ایستگاه خبرزامیادسایر خودروهای داخلی

پادرا، جانشین وانت نیسان آبی می‌شود

زامیاد می‌خواهد نیسان معروف آبی رنگ خود را با خودروی به‌روزتری جایگزین کند. مدیرعامل شرکت زامیاد،‌ در نشستی با رسانه‌ها ضمن اشاره به مشکلات و دغدغه‌های تولید،‌ تأمین قطعات و کمبود نقدینگی گفت: در سال‌های اخیر استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای درزمینهٔ ایمنی و مصرف سوخت وارد عرصه تولید خودرو گشته که برای تولیدکنندگان مشکلاتی را به وجود آورده است زیرا از یک‌سو اجرای این طرح‌ها نیازمند تأمین نقدینگی است و از سوی دیگر امکان افزایش قیمت خودرو وجود ندارد.

زامیاد پادرا
زامیاد پادرا
مهندس حمیدی افزود: ۴۲ سال است که خودروی نیسان آبی زامیاد با یک مشخصات در حال تولید بود. این محصول نقاط ضعفی دارد و رویکرد ما از رده خارج کردن این خودرو از خط تولید است البته رسالتی که این محصول در بازار حمل‌ونقل کشور ایفا کرده بر کسی پوشیده نیست و این محصول به‌شرط افزایش کیفیت توانایی عرضه خدمات در سال‌های آینده را دارا است.

وانت نیسان جونیور زامیاد Z24
وانت نیسان جونیور زامیاد Z24
وی افزود: توان باربری این محصول معادل ۳ وانت است و این در حالی است که محصولی که یک‌سوم این خودرو بار حمل می‌کند در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۰ لیتر بنزین مصرف می‌کند درحالی‌که نیسان آبی زامیاد در هر ۱۰۰ کیلومتر سه برابر بار حمل می‌کند و تنها ۱۲ الی ۱۳.۲ لیتر مصرف سوخت دارد.
مهندس حمیدی ضمن اشاره به میزان مصرف سوخت ۱۸ لیتری وانت‌های نیسان کاربراتوری که در گذشته تولید می‌شد، اظهار داشت: کاهش مصرف ۱ لیتر بنزین بسیار سخت و هزینه‌بر است و امروز این خودرو نسبت به گذشته خود ۵.۵ لیتر کاهش مصرف سوخت دارد و این در حالی است که از زمان تولید مدل دیزل این خودرو تاکنون هزار میلیارد تومان منافع برای کشور از جهت صرفه‌جویی سوخت ذخیره شده است.
وی در ادامه افزود: به منظور تغییر ظاهر خودروی نیسان آبی،مدل پادرا تولید شد که در ابتدا دست‌ساز بود و خط تولید نداشت. این خودرو با مصرف سوخت کمتر و راحتی فرمان پذیری و هندلینگ به گیربکس ۶ دنده مجهز شده است و تاکنون ۱۱۰ الی ۱۲۰ دستگاه از این مدل تولید شده که به ارگان‌ها در قالب مزایده فروخته خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت خودرو مشخص شود و در اردیبهشت ماه سال آینده فروش پادرا به عموم مشتریان آغاز خواهد شد.

زامیاد پادرا
زامیاد پادرا
مدیرعامل شرکت زامیاد افزود: تا امروز نزدیک به ۵۰ دستگاه از این خودرو به کشورهای تونس،ترکمنستان و لیبی صادر شده است.
وی در ادامه افزود: درصد زیادی از خودروهای در حال تردد کاربراتوری و فرسوده هستند و ما اصرار داریم که دولت برای تعویض این خودروها با مدل‌های انژکتوری حمایت لازم را انجام دهد.

زامیاد پادرا
زامیاد پادرا
در ادامه مهندس فداکار، معاون مهندسی شرکت زامیاد، گفت: یکی از مباحثی که بسیار درباره آن بحث می‌شود میزان مصرف سوخت نیسان آبی است درحالی‌که طی بررسی‌های انجام شده وانت NI(بنزین سوز) در حالت بدون بار ۱۱.۷ لیتر و نیمه بار ۱۲.۹ لیتر و تمام بار ۱۴.۶۲ لیتر و ترکیبی ۱۳.۱۱ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر مصرف سوخت دارد.
وی افزود: وانت دیزل ND نیز در حالت بدون بار ۸.۴۸ لیتر و تمام بار ۱۰.۰۵ لیتر و ترکیبی ۹.۳۵ لیتر بنزین مصرف سوخت دارد.

زامیاد پادرا
زامیاد پادرا
در ادامه مهندس درویش،معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد، افزود: طی دو سال اخیر سبد محصولات این شرکت شامل محصولات دوگانه‌سوز، دیزل و بنزینی بوده که از ۳۸ هزار دستگاه خودرو فروخته شده ۳۶ هزار دستگاه دوگانه‌سوز و دیزل می‌باشد.
وی افزود: در سال جاری، ۳۲ هزار دستگاه خودرو در شرکت زامیاد تولید شد که تنها ۱۴۰۰ دستگاه آن مدل بنزین سوز است.

زامیاد پادرا
زامیاد پادرا
وی در ادامه به پروژه‌های در حال اجرا در این شرکت اشاره کرد و افزود: تعدادی از پروژه‌ها بر روی پلت فرم نیسان انجام شده که می‌توان به پروژه‌های پادرا، اکستند، پادرا دو کابین و Z100 (تغییر اتاق) اشاره کرد. همچنین پروژه‌هایی نیز شامل تغییر پلت فرم است که می‌توان به ارتقا موتور به یورو ۶ دیزل، گیربکس جدید ۶ دنده و بهینه‌سازی شاسی اشاره کرد.
مهندس درویش در ادامه به پروژه‌های محصول جدید این شرکت اشاره کرد و افزود: به منظور ایجاد تنوع در سبد محصولات تولیدی، پروژه DSFK که کامیونت زیر یک تن با استاندارد یورو ۵ و دو ایربگ می‌باشد در محدوده قیمتی ۳۰ میلیون تومان و شمار ۲ هزار دستگاه تا اواسط سال آینده اجرا خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: همچنین محصول ون مسافری و باری برای طرح روستایی به‌صورت CBU وارد و در سال آینده عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۲۲ دیدگاه‌ها

  1. arman

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    من 4.5ماه پیش 2 تای اینو دیدم تو شمال داشتن تست میکردن….صدای موتورش خیلی زیاد بود در واقع همون موتور 2.4 نیسانه ….بهتر بود بجای این بزک کردن های ظاهری که حتی واسه ماشین کار لازم هم نیس یکم ب تقویت یا اصلاح موتور و خصوصا گیر بکس تو مدل دیزلی برسن که ملت کارگر همش نرن تعمیر گاه
    البته داخلش خوب شده ولی بیرونش شبیه وانتای چینی شده دیگه اون شخصیت نیسان ر نداره !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسعود

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      یکم دیگه چراغ بالاش رو میکشیدین شبیه پرادو 2007میشد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دقیقا خواستن بگن پرادو روشون نشده گفتن پادارا البته گذشته از شوخی باید از هرکسی که برای این مملکت زحمت میکشه تو این شرایط سخت که همه به فکر حساب بانکی و خرج و دخل خونه و کاسبی شخصی هستند تشکر کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Armin

        ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (421 ديدگاه)

        دقیقا کپی از پرادو ٢٠٠٧ :)))))

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. سجاد

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      یه زمانی همین طرح جایگزینی با نیسان آبی رو درباره وانت “شوکا” گفتن!
      وانت چینی با نام ایرانی که 4 تا لاستیک خوشگل انداختن زیرش و در فیلمهای تبلیغاتی باهاش مانور دادن اما در عمل معلوم شد بدنه ضعیف و کیفیت پایینی داره و هرگز به اندازه نیسان آبی ازش استقبال نشد .
      اگه راست میگن ، نیسان رو با نیسان جایگزین کنن!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. armin

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (421 ديدگاه)

      طراحی داخلیشم ۲۰ سال عقبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. فرید

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (76 ديدگاه)

      کارگران خط تولیدآن زمان نیسان ژاپن 7 کفن پوسانده اندهنوزمادست ازسراین وانت برنمی داریم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. سارا

      ۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اون نیسان آبی ها شخصیت نیسان دارن :D اونا که شخصیت نیسان رو زیر سوال برده بودن :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. شاهین

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (4524 ديدگاه)

    ولی صرف نظر از معایب و مشکلات وانت نیسان،واقعا کارایی بالایی داره.خیلی جون سخته.ولی خب به هر حال باید یه تجدید نظر کلی در رابطه باهاش صورت میگرفت.
    اونجا که میگه :”توان باربری این محصول معادل 3 وانت است و این در حالی است که محصولی که یک‌سوم این خودرو بار حمل می‌کند در هر 100 کیلومتر 10 لیتر بنزین مصرف می‌کند درحالی‌که نیسان آبی زامیاد در هر 100 کیلومتر سه برابر بار حمل می‌کند و تنها 12 الی 13.2 لیتر مصرف سوخت دارد.” اشاره به رقیب کوچیک خودش داره :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جی تی ار

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      شاهین داداش خیلی کم پدایی??? توی پست تویوتا ونزا هم سراغتو می گرفتم. یه سربزن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. حسین

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (113 ديدگاه)

    باید اینم فقط آبیشو تولید کنن اگه نه کسی زیر بارش نمیره :))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یک راننده نیسان

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (222 ديدگاه)

      آبی فقط مال نیسان بود و خواهد بود …!!!؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. احسان

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (314 ديدگاه)

    مهم ترین مشکل وانت نیسان هندلینگ افتضاحش بود که تو بارنندگی خیلی راحت منحرف میشد و چپ میکرد امیدوارم این بهتر شده باشه البته لاستیک های خیلی بیکیفیتش هم هندلینگ این ماشین رو وحشتناک میکرد
    مشکل بعدی صندلی یا بهتر بگم نیمکتش بود که بازاویه ۹۰ درجه پدر ادم رو در میاورد که خداروشکر اصلاح شد
    اپشن هاشم که خوب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. S.CLASS

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (99 ديدگاه)

      بابا این همون نیسان آبیه فقط ظارهش عوض شده با تغییر ظاهر مگه هندلینگ بهتر میشه
      این پروزه یک بار با تولید شوکا شکست خورده بود بازم تکرارش کردن یعنی چی آخه ظاهر نیسان آبی هزار بار بهتر از این هستش
      این یه پروزه ی بی معنی و تاسف باره واقعا…..
      هیچی نمیتونه جا نیسان آبی رو بگیره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    به به .چون از سال آینده قراره نیسان پلاک نشه اینا چراغ ها ی ماشینو تعغیر دادن تا بگن این یه ماشین دیگس باید پلاک بشه .
    به نظر من این نیسان از لحاظ ایمنی دست پرایدو از پشت بسته تو جاده هم که پلیس هر نیسانی که میبینه نگه میداره چه بار دار چه بی بار

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Armin

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (421 ديدگاه)

      لایک

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. reza

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    فقط داخل و جلوشو عوض کردن بقیش همونه جلوشم که خصوصا چراغاش از روی کادیلاک های یه دهه پیش کپی کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امیر

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    جوری که این از نیسان آبی دفاع کرده رییس تویوتا از هایلوکس دفاع نمیکنه. دیگه بی شرمی رو به غایت رسوندن. میگه چهل ساله داره تولید میشه اما چند سال دیگه هم جا داره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد اکبرپور

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (31 ديدگاه)

      سلام پادرا داخلش خوشگله اما بیرونش مخصوصا چراغاش خیلی مزخرفه..
      ولی از نیسان آبی بهتره !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. عطا

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    ما شرکت پخش داریم من زیاد با وانت سر و کار دارم.یدونه مدل 93 هم داریم.چند وقت پیش پشت فرمون یه مدل 84 نشستم.فرمون نیسان جدید ما بشدت سفت تر بود!!! وقتیم ترمز شدید میگیرم ماشین بعلت توزیع هوشمند نیروی ترمز به یه طرف منحرف میشه!!! میزان دور فرمون هم بسیار کمتر شده از قدیمیا یهمین دلیل اگه میخواین دور بزنین باید اندازه یه تریلی میدان بگیرین!!!! فدیمیا خیلی بهتر بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. genius

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    حالا خوبه اسمش روشه نیسان آبی یعنی هر چی هست و نیست مال نیسان ژاپنه نه زامیاد والا که دیگه این طرف کم کم میگفت بوگاتی از رو ما کپی میزنه!!
    این پادرا هم که مثل اکثر محصولات این یک دهه اخیر همونی بوده که هست فقط یه نمه بوتاکس اونم از نوع چینیش استفاده کرده ,والسلام!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. خودروي ملي ,انحصار ملي

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    بابا اینا مردم رو چى فرض کردن؟ پادرى!!! اینکه همون نیسان وانته کجاش ماشین جدیده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سامی

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    دوستان چرا اینقد عجله میکنیددد .
    الان من بهتون میگم چی شد :
    ببینید این جناب مدیر گفت به ما اجازه ی افزایش قیمت رو نمیدن .
    درسته ؟؟
    خب حالا با این ماشین جدید میتونن افزایش قیمت بدن جوری ک دلشون میخواد .
    مثه دنا و سمند
    قرار نیست اتفاقی بیوفته خر همون خره پالانش عوض شده فقط

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. سعید

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    نیسان آبی ایمنی به شدت ضعیف،مصرف و آلودگی زیاد و هندلینگ خیلی بدی داره ولی از لحاظ کارایی خیلی جون سخت و قویه،حداکثر بار مجازش 2 تن هست ولی به راحتی بار بالای 3 تن رو حمل میکنه
    زامیاد پادرا حتی اگه فقط یه تغییر ظاهری نسبت به نیسان آبی باشه قدم مثبتی محسوب میشه،پیکان وانت هم که خط تولیدش متوقف شد(البته برای صادرات تولید میشه!!!)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حسین

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    برید بخونید شاهکارشون را از چین خریدند
    http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=89997

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. حسین

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    تو گوگل سرچ کنید foday lion

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (11 ديدگاه)

      ای وای خدای من یعنی چینیه؟ ملت اگه این آشغالو به چشم نیسان ببیننو 3 تن بهش بار بزنن فقط خدا باید بهشون رحم کنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. GT-R

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    نیسان شرفش به این بی سر و پا می ارزه.پس فردا یه چهل پنجا ملیون قیمت میذارن روش کسی نه می تونه اینو بخره نه نیسان هستش که بخواد نوشو بخره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. بنده خدا

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.اول بگم پدال میخواستی جلب توجه کنی اون تم قبلیت عالی بود…این تم جدیدت مشتری پرون و زاقارته….انگار مشاورای خونه خرابکن داری…برگرد به تم و استایل سابقت…راجب موضوع که ببخشین قاطر همون قاطره فقط بزک دوزکش کردن…ولی از فردا ملت صف خریدش و پیش خریدش رو میکشن…پدال نصیحت گوش کن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. یه پسر

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    کلا این ماشین رو باید با چراغ گرون و زینگیل پینگل درستش کرد تا راننده هاش چیزی رو تو دنیا داشته باشن که دلشون بخاطرش بسوزه و یه مقداری رعایت کنن

    راستی شوکا چی بود پس ؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. armin

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (421 ديدگاه)

    اخ اخ چه بد که قوانین سخت گیرانه ای واسه استاندارد سازی ایمنی و مصرف سوخت دارن اعمال میکنن … دیگه نمیشه این اشغلالرو راحت فرو کرد به مردم …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مهدی

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دنیا داره به کدوم سمت میره ما کجا
    واقعا مزحکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. حامد

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    ظاهرشو اینقد اوا درست کردن که نمیشه پشتش جمله مشتی نوشت..فقط میتونی بنویسی baby on board

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ارمان

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    پشتش که تغییر نکرده اصلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. سعید

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (222 ديدگاه)

    فکر کنم نیسان وانت تنها ماشینی باشه که با رنگش کتکایزمیشه از ماشینای دیگه ؛ نیسان آبی …!!!

    “..در سال‌های اخیر استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای درزمینهٔ ایمنی و مصرف سوخت وارد عرصه تولید خودرو گشته…”
    من کشته مرده این جمله ام ؛ یعنی اینقدر که توی ایران این مورد سخت گیری میشه توی کشورهای اروپایی نمیشه …

    و اما..

    ” … به منظور تغییر ظاهر خودروی نیسان آبی،مدل پادرا تولید شد که در ابتدا دست‌ساز بود و خط تولید نداشت. ..”

    توجه فرمودید : “تغییر ظاهری ”
    دست ساز بوده …؟ خط تولید نداشت …؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. محمد کاظم

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    وقتی مصاحبه اقای رئیس رو خوندم واقعا دلم کباب شد براش روضه ونوحه نمی تونست اونطور اشک ادم رو دربیاره بابا چیکار دارین به اینا هی استاندارد جدید وضع می کنین از اونطرف هم اجازه نمی دین قیمت رو هی بالا ببرن!! بذارین مثل این چهل وچند سال راحت منفعتشون رو ببرن حال کنن دیگه چه استانداردی چه مصرفی چه کشکی چه پشمی …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. hamid

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من همینجا تبریک میگم ب مهندسین و مجریان تولید این خودروی ککککااااملا متفاوف جلو پنجره و چراغ های خودرو ب نحوی تغیر کرده ک ادم اصصصلا متوجه نمیشه همون نیسان و برداشتن بزک کردن
    وطنم ای سرزمین صنعت…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. Ehsan

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    البته رسالتی که این محصول در بازار حمل‌ونقل کشور ایفا کرده بر کسی پوشیده نیست

    آدم با خوندن این جمله باید سر به بیابون بگذاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. MOBSTER

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عجب آدمایی هستن ها !!! ماشین چینی رو ب اسم دیگه قالب میکنن ، این ماشین همون foday lion هست !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. سعید

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (222 ديدگاه)

    نیسان ماشین سگ جونی هست درست…!!! سه تن بار می زنه درست …!!!

    ولی واقعا ماشین بدون کنترلی هست یعنی نه ترمز داره و نه میشه برای جلو گیری از اتفاقات ناخواسته کاری کرد؛ یک از همسایه های خودمون دیروز شنیدم که پخش مواد غذایی داشت توی اتوبان منحرف شد و چپ کرد … جراحت تصادف به قدری بود که بیمارستان استان از پذیرش خودداری و به مشهد ارجاع داده شد و این یعنی اینکه نیسان آبی ، سلامتی و زندگی یک خانواده و نه یک خانواده ؛ یک فامیل رو متاثر و البته متلاشی کرد ؛ حالا خوشبختانه در این تصادف طرف دیگری وجود نداشت و تلفات جانی نداشت ….!!!؟

    با این تفاسیر مطمئن هستم از این گونه خبر ها و اتفاقات زیاد خواهد افتاد و مسولان ما همچنان با افتخار از تغییر ظاهری و افزایش قیمت و خودکفایی سخن خواند گفت
    و این مردم هستن که … جاهای خالی رو خودتون پر کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. yavooz

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عاقا این کجاش جایگزین نیسان میشه؟
    3تن که هیچ…
    اگه 750گرم بهش بار بزنن،جلوش مث چیز بلند میشه…
    اونا بالایی ها دارن زندگی میکنن،زندگی هم برگشته ما رو. ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. امیر

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام این ادرس شرکت تولید کننده خودرو
    http://pooyakhodro.com/mahsoolat.html

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. ارش

    ۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    این وانت از تولیدات کیش خودرو هستش و چند سالی هست که در کیش مونتاژ میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا