کونیگ‌زگ

رونمایی از نسخه تولیدی کونیگ‌زگ رگرا

وقتی کونیگ‌زگ در نمایشگاه اتومبیل ژنو در سال گذشته، مدل «رگرا» را در قالب یک کانسپت به نمایش گذاشت، آمار عملکرد اعلام شده برای آن، تهاجمی سنگین به قلمرو فراری، پورشه و مک‌لارن محسوب می‌شد. ولی اکنون که یک سال از آن زمان می‌گذرد، رگرا در فرم تولیدی‌اش در نمایشگاه ژنو معرفی شده و خوشبختانه آمار عملکرد آن دقیقاً‌ همان حالت علمی‌تخیلی موجود در کانسپت سال پیش را دارند.

Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
البته «رگرا» دقیقاً جواب کونیگ‌زگ به هایپرکارهای هیبریدی پورشه، مک‌لارن و فراری نیست و این افتخار مختص مدل دیوانه‌وار و مگاکار One:1 است. در مقابل، کونیگ‌زگ در مدل رگرا، در واقع برای پیشی گرفتن از مدل جدید بوگاتی شیرون تلاش کرده است.

Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
کونیگ‌زگ رگرا که از تنظیمات بسیار سفارشی در شاسی استفاده می‌کند، از یک موتور ۵ لیتری دو توربوشارژر V-8 برای پیشرانه بهره می‌برد که قدرت خود را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد. در همین حال، سه موتور الکتریکی برای اضافه کردن نیروی پیشرانه کار گرفته شده‌اند که ۲ تای آنها به چرخ‌های عقب متصل هستند و موتور دیگر به میل‌لنگ مرتبط است. این موتورها انرژی خود را از پک باتری ۴/۵ کیلووات‌ساعت و ۸۰۰ ولتی دریافت می‌کنند.

Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
کونیگ‌زگ این سیستم پیشرانه هیبریدی منحصر به فرد را «دایرکت درایو» نام نهاده است که در آن سیستم انتقال قدرت در رگرا با یک سیستم هیدرولیک متصل به چرخ دنده انتهایی جایگزین می‌شود. وقتی رگرا از حالت ایستاده شروع به حرکت می‌کند، کوپلینگ هیدرولیک باز می‌شود و پیشرانه خودرو به صورت کامل با موتور الکتریکی تأمین می‌گردد. وقتی خودرو به راه می‌افتد، کوپلینگ بسته می‌شود و موتور الکتریکی برای پُر کردن قسمت پایین منحنی گشتاور، به میل‌لنگ می‌پیوندد.

Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
حالا از اعداد و ارقام عجیب‌وغریب برای قدرت رگرا بگوییم. خروجی سیستم پیشرانه این خودرو، در مجموع برابر ۱۵۰۰ اسب‌بخار و ۲۰۰۰ نیوتن‌متر است. در نتیجه این هایپرکار سوئدی می‌تواند در عرض ۲/۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. البته سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، برای شتاب این خودرو ممکن است چندان سرعت بالایی نباشد؛ چرا که رگرا می‌تواند در ۶/۶ ثانیه، سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و در ۱۰/۹ ثانیه، سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. همچنین برآورد کونیگ‌زگ از زمان رسیدن رگرا به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت، تنها ۲۰ ثانیه است. اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، یک پورشه ۹۱۸ اسپایدر که از هر نظر یک هایپرکار محسوب می‌شود، نسبت به رگرا به ۳ ثانیه زمان بیشتر نیاز دارد تا به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera
به گفته کونیگ‌زگ، مدل تولیدی رگرا نسبته به کانسپتش در سال گذشته، ۳ هزار تغییر داشته و این آپگریدها چیزی بیشتر از پوسته ظاهری هستند. استفاده از ساختار سبک فیبر کربنی باعث شده تا رگرا به وزن نسبتاً کم ۱۵۹۰ کیلوگرم دست پیدا کند. این در حالی است که این خودرو از یک بسته بزرگ باتری نیز بهره گرفته است.

اگر هم این آمار عملکرد، ذهن شما را دچار سردرگمی کرده، شاید بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که رگرا با سیستم عامل اپل کارپلی و وای‌فای داخلی نیز همراه است. [دانلود ویدئو]

منبع: automobilemag

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. tv

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (225 ديدگاه)

    نمیدونم چرا این ماشینا با این همه گشتاور و قدرت چرا شتابشون باز به بوگاتی نمیرسه؟!
    پدال جان چرا از دوتا ماشین آرش مطلب نمیذاری ؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. king 918

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      دوست عزیز کی گفته شتابشون به بوگاتی نمیرسه ؟؟؟؟؟
      اگه منظورت شیرونه که هنوز چیزی به صورت رسمی ثبت نکرده و باید منتظر موند اگر منظورت ویرونه سوپر اسپرت باشه که از شتاب از 918 جا میمونه و کونیخزگ اگرا هم پا به پای ویرون حرکت میکنه مکلارن و لا فراری هم در حد ویرون اس اس بلکه هم تیز تر در شتابن
      بوگاتی به خاطر وزن زیاد و سنگینی موتور 16 سیلندر 4 توربو یه مقدار کند عمل میکنه اما وقتی دور میگیره و اسپویلر در حالت ایرودینامیک قرار میگیره ( که فکر کنم بالای 200 کیلومتر باشه ) دیگه واقعا ترسناک میشه ( البته این تکته هم هست که برای این کار احتیاج به جاده های طولانی هست و همیشه در دسترس نیست برای همین شتاب اولیه اینقدر مهمه //

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. tv

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (225 ديدگاه)

        حرف شما درسته … منظور من این بود که این ماشین با این همه گشتاور که عامل اصلی ایجاد شتابه روبه جلو توماشینه و وزن کمتر نسبت به بوگاتی میتونه بهتر عمل کنه و این که این ماشین ها بخصوص 918 که شما دوست داری دارای موتور الکتریکی هستن که منحنی گشتاور رو صعودی تر و در نهایت ثابت میکنن و این یعنی دور موتور و زمانی که لازمه ماشین به حداکثر گشتاور برسه رو کم میکنه و توی دور های بیشتری گشتاور رو ثابت نگه میداره… از یه موتور صرفا احتراقی باید بهتر عمل کنن … ولی درعمل همچین اتفاقی نمیفته … نمونه جالب گشتاور بالا تو دور های پایین تو تسلا p85d میشه دید که با وزن بالا (2245 کیلوگرم)و سدان بودنش شتاب خارق العاده ای داره(3.2 ثانیه) … شما فرض کن وزنش سبکتر بود چی میشد؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. رامتین

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (3017 ديدگاه)

        تمام حرفات درسته، اما بهرحال آمار و ارقام در دنیای خودرو مهم هستند و کلا بحث شتاب آنچنان مهم نیست. ما فقط بحث شتاب 0 تا 100 را در نظر میگیریم. چرا شتاب 0 تا 300 مهمتر نباشه؟ در اینصورت بوگاتی اصلا جایگاهی در بالا نخواهد داشت. در کل شتاب مفهوم برتر نیست و معیار باید تاپ اسپید باشه که تا الان یعنی ماه سوم 2016 در این دنیای کنونی، بوگاتی از نظر تاپ اسپید در رتبه 2 و ونوم در رتبه1 با تاپ 436 قرار داره. فعلا هر کسی ادعایی داشته برای سرعت بالاتر و در این دنیا کسی برای ادعا هیچ ارزشی قائل نیست. همونطور که یکی از فوتبالیستها یادمه ماه پیش گفت 0 تا 40 متر را تندرتر از یوسین بولت (سریعترین دونده100متر) میدوه. بولت هم بهش خندید و گفت حرف زدن که کاری نداره، بیا اثبات کن در کنار من.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Carbonado Aventador

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          رامتین…
          کی گفته حداکثر سرعت ملاکه؟
          چندتا پیست یا اتوبان میشناسی که بشه توش 430 تا رفت…!
          ولی تا دلت بخواد پیست و اتوبانی هست که بشه توش 300 تا رفت و اونجاست که هیچ ماشینی به پای رگرا نمیرسه….!
          0-300 تو 10.3
          الان نزدیک ترین رقیبش باز هم یک کونیگزگ به نام one-1 هستش ه 0-300 برابر 13.5 ثانیس!!!!
          الان رو دست کونیگزگ تو شتاب 0-300 و 0-400 نداریم!

          موافقم 2
          مخالفم 0
        2. tv

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
          سوابق: (225 ديدگاه)

          حرف شما منو یاد حرف اقای فورد انداخت که میگه اسب بخار بیشتر باعث میشه مردم ماشینو بخرن ، گشتاور بیشتر باعث میشه تو مسابقه برنده بشی … مگه قراره فقط توخط مستقیم برونیم؟! گشتاور و قدرت بالا تو دور پایین یعنی هم سرعت برداری رو به جلو و هم شتاب برداری رو به جلو بیشتر میشه و همچنین سرعت دایره ای بیشتری داشته باشی و اگه ماشینی بتونه هر دو منحنی قدرت و گشتاور رو تویه دور های بالاتر به ماکسیمم برسونه و طی چند هزار دور ثابت نگه داره اون قطعا برنده تاپ اسپید میشه و این ثابت نگهداشتن هر دو منحنی فقط از طریق موتور الکتریکی امکان پذیره…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. رامتین

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
          سوابق: (3017 ديدگاه)

          carbonadao حرفت صحیحه، منم قبول دارم. اما مثلا باید قبول داشت که علی دایی بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی است، گرچه حتی 1 نفر شاید در بین 6میلیارد آدم قبول نکنه که دایی بهتر از مسی یا… هست. همیشه رکوردها در ذهن میمونه. ضمن اینکه بسیاری از فرودگاههای دنیا توانایی راندن سرعت با 430 را دارند.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. kamran

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (7 ديدگاه)

      به این خاطر که بوگاتی نیرو محرکش ۴ چرخ است والی رگرا ۲ چرخ عقب است

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. پژمان

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (296 ديدگاه)

      پدال جان تصحیح کن شتاب 0 تا 300 پورشه 918 اسپایدر 23 ثانیه هستش نه 13 ثانیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. king 918

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        23 ثانیه ؟؟؟؟؟ !!!!!!
        پژمان جان داداش یه کلیپ از شتاب صفر تا 330 کیلومتر 918 هست تو اپارات فقط کیلومتر شمار رو نشون میده کافیه با یه کرنومتر اندازه گیری کنی 0 تا 330 کیلومترش کمتر 19 ثانیه ست ////

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Carbonado Aventador

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          حرف مهدی 918 درسته…
          منم هرجا دیدم شتاب 818 رو
          18-19 ثانیه عنوان کرده بودن…!
          ویرون 20
          لافراری 16
          و اماااا
          رگرا 10.3 ثانیه!
          شتاب را با کونیگزگ تجربه کنید!

          موافقم 1
          مخالفم 0
    4. HamidGh

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (81 ديدگاه)

      به بوگاتی نمیرسه؟؟؟؟ ؟؟
      فیلمه مسابقه ی agera R و بوگاتیو مثه اینکه ندیدین که چجوری ویرون پودر میشه
      بعدشم شتاب اولیه ی این ماشین به این دلیل کمه که بعد از را افتادنه ماشین منحنیه گشتاور میره بالا. در ضمن باید بگم شتابه ثانویه خیلی مهمتره. تو درگه یک مایل ریگرا شیرونو میبره حتما. 2000 گشتاوره این کجا و 1600 شیرون کجا. درضمن گشتاوره ریگرا خیلیش خطیه ولی شیرون افته گشتاور داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. tv

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (225 ديدگاه)

        حمید جان یعنی چی با را افتادنه ماشین منحنیه گشتاور میره بالا؟! مگه تو ماشینای دیگه اتفاق دیگه ای میفته که ما ازش بی اطلاعیم ؟؟؟؟ حرف من اینه ماشینی که گشتاور بالا داره اگه گیربکس درست و حسابی ای روش باشه ماشین شتابش صد در صد زیر 2.5 ثانیه باید داشته باشه … مگه این که محدودش کرده باشن که پرواز نکنه ( منظورم اینه که نیروی رو به پایین کافی تولید بشه) البته من یه درگی رو دیدم نیسان جوک تو چهارصد متر بوگاتی رو زد https://www.youtube.com/results?search_query=boughatti+vs+nissan+joke
        اینم مدرکش

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. ali ayat

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (716 ديدگاه)

      تو نهایی نمیرسه ولی در باقی چیزا چرا مطمئن باش میرسه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Danial

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (466 ديدگاه)

    جا داره سلامی عرض کنیم به طراح عزیز این ماشین قربونش برم چجوری فکرش رسیده درهای (ِDoor’s) این ماشین رو اینجوری بسازه که میتونه انقدر جذاب باشه من همین درهاشو هم بهم بدم برام کافیه خدای برای من خیلی جذابه… :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امید

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (409 ديدگاه)

      به طراحش سلام عرض نکن
      به خوده کریستین ون کونیک زگ سلام کن
      چون ابداعش خودش بوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. mds

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (219 ديدگاه)

    تو سوپر کارا غیر از فراری و لامبو پورشه اصلا به شرکت دیگه ای فکر نمیکنم هیچ اطلاعاتی هم ازشون ندارم و نمیخوام داشته باشم مگه خِرَدم کمه..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Danial

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (466 ديدگاه)

      داداش چ حرفیه میزنی باشه حالا ما فک میکنیم “کونیگ‌زگ” هیچی اسن میزاریمش کنار باشه اوکی….
      ینی میخوای بگی سطان ابر سوپر اسپورت ها … سطلان ب لا منازع ابر قهرمان ماشین ها جهان خدای خدایان اسن نمیشه اسمشو بیارم باید قبل اسمش صلوات ختم کنیم خخخخخخخخخخخخخ بابا بوگاتی چی پس اونم قبول نداری.
      من خودم فن فرارری ام خدای ماشینهاست اما از بوگاتی حتی نه نسخه جدیدش همون ویرون قبلی هم نیمشه گذر کرد. ویرون با اختلاف زیاد از همه جلو تره تازه این نسخه جدیده که دیگه هیچی نگو اسن یه وزیه.(غلط دیکته هارو برای مزاح نوشتم دوستان کمی شاد بشید.)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Carbonado Aventador

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        سلطان خودروها؟
        بوگاتی؟
        دلفین ها هم پرواز میکنن…!
        ویرون گرند ویتس که کم مونده بود از آونتادور ببازه…
        ویرون سوپر اسپرت هم که از لافراری و 910 و p1 عقب موند…
        رکورد سرعت هم که دست هنسیه…
        رکورد 0-300 و 0-400 هم که دست کونیگزگه!
        الان دقیقا بوگاتی رو تو کدوم فاکتور بهتر میدونی؟

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. HamidGh

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
          سوابق: (81 ديدگاه)

          دوستان توجه داشته باشن که رکورد 0 تا 100 هم دسته فورد فیستای کن بلاکه.:)))))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. king 918

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          کربونادو داش 910 هشتا ازش کم کردی دمت گرم عیب نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. کارال

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (91 ديدگاه)

    آقا من موندم با 2.5 میلیونی ک دارم ی بوگاتی بخرم یا ی کونیگ زگ یا پراید مدل 70 . آخه تنوع زیاد شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. اشكان

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (81 ديدگاه)

    اوه اوه اینو منصوری تیونینگ کنه فقط دو تا بال و پر میخواد که پرواز کنه!!!فکر کنم دیگه تو درگ با جت کم نیارن!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Farzad

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (180 ديدگاه)

    واقعا از همه لحاظ بی نقصه.فقط نمیدونم چرا وقتی به عقب ماشین نگاه میکنم فک می کنم داره گریه میکنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امید

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (409 ديدگاه)

    یه سلامی هم عرض بکنم خدمت طراح 15 ساله ی این ماشین
    سلام دمت گرم
    و همچنین تست درایور این شرکت
    سلام خوش شانس
    :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. moein

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    خیلی اندامش عظلانی تر و به ظاهر مستهکم تر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mahyar

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (57 ديدگاه)

    عشق من رگرا …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. great britain

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      مواظب عشقت باش خیلی سریع میره!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. احمد باقری

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    king 918، مثل اینکه تو اصلا در دنیای خودروها نیستی، اولا از لحاظ ظاهر و روحیه تهاجمی و خشن بودن، هیچ ماشینی مثل فراری و بوگاتی نیست، پورشه که از این نظر، هیچ امتیازی نمی گیره و حتی همین کونیگ زگ هم در رده پایین تری قرار میگیره، اصلا کی گفته که بوگاتی از 918 جا میمونه، حرف خیلی خنده داری بود، حتما مدل عادی بوگاتی رو دیدی که این حرف الکی رو بیان کردی. مطمئن باش بوگاتی شیرون یه سر و گردن از این ماشین کونیگ زگ بالاتره، درسته رگرا قراره از سه موتور الکتریکی در کنار یک موتور بنزینی استفاده کنه، ولی آیا واقعا فکر می کنی که همیشه میتونه قدرت 1500 اسب بخار رو داشته باشه، اگه واقعا چنین فکری کردی، سخت در اشتباهی. فقط زمانی میتونه این کار رو انجام بده که باطری فول باشه که معمولا در ابتدای مسیر و در قستمهایی که خط مستقیم هست و ماشین میتونه از تمام قدرت خودش استفاده کنه، به کار میره، وگرنه مطمئن باش در همه زمانها نمیتونه از تمام 1500 اسب بخار استفاده کنه، البته خودت دیگه بهتر میدونی که در حین حرکت، باطریها شارژ میشن، ولی همیشه به صورت فول در دسترس نیستند.
    از طرفی من همیشه گفتم، برای من به عنوان یک دوستدار خودرو، فقط سرعت و شتاب ملاک نیست، اگه ظاهر و استایل یک ماشین عالی باشه و سرعت و شتابش هم عالی باشه، میشه گفت واقعا یه هایپر کاره، ولی اگه از همه چی بزنی و فقط سرعت و شتاب داشته باشه(مثل پورشه 918 که تمرکز فقط روی سرعت و شتاب هست و اصلا ذره ای ظاهر یک ماشین هایپر کار، خشن و تهاجمی رو نداره)، به نظر من ارزشی نداره، باید تعادل در همه پارامترها حفظ بشه. البته برای متعصبین بی درد پورشه که تا حالا هیچ حرف منطقی ازشون نشنیدیم، فقط میگن اسطوره بی تکرار، ولی جالبه که با داشتن یک ظاهر تکراری به مدت بیشتر از صد سال، این عنوان رو کسب کرده، واقعا در قرن 21 وقتی این همه تعصب بیجا وجود داشته باشه، خیلی بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. king 918

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      دوست عزیز اقای باقری اول از هه من از طراحی چیزی نگفتم چون کاملا سلیقه ایی هست اما دیگه به بوگاتی بگی زیبا به 918 بگی زشت نشان از بی عدالتی شماست حالا کاری ندارم به این مورد که شما چه کینه ایی از یکی از افسانه ایی ترین برند های خودرو سازی در جهان دارید ( نمیدونم شاید 911 توربو اس خریدی از شتابش راضی نبودی) بماند کاری ندارم اما داداش گلم بنده بوگاتی ویرون اس اس رو بیان کردم که با 918 درگ های زیادی داشته میتونی هر جا خواستی کلیپ هارو ببینی که از 918 جا میمونه اگه هم خواستی برات لینک میذارم تو پدال هم هست میدونم دیدی من که منظورم شیرون نیست که هنوز تست هم نشده در ضمن پورشه رسما جانشین 918 رو تایید کرده که قطعا از شیرون سریع تر خواهد بود ////////

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. Amir amini

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (225 ديدگاه)

    من عاشق کونیخزگم لامصب جای حرف نمیزاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. بهنام طیبی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    کلیپ شتاب کنیخ زگ رگرا 11.9 ثانیه است ن 10.9
    ولی بازم شتاب بیشتری داره از بوگاتی شیرون.شیرون 0 تا 300 در 15 ثانیه طی میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. arvin

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    با مدل قبلیش خیلی فرق داره.چه از جلو چه از عقب اما جالب اینه وقتی از بغل نگاش میکنی99درصد شبیه مدل قبلیشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. h112

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (434 ديدگاه)

    ببینید رقابت اونور آب چیکار میکنه…که هر سال نسبت به سال قبل با چه اختلافی روبه جلو و رو به پیشرفت اند…
    نحوی باز شدن در های راگر خیلی خوشگله و به طراحی ماشین میاد…
    ولی شکل آینه های کناری مسخره است..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سپهر

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    من عاشق کوئنیخزگ ام ولی به نظرم رگرا نمای پشتش زیاد جذاب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. حسن

    ۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (139 ديدگاه)

    سلام من یه سوال داشتم در کل تو شتاب ونهایت سرعت شیرون حرف اول رو میزنه یا رگرا بعد بوگاتی خیلی ساده تره وفکر نکنم امکانات رگرا رو داشته باشه ولی اگه بوگاتی هم در کنار موتورw16از موتور الکتریکی هم استفاده میکرد چی میشد ودر ضمن شیرون هم نتونست زیر 2.7 یا 2.5 شتاب بگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا