سایر خودروهای اروپایی

یک دستگاه کونیگ­زگ CCX به فروش می رسد!

فروشنده رسمی Koenigsegg در آلمان در حال حاضر از فروش یک دستگاه CCX خبر می دهد. آن ها برای این سوپرکار سوئدی قیمت ۸۹۹.۰۰۰ یورو را در نظر گرفته اند.

Koenigsegg CCX Edition
Koenigsegg CCX Edition

این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه ژنو سال ۲۰۰۸ رونمایی شد، کونیگ­زگ تنها ۱۴ دستگاه از این خودروی استثنایی را ساخته است و این نسخه که برای فروش گذاشته شده است تنها ۴۵۰۰ کیلومتر کارکرد دارد. مدل این خودرو ۲۰۰۸ بوده و درایور سمت چپ است و دارای بدنه و رینگ های فیبرکربنی می باشد. داخل این خودرو نیز کمی فرا تر از سایر نسخه های است. کابین تمام چرم این خودرو دارای تریم های سفارشی  آلومینیوم آنودایز شده می باشد.

Koenigsegg CCX Edition
Koenigsegg CCX Edition

اگر تا الان نظر شما جلب نشده است بگذارید ویژگی های زیر کاپوت این خودرو را برای شما بازگو کنیم: این سوپرکار دارای یک موتور ۴.۸ لیتری V8 توئین سوپرشارژ است که می تواند ۸۸۸ اسب بخار قدرت و ۹۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. کونیگ­زگ CCX می تواند با فشردن پدال گاز شما را ظرف مدت ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند اما اگر پای خود را از روی گاز بر ندارید این خودرو شما را تا مرز ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت می رساند.

نظر شما درباره این خودرو چیست؟ آیا با این قیمت خودروی دیگری را انتخاب می کنید؟ این خودرو برای آن هایی که می خواهند به تمام معنا خاص باشند بسیار مناسب است و شاهزاده های عرب هم چنین ویژکی هایی دارند!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. mohammad

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    الان که دارین این مطلب و میخونید یه عرب پولشو نقد داده الان داره تو دبی میچرخه!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. saed

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    البته با تمام توانای های که داره کنترلش خیلی سخت حتی مشکل تر از سوپر کارهای دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      بله . وقتی 1140 اسب بخار به چرع های عقب منتقل می شه همینه دیگه . الان شما بهترین برند های خودرو سازی رو می بینی علاوه بر شتاب بر روی هندلینگ و عملکرد خودرو در جاده یا پیست براشون خیلی مهم است!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. saied

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    عاشق بوگاتیم ! بنظرم شاهکار مهندسیه! ( بخصوص با در نضر گرفتن زمان ساختش )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۱۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    ادمین محترم،عکس اول یک کونیخزگ اگرا هست،نهCCX

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۱۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این چیه آخه ماشین نیست که ایرانه خودمون داره پراید تولید میکنه ایر بک دار اگه اونو بخری کلی پول باید بدی تصادف کنی زنده میمونی کلی باید حرص بخوری ولی اگه پراید بخری هم کمتر پول میدی هم تصادف کنی میمیری دیگه حرصم نمیخوری هه هه هه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سعید

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یاد بازی بلور افتادم :دی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. شاکی

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اه اه اه اه.خیلی بی سلیقه تشیف دارین مگه پرایدو پژو سمند خودمون چشونه شتاب ندارن که دارن کیفیت رنگ و موتور ندارن که دارن تعادل ندارن که فوووووووووولن قیمتشونو دیگه نگووووووووووووووووووو با پول یه پراید میشه دوتا بوگاتی ویرون خرید به به پراید ترررررررررررررررکونده بیایین یجوری تو کتاب رکورد گینس ثبتش کنیم حیفه همین ماشینای داخلیرو بچسبین ماشینای خارجی نه موتور دارن نه تعادل اه راستی مگه میشه یه پرایدو که تریلر از روش رد میشه اخ نمیگه با بوگاتیو لامبور مقایسه کرد قوطی رانی از اینا محکمتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا