سایر خودروهای اروپایی

فیس لیفت داچیا Dokker و Lodgy

پس از معرفی نسخه‌های فیس لیفت شده‌ی ساندرو و لوگان در سال ۲۰۱۶، داچیا به‌روزرسانی‌های مشابهی را برای دو خودروی دیگر خود یعنی Dokker و Lodgy در نظر گرفته است.

2017-dacia-dokker-lodgy-facelift_3
این دو خودرو هم‌اکنون بازنگری‌هایی را در بخش‌های ظاهری و کابین داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به جلوپنجره‌ی جدید، لبه‌ی صندوق اصلاح شده در مدل Lodgy و رینگ‌های ۱۶ اینچی با طراحی جدید اشاره کرد. البته نباید غربیلک فرمان جدید، ورودی‌های هوای متفاوت و تریم های به‌روز شده را از یاد برد.

2017-dacia-dokker-lodgy-facelift_4
علاوه بر این داچیا استراحتگاه دست مخصوص مدل استپ وی را در این دو خودرو نصب کرده است. از دیگر تجهیزات هم می‌توان به عملکرد one-touch پنجره‌ی راننده، میزهای تاشونده برای سرنشینان عقب و محفظه‌ی جدید برای قرار دادن اشیا در بخش جلویی اشاره داشت.

2017-dacia-dokker-lodgy-facelift_1
افرادی که می‌خواهند خودروی مجهزتری داشته باشند با پرداخت ۲۰۰ یورو می‌توانند دوربین پشتی را سفارش دهند. تصاویر دوربین در صفحه‌نمایش اصلی داشبورد به نمایش درمی‌آید.

2017-dacia-dokker-lodgy-facelift_6
داچیا به پیشرانه‌های دو خودرو دست نزده و اگرچه لوگان و ساندروی فیس لیفت با پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱ لیتری ۷۴ اسبی هم در دسترس هستند اما Dokker و Lodgy فیس لیفت شده با همان پیشرانه‌های SCe 100، TCe 115 و dCi 90 عرضه می‌شوند. البته Dokker را می‌توان با پیشرانه‌ی dCi 110 و Lodgy را با پیشرانه‌ی dCi 75 دیزلی هم سفارش داد.

2017-dacia-dokker-lodgy-facelift_5
داچیا پیش از این سفارش‌ها برای مدل‌های یاد شده را در فرانسه قبول می‌کند و ثبت سفارش‌ها در سایر بازارها هم به‌زودی انجام خواهد شد. بهای Dokker و Lodgy به ترتیب از ۱۰۱۵۰ و ۹۶۵۰ یورو شروع شده و اولین نسخه‌ها در ماه آوریل در نمایندگی‌ها حاضر خواهند شد.

2017-dacia-dokker-lodgy-facelift_2

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. سیاوش

    ۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (221 ديدگاه)

    با این قیمت عالین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فرشاد سجادیان

    ۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    به نظر شما چرا اکثر خودروسازها داشبورد محصولاتشون رو با پلاستیک کاملا خشک میسازن؟ به نظرم بحث قیمت تمام شده همه چیز نیست، وگرنه امثال سمند و مدلهای قدیمی 405 و پارس، داشبورد نرم نداشتن. حس خیلی بدی میده پلاستیک خشک؛ چه دلایلی میتونه داشته باشه که از پلاستیک نرم استفاده نمی‎کنن؟؟؟ ساخت سخت؟!! مواد اولیه کم؟!! صرفا هزینه کمتر؟!! دقیقا چرا؟! کیفیتشون هم خوب نیست که بگیم بحث کیفیته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (134 ديدگاه)

      به نظرم یکی از دلایلش قالب ریزی راحت تر و یک تکه شدن داشبورد میتونه باشه ، با این کار تا حدود زیادی توی هزینه ها صرفه جویی میکنن ،

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا