL.COM ))

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. 50-GTR

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    آلمان اگه وضیعت قدیم تا الان ژاپن رو داشت گاری هم نمیتونست بزنه —————- ژاپن به یه ذره جا ببین چه کارا که نمیکنه تازه هر 5 دقیقه زلزله میاد ………………… در کل ژاپن یعنی کیفیت نیازی به مقایسه نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      ادعا جواب بده :

      ببینم زمان شاه ، این المانی ها و فرانسوی ها و

      امریکایی ها بودند که در ایران مدرسه ی های فنی و حرفه

      ای ساختند . ژاپن هم ساخت ؟؟؟؟ ژاپن هم صنعت داشت ؟؟؟

      در سال 1910 موتوری طراحی کرد ، که در هر سیلندر 4

      سوپاپ داشت . همون تکنولوژی ای که الان لکسس در

      موتورهاش داره . 103 سال پیش . شماها 103 سال پیش

      کجا بودید ؟؟؟

      ژاپنی ها داشتند ((( تا تاشی توشه ))) بازی میکردند .

      در دهه ی 50 انژکتور را داخل خود محفظه ی سیلندر کار

      گذاشت . یعنی انژکتور مستقیم . همونی که لکسس داره

      الان تو موتورهاش استفاده میکنه . ژاپن تکنولوژی ساخت

      موتور 12 سیلندر داره ؟؟؟ اونم اقتصادی ؟؟؟؟

      من دوست دارم چنتا از تکنولوژی روز دنیا رو نام ببری

      که لکسس تحقیقاتشو انجام داده و به ثبت رسونده .

      بگوووووووو .

      صنعت خودروی ژاپن اینجوری شکل گرفته :

      پایه گذار تویوتا : بچه ها میگن المان و امریکا یک

      چیزی ساختن ، خود به خود حرکت میکنه . میگن موتور

      داره . ما هم باید کپی کنیم . ما هم باید بسازیم .

      صنعت خودروی ژاپن اینجوری بوده . جمعش کن بابا .

      بنز و فورد ، به گردن خودروسازی حقف دارند .

      دنیا به اینها تعظیم میکنه . کجای کاری . من این

      امارا قبول ندارم . همونطور که اگر عکس این امار بود

      ، تو و ژاپنی ها قبول نداشتید .

      خودت بگو چرا هرکسی میخواد پز بده یا خالی ببنده که

      ماشین چی داره میگه بنز داریم ؟؟؟

      چرا همیشه تو اکثر تبلیغات از بنز استفاده میکنند ؟؟؟

      چرا بیشتر کشور ها برای سرانشون از المانیها ماشین

      میگیرند ؟؟؟ که به قول تو هزینش بالاتره و پول برندشو

      میگیره ؟؟؟ حتی کشور های افریقایی .

      چرا جوایز پاساژ ها و شرکتهای بزرگ ، بیشتر محصولات

      پورشه و بنز و ب ام و است ؟؟؟

      چرا لکسس نیست ؟؟؟؟

      چون لکسس سابقه ای نداره ؟؟؟

      چرا با اینکه ایرتویا خدمات بهتری تو ایران میده

      نسبت به ستاره ی ایران ، مردم بیشتر بنز میخرند ؟؟؟

      چرا لکسس یک صدم فروش بنز و در ایران نداره ؟؟؟

      چون تازه کاره . چون مردم ایران قبولش ندارند .

      چون صنعت خودرو دست المانه . شماها جز کپی کاری

      کار دیگری بلد نیستید !!!!

      همون لکسس یک صدم تکنولوژی میباخ و رولز رویس و

      و بنتلی نداره .

      چرا پاپ فقط از بنز استفاده میکنه ؟؟؟

      چرا خود المان برای تاکسی هاش از بنز استفاده میکنه ؟

      مگه نمیتونه برای خرج کمتر از فولکس جتا و پاسات

      استفاده کنه ؟؟؟ یا اشکودا . یا حتی اپل .

      احتمال میدم جوون باشی و در حد سن و سال خودم .

      دیدی میخوان کیفیت بالای یک جنسو مثال بزنند یا بزرگ

      کنند از بنز استفاده میکنند ؟؟؟

      مثال :

      طرف کارش درسته در حد بنز .

      کیفیت داره در حد بنز و …..

      مردونه بگو . تا به حال این جملات و با لکسس شنیدی ؟؟؟

      انتخاب خودروی 2013 در دیترویت . این نشون میده که

      مجله ماشین در این تست هیچ نقشی نداشته و فقط ترجمه

      شده !!!!

      ((( صفحه ی 18 : مرسدس بنز SLS سری مشکی ، یک خودروی

      از هر نظر جذاب ، چابک و دوست داشتنی است ، مضافا به

      اینکه هرجا که حضور داشته باشد ، نظر همگان را به

      خود جلب میکند . ولی تنها عاملی که مانع از ان شد که

      به رتبه ی اول دست پیدا کند ، قیمت بالا بود .

      بنابراین با کسب رتبه نایب قهرمانی ، به کار خود

      خاتمه داد .درنهایت قهرمان این رقابت ها شورولت کوروت

      بود و برنده شدن ان برای اولین بار ، به دلیل اصلاحات

      زیادی بود که در ان نسبت به مدل های سالهای قبل به

      انجام رسیده بود . ))) پس ژاپن کو ؟؟؟

      چرا شرکت های بزرگ بیشتر با المانیها کار میکنند ؟؟؟

      چرا دوکاتی میخواد موتورشو تقویت کنه میاد سراغ

      amg ؟؟؟؟ چرا شرکت سیگارت ریسینگ که یک قایق ساز هست

      میاد برای تقویت موتورهاش از شرکت amg کمک میگیره ؟؟؟

      چرا از ژاپن کمک نگرفت ؟؟؟ مگه کیفیتش بالاتر نیست ؟؟؟

      مگه خرجشون کمتر نیست ؟؟؟

      چرا بیشتر تیونر ها روی محصولات المان و امریکا کار

      میکنند ؟؟؟ چرا کسی زیاد سراغ لکسس نمیره ؟؟؟؟

      کدام شرکت المانی رو محصولات ژاپن کار مکینه ؟؟

      ولی ژاپن رو محصولات المان کار میکنه . شرکت والد .

      ژاپن بهتره بره همون چرخ خیاطی بسازه .

      این نشون میده المان تو همه زمینه ها سر رشته داره .

      تویوتا بلده رو هلیکوپتر هم کار کنه ؟؟؟

      رو قایق چی ؟؟؟

      بلده کامیون همه جارو بسازه ؟؟؟؟

      اصلا بلده کامیون بسازه ؟؟؟ یا مقداری از سهام فوسوی

      ژاپن هم در اختیار بنزه ؟؟؟

      بلده چرخ بنز یونیماگ رو بسازه ؟؟؟ خود یونیماگ

      پیشکش .

      اینم از صنعت کامیون امریکا :

      مرسدس بنز سهام کامل شرکتهای دیترویت دیزل ، وسترن

      استار ، توماس ، فریتلاینر و اوریون را ، که همگی در

      تولید موتور دیزل و کامیون و اتوبوس فعالیت دارند در

      تملک دارد. دایملر از طریق شرکت اسمارت سهم کمی از

      تسلای امریکا را خریده و در حال تحقیق در زمینه

      خودروهای الکتریکی با تسلای امریکا است .

      تکنولوژی بنز در رگ اون شرکتهای امریکایی جاریست .

      بازم برات بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      برو جوجه ای هنوز !!!!!!!!!!!!!!!!

      قدمت کارخونت چقدره ؟؟؟ 100 سال میشه ؟؟؟

      قدمت برند لکسس چقدره ؟؟؟؟

      همون بنز های 190 E که قبل ها دست پلیس بود از قدمت

      برند لکسس بیشتره . چه برسه به نسل های قبلی E کلاس

      و سرور دنیا : بنز S کلاس .

      برای خوار کردن صنعت ژاپن همین بس که تا چند سال پیش

      از سیستم تعلیق شمشی ( فنر تخت ) استفاده میکرد .

      الان هم در مدل هایلوکس استفاده میکنه .

      ترمز عقب های کاسه ایی .

      بنز چی ؟؟؟ مدلهای بنز 190 دیزل قدیمی علاوه بر

      دیفرانسیل 3 تکه از ترمزهای دیسکی در چرخ های عقب

      استفاده میکرد . تویوتا چی ؟؟؟ داشت با دیفرانسیل یک

      تکه و ترمز عقب دیسکی سر میکرد . بازی میکرد .

      چرا استون مارتین با بنز قرارداد میبنده تا از

      موتورهای بنز استفاده کنه ؟؟؟؟ چرا پاگانی زوندا

      از موتور های 12 سیلندر بنز با تقویت AMG استفاده

      میکنه ؟؟؟ژاپن نداره ؟؟؟ معلومه . جوجست پیش المان

      ؟؟؟
      چرا لوازم خانگیه ژاپن علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب ،

      زیاد وارد نمیشه ؟؟؟ اصلا کسی تمایل نداره بره دنبال

      نمایندگیش ؟؟؟

      همینطور لوارم اشپز خانه .

      اگر بخوام که میتونم تو صنعت لوازم خانگی هم باهات

      بحث کنم . چون تجربه ی فروش و استفاده ی برندهایی

      چون :

      زیلیت . لایف هایت . فیسلر . WMF . اوشنباخ . روزنتال

      . هایلو . امزا و برندس و ناخمن و بلومبرگ و

      زیمنس و بوش و ……. داشتم .

      بازم بگم ؟؟؟

      بسه دیگه خسته شدم . ……….

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. ali reza

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (18 ديدگاه)

        آقا میلاد.. از این تعصبت به آلمان، هیچی گیر تو هیچکس دیگه نمیاد

        حقوق بگیر های بنز هم مثل شما روزی 50 تا کامنت و 400 خط مطلب نمی زارن!!!

        شما با خنجری نسبتی داری!!!!!!!!!

        بنز خوبه ولی بدون که تویوتا با توجه به قیمت و کمی استهلاکش از بنزم بهتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          من ادمی هستم که پای عشقم همه جوره وای میسم .

          همونطور که تویوتا باز ها و ژاپن باز ها وایسادن .

          حتما شما برای تبلیغ پول میگیری و پا روی عشقت میذاری .

          در ضمن به جای اوردن ضعیف ترین استدلال ها سعی کن

          دونه دونه سوال هارو جواب بدی . البته اگر جوابی

          داشته باشی . اونهم جواب منطقی نه چرت و پرت . شما

          برو چرخ خیاطی بساز . تو چنتا از دست اوردهای لکسس و

          تویوتا رو به من بگو.

          موتور دیزل ساختن . ماشینو اختراع کردن . شرکتی

          قویتر و با اصالت تر از زیمنس دارند . از همون اول

          لوکس ساز بودن . بگو . من نمیدونم .

          حرف و جواب منطقی بزنید من قبول میکنم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          تویوتا تو فراخوان هم رتبه ی اولو داره .

          المانی ها حتی نصف تویوتا فراخوان هم ندارند .

          اخه از بی کیفیتی المان هاست همینطور از بی کلاسیشون .

          تو اگه ماشین باز بودی که تویوتارو با بنز مقایسه

          نمیکردی . از همین مورد ادم به این نتیجه میرسه که

          اصلا نباید جوابتو بده . حالا حالا ها باید درس یاد

          بگیری . مقایست جالب بود . مخصوصا از نظر قیمت .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        برو ببین خودروی سال 2013 ژاپن چه ماشینیه . فولکس واگن گلف .

        خودشون نتونستن موفق بشن .

        اینها هم محض اطلاع شما :

        1-به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا انجمن خودروسازان چین روز پنجشنبه اعلام کرد تولید کنندگان این کشور در سال گذشته میلادی 18میلیون و 700 هزار دستگاه خودرو تولید و روانه بازار کردند.در واقع از میان 82 میلیون و 500 هزار دستگاه خودرو تولید شده در سراسر جهان 22ممیز هفت دهم درصد از کارخانه های چین خارج شده است.

        تولید خودرو در سال 2013 میلادی در چین در مقایسه با یک سال قبل از آن 12درصد افزایش یافت که رقمی بسیار چشمگیر درسطح جهان محسوب می شود.

        رشد بعدی تولید خودرو با 9 درصد و 11 میلیون دستگاه متعلق به آمریکاست.

        بیشترین تولیدات خودرو چین اتومبیل های با مارک آلمانی بوده است.

        2- برو ببین 10 خودروی لوکس چین چه ماشینهایی هستند .

        همشون از المان بودند .

        جالبه این همه فراخوان دارند چه جوری رتبه ی بالا میگیره .

        معلومه پارتی بازیه .

        1392/11/23
        تویوتا باز هم فراخوان داد
        شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن روز چهارشنبه اعلام کرد یک میلیون و 900 هزار دستگاه خودروی دوگانه سوز پریوس را به علت نقص فنی که ممکن است موجب کاهش ناگهانی سرعت خودرو شود، در سراسر جهان جمع آوری می کند.
        به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت تویوتا پس از پی بردن به مشکلات در نرم افزار مورد استفاده برای کنترل مبدل قدرت در خودروهای پریوس که ممکن است جان راننده را در معرض خطر قرار دهد، اعلام کرد بالغ بر یک میلیون و 900 هزار از این خودرو را از سراسر جهان جمع آوری می کند. این بیشترین شمار خودروهایی است که شرکت تویوتا تاکنون جمع آوری کرده است.
        سخنگوی تویوتا گفت:« با توجه به اینکه این خودرو ممکن است به علت نقص فنی ناگهان در مسیر متوقف شود و جان راننده و سرنشینان را به خطر اندازد، ما چنین تصمیمی را اتخاذ کردیم.»
        سخنگوی شرکت تویوتا گفت:« با بروز این نقص فنی، سرعت خودرو کاهش می یابد و در نهایت خودرو متوقف خواهد شد.»
        تویوتا که بزرگترین شرکت تولید خودروهای پاک در جهان است، اعلام کرد تاکنون نقص فنی در بیش از 400 خودروی پریوس از جمله 300 خودرو در ژاپن، و 90 خودرو در آمریکای شمالی گزارش شده است.
        طرح جمع آوری خودروهای پریوس شامل جمع آوری دست کم 997 هزار خودرو در ژاپن، و 713 هزار خودرو در آمریکای شمالی است. خودروهای دیگر از اروپا، خاورمیانه و چین جمع آوری خواهند شد.
        شرکت تویوتا پارسال و سال 2010 نیز مدل خودروهای پریوس را به علت مشکلات فنی مختلف جمع آوری کرده بود، اما این بار این شرکت قرار است بیشترین شمار خودروها را جمع آوری کند که موجب خدشه دار شدن وجهه این شرکت به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودورهای پاک در جهان شده است .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          میلاد چطور ما باید خودروی سال ژاپن رو قبول داشته باشیم ولی شما کیفیت سنجی جی دی پاور رو قبول نداشته باشی؟ چطور خودروی سال امریکا رو نباید قبول داشته باشند ولی ما باید خودروی سال ژاپن رو قبول داشته باشیم؟ عجب آدمی هستی میلاد!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. 50-GTR

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (493 ديدگاه)

        بنز کلا فقط بدرد تاکسی شدن مسافر کشی میخوره خودت داری میگی اینارو———— تو جنگ هم همیشه تویوتا حرف اول رو میزنه از ماشینای سپاه گرفته تا ارتش————— بنز کلا نه تو darg-circuit-sprnit تو مسابقات هیچ حرفی بره گفتن نداره——- فقط بدرد تاکسی ———– sl65 تون هم نه شتاب درست حسابی داره نه هندلینگ—————

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          بمیرم برای تویوتا تاکسی صفت . حالا خوبه ماشینهای ژاپنی

          بیشتر از همه جا برای تاکسی مصرف شدن .

          تاکسی های کشورها :

          1 فرانسه : بیشتر برند های المانی .

          2 المان : بیشتر مرسدس بنز و بقیه دیگر برند ها .

          3 امریکا : تویوتا کمری . نیسان التیما . تویوتا

          پریوس هیبریدی . فوردهای ترکیه ایی .

          4 کشورهای خلیج فارس : نیسان التیما . هوندای سوناتا .

          شورولت مالیبو . تویوتا کمری .

          5 مالزی و تایلند : تویوتا کرولا .

          6 کشورهای توسعه یافته : تویوتا پریوس هیبرید .

          7 کشورهای فقیر افریقا و افغانستان : بنز و تویوتا

          های قدیمی و دست دوم کشورهای دیگر .

          مجله ماشین . اذرماه 92 . صفحه ی 22 الی 23 .

          من متعصب نیستم . چون به برتری های تویوتا نسبت به

          دیگر برند ها در این مطلب پی بردم . سعی میکنم

          واقعیتو ببینم و بگم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          50 درصد ناوگان تاکسی های امریکا فورد کرون ویکتوریاست!چی میگی بابا. این مجله ماشین اینجوری که به نظر میاد خیلی غلط داره!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          زیگما فورد رو جا انداختم . اشتباه شد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        واسه همینه که ژاپن تو جنگ جهانی اول و دوم کشور های دشمن رو بیچاره کرد؟؟؟بچه جان من سن پدرتو دارم اگه تو الآن تازه دانشگاهت تموم شده من 20 سال پیش دانشگاهم تموم شد و رفتم سراغ ماشین … تو که چیزی جز ادعا نیستی گل پسرم … اوندقدری غرب زده ای که خودتو یه آلمانی میدونی ولی باور کن اونا تورو حتی دم در کشورشون راه هم نمیدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          تو نمیخواد اینهارو به من یاد بدی .

          هرکسی هم که سنش بالاتره دلیل بر بیشتر فهمیدنش نیست .

          اینقدره شخصیت اجتماعی دارم که بخوام همه جا برم .

          اونموقع که من تو تلویزیون برنامه اجرا میکردم تو کجا

          بودی ؟؟؟ ورزش های باستانی . برو جمعش کن .

          دیزین . دانشگاه افسری امام علی . اوشان فشم و …

          موافقم 0
          مخالفم 0
      5. bahram

        ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        با احترام کامل میشه در مورد سوپر اسپرت ها هم صحبت کنی؟
        ببین من خودم طرف دار محکم بنزم ولی با منطق مثلا nissan GT رو ک میگی قدمتی نداره ولی چیکار کرده با سوپر اسپرت ها.
        ولی در مورد suv من خودم G class رو خیلی قبول دارم. ضاهر ساده داخل یک ماشین کاملا لوکس.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      6. شکوفه های کویری

        ۳۰ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (432 ديدگاه)

        آقا میلاد دیگه داری جک تعریف میکنی . عزیزم والا ما هر جا و خونه ی هرکسی رفتیم در 80 درصد موارد محصولات خانگی ژاپنی رو دیدیم،علاوه بر لوازم خانگی و لوازم صوتی تصویری ، موبایل و دوربین های ژاپنی هم فروش بالایی دارند ، بخصوص در زمینه ی ساخت و فروش دوربینهای فیلمبرداری و عکاسی ژاپنی ها یکه تاز هستند. در مورد اتومبیل هم نباید بازار ایران رو ملاک مقایسه قرار داد ، بازار ماشین ایران با همه جای دنیا فرق داره. در مورد تیون هم درسته که محصولات لوکس لکسس زیاد مد نظر تیونرها نیستند ، اما مثل اینکه شما فعالیت تیونرها بخصوص از دهه ی نود تا زمان حال را بر روی محصولات ژاپنی مانند نیسان، میتسوبیشی،تویوتا،هوندا ، مزدا ، سوبارو و… رو ندیدین !!! . من هم ژاپن و آلمان رو دوست دارم ، اما شما بسیار تعصبی و بی منطق برخورد میکنی آقا میلاد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    دقت کردین بیشتر محصولات موجود داخل لیست برای شرکت های ژاپنی بودند؟؟؟ تویوتا و هوندا و لکسوس تقریبا بیشتر از نصف لیست رو در اختیار خودشون در اوردن … جالب تر این بود که بنز E از لکسوس GS شکست خورد … جالب تر از اون این بود که هیچکدوم این محصولات تو لیست کره ای نبودن … MDS کجایی که ببینی شرکت های کره ای حرفی واسه گفتن ندارند؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مرتضی

      ۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (849 ديدگاه)

      محمد با این ادعا که میکنی که 20 سال پیش دانشگاهتو تموم کردی پس چرا مثل بچه ها کل کل میکنی؟؟؟ الان باید اردتو الک کنی نه مثل بچه ها بیای……… جالبه دانشگاه نتونست بتو بفهمونه ماشین به هیچ وجهه نمیتونه خوب باشه اما ژاپنی باشه ببخشین برین تو این امار کیفیتی که زاپن تو محصولاتش در امریکا(به عنوان اربابش!!!) استفاده میکنه در جاهای دیگه عمومیت نداره پسر جان ژاپن حالا حالا ها باید سگ دو بزنه بشه سایه آلمان تو صنعت اتومبیل حالا هم که نفس گرم کره رو بدجور پشت سرش احساس میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        مرتضی بحث نکن .

        به تو هم میگن متعصب .

        چه از خودت بگی . چه از سایت های معتبر بگی . چه با منبع .

        حرف خودشونو میزنند . پس دیگه بحثی نیست . چون هرکسی که عاقل

        باشه و دنیا دیده باشه میتونه از این حرفا و بحث ها ، نتیجه ی

        اخر و جواب اخرو بگیره . یکیشون نیومد یک منبع رو دست منبع

        های من بیاره .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. شهروز

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    میلاد.. دیگه خیلی کم آوردی.. معتبر ترین آمار رو هم زیر سوال می بری!!!

    بعد میگی منطقی هستی!! لابد آمار تو و بچه محلات رو باید قبول کرد!!

    ضمنا سایر وسایل ژاپنی هم از آلمانی چیزی کم نداره و بعضا بهتره (مثلا توی الکترونیک. مثلا موبایل زیمنس پکید و موبایل سونی روز به روز بهتره)

    سونی –

    ناسیونال –

    شارپ –

    جی وی سی –

    پاناسونیک –

    هیتاچی –

    کاسیو –

    یاماها –

    هوندا –

    کاوازاکی –

    سوزوکی –

    تویوتا-

    لکسوس –

    نیسان –

    – مزدا

    میتسوبیشی –

    هوندا –

    آکورا –

    سوبارو –

    کانن –

    نیکون –

    فوجی –

    سیکو –

    سی تی زن-

    ماکیتا-

    ……………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      شهروز جان من همیشه گفتم موتور فقط ژاپن .

      ولی لوازم خانگی ژاپن از فروشش تو ایران معلومه . حتی کسی دوست نداره بره

      دنبال نماینگیش . من از ساعت های المانی فقط برند های IWC و M&M رو

      میشناسم . قطعا که بیشتر از این برند داره . تمام ساعت های ژاپنی در حد

      قیمت های ساعت های IWC نیستند . وارد لوازم خانگی شدی بهتره بهت بگم

      که کریستال های ژاپنی جزو ارزونترین برندهای موجوده در ایرانه .

      برو میدان شوش و ببین و قیمت بگیر . در ضمن بالتر بودن یک شرکت اصلا

      ربطی به تولید گوشی و تبلت نداره . اینم محض اطلاع شما :

      زیمنس با درآمد 100 میلیارد دلاری و سود خالص 8/2 میلیارد دلاری در رتبه 22 فهرست 500 شرکت برتر جهانی قرار گرفت. تنها 21 درصد این میزان فروش در آلمان بوده است. 33 درصد در اروپا، 25 درصد آمریکا، 13 درصد آسیاپاسفیک بوده و 8 درصد آفریقا و خاورمیانه را شامل می شده است. بدین ترتیب زیمنس در رتبه‌ای بالاتر نسبت به شرکتهای حوزه مهندسی الکتریک و الکترونیک مانند هیتاچی، ماتسوشیتا، سامسونگ، سونی و توشیبا قرار گرفته است.

      نذار بحث منحرف بشه . اگر بخوام متن کامل این شرکت ((( 167 ساله )))

      را بگذارم که باید بری مریخ زندگی کنی .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        البته زیمنس از شیر مرغ تا ….. میسازه و نمیشه اونو صرفا سازنده لوازم خانگی دونست….
        الان سازندگان لوازم خانگی دنیا (از نظر حجم مالی)اول از همه در اختیار شرکت های امریکایی و بعدش آلمانی و بعدش کره ای و بعدش بریتانیایی هست! جالبه ژاپن اصلا جایگاهی نداره در بازار های امروز. ولی در سال 2005 بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی ژاپن بود!!!! ولی با پا پس کشیدن سونی به خصوص، کلی به این رتبه ی ژاپن ضربه خورد .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. sami

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (58 ديدگاه)

        میلاد جان اونوقت این همه نمایندگی سونی و پاناسونیک و … چیه

        کدوم محصول آلمان می تونه با دوربین های عکاسی کانن و نیکن و دوربین های فیلمبرداری سونی رقابت کنه. می دونی تقریبا تمام اروپا و امریکا و آلمان رو همین ها فروش می رن

        توی لپ تاب و موبایل کدوم محصول آلمانی می تونه با سونی مقابله کنه

        کدوم موتور آلمانی با گستردگی فروش یاماها و هوندا و کاوازاکی قابل رقابته

        کدوم ماشین های اداری آلمان توی دنیا جای شارپ و کاسیو و .. رو می گیره

        کدوم ساعت آلمانی رو توی دنیا بر سیکو و سی تی زن ترجیح می دن (فقط ساعت سویسی ترجیح داره)

        حالا دیدی و دیدن که کاملا غیر منطقی هستی و تعصب زیاد دیدت رو مختل کرده

        ماشین های ژاپنی هم همینطوره… تویوتا و لکسوس و هوندا و مزدا و نیسان عالی عالی ان

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . دیدی جوجه هستی !!!!

          تمام لنز های دوربین های سونی ماله کارل زایسه المانه.

          لینکشو برات پایین میذارم . برو سایت بازرگانی ایران

          تا ببینی . دقیقا رو بدنه ی لنز زده کارل زایس .

          من هیچ وقتم ادعای موتور نکردم و همیشه گفتم :

          موتور فقط ژاپن . این هزار بار .

          ساعت های المانی مثل ماشیناش لوکسه و همه کس قدرت

          خریدشو نداره . میتونی به قیمت ساعت های IWC نگاه

          کنی که در تمام ماشین های بنز استفاده میشه .

          اینم جوابت در مقابل لب تاب .

          مثل اینکه فوجیتسو زیمنسو فراموش کردی .

          حالا خوبه سونی هم از وقتی شرکت امریکاییه وایو رو

          خرید یذره رو کار اومد . البته در لب تاپ .

          متن پایینو بخون .

          ((( نگاهی به شرکت زیمنس

          خاندان زیمنس حق زیادی بر گردن مردم آلمان و جهان دارند. در راس این خاندان، ورنر زیمنس کشاورززاده جوان علاقه‌مند به رشته برق است که با همت والای خود شرکت عظیمی را تاسیس کرد که امروزه به همین نام شناخته می‌شود. 160 سال پیش این اتفاق روی داد و در طی چندین دهه و چندنسل، برادران و پسران و نوه‌های ورنر، رهبری شرکت را برعهده گرفتند و آن را از میان طوفانهای دو جنگ جهانی و رقابت با شرکتهای بزرگ سرفراز بیرون آوردند. ورنر زیمنس، خود یک شخصیت علمی و صنعتی بود که اصول دیناموالکتریک را کشف کرد و بنیان مهندسی برق را تحکیم بخشید و اکنون شرکت زیمنس نیز در این مسیر به‌عنوان سرآمدترین شرکت جهانی در صحنه حضور دارد. فروش شرکت در سال 2006، از مرز 100 میلیارد دلار فراتر رفت و دامنه فعالیت آن به بیش از 190 کشور گسترش یافت. کلاوس کلاینفیلد مدیرعامل کنونی شرکت برای حفظ میراث 160 ساله شرکت و پاسداری از شان صدها اختراع و امتیاز انحصاری آن، رو به آینده دارد و براساس برنامه افق 2020، تصویری از آینده ترسیم کرده است که در آن شرکت بتواند ارزش پایدار خلق کند.

          تاریخچه
          160 سال پیش، در سال 1847، مهندس جوان ورنر زیمنس شرکت مشترک تلگراف زیمنس – هالسکه را تاسیس کرد. او سالها در زمینه مبانی مهندسی برق کار کرد و سرانجام در سال 1866 اصول دیناموالکتریک را کشف کرد. این کشف، ایده استفاده از جریان برق را به‌عنوان یک منبع مولد مطرح ساخت. بدین ترتیب، شرکتی که او در جهت توسعه ایده‌ها و اختراعاتش تشکیل داد، روزبه‌ روز با کمک برادرش کارل زیمنس مسیر پیشرفت و ترقی را پیمود. فرزند او، ویلهلم زیمنس که از 1890 تا 1919 سمت مدیریت شرکت را به‌عهده داشت، نقش مهمی در توسعه شرکت ایفا کرد. پس از او، تا سال 1941 فردریش، سومین فرزند ورنر زیمنس رهبری شرکت را به‌عهده گرفت. باآغاز جنگ جهانی، نوه ورنر به‌مدت 15 سال مدیریت شرکت را انجام داد، اما کسی که بیشترین نقش را در بازسازی زیمنس، پس از جنگ جهانی دوم ایفا کرد، نوه دیگر ورنر، ارنست زیمنس بود. هم او بود که در سال 1966شرکتی را که امروزه به عنوان زیمنس (AG) می شناسیم، تاسیس کرد و تا 1971 رهبری آن را به‌عهده داشت. مدیریت در دهه بعد برعهده برنهارد پلتنر بود و دهه بعد نیز هاسین هالسکه این مسئولیت را انجام داد. از سال 1992 که هانریش پیرر رهبری شرکت را بردوش گرفت، زیمنس تحول یافت و از یک شرکت متکی بر مشتریان عمومی در بازار به شرکتی که در بازار رقابت جهانی انتظارات سهامداران را برآورده می‌ساخت، تبدیل شد.
          امروزه شرکت زیمنس در حوزه‌های قدرت، اتوماسیون، کنترل، اطلاعات و ارتباطات، نیروگاه، پزشکی، حمل ونقل و خدمات فعالیت دارد و در برخی حوزه‌ها نظیر صنعت اتوماسیون، فناوری سیستم‌های تصویربرداری طبی، نوآوری در مدیریت اطلاعات فرایندهای بهداشت و سلامت، سرآمد شرکتهای مهندسی برق و الکترونیک است.

          چشم‌انداز
          چشم‌انداز شرکت زیمنس چنین است: عرضه‌کننده نوآوریهای جهشی، ارائه‌دهنده مزیت رقابتی به مشتریان و خلق ارزش پایدار.

          تحقیق و توسعه
          حوزه فعالیتهای تحقیق و توسعه در زیمنس بسیار گسترده و متنوع است: مواد نوین، روشهای بیومتری، تجهیزات نوین آنالیز در پزشکی، بهداشت دیجیتال، ماشینها و شبکه‌های هوشمند، نرم‌افزار، فناوری حسگرها، منابع نوری جدید، روبوت‌ها، انرژی‌های تمیز، خدمت از راه دور و تدارکات و پشتیبانی. در 100 سال گذشته، محققان زیمنس اولین لامپ پایدار را برای استفاده در فیلامان روشنایی ابداع کردند. 30 هزار مهندس نرم افزار در زیمنس به‌کار مشغول هستند. تعداد ثبت اختراع محققان شرکت در سال 2005 بالغ بر 8800 بوده است.
          در سال 2006، 10410 اختراع از جانب زیمنس به ثبت رسیده است. بدین ترتیب از لحاظ تعداد ثبت اختراع، شرکت زیمنس در آلمان رتبه اول و در اروپا دوم و در آمریکا، دهم را داراست. هزینه تحقیق و توسعه، در سال 2006 در زمینه محصولات و سیستم‌های جدید 7/5 میلیارد یورو بوده است. از این مقدار، 28 درصد در اطلاعات و ارتباطات، 19 درصد اتوماسیون و کنترل، 20 درصد حمل ونقل، 16 درصد پزشکی، 9 درصد قدرت و 4 درصد روشنایی بوده است.
          فرایند تحقیق و توسعه در زیمنس جهانی است. مراکز اصلی آن در آلمان، آمریکا، اتریش هندوچین مستقر هستند. از 150 مرکز تحقیق و توسعه، بیش از نیمی از آن در خارج از آلمان قرار دارد. حدود 50 هزار نفر کارکنان تحقیق و توسعه در 40 کشور جهان پراکنده هستند.

          فرهنگ و ارزشهای سازمانی
          ارزشهای اصلی در زیمنس شامل اصول شرکت و سیستم‌های مدیریتی است. هدف شرکت مستحکم ساختن ارتباط با مشتریان است. شرکت، نیاز مشتری را در مرکز فعالیتهای خود قرار داده و معتقد است، موفقیت شرکت به موفقیت مشتریان شرکت وابسته است و بدین دلیل مشتریان را قوی می‌کند تا قدرت رقابتی خود را حفظ کند.
          کلید سیستم مدیریت زیمنس عبارت است از نوآوری، مشتری‌مداری و رقابت جهانی. شرکت نوآوری را به پیش می‌برد تا آینده را بسازد. کارکنان را توانمند می‌سازد تا به عملکرد کلاس جهانی دست یابد. مسئولیت اجتماعی را می‌پذیرد تا به پیشرفت جامعه کمک کند. ارزشهای شرکت را تقویت می‌کند تا فرصتهای جدید رشد فراهم شود. شرکت، ارزشها را برای همه کارکنان فرمولی کرده و آن را به‌عنوان اساس فعالیتها قرار داده است. راهنمای اخلاق کسب وکار شرکت در سال 2001 منتشر شد. این ارزشها جزئی از قرارداد هریک از کارکنان است.

          منابع انسانی
          توزیع جغرافیایی 474900 تن کارکنان شرکت چنین است: آلمان 34 درصد، اروپا (غیر از آلمان) 27 درصد، آمریکا 21 درصد، آسیا پاسفیک 15 درصد و آفریقا و خاورمیانه 3 درصد. 27 درصد کارکنان زن هستند. 10 درصد مدیران شرکت را زنان تشکیل می‌دهند. 36 درصد کل کارکنان تحصیلات دانشگاهی دارند که 65 درصد آنان در رشته‌های مهندسی یا علوم تحصیل کرده‌اند. 33 درصد آموزش حرفه‌ای دیده‌اند و 31 درصد بقیه نیز بدون آموزش قبلی هستند. شرکت براین باور است که تنها کارکنان باانگیزه بالا می‌توانند شرکت را قادر سازند تا نیازهای مشتریان و سهامداران را پاسخ گوید.
          فرهنگ شرکت، کارکنان را توانمند می‌سازد تا همه استعدادهای خود را بروز دهند و به‌کار گیرند. برای تعالی افراد راههای زیرموردنظر شرکت قرار دارد: دست‌یابی به فرهنگ عملکرد برتر، استقرار برنامه تعالی رهبری، افزایش ذخیره استعدادها و مستحکم‌کردن کارراهه کارشناسی. راهی که زیمنس برای انگیزه دادن به کارکنان خود انتخاب کرده، عبارت است از گفت‌وگوی باز با کارکنان، درگیرساختن آنها درباره اهداف و دستاوردها و موفقیت توسعه شغلی آینده آنها. شرکت محیط کاری خلق کرده است که هریک از کارکنان دقیقا می‌دانند چه انتظاری از آنها می‌رود.
          یک سیستم منظم بازخورد فراهم آمده است که کارکنان می‌توانند استعدادهای خود را شکوفا سازند. استعدادهای برتر از نظر زیمنس آنانی هستند که نتایج برجسته می‌آفرینند. آنها رهبران آینده زیمنس هستند. توانایی شرکت در قدردانی و رشد این استعدادهای برجسته، عامل اصلی در موفقیت شرکت است.

          فروش
          در سال 2006، زیمنس با درآمد 100 میلیارد دلاری و سود خالص 8/2 میلیارد دلاری در رتبه 22 فهرست 500 شرکت برتر جهانی قرار گرفت. تنها 21 درصد این میزان فروش در آلمان بوده است. 33 درصد در اروپا، 25 درصد آمریکا، 13 درصد آسیاپاسفیک بوده و 8 درصد آفریقا و خاورمیانه را شامل می شده است. بدین ترتیب زیمنس در رتبه‌ای بالاتر نسبت به شرکتهای حوزه مهندسی الکتریک و الکترونیک مانند هیتاچی، ماتسوشیتا، سامسونگ، سونی و توشیبا قرار گرفته است.

          بنیانگذار
          ورنر زیمنس، چهارمین فرزند از 14 فرزند یک کشاورز اجاره نشین بود که در عصر تحول صنعتی به‌دنیا آمد. از همان ابتدا به رشته برق علاقه‌مند بود و در سال 1847 همزمان با ساخت یک پوینتر تلگراف، با یوهان هالسکه، شرکت مشترک تلگراف زیمنس – هالسکه را تاسیس کرد. شرکت در دهه 1850، سفارش ساخت شبکه تلگراف کشور روسیه و سپس انگلستان را دریافت کرد. در سال 1866، زیمنس براساس کارهای فارادی اصول دیناموالکتریک را کشف کرد و مسیر استفاده از الکتریسیته به‌عنوان مولد قدرت را هموار کرد. حوزه مهندسی قدرت با همت او شکل گرفت و نام او با مهندسی برق مترادف گشت. نام آلمانی که توسط او ابداع شد الکتروتکنیک (Electrotechnic) بود. برهمین اساس اولین قطار برقی در برلین در سال 1879 راه‌اندازی شد. سال بعد اولین بالابر برقی و پس از آن اولین پله برقی در آلمان به‌کار گرفته شد. ورنر زیمنس علاوه بر آنکه یک فرد علمی و صنعتی و فنی بود و در کسب و کار شم ویژه‌ای داشت، یک سیاستمدار نیز محسوب می شد. شعار او این بود که «من آینده را به پیشرفت زودگذر نمی فروشم».
          مدیرعامل
          از سال 2005، کلاس کلاینفیلد به سمت مدیریت عامل شرکت زیمنس منصوب شد. او یازدهمین مدیرعامل شرکت محسوب می شود. قبل از آن، کلاینفیلد عضو کمیته اجرایی شرکت بود. او پس از ورود به زیمنس در 1987 در حوزه‌های فروش و بازاریابی و سپس برنامه‌ریزی استراتژیک مشغول به کارشد. کلاینفیلد که دارای دکترای مدیریت استراتژیک است، ارزشها را بنیان کار شرکت می‌داند. او معتقد است دانش فنی کارکنان و کار تیمی اصلی‌ترین مزایای رقابتی شرکت محسوب می‌شوند.
          او برنامهFit 4 More را برای رشد شرکت دنبال می کند که بر چهارعامل عملکرد، تعالی عملیاتی، تعالی افراد و مسئولیت‌پذیری شرکت تکیه دارد. این برنامه اهداف روشن را تنظیم کرده است و شاخصهای مورد نیاز برای شتاب بخشیدن به تجدید استراتژی شرکت را جهت رشد پایدار تعریف می کند. این برنامه یک رویکرد جامع به بهبود بهره‌وری و ارزش در شرکت است.

          آینده
          شرکت، نقشه و سناریوی آینده را در برنامه افق 2020 تعریف کرده است. براساس یک تحقیق مفصل انجام شده، شرکت آنچه در 13 سال آینده در حوزه‌های اقتصاد، سیاسی، فناوری و اجتماعی انتظار وقوع دارد، پیش‌بینی کرده است. شرکت با رویکرد «تصاویر آینده» نگاهی 10 ساله، 20 ساله و 30 ساله به آینده دارد. هدف، عبارت است از تعیین فناوریهای پیش رو و نیازهای آتی مصرف‌کننده برای کشف امکانات کسب و کار جدید در حوزه‌های انرژی، اتوماسیون، مواد، سلامت و بهداشت، اطلاعات و ارتباطات، حمل ونقل و خدمات. )))

          دیگه ؟؟؟؟؟

          برند معروف اروپا همین زیمنسه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. sami

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (58 ديدگاه)

        زیمنس رتبه 22 !!!!!!!!!!!!!!!! ولی تویوتا رتبه 8 برترین شرکت دنیا (2011) و رتبه 1 برترین خودرو ساز دنیا (2013). (یه سرچ ساده کن تا ببینی)

        خوبه خودت می گی میلاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          واقعا که .

          زیمنس چه ربطی داره تویوتا .

          کم اوردی قاطی کردی .

          در سال ۱۹۱۹ شرکت زیمنس با همکاری دو شرکت دیگر به طور مشترک شرکت اوسرام OSRAM بنیان نهادند و در سال ۱۹۲۳ شرکت‌های فرعی و زیر مجموعه آن در ژاپن تأسیس گشت.

          همین یک جمله نشون میده که صنعت الکترونیک هم از المان دارید .

          برو جوجه . با تو دیگه بحثی ندارم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)
      4. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        بحث ساعت رو نکشین وسط که هم ژاپن و هم آلمان باید برن بوق بزنن … ساعت فقط سوییسی و فقط رولکس

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهرداد دریفت

          ۲ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (70 ديدگاه)

          کیفیت و دوام تیوتارو فقط من درک میکنم که توی بلوچستان باهاش بزرگ شدم و هرکدوم ازماشیناش بالای 30 سال عمر مفید دارن اونم در شرایط سخت . شما الان قاطی کردید مهندسی رو با دوام قاطی کردین المان مهندسی سازه تیوتا با دوام

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. ساسان

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    فقط تویوتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. 50-GTR

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    میلاد: من همیشه کیفیتو نسبت به نیسان GTR میسنجم هیچوقت نمیگم کیفیت در حد بنز —— نکتش همینجاس که اگه آلمان انقدر ادعا داره از 500 سال پیش تو کاره ماشین ساختنه خیلی ضایس پس ژاپن بیاد تو رمان کمتره کیفیتو بگیره دستش———— یهنی از 100 تا فش بدتره…………………………………….. راستی که کلیپ درگ نیسان با اس 63 هست — نیسان 4 ثانیه دیر تر حرکت میکنه اول میشه یعنی آبروی هر چی بنزه میبره…………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. 50-GTR

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    تو قسمت موتور هم دیگه نیازی نیست =ژاپن …… با سی جی 125 3 ترک تک چرخ میزنن ………. موتور ماله خیلی قدیماس هنوزم استفاده میشه دیگه چه برسه به موتور های بالای 250 سی سی اسم HONDA CRM که میاد …………………………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. یاشار

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    میلاد تعصب زیاد ادبت رو هم خراب کرده

    حرف مخالف میشنوی می گی جوجه!!

    ظروف چینی چین هم از آلمان بهتره.. چه ربطی به کریستالهای ژاپنی داشت

    ضمنا هنر دوربین به تکنولوژی اشه که آلمان فقط عدسی شو می سازه.

    در ضمن سونی و پاناسونیک و کانن و نیکن خیلی خیلی از محصولات رقیب آلمانی و تمام دنیا سرتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود یاشار .

      کدام ظروف چینی چین ؟؟؟

      نکنه تکنولوژی بن چاینارو میگی ؟؟؟

      اگه همون عدسی هم نباشه ، تو نمیتونی اینقدر عکس با کیفیت و زوم بالا

      داشته باشی . چیز دیگه هم نداره . بقیش یک کیت الکترونیکیه .

      ولی حرفتو درباره دوربین قبول دارم . البته کشورهای صنعتی ، هرچیزی که

      اراده کنند ، میتونند بسازند . یادت نره . کشور های صنعتی .

      ربطش به کریستال این بود که بری ، کریستال های ناخمن و و …

      و ظروف چینی روزنتال و اوشنباخ و … با نمونه های ژاپنی هم از نظر

      قیمت و هم از نظر کیفیت و هم از نظر قدمت مقایسه کنی .

      همینطور بهداشتی ترین قابلمه های دنیا با پوشش نقره و نیکل ( سیلارگان )

      که 30 گارانتی بین المللی و بدون قید و شرط در دنیا داره .

      نمونش هیچ کجای دنیا نیست . همینطور ابزار المانی :

      فورس . NWS . آ ا گ . بوش . متابو و …..

      خواستی بگو لینکشو برات بذارم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. مهدی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود به همه دوستان
    من نظرات رو دست و پا شکسته خوندم
    اما دوستانی که طرفدار ژاپن هستند فکر میکنم فقط ماشینهای ژاپنی رو قبول دارند و زیاد نظر مساعدی نسبت به ماشینهای آلمانی ندارند
    نکته در کارکرد زیاد و عمر طولانی ماشینهای ژاپنی هست اما ماشینهای ژاپنی هیچ وقت ماشینهای لوکسی نبودند و صرفا جنبه کارکردی دارند که این خود یک امتیاز در صنعت خودرو محصوب میشه که برای ژاپنیها خاص بودن رو به ارمغان میاره
    اینو میخوام بگم ماشینهای ژاپن میتونند استفاده روزانه داشته باشند
    اما اگر یک نفر بخواد بره دنبال ماشین لوکس و با کیفیت و تکنولوژی برتر و همین طور کارکرد بالا قطعا دنبال ماشینهای آلمانی میره
    دوستان من هم ماشینهای ژاپنی رو میپسندم هم آلمانی اما نوع فکر شما بر این است که فقط یک انتخاب داشته باشیم و قراره یه ماشین فقط بخریم
    توجه کنید وقتی یه نفر میاد 1.4 میلیارد میده یه بنز کلاس s اونقدر داره که 200 تومن بده یه ماشین ژاپنی
    اما نکته در اینجاست که اکثر افرادی که توانمندی بالای در خرید دارند معمولا چند ماشین دارند و مثل شما فکر نمیکنند
    کسی که بهترین مدل لکسس رو میخره در کنارش یک یا دو ماشین دیگه هم داره و همینطور در مورد شرکتهای دیگه
    به نظرم تو دنیا در مورد تولید خودرو باید کشورها رو دسته بندی کنیم و یک طرفه قضاوت نکنیم
    چند وقت پیش با میلاد جان تبادل نظر داشتم که دوست دارم این ماشینها رو داشته باشم
    1 بنز آخرین مدل کلاس S
    2 پورشه پانامراتوربو
    3 یه هیوندای النترا برای استفاده روزانه
    4 یه ماشین شاسی مثل لندکروز V8
    هر ماشینی یه استفاده داره
    اما نظر شخصی خودم اینه اگه میخوای بفهمی ماشین چیه و از رانندگی لذت ببری باید ماشینهای آلمانی رو سوار بشی (البته من بنز S سوار نشدم)
    بنز،BMW،پورشه اینا به معنای واقعی ماشین هستند تعریف من از ماشین و درکم از ماشین یعنی آلمان:
    1کیفیت
    2قدرت
    3استحکام
    4زیبایی
    سپاسگذارم
    مهدی
    فرزند کوروش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. علی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    از 22نوع خودرو 8 نوعش آمریکاییه خوشحالم.واینکه بنز بی ام دبلیو پورشه فولکس تولیست نیست راضیم و ژاپنی ها هم حقشونه. ماشینهای خوبی دارن .از نظر کیفیت آمریکا و ژاپن فقط

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. بهزاد

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2409 ديدگاه)

    دوران نوجوانی وقتی با هم دوره ای هامون یک جا جم میشدیم همیشه پای یک مبحثی وسط بود و هر کسی از آرمانها و قهرماناش دفاع میکرد و کوتاه نمیومد!
    بحث هنرهای رزمی اگر بود یکی از بروس لی دفاع و تعریف یکی از جکی چان و یکی هم فرانکی و راکی!
    بحث جنگ افزار هم f14 یک طرف و میگ و سوخو و هاریر و … یک طرف داستان!
    بحث کامیون هم یکی واسه ولوو میمرد یکی مان یکی اینترنشنال و…!
    فوتبال هم که آخر تشنج و هیجان و گاهی اوقات تلخی!
    الان که با دوستان جمع میشیم یاد اون روزها میوفتیم کلی میخندیم و یکی یکی از اشتباهات و نادانی خودمون تعریف و به جاش از روزگار و ساخته هاش به قدر جیبمون لذت میبریم.
    یادش بخیر وقتی تو شریعتی و مطهری دور میزدیم دم نمایشگاهها بحثمون میشد یا تو خیابون جمهوری پشت ویترین از کیفیت ادوات واسه هم رجز میخوندیم یا در امین حضور یقه میگرفتیم که ساید GE از ویرپول سرتره یا لباسشویی AEG براحتی فلان مدلو تو جیبش میزاره و کلی کاتالوگ جمع میکردیم برای در آوردن چشم همدیگه!
    متاسفانه اینجا هم مباحث در حد دوران راهنمایی تنزل کرده و به جای رد و بدل کردن معلومات صحبت های بی ارزش و فاقد اعتبار علمی جایگزین شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. hrf

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    بابا بیخیال. باهم خوب باشید. زشته ب خدا این حرفا و حرکتا. ما همه میاییم ب این سایت تا در مورد ماشین ی چیزی یاد بگیریم و نظر بدیم و از هم دیگه هم ی چیزی یاد بگیریم نه فقط تعصب ب خرج بدیم و حرمت همدیگرو بشکنیم. بیاین ب عقاید هم احترام بذاریم و ب دور تعصب های بیجا با هم رفیق باشیم. همین دیگه. با هم خوب باشین. :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مرتضی

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    تقدیم به کسانی که میفهمند ماشین یعنی چی

    http://www.hdwallpapersfan.com/wp-content/uploads/2013/03/Hd-Wallpapers-1080p-Cars8.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فقط BMW

      ۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (85 ديدگاه)

      ایول فقط بی ام و

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. سام

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (218 ديدگاه)

    بچه ها من چند سال هست میام پدال و از نظرات و مقالات استفاده میکنم و کم نظر میدم .قدیمیها هم میدونن ژاپنی بازهستم و طرفدار تویوتا.ولی ارزش نداره بخاطر ماشین و یا هر صنعت دیگه ای که تازه برای ما نیست به همدیگه توهین کنیم.لطفا این بحثو همین جا تموم کنیم تا بیشتر از این همدیگرو ناراحت نکردیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Yashar

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    ولی خداییش جای نیسان وانت آبی خودمون خیلی خالیه
    سخت جون ترین ماشین ایرانه حتی میشه گفت تو دنیاست!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. مهدی

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    من 7 تا دیس خوردم نمیدونم به چه علت
    احتمالا دوستان طرفدار ژاپن بهم دیس دادند یا شاید هم یه عده از عنوان پایانی من خوششون نمیاد که میدونم جزء 2 دسته هستند (نام نمیبرم)
    فکر کنم طرفداران ژاپن دارند زیاده روی میکنند
    من نمیگم ماشینهای ژاپن بد هستند اتفاقا ماشینهای خوبی هستند که در مورد خرید ماشین جزء اولویتهای مردم هست
    اما قبلا هم گفتم ماشینهای ژاپن در رده طراحی تولید و خط مشی استفاده و واحدهای R&D این شرکت با ماشینهای آلمان فرق داره
    قیاس دوستان در مورد آلمان و ژاپن مع الفارغ هست
    اما خوب مثل اینکه دوستان صرفا تک انتخابی هستند
    مثلا دوستمون تویوتا فقط تویوتا رو میپسنده خوب چه مشکلی با آلمانها داره؟
    امیدوارم روزی برسه که دوستان از نظر مالی توانمندی بالایی داشته باشند اونوقت هست که موقع نظر دادن دیگه اینگونه نظر نمیدن و میگن تمامی ماشینهای آلمان و ژاپن خوب هستند اما من مثلا از این مدل تویوتا و یا بنز خوشم میاد نوع تفکرتون فرق میکنه
    من وقتی 4 یا 5 میلیارد تو حسابم پول داشته باشم نمیام بگم حتما تویوتا میگم این مدل جزء خریدهام میتونه باشه یا بنز
    راستی دیروز تو برخی نقاط شمال شهر تهران که میرفتم انواع ماشینهای بنز BMW و پورشه در اکثر نمایشگاهها موجود بود باید دید نمایشگاهها و خریداران (نوع خریداران) چه نظری دارند
    اما در حقیقت (نظر شخصی من) بنز BMW و پورشه جزء بهترینهای دنیا هستند و برای خیلی ها بهترین ماشین اما نکته مثبت ماشینهای ژاپنی قیمت کم کیفیت بالا و سهل وصول بودنشان هست
    من اگر یک روز پول داشته باشم مثلا 200 تومن قطعا یه تویوتا آریون میخرم
    اما اگر بالای 700 تومن داشته باشم یه ماشین آلمانی میخرم و تویوتا رو برای استفاده روزانه ازش کار میکشم و برای موارد خاص مثی مجالس سمینار کنفرانسها و همایشها و یا قرارهام (برداشت بد نکنید) و ……. از بنز کلاس S استفاده میکنم
    حرف آخرک
    قبلا گفتم باز هم میگم
    اگر بحث کیفیت نوآوری تکنولوژی و …… باشه این آلمانها هستند که حرف اول رو میزنند
    1 بنز S
    2 پورشه
    3 BMW
    4 تویوتا لندکروزر V8
    5 هیوندای النترا / تویوتا کرولا (برای استفاده روزانه)
    همین

    سپاسگذارم
    مهدی
    فرزند کوروش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . مهدی جان من موافقم باهات .

      ولی توروخدا صحبت هیوندا اوانته را نکن . خیلی بدم میاد ازش . سراتو

      بهتره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (623 ديدگاه)

        دورود میلاد جان
        درمورد خودروهای کره ای باید بگم النترا 2014 بخاطر طراحی جالبی که داره دوست دارم
        استفاده روزانه خوبی میتونه داشته باشه
        فرق با سراتو نداره
        از قدیم گفتند سگ زرد برادر شغاله (ماشینهای کره ای)
        البته باید بگم در این مدت کره (هیوندای و کیا) بسیار بسیار پیشرفت کردند و تو ایران تونستند جایگزین تویوتا بشند اینو میگم فروششون بسیار بالا هست هرچند تویوتا و نیسان از ماشینهای کره ای به مراتب بالاتر هستند (نظرم اینه تویوتا خیلی بهتر از هیوندای هست) به هیچ وجه نمیشه هیوندا رو با تویوتا مقایسه کرد
        اما بی انصافی که نگیم خودروسازان کره ای پیشرفتشون سال به سال بیشتر میشه و روند باور نکردنی رو دارند طی میکنند به نحوی که تونستند مشتریان ایرانیشون رو راضی نگه دارند و جذب مشتریشون بیشتر بشه
        اگر روند پیشرفت رو برای ژاپنی (درصنعت خودرو ) سالانه مثلا 5 امتیاز در نظر بگیریم باید برای کره (البته نسبت به سال قبلش) 7 امتیاز در نظر بگیریم
        در صنعت خودرو کره فاصله زیادی با ژاپن و یا حتی با آلمانها ندارند
        نظرم هم درمورد النترا اینه که با خودرو سازی طرف هستم که پویا هست
        البته کرولا هم میتونه نقش یه ماشینیو که برای دویدن روزانه داشته باشه بازی کنه اما در حال حاضر نظرم روی النترا هست
        به هرحال باید دیگر ماشینها رو تجربه کرد
        یک نکته در مورد تویوتا اینه که میتونه جایگزین داشته باشه
        اما بنز براش جایگزینی وجود نداره
        وقتی یه بنز آخرین مدل s توی پارکینگت هست یا اصلا نه یه بنز کپل مال 20 یا 25 سال قبل تو پارکینگت هست وقتی با دستمال تمیزش میکنی و دست روش میکشی (البته باید دستت تمیز باشه) اون حسی که بهت میده هیچ ماشینی بهت نمیده
        دست و بالم باز بشه یه روز یه بنز کپل میخرم بهش میرسم آخر هر هفته میرم باهاش یه دوری میزنم و لذت میبرم بسوزه پدر بی پولی
        شده برامون یه رویا
        سپاسگذارم
        مهدی
        فرزند کوروش

        موافقم 0
        مخالفم 0
  22. ایلیا

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام دوستان این اولین کامنت منه اطلاعاتمم یک هزارم ضعیف ترین شما هم نیست تنها وجه مشترکم با شما اینه که عاشق ماشینم… حیفه با این اطلاعت زیادتون اینجوری با هم بحث میکنید(و گاهی توهین) اجازه بدید کسایی مثل من ازتون یاد بگیزیم نه اینکه دلزده بشیم شما خودتون داخل بحثید شاید ندونید چقد بعضی حرفاتون غیر منطقیه من که از بیرون نگاه میکنم واقعا غصه میخورم… واقعا بنز ماشین نیست و فقط به درد تاکسی مسخوره؟ یعنی بنز کلاس s رو ماشین نمیدونید؟ واقعا تویوتا نیسان هوندا مزدا و… ماشین نیستن؟ ما از دیدن لکسوس لذت نمیبریم؟ تویوتا لندکروز باشکوه نیست؟ واقعا بی ام و و پورشه حرفی واسه گفتن ندارن؟
    ما همه میدونیم این دو کشور کاملا از نظر صنعتی پیشرفتن و بارها از دیدن خودرو هاشون لذت بردیم البته طبیعیه که از یک برند خاص بیشتر خوشمون بیاد ولی نباید تعصب باعث بشه حرف حق نزنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. فرید

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (787 ديدگاه)

    (میلاد)
    من نمیدونم چرا کم میاری توهین میکنی…تو هم شدی مثل مرتضی تا کم میاری قاطی میکنی و بحث رو عوض میکنی و …
    آخه زشته بخدا تا یه آماری میاد که بنز و ب ام و توش نیت میگییییییییییین این قبول نیستوووووووووووووو…این تیلیغاتیههههههههههههههه…من قبول ندااااااااااااااااااارم….این بچه بازیا یعنی چی آخه…چرا همیشه شما باید اول باشی که نیستین هیچوقت…بابا زشته بخدا…قبول واقعیت سخته… نمیتونید باور کنین لکسوس با ۲۵ سال سابقه بیاد پوز شمارو با ۱۲۰ سال سابقه به خاک و خون بکشه…منم جای تو بودم میگفتم آمار تبلیغاتیه و اشتباه…حق داری…قبول باخت سخته…درکت میکنم.
    تو راست میگی من چیزی از تبلیغات نمیدنم فقط اینو میدونم که تبلیغات گاو و گوسفندی تبلیغات نیست…به من یاد دادن به این بگم تبلیغات (اینو واسه شرکت ۱۲۰ سالتون بفرست وهروقت تونستن ماشینی تولید کردن این قابلیت رو داشته باشه)(اونم با ۲۴۰ تا سرعت) اون وقت بیا با من و طرفدارای ژاپنی صحبت کن)
    http://www.youtube.com/watch?v=NPP-KrLR_I4
    پس تا ۸۷۰-۸۰ سال دیگه خداحافظ.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. فقط BMW

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (85 ديدگاه)

    سال دیگه ماشین های چینی تو این لیست اول نشن صلوات!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. ussaa

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    المان فقط زیمنس منسوخ شده رو داره .
    ولی
    امریکا : مایکروسافت , اپل , اینتل , ای بی ام , ای ام دی , ان وی دیا ,گوگل , و….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. hero

    ۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (593 ديدگاه)

    سلام
    دوستانی که از خودروسازی ژاپن بد میگن معلومه که تا حالا ماشین ژاپنی سوار نشدن یا اطلاعات فنی ندارن
    علت اینو من خودم عملا تجربه کردم.
    ما 5 ساله یه نیسان ماکسیما داریم حدود 138000 کیلومتر باهاش رفتیم.
    تو این مدت غیر از بنزین و روغن و لاستیک و باتری این زبون بسته هیچ خرجی برامون نداشته حالا شما مقاله ب ام و 328 مجله ماشین اسفند ماه رو بخونید
    تا استهلاک ماشین آلمانی رو درک کنید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. سرباز

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    hi
    با سلام خدمت همه دوستان
    من یه روا دارم مدل 87 چون پول ندارم عوض کنم یا ماشین مدل بالا بخرم میگم بهترین برند و کیفیت مال روا است اپشنهای خیلی زیادی هم داره مثلا برف پاک کن و راهنما و دسته راهنمای پژویی و غیره
    بابا بیخیال کیفیت خودرو صدای دیفرانسیل رو عشقه حالا هی بگین لکسوس و بنز و … ماها که پراید و روا سواریم بیایم در مورد تولید چراغ نفتی صحبت کنبم بهتر نیست……………………………………..
    ok bye

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. فرشید

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    اسمون به زمین بیاد هیچ جا نمی تونی دوامی که ماشین امریکایی داره بیاری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. احمد

    ۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا میلاد اینقد تعصبی نباش.همه می دونن که ژاپن تو همه صنایع از آلمان و حتی تو برخی صنایع از آمریکا سرتره(خیلی سرتره).مثلا تو زمینه تولید ماشین آلات صنعتی آلمان تقریبا هیچ حرفی برای گفتن نداره در حالی که تقریبا تمام ماشین آلات صنعتی جهان رو ژاپن میسازه.شرکت های مثل هیتاچی سوزن،کابوتا،آمادا،صنایع تویوتا،صناتع سنگین سومیتومو و صنایع سنگین میتسوبیشی.همچنین در زمینه الکترونیک که مطمئنا زاپن خیلی سرتره(اما در الکترونیک صنعتی و اتوماسیون مطمئنا آلمان).در زمینه اختراعات سالیانه هم ژان57هزار تا پتنت ثبت شده داره در حالی که آلمان 20هزار تا.در ضمن زیمنس هم که رسما از دنیای الکترونیک خداحافظی کرد و دیگه لپ تاپ نمیزنه.نکته همین جاست که نقطه ی قوت آلمان در شرکت های متوسط و کوچکه.به طوری که از شرکت های معتبر متوسط حدود نیمی از اون ها در آلمانه و سوئیس هم بعد از آلمان جایگاه خوبی داره.به خاطر همین هم هست که آلمان توی الکترونیک صنعتی و برق قدرت حرف اولو میزنه.با داشتن شرکتایی مثل زیمنس،اپکاس،مولر،زیگلر،سمیکرون،ریتال و… یکی دیگه از نقاط قوت آلمانفصنایع روباتیک و روبات های کارخانه ایه که بعد از ژاپن،دومین تولید کننده بزرگ روباته.روبات هاشون هم انصافا حرف ندارن.همچنین المان در تولید و استفاده از انرزی های پاک،آلمان خیلی جلوئه و در زمینه انرزی بادی و توربین های بادی،تو دنیا حرف اولو میزنه.میلاد عزیز،بنده هم مثل شما به صنعت و دانشمندان آلمانی علاقه خاصی دارم.به خاطر این که اونا پایه گذار خیلی از صنایع امروزی و همچنین خیلی از علوم هستند.مثال واضحش کامپیوتره.درسته که اونا خالق کامپیوتر اولیه نبودن،اما اون کامپیوتری که امروز ما میشناسیم،حاصل تلاش های دانشمندان المانی.در عصر حاضر هم به نظر من عمدهی صنعت الکترونیک در دست امریکاست.همچنین صنعت نرم افزار.در ضمن من با حرف یکی از بچه ها که درباره دادن تسلیحات شیمیایی آلمان به عراق بود موافقم.حتی همین الآن هم آلمان به اسرائیل زیر دریایی میده.حدود دو سال پیش هم مسئولان گفتن که زیمنس در مسئله ویروس استاکس نت دخیل بوده.آهان تا یادم نرفته بگم که شرکت زیمنس در حال حاضر از زمینه های انرژی صنعتی و مخابرات هم کنار رفته و فعالیت منحصر به اتوماسیون صنعتی و تولیدPLC،برق قدرت و الکترونیک صنعتی(مثل تولید ترانسفرماتورها،الکتروموتورها،تجهیزات تولید برق و قطعات پسیو و مورد نیاز الکترونیک)تجهیزات نیروگاهی،توربین های پیشرفته،انرزی های پاک،سیستم های تصویر برداری پزشکی،روباتیک،زیرساخت های کارخانه ای(مثل انواع کوره،تجهیزات تولید قطعات الکترونیکی و روبا ها)،قطار و لوکوموتیو،قطوط راه آهن و خطوط انتقال برق و ECUها.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. رضا

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زرق و برق – کیفیت – ایمنی – امکانات-فقط و فقط پرایددددددد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا