ایستگاه خبرسایپا

یک اتفاق نادر: عذرخواهی مدیرعامل سایپا از مردم

در یک اتفاق عجیب و نادر در کشورمان، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان بابت کیفیت پایین محصولات این شرکت عذرخواهی کرد.

مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه افتتاح مراکز خدمات پس از فروش محصولات جدید شرکت سایپا گفت: در گذشته اکثر محصولات شرکت ما با کیفیت مناسب تحویل مشتریان نشده که من به نوبه خود از مشتریان محترم این شرکت عذرخواهی می‌کنم.

 مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا
مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا
وی با اشاره به برنامه‌های جامع سایپا برای ارتقا کیفیت محصولات این شرکت گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای ارتقا کیفیت در حوزه تولید و خدمات پس از فروش خودروهای خود داریم.
وی همچنین به لزوم توجه بیشتر به تولید ملی و به‌خصوص صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو با اشتغال فراوان، حرکت به سمت بومی‌سازی و افزایش صادرات صنعتی کشور نیازمند توجه بیشتر دولت و مردم است.
وی تصریح کرد: گروه سایپا علی‌رغم تمام مشکلات همه تلاش خود را در سه ماه گذشته برای جبران عقب افتادگی‌ها به کار گرفته و بررسی‌های لازم انجام شده و برنامه‌های اصلاحی نیز آغاز شده است.

وی افزود : توسعه محصول و توسعه خدمات پس از فروش از سیاست‌های اصلی گروه سایپا می‌باشد که به صورت جدی و به عنوان برنامه اصلی در حال پیگیری است و افتتاح این مراکز از جمله همین برنامه ها است.

مدیرعامل سایپا خاطرنشان کرد : انتقادات بر ما وارد است و اینجانب به عنوان یک وظیفه و رفتار سازمانی به خاطر تمام مشکلاتی که تاکنون وجود داشته از ملت عزیز و مشتریان گرامی عذرخواهی می‌کنم.

وی در پایان تصریح کرد: از تمام همکارانم می‌خواهم فرهنگ عذرخواهی و انتقادپذیری را سرلوحه خود قرار دهند و از مشتریان عزیز نیز می‌خواهم اجازه دهند تا صنعت خودرو که نقش اساسی در اشتغال و تولید ناخالص ملی کشور دارد در فضای آرامش با همدلی و همکاری مشکلات و نواقص خود را رفع نماید.

saipa-corp

دلیل این عذرخواهی و پذیرش مشکلات کیفی محصولات و خدمات پس از فروش، چه از تاثیرات کمپین مردمی باشد و یا از مسئولیت‌پذیری شخص مدیرعامل جدید سایپا، جای بسی امیدواری دارد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۸۵ دیدگاه‌ها

  1. فرهاد

    ۲۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من پراید ماشین نیست سلاحه والا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. واحد

    ۲۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینم یه نوع تبلیغه واسه فروش و مهم اینه که هنوز هم با اینکه میدونن بازم کم نمیارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیرحسین

    ۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سایپا اصلا ماشین باکیفیت ارزان نداره اونم یه پرایده که بماند اونم از بروز رسانی پراید تیبا حداقل یه ماشین تولید می کنین کیفیت داشته باشه من توی ماشین های داخلی رانا را ترجیح میدم چیه سایپا هر چی ماشین داره چینیه و از همه بدتر گرونه فقط ایران خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا