سایر خودروهای اروپایی

Puritalia 427 – برداشتی ایتالیایی از شلبی کبرا

Puritalia 427 تلفیقی است از هنر ایتالیایی و ماسل کارهای آمریکایی .

Puritalia 427

پس از گذشت یک ماه از انتشار تیزر تبلیغاتی این سوپراسپرت حالا شاهد رونمایی از این محصول هستیم .خودرویی که بدنه آن از مواد کامپوزیتی و فیبر کربن ساخته شده است و ظاهر آن با الهام از شلبی کبرا ۱۹۶۵ طراحی شده است . به منظور دستیابی به حداکثر استحکام البته با در نظر گرفتن سبک بودن ماشین ،  این روداستر ایتالیایی برروی یک شاسی آلومینیومی سوار شده است که این امر منجر شده است تا ۴۲۷ تنها ۱۰۸۹ کیلوگرم وزن داشته باشد . علاوه براین تقسیم وزن ۵۰/۵۰ بین جلو و عقب تعادلی مثال زدنی برای خودرو به ارمغان آورده است .

۴۲۷ از یک موتور تنفس طبیعی ۵ لیتری V8 بهره می برد که قدرتی معادل ۴۴۵ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر را ارائه می دهد ، همچنین علاقه مندان به قدرت بیش تر می توانند موتور مجهز به سوپرشارژر با قدرت ۶۰۵ اسب بخار و گشتاور ۶۴۰ نیوتن متر را انتخاب کنند . قدرت این مجموعه از طریق جعبه دنده دستی ۶ سرعته به چرخ های عقب منتقل می شود . علاوه براین سیستم تعلیق دوجناغی و کمک فنرهای قابل تنظیم ازدیگر موارد مورد استفاده  می باشد . ۴۲۷ برروی لاستیک های پیرلی سوار است و به کمک ترمزهای برمبو ۶ پیستونه با دیسکهای ۳۸۰ میلی متری در جلو و ۳۴۵ میلی متری در عقب مهار می شود .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Farshid

    ۱۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (43 ديدگاه)

    پراید که سبک تره!!!!اینا حالا حالا ها مونده به تکنولوژی ما برسند…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. [̲̅e̲̅][̲̅n̲̅][̲̅z̲̅][̲̅o̲̅]

    ۲۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    !

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا