ام جیایستگاه خبرخودروهای چینیسایپاگروه بهمنلیفانولوو

محصولات جدید بازار ایران

اخبار به گوش رسیده از بازار داخل حاکی از تب بالای رونمایی و ورود محصولات متنوع به بازار خودرو می باشد .

تیبای هاچ بک

24988606421906396259

اولین خودروی مورد بررسی به یکی از جاده مخصوص نشین ها یعنی سایپا تعلق دارد . مدیران سایپا قصد دارند تا پایان سال جاری از محصول جدید خود رونمایی کنند . این محصول به احتمال زیاد گونه ی هاچ بک تیبا خواهد  بود . به گفته ی سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازى سایپا ، تیبای جدید  مطمئنا با توجه به جذابیت بالا از جایگاه مناسبى در بین خودروهاى موجود در بازار برخوردار خواهد بود و با شمایل متفاوت از خودروهاى تولیدى در داخل و باتوجه به قیمت مناسب آن مى تواند به یکى از خودروهاى پرطرفدار ساخت داخل تبدیل شود.
مطمئنا با توجه به هجمه ی هاچ بک های چینی به بازار ایران شاهد رقابت سخت این محصول خواهیم بود . بدون شک قیمتی رقابتی و محصولی باکیفیت با طراحی به روز می تواند این جنگ را به سود سایپا به پایان ببرد اما این موارد دقیقا همان چیزهایی است که سالهاست در محصولات داخلی دیده نمی شود . علاوه براین باید دید تا روی خط تولید رفتن این محصول چه بالایی سر قیمت ها خواهد آمد و آیا همچنان افسار قیمت ها به دست دلالان ، نوسانات دلار و تحریم ها خواهد بود یا خیر .

حضور چینی ها

1176

محصول بعدی یک چینی است که در ایران به روی خط تولید رفته است . گروه خودروسازی بهمن که پیش از این پایه گذار ورود محصولات با کیفیتی همچون مزدا و فولکس واگن به بازار ایران بود این بار برای بقای خود دست به دامن چینی ها شده است . در مراسمی که دیروز گروه بهمن خودرو برگزار کرد از جدیدترین محصول این شرکت با نام آسا ( B50) رونمایی به عمل آمد .  B50 خودرویی چینی و متعلق به شرکت FAW است که گروه بهمن مونتاژ آن را آغاز کرده و ظاهرا قرار است با قیمتی حدود ۶۰ میلیون روانه بازار شود . البته احتمال کاهش قیمت این محصول نیز وجود دارد . این خودرو بر پلت فرم مدل قدیمی مزدا۶ بنا نهاده شده و حداکثر قدرت و گشتاور آن به ترتیب ۱۰۲ اسب بخار و ۱۴۵ نیوتن متر است . این خودرو بر حسب امکانات در ۵ ورژن مختلف تولید می شود که این امر باعث شده تا در بازار چین قیمتی بین ۸۱.۸۰۰ تا ۱۱۵.۸۰۰ یوآن داشته باشد .

2013-03-03_06.13.25_3---Copy2013-03-03_06.13.53_28---Copy2013-03-03_06.14.14_26---Copy

2013-03-03_03.29.13_482013-03-03_03.28.26_452013-03-03_03.27.22_42

2013-03-03_03.57.47_692013-03-03_03.55.00_662013-03-03_03.54.07_64

به گفته ی محمدرضا سروش – مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن ، گروه بهمن همچنان به همکاری خود با شرکت مزدا ادامه خواهد داد و در کنار آن به دنبال توسعه همکاری‌هایش با FAW نیز خواهد بود.

 new-lifan-720-1-458x306

کرمان خودرو قصد دارد با لیفان ۷۲۰ ، تعداد مدل های لیفان در ایران را به عدد ۴ برساند . این خودرو که در نمایشگاه پکن ۲۰۱۲ معرفی شده است قرار است تا سه ماه اول سال ۹۲ وارد بازار شود . از مشخصات لیفان ۷۲۰ می توان به ابعاد بزرگترش نسبت به لیفان ۶۲۰ اشاره کرد که موجب می شود تا سرنشینان راحتی بیشتری داشته باشند . البته جای تعجب است که نسبت به برادر کوچکتر خود ۳۰ لیتر فضای بار کمتر در اختیار شما قرار می دهد . پیشرانه ی ۱.۸ لیتری این خودرو ۱۳۱ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۵۹ نیوتن متر را به شما ارائه می دهد . این نیرو بوسیله ی جعبه دنده ۵ سرعته دستی منتقل می شود . ترمزهای این خودرو به سیستم‌های ABS و EBD مجهز شده‌اند. همچنین برای ایمنی بیشتر این خودرو در مجموع چهار کیسه هوا در نظر گرفته شده که شامل دو کیسه برای سرنشینان جلویی و دو کیسه هوای پرده‌ای می‌شود. بنا بر گمانه های سایتهای چینی  قیمت پایه ی این خودرو ۸۰.۰۰۰ یوآن خواهد بود .

new-lifan-720-2-458x300new-lifan-720-3-458x219new-lifan-720-4-458x373

به غیر از این دو محصول یک چینی دیگر به بازار خواهد آمد منتهی این محصول توسط شرکت مدیا موتورز وارد می شود و برنامه ای برای تولید آن در ایران نیست .

ولوو غریبه ای در شهر

2013-03-03_06.42.17_IMG_2880

و سرانجام مدل های جدید ولوو به ایران رسید . شرکت افرا موتور نماینده شرکت ولوو در ایران پس از کش و قوس های فراوان توانست پای محصولات ولوو را به ایران باز کند . نمایشگاه این شرکت روز شنبه ۱۲ اسفند در خیابان فرحزادی تهران گشایش یافت و برای اولین بار دو محصول C70 و C30‌ را در معرض دید عموم قرار داد.  این دو خودرو در دو کلاس پرطرفدار هاچ بک و کابریولت دسته بندی می شوند و از پیشرانه های ۲.۵ لیتری بهره می برند . این پیشرانه های ۲.۵ لیتری ۵ سیلندر حداکثر قدرت ۲۳۰ اسب بخار را به کمک جعبه دنده ی ۵ سرعته ی اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می کنند .

2013-03-03_06.42.43_IMG_2888

 افرا‌موتور در حال حاضر برنامه جامعه ای برای فروش این خودرو‌ها اعلام نکرده است اما تنوع محصولاتش تا خرداد سال آینده به احتمال زیاد به همین دو خودرو محدود خواهد شد . افرا‌موتور در نظر دارد تنها مدل‌های فول آپشن و تیپ R design این خودرو‌ها را به بازار کشور عرضه کند .

همانند سایر محصولات وارداتی این خودروها قیمت مشخصی ندارند اما نکته ای که تا کنون مشخص شده این است که مدل C70 حدود ۵۰درصد از مدل C30‌گران‌تر خواهد بود .

منابع : سایتهای خبری پرشین خودرو ، عصر خودرو ، تین نیوز و روزنامه ی دنیای اقتصاد

توجه توجه : در قسمت نظرات انتقادهای خود را بدون هیچگونه توهین ثبت بفرمایید تا مجبور به حذف آن ها نشویم .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۱۴۷ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (64 ديدگاه)

    والا اگه قیمتها به قیمتهای قبلی هم برسه من از خودرو سازهای داخلی خرید نمیکنم.. اینو مردم رو بلانسبت خر فرض کردن.. این کارشون توهین به مردم ایران بود و من هرگز نمیبخشمشون… ضمنا ال90 35 تومنی 20 سال پیش 35 می ارزید نه الان.. الان باید ماشین 2013 تحویل مردم بدن با 35 میلیون.. نه اینکه خط تولید 30 سال پیشو همینجور انداختن رو غلطک.. به مفت خوری عادت کردن نمیتونن دست بکشن خب

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجيد

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
      سوابق: (124 ديدگاه)

      کاش مردم همبستگی داشتن .
      اونوقت حساب کار دست این از خدا بیخبر ها میامد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. هادی

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
        سوابق: (2 ديدگاه)

        مردم لج کردند نمی خوان بخرن
        شنبه قیمت ها تعیین خواهد شد و مطمئن باشید اگه مردم باز نخرند یعنی فقط 3 ماه خودشون رو کنترل کنند شک نکنید که قیمت ها به قیمت شهریور برگردانده خواهد شد
        امیدوارم مردم صبور و آگاه باشند

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مسی

        ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
        سوابق: (269 ديدگاه)

        این حرفها رو بی خیال …

        تست تصادف پراید رو دیدین …

        تا دیروز ایمنی پراید صفر بود ولی الان به کمک نرم افزارهای انیمیشن سازی … ایمنیش از هامر هم بیشتر شده !!!

        این هم یه تست تصادف واقعی که دیروز اتفاق افتاده .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. majid

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تو رو به خدا قسم نخرید و صبر داشته باشین و اجازه بدین محصولاتشون رو دستشون باد کنه
      آخه این ماشینهای از رده خارج مگه اینقدر می ارزه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
      مجبور میشن ارزونش کنن!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بنیامین

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (33 ديدگاه)

        خیلی جالبه نصف تایپیک تبلیغ ماشینهای چینیه و نصفشم تحریم ماشینهای تولید داخله خدا بده برکت.مفت و مجانی شدید کاسه لیس چینیها.زمانی که 405 دوازده میلیون تومان بود سال 80 منظورمه یه اپارتمان 70 متری را در امیراباد و گیشا میدادن 15میلیون الان 405 شده 24میلیون همون واحد اپارتمانی حداقل 250میلیون.اونوقت کدومشون برای زندگی ضروری هستند و کدومشون گرون شدن.حالا فرض محال 1میلیون تومان هم بیاد پائینتر اونهام 2میلیون از کیفیتش میزنند فکر کردید یه تولید کتتده اینقدر بدبختیش گرفته هی تولید کنند و انبار کنن بعد مجبور بشن مفت بدنش به مردم زهی خیال باطل.چرا تا وقتی که شورای رقابت تشکیل بشه و بازار را به رکود بکشونه تحریم نکردید.حالا ژشت تحریم کننده گرفتید.بخدا فردا قیمت پرایدو بزنن 25میلیون اونوقت ببین چطوری سرودست میشکنید که زودتر بخرید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. mohammad

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (118 ديدگاه)

    این تیبای هاچ بک که سایپا ساخته پشتش خیلی زشت شده؟! به نظر من همون ایبای معلمولیش خیلی بهتره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بانک عکس خودرو (carimage.ir)

      ۶ فروردین ۱۳۹۲
      سوابق: (98 ديدگاه)

      فراتر از زشت شده …………..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مجتبی

        ۶ فروردین ۱۳۹۲
        سوابق: (612 ديدگاه)

        چی؟ تیبا؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مرلین

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۲
        سوابق: (92 ديدگاه)

        نه تینا!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مجيد

      ۷ فروردین ۱۳۹۲
      سوابق: (124 ديدگاه)

      تازه داداش اینم اصل نیست خودشو ببینی حالت بهم میخوره.
      چراغ خطر زیر سپر اصلا این شکلی نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. عطا

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      جفتشون آشغالن، یکی از یکی آشغالتر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. مجتبی

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (612 ديدگاه)

      هیچ کدام……. داداش…….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. mohammad

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (118 ديدگاه)

    من منتظر این هستم که فقط تا شنبه قیمت ماشین ها ارزون بشه تا مردم خیالشون از این بابت راحت بشه! چون تا دیروز و پریروز مردم صداشون دراومده بود به خاطر گرونی ماشین ها؟؟ من امیدوارم تا شنبه قیمت خودرو ها پایین بیاد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sunmartin

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    با توجه به خبر ها و شنیده ها و گزارش ها من مانند قبل که پیش بینی قیمت های نجومی رو در اردیبهشت 91 کرده بودم از الان اعلام میکنم قیمت ها کاهش بسیار اندکی رو تجربه میکنند که اصلا به حساب نمیاد و در برخی از خودروها با افزایش قیمت امت همیشه در صحنه رو متعجب میکنند، خودروهای اکسپیر شده و دیس کانتینیو شده اروپا و آسیا تنها داره اینجا تولید میشه اون هم به قیمت خودروهای لوکس 2013 اروپا ، آسیا ، آمریکا ..ازین جهت میگم که کاهش محسوس نیست که مثلا خودرویی افزایش قابل توجه داشته و بعد از اعمال قیمت جدید که آهن پاره سازان باهاش موافق نیستن چندر غاز پایین میاد که برای مشتری قابل درک نیست تنها راه نجات ازین بحران برداشته شدن کامل گمرکی از روی خودروهای وارداتی ، گشایش نمایندگی های مسئول با مسئولیت افراد غیر وابسته و حراف ، ورود قطعات اورجینال بدون گمرک و دلال بازی و پشتیبانی ازین مقوله هست ، ترکیه همین کار رو کرد ، مالزی ، امارات و..چرا همیشه ما باید زجر بکشیم چرا باید با تمام مردم دنیا متفاوت باشیم البته اگه دوستان زبل و کارت چاق کن اجازه بدن…فعلا تحریم خرید خودرو کمی نگرانی برای ملیاردر زادگان بوجود آورده که همین هم خوب است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رضا امپراطور

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (47 ديدگاه)

    دوستان اینارو ول کنید به جک ارزون دم قیمت خودرو از 500 تومن تا 4 میلیون فکر کنید و بخندید… ماشینی رو 4 میلیون ارزون کردن که چندین ماهه تو چرخه تولید نیست و بخاطر تحریمها تولید نمیشه اونم 207 هست که اعلام کردن بالاترین کاهش در این خودرو هست پس اگه فردا اخبار اعلام کرد ایران خودرو پیکان رو 5 میلیون ارزون کرده بخاطر عیدی به مردم زیاد تعجب زده نشید… شاد باشید…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مبین

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا ما که به این تحریمها خوش بین هستیم
    چون براساس قانون تصویب شده به کشورهای که نفت صادر می شود فقط میتوانند بجای ارز، کالا دریافت کنند،که البته درصدی از آن میتواند خودرو باشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. فرشید

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خودرو سازان مهمترین دلیل گران کردن خوردرو رو کمبود نقدینگی اعلام کردن، کمبود نقدینگی زمانی بوجود میاد که خودروساز خودرو رو به صورت لیزینگی و قسطی به خریدار بفروشه و از اون طرف هم پول قطعه ساز رو به صورت نقد و یا پیش پرداخت داده باشه نه اینکه از مردم بدبخت پول خودرو رو حداقل 45 روز(طرح به اصطلاح خرید نقدی خودروسازان) زودتر بگیره و تو برخی پیش فروش ها تا 3 سال آینده پیش فروش کرده (شهریور 94) و از اون طرف هم به بهانه های مختلف پول قطعه ساز رو با حداقل چند ماه تاخیر پرداخت می کنه یعنی این وسط چندین ماه پول دست خودرو ساز ها علی الحساب هست و اینو هم می دونیم که این پول رو واسه طراحی محصولات جدید هم نمی خوان( دلیل هم تولید 405 بعد ار 25 سال ، پراید بعد از 20 سال، وانت مزدا بعد از 35 یال ؛ وانت نسیان بعد از 37 سال و . . . . و جدیدترین خودرو پرتیراژ یا همون206 بعد از حدود 10 سال)
    فقط همت کنید و از این خدا بی خبرها (دلال ها ، واسطه ها و خودرو سازان)خودرو نخرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. موسوی

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من میگم ماشین های تولیدداخل هرچی بدباشندازماشین های پرزرق وبرق بی کیفیت چینی بهترهستند.مردم ماهم هنوزبه اون سطحی ازفرهنگ نرسیدن که بتونندحتی یه سبزی فروش گرون فروش رابایکوت بکنند……

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسی

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
      سوابق: (269 ديدگاه)

      به خط اول … کامنت شما باید منفی داد … و به خط دوم مثبت !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. bnm

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۲
      سوابق: (28 ديدگاه)

      اخه بنده خدا من نمیدونم اطلاعات شما در مورد خودروی داخلی چقدره؟ولی باید خدمتتون عرض کنم که همین ماشینای به اصطلاح تولید داخل اکثر قطعاتش رو به چند دلیل از جمله : کم کردن هزینه تولید با جایگزین کردن قطعات تقلبی اونم نه اصل چینی با کیفیت بلکه قرارداد بستن با کارگاهای کوچه بازار چین که درجه هزار اشغال تولید میکنن یا به دلیل تحریم طرف های مونتاژ.. فرانسه و … که بازم مجبورن با همون کپی کردن و نصب ات و اشغال مثلا خود کفا بشن و….سر هم کنن!!! پس اگه درست فکر کنی نتیجه میگیریم که ادم بره همون خودروی اصل چینی رو بخره حداقل خیالش راحته که محصولی که خریده تمام وکمال اصل چینی هست اونم از نوع با کیفتش که تونسته وارد بازار اروپا هم بشه……… ؟؟؟ قبول میکنید جانم؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. سعید

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    من نمیفهمم پشت این خودروسازها به چی گرم که انقد پر رو تشریف دارن,چند وقت پیش تو یه کنفرانس مطبوعاتی که خودروسازها گذاشته بودن یکی از مدیران ارشد خودروسازی یه مثالی زد و تو اون مثال مردم رو به گربه تشبیه کرد,شما از یه خودروساز که مردم رو در حد یه گربه میبینه چه انتظاری دارید؟الان همه جا دارن جار میزنن که مردم دست نگه داشتن تا بازار به ثبات برسه,اصلا اینجوریا نیس,مردم دست نگه داشتن چون قدرت خریدشون از دست رفته,از خرید خیلی چیزا دست نگهداشتن فقط خودرو نیس,ولی امیدوارم این دست نگهداشتن مردم ادامه پیدا کنه تا پوزه این خودروسازانی که مردم رو گربه فرض میکنن به خاک مالیده بشه,باور کنید این شدنیه کسی نگه اگه ما نخریم یکی دیگه میخره,الان قیمت بعضی از خودروها از قیمت کارخونه کمتره این ثابت میکنه نخریدن اثر داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بنیامین

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (33 ديدگاه)

      شما بهتره چند تا تایپیکو بخونید تا متوجه بشید دلیل اینکه چرا خودروسازها ماشین 30سال پیش و یا ماشینهای سطح پائینی مثل ال90 و تیبا و یا مونتاژاشغالهای چینی را انجام میدن.چون ما خودمون میخوایم.نفر گفته موتور ملی خریدم ایراد داره هزار تا بدوبیراه بارش کردن.نفر گفته ال90 و تیبا زشتن گفتن خودت زشتی,حسود چشم دیدنشو نداری چرت و پرت میگی.نفر گفته ماشین چینی کیفیت نداره جوابشو دادن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده .وقتی اینقدر سینه چاک دارن کدام ادم عاقلیه بره انرژی بزاره و بهبود ایجاد کنه.مقصر ما هستیم و لاغیر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. علی

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    پشت تیبای حاچ بک شبیه فک کنم پورشه هست البته کپی برداری کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. علی

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    البته شبیه ix55 هست ها
    بابا یه کم نبوغ داشته باشید دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. amin

    ۲ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    جرات دارین قیمت هارو به تومان بزنید!!!! خوورده ای یوووووآن.ال 90 که میخواست جا پیکان بیاد الان شده 36 میلیوووووووووووووووووون.[…]

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بانک عکس خودرو (carimage.ir)

      ۳ فروردین ۱۳۹۲
      سوابق: (98 ديدگاه)

      دقیقا راست میگید.
      میخواست به جای پیکان 5 میلیونی بیاد …………
      الان به جای ماکسیما اومده …………….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. احمدي

    ۴ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با تشکر من هم کاملا موافقم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. حبیبه

    ۴ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو رو به خدا این ماشینای اشغالی رو نخرین تا مجبور بشن ماشین خارجی بدون گمرک بیارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بانک عکس خودرو (carimage.ir)

      ۶ فروردین ۱۳۹۲
      سوابق: (98 ديدگاه)

      تو خواب ……..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. AMIR TOP CAR

    ۵ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (239 ديدگاه)

    قیمت پراید چند یوآن هستش ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. sunmartin

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    چند “یوان” خیلی جالب بود کاش واحد پول ملی رو به “یوان” تغیر بدن چون تقریبا 90 درصد کالا ها از نوع چینی درجه هزارم هستن با لیبل ساخت ایران البت موضوعی که میخواستم بگم این بود در یکی از رسانه های طرفدار فرغون سازان نوشته بود مژده مژده : قیمت دنا لو رفت حالا اگه کسی خبر نداشت فکر میکرد با یک پلت فرم و دزاین 2013 روبرو میشیم در حالیکه با تغیرات جزی بروی اتاق مربوط به دهه 80 که استودیو پینین فارینا آن زمان برای 405 طراحی کرده بود و بعد ها شرکت دیپلمات چین طرح سمند کنونی که در چین با نام دیپلمات شناخته میشد رو در ایران با نام سمند اجرا کرد با همان موتور کم بازده و دموده شده 405 و فقط طول و ارتفاع درب ها و صندوق عقب، این خودرو هم فقط نامش تغییر کرده و گرنه همان سمد با اقتباس از چراغ های هد لایت سوزوکی ویتارا و کابین کیا سراتو 2012 است البته با بی کیفیت ترین مواد پلاستیکی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. sunmartin

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    یکمی تامل کنید: هروز و هرماه شاهد رلیز مدل های متنوع با امکانات متنوع تر با شکل و شمایل جدید و استاندارد های جدی با ابتکارات طراحی و مهندسی جدید برای تمام سلیقه ها هستیم با شرایط فروش گوناگون با برتری ها و ویزگی های منحصر به فرد اما اینجا تنها اینجا با تولید جنون آمیز تنها چند مدل معلوم الحال روبرو هستیم که هر سال با به به و چه چه با تغیر راهنما تغیرات درب کاپوت یا درب ها و سپر و صفحه کیلومتر و داشبورد سعی دارن بگن خودروی جدیدی تولید کردیم این چرخه بی پایان باید تا کی ادامه پیدا کنه فقط قیمت هاست که روز به روز بالاتر میره و قیمت دیروز با امروز فرق داره ما همچنان شاهد تولید پراید 30 سال پیش با همام موتور همان پلت فرم و با نام های مختلف ، پیکان با همان موتور با نام های روا و وانت پیکان، تولید نیسان 50 سال پیش تولید انواع پژو 405 با نام های glx ،slx ، سمند و اخیران انواع سمند و دنا و همچنین خودرو 206 با نام های 207 و sd و قسطی و خلاصه …تا کی ؟ چرا کسی جوابگو نیست تا کی مردم رو از داشتن خودرو های روز دنیا فقط بخاطر سود و منفعت طلبی بیشتر محروم میکنید جیب شما کی پر میشه شما که دم از صادرات میزنید تمام آهن پاره ها رو صادر کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. اشكان

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (258 ديدگاه)

    تیبا خودروی زشت و بی کیفیت و بسیار گران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. پارسا

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا حرفایی که زدید درسته دوستان.همه ی ما ایرانی ها اینو می دونیم اما در عمل پای کار نیستیم و به این از خدا بی خبرا سواری می دیم.بیاین برای یه بارم که شده متحد شیم و این آهن پاره هارو نخریم تا اونچه لیاقت ما ایرانی هاست و به ما بدن نا این…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. نورالله

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اسا همون MVM530 هست فقط ظاهرش فرق داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. آرش

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین هایی که الان تو بازار هست و داره توسط شرکت های ایرونی که همه ما اسم شون رو بلدیم و کلاهشون رفته سر مون یک سری آهن پاره رو که ایده هاشون رو از اکثر کشور های خارجی گرفتن یا همون ماشین قبلی رو با اسم جدید و تغییر چراغ ها به بازار دارن با قیمتی سر سام آور مثل رانا که همون 206 خودمون به مردم بیچاره دارن میندازن و مردم از هم از سر نا چاری دارن اون هارو میخرن . بد بختی مردم ایران یکی و دوتا نیست که.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. پرهام

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منه بیچاره به خاطره معلولیتم باید ماشین دنده اتومات سوار شم.اما ب خاطر خیانت این مسِولین ب مردم حتی تو خوابه شبم هم نمیتونم سوار شم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. mohammad

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    قیمت کارخانه
    قیمت بازار ( تومان )
    نام خودرو
    کارخانه تولید کننده


    وانت باردو
    ایران خودرو
    ۱۰٫۳۰۰٫۰۰۰
    ۱۰٫۱۰۰٫۰۰۰
    (cop) وانت باردو .سپر جدید
    ۱۱٫۸۰۰٫۰۰۰

    (cop) وانت باردو . یورو ۴ .سپر جدید
    ۱۰٫۵۵۰٫۰۰۰
    ۱۰٫۴۰۰٫۰۰۰
    وانت باردو دوگانه سوز
    ۱۱٫۳۰۰٫۰۰۰
    ۱۱٫۳۰۰٫۰۰۰
    (cop) وانت باردو .سپر جدید.دوگانه سوز
    ۱۲٫۸۰۰٫۰۰۰

    (cop) وانت باردو . یورو ۴ .سپر جدی.دوگانه سوز
    ۱۵٫۳۵۰٫۰۰۰
    ۱۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    پژو روآ سال سفارشی
    ۱۶٫۴۵۰٫۰۰۰
    ۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰
    پژو روآ سال / دوگانه سوز سفارشی
    ۲۱٫۳۰۰٫۰۰۰
    ۲۱٫۲۰۰٫۰۰۰
    SE سمند
    ۲۴٫۲۰۰٫۰۰۰

    SE سمند پایه گازسوز
    ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    سمند ال ایکس دوگانه سوز با ایربگ
    ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    سمند ال ایکس / ایربگ راننده
    ۲۸٫۵۰۰٫۰۰۰

    ELX سمند سورن
    ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۳۴٫۵۰۰٫۰۰۰
    با موتور ای اف ۷ ELX سمند سورن
    ۲۶٫۸۰۰٫۰۰۰
    ۲۵٫۳۰۰٫۰۰۰
    بدون مالتی پلکس EF۷ سمند
    ۲۷٫۰۰۰٫۰۰۰

    EF۷ سمند مالتی پلکس
    ۲۷٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۲۶٫۶۰۰٫۰۰۰
    EF۷ سمند پایه گازسوز
    ۳۶٫۷۰۰٫۰۰۰

    سمند سریر
    ۲۲٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۲۳٫۵۰۰٫۰۰۰
    GLX ۴۰۵ پژو
    ۲۵٫۸۰۰٫۰۰۰

    GLX ۴۰۵ . TU۵ پژو
    ۲۴٫۵۰۰٫۰۰۰

    GLX ۴۰۵ . XUM پژو
    ۲۴٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۲۵٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۴۰۵ GLX / دوگانه سوز
    ۲۳٫۲۰۰٫۰۰۰
    ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۴۰۵ SLX پژو
    ۲۵٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۴۰۵ SLX / TU۵ پژو
    ۲۵٫۹۵۰٫۰۰۰

    ۴۰۵ SLX / دوگانه سوز
    ۲۹٫۵۰۰٫۰۰۰

    پژو پارس معمولی
    ۳۰٫۷۰۰٫۰۰۰
    ۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰
    پژو پارس معمولی / دوگانه سوز
    ۳۳٫۰۰۰٫۰۰۰

    پژو پارس سال / دوگانه سوز
    ۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۳۰٫۲۰۰٫۰۰۰
    پژو پارس سال
    ۳۰٫۵۰۰٫۰۰۰

    پژو پارس سال سفارشی
    ۳۲٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰
    LX TU۵ پژو پارس
    ۳۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰
    ELX پژو پارس
    ۳۶٫۷۰۰٫۰۰۰
    ۳۸٫۰۰۰٫۰۰۰
    ELX پژو پارس آپشن جدید
    ۳۸٫۳۰۰٫۰۰۰
    ۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰
    TU۵ پژو پارس سال / اتوماتیک
    ۳۱٫۰۰۰٫۰۰۰

    EF۷ پژو پارس سال / موتور
    ۳۳٫۰۰۰٫۰۰۰

    EF۷ پژو پارس دوگانه سوز / موتور
    ۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۲ پژو ۲۰۶ . تیپ
    ۳۱٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۳۳٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۳ پژو ۲۰۶ . تیپ
    ۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۳۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۵ پژو ۲۰۶ . تیپ
    ۳۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۶ پژو ۲۰۶ . تیپ
    ۳۲٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰
    V۲۰ پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ
    ۳۷٫۵۰۰٫۰۰۰

    V۱۰ پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ
    ۳۹٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۵۲٫۰۰۰٫۰۰۰
    V۹ پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ
    ۳۴٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۳۸٫۰۰۰٫۰۰۰
    V۸ پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ
    ۳۲٫۷۰۰٫۰۰۰

    V۶ پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ
    توقف فروش

    V۴ پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ
    ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۳۹٫۵۰۰٫۰۰۰
    V۲ پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ
    ۳۴٫۷۰۰٫۰۰۰

    V۱ پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ
    ۴۵٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    پژو ۲۰۷ اتوماتیک
    ۳۸٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    پژو ۲۰۷ دنده ای
    ۳۰٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۲۹٫۴۰۰٫۰۰۰
    ۱٫۶ رانا
    ۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰

    رانا ۱٫۶ سفارشی با استاندارد یورو ۴


    فوتون وانت دیزلی
    ۳۱٫۵۵۰٫۰۰۰
    ۲۷٫۰۰۰٫۰۰۰
    E۱ تندر
    ۴۱٫۱۰۰٫۰۰۰

    E۱ تندر اتوماتیک
    ۳۵٫۰۵۰٫۰۰۰

    E۱ تندر دوگانه سوز / تیپ
    ۳۵٫۰۵۰٫۰۰۰
    ۳۱٫۰۰۰٫۰۰۰
    E۲ تندر
    ۳۸٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۳۸٫۰۰۰٫۰۰۰
    E۲ تندر دوگانه سوز / تیپ
    ۴۴٫۴۰۰٫۰۰۰

    E۲ تندر اتوماتیک

    ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    پژو ۴۰۷ فول آپشن
    ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    سوزوکی ویتارا اتومات کلاس ۵
    ۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    سوزوکی ویتارا دنده ای کلاس ۵
    ۱۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    سوزوکی ویتارا اتومات کلاس ۸
    ۹۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    سوزوکی ویتارا دنده ای کلاس ۸
    ۱۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۱۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    سوزوکی کیزاشی دنده معمولی . نیمه فول
    ۱۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۳۸٫۰۰۰٫۰۰۰
    سوزوکی کیزاشی اتومات فول
    ۱۴۱٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۲۸٫۰۰۰٫۰۰۰
    سوزوکی کیزاشی اتومات نیمه فول
    ۱۶٫۸۵۰٫۰۰۰
    ۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۳۲ EX .پراید
    سایپا
    ۱۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۶٫۸۰۰٫۰۰۰
    ۱۳۲ LE .پراید
    ۱۶٫۲۵۰٫۰۰۰
    ۱۶٫۸۰۰٫۰۰۰
    ۱۳۲ SX .پراید
    ۱۶٫۹۰۰٫۰۰۰
    ۱۷٫۳۰۰٫۰۰۰
    گازسوز SL ۱۳۲ .پراید
    ۱۵٫۴۰۰٫۰۰۰
    ۱۵٫۲۰۰٫۰۰۰
    ۱۳۲ SL .پراید
    ۱۵٫۷۵۰٫۰۰۰
    ۱۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۴۱ EX .پراید
    ۱۴٫۹۰۰٫۰۰۰

    ۱۴۱ LE.پراید
    ۱۵٫۱۵۰٫۰۰۰
    ۱۵٫۶۰۰٫۰۰۰
    ۱۴۱ SX.پراید
    ۱۴٫۳۰۰٫۰۰۰

    ۱۴۱ SL.پراید
    ۱۷٫۳۰۰٫۰۰۰
    ۱۶٫۹۰۰٫۰۰۰
    ۱۱۱ EX .پراید
    ۱۶٫۴۵۰٫۰۰۰
    ۱۵٫۹۰۰٫۰۰۰
    ۱۱۱ LE .پراید
    ۱۶٫۷۰۰٫۰۰۰
    ۱۶٫۲۰۰٫۰۰۰
    ۱۱۱ SX .پراید
    ۱۵٫۸۵۰٫۰۰۰
    ۱۵٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۱۱۱ SL .پراید


    ۱۳۱ SL .پراید ایربگ دار
    ۱۶٫۷۰۰٫۰۰۰
    ۱۶٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۱۳۱ SL .پراید گازسوز

    ۱۶٫۷۰۰٫۰۰۰
    پراید ۱۳۱ موتور اچ پی – پایه گازسوز
    ۱۵٫۲۰۰٫۰۰۰
    ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۳۱ SL .پراید
    ۱۶٫۰۵۰٫۰۰۰
    ۱۵٫۲۰۰٫۰۰۰
    ۱۳۱ SX .پراید
    ۱۵٫۸۰۰٫۰۰۰
    ۱۴٫۹۰۰٫۰۰۰
    ۱۳۱ LE .پراید
    ۱۶٫۶۵۰٫۰۰۰
    ۱۶٫۲۰۰٫۰۰۰
    ۱۳۱ EX .پراید


    SL تیبا


    EX تیبا


    LX تیبا
    ۱۹٫۲۹۰٫۰۰۰
    ۱۸٫۵۰۰٫۰۰۰
    SX تیبا فول

    ۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    ریو / آپشن دار


    ریو اتوماتیک
    ۲۱٫۶۰۰٫۰۰۰
    ۲۰٫۵۰۰٫۰۰۰
    وانت نیسان . ای بی اس . تاخوگراف
    ۲۳٫۴۰۰٫۰۰۰
    ۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰
    وانت نیسان دوگانه سوز/ تاخوگراف
    ۲۵٫۹۰۰٫۰۰۰
    ۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰
    وانت نیسان دیزل. ای بی اس . کولر
    ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    وانت شوکا

    ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    وانت شوکا دوگانه سوز
    توقف فروش
    ۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    سیتروئن زانتیا . مشابه صفر . ۸۹
    ۷۱٫۰۰۰٫۰۰۰

    پیکاپ تک کابین اتاق جدید
    ۷۵٫۸۴۰٫۰۰۰
    ۸۳٫۰۰۰٫۰۰۰
    پیکاپ دوکابین .اتاق جدید

    ۱۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۲۰۱۱ جدید C۵
    ۱۸۲.۸۰۰.۰۰۰
    ۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰
    مورانو ۲۰۱۲
    پارس خودرو
    ۱۳۵٫۷۰۰٫۰۰۰
    ۱۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰
    HIGH نیسان تینا / فول
    ۱۲۵٫۱۰۰٫۰۰۰
    ۱۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰
    MID / نیسان تینا

    ۱۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    HIGH نیسان قشقایی


    MID نیسان قشقایی

    ۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    سرانزا


    ماکسیما اتوماتیک . بهترین رنگ
    ۱۰۴٫۱۰۰٫۰۰۰
    ۱۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    ماکسیما اتوماتیک / بهترین رنگ / مولتی


    ماکسیما معمولی . بهترین رنگ
    ۷۵٫۲۳۰٫۰۰۰
    ۶۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    مگان ۲۰۰۰ اتومات / نیمه فول

    ۷۴٫۵۰۰٫۰۰۰
    مگان ۲۰۰۰ / آپشن جدید


    مگان ۲۰۰۰ دنده ای
    ۶۳٫۶۰۰٫۰۰۰
    ۶۴٫۰۰۰٫۰۰۰
    مگان ۱۶۰۰ / فول
    ۶۱٫۶۰۰٫۰۰۰
    ۶۲٫۰۰۰٫۰۰۰
    مگان ۱۶۰۰ / نیمه فول
    ۳۹٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    تندر ۹۰ . دوگانه سوز E۲

    ۳۳.۰۰۰.۰۰۰
    تندر ۹۰ . بنزینی / با آپشن E۲
    ۳۵.۵۱۰.۰۰۰
    ۳۱.۴۰۰.۰۰۰
    تندر ۹۰ . بنزینی / یورو ۴ E۲
    ۳۵.۳۱۰.۰۰۰
    ۳۰.۰۰۰.۰۰۰
    تندر ۹۰ . بنزینی / تک ایربگ E۲
    ۳۷.۵۰۰.۰۰۰
    ۳۶.۰۰۰.۰۰۰
    پارس تندر . اتاق جدید
    ۳۷٫۳۳۰٫۰۰۰

    پارس تندر . اتاق جدید.تک ایربگ
    ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰

    تندر ۹۰ . دوگانه سوز E۱
    ۳۲.۱۱۰.۰۰۰
    ۲۷.۵۰۰.۰۰۰
    تندر ۹۰ . یورو ۴ E۱

    ۸۴.۰۰۰.۰۰۰
    هیوندای آوانته اتوماتیک
    کرمان خودرو

    ۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    هیوندای آوانته معمولی


    هیوندای ورنا اتوماتیک


    هیوندای ورنا معمولی


    لیفان ۵۲۰


    لیفان ۵۲۰ آی

    ۳۸٫۰۰۰٫۰۰۰
    لیفان ۶۲۰
    ۴۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۸۰۰cc /لیفان تلنت ۶۲۰
    ۴۰٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۳۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    جک توجوی هاچ بک
    ۴۱٫۵۰۰٫۰۰۰
    ۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰
    جک توجوی صندوقدار
    ۵۹٫۹۰۰٫۰۰۰

    J۵ جی ای سی
    ۶۹٫۹۰۰٫۰۰۰
    ۷۴٫۰۰۰٫۰۰۰
    X۶۰

    ۱۷.۱۰۰.۰۰۰
    لوبو

    ۹۴٫۰۰۰٫۰۰۰
    مزدا۳ / تیپ ۱ صندوق دار
    گروه بهمن

    ۹۸٫۰۰۰٫۰۰۰
    مزدا۳ / تیپ ۲ صندوق دار

    ۱۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰
    مزدا۳ / تیپ ۳ صندوق دار


    مزدا۳ / تیپ ۱ هاچ بک


    مزدا۳ / تیپ ۳ هاچ بک

    ۱۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰
    مزدا۳ / صندوقدار . تیپ ۴ / آپشن جدید
    ۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰

    مزدا۳ / ۱۶۰۰ سی سی
    توقف فروش
    ۷۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    مزدا۳ قدیم تیپ ۳٫مشابه صفر .۸۹
    ۶۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    مزدا ۲ فول

    ۲۴٫۵۰۰٫۰۰۰
    وانت مزدا تک کابین

    ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    وانت مزدا تک کابین دوگانه سوز

    ۲۶٫۴۰۰٫۰۰۰
    وانت مزدا ۲ کابین

    ۲۷٫۱۰۰٫۰۰۰
    وانت مزدا ۲ کابین دوگانه سوز

    به زودی
    اتوماتیک /B۵۰
    ۳۵.۰۰۰.۰۰۰

    FAW ون
    ۶۸٫۰۰۰٫۰۰۰

    ایسوزو ۵ تن بدون کاربری
    ۸۵٫۰۰۰٫۰۰۰

    ایسوزو ۶ تن بدون کاربری
    ۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰

    ایسوزو ۸ تن بدون کاربری
    ۱۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰

    مینی بوس ۲۰ نفره سحر
    ۲۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰

    FVR کامیون ۱۸ تن


    BMC کشنده جفت محور


    BMC شاسی کمپرسی و میکسر


    FAW ۴۲۰ کشنده دو محور

    ۴۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    وانت کاپرا تک کابین

    ۵۸٫۰۰۰٫۰۰۰
    وانت کاپرا دوکابین – تک دیفرانسیل

    ۶۳٫۰۰۰٫۰۰۰
    وانت کاپرا دوکابین – دو دیفرانسیل
    ۱۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰
    MVM ۱۱۰ /سه سیلندر
    مدیران خودرو
    ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۱۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    MVM ۱۱۰/ چهار سیلندر

    ۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰
    MVM ۱۱۰/ چهارسیلندر اتوماتیک

    ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    آپشن دار / MVM ۵۳۰
    ۴۰.۰۰۰.۰۰۰
    ۳۷.۰۰۰.۰۰۰
    MVM ۵۳۰
    ۳۸.۰۰۰.۰۰۰
    ۳۸.۴۰۰.۰۰۰
    هاچ بک / MVM ۳۱۵

    ۴۰.۵۰۰.۰۰۰
    صندوقدار / MVM ۳۱۵


    چری ویانا
    ۶۳٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۵۸٫۰۰۰٫۰۰۰
    X۳۳ _ تیگو
    ۵۱٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۴۹٫۰۰۰٫۰۰۰
    ELITE – ولیکس سی ۳۰٫ دنده معمولی
    راین

    ۴۷٫۰۰۰٫۰۰۰
    Luxury – ولیکس سی ۳۰٫ دنده معمولی

    ۵۷٫۰۰۰٫۰۰۰
    ELITE – ولیکس سی ۳۰٫ اتوماتیک

    ۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰
    Luxury – ولیکس سی ۳۰٫ اتوماتیک

    ۵۲٫۰۰۰٫۰۰۰
    گریت وال – وینگل

    ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    جنتو . دنده معمولی ۲۰۰۹
    زاگرس خودرو

    ۴۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    جنتو . دنده اتوماتیک ۲۰۰۹


    پروتون ویرا

    ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰
    پروتون ایمپیان دنده اتوماتیک ۲۰۰۸

    ۳۶٫۰۰۰٫۰۰۰
    پروتون ایمپیان دنده معمولی ۲۰۰۸
    ۴۴٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۴۷٫۰۰۰٫۰۰۰
    پاژن پیکاپ / صندلی موسویی
    مرتب خودرو
    ۴۲٫۰۰۰٫۰۰۰
    ۴۴٫۰۰۰٫۰۰۰
    پاژن پیکاپ / صندلی معمولی
    ۱۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰

    G۵: دوستان این کل قیمت های خودروهایی که من اینجا تو سایت باشگاه خبرنگاران براتون گذاشتم ! ببینید قیمت هارو؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. مجيد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (124 ديدگاه)

    اینو هم ببینین در همین رابطه بد نیست.
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920128001226

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. حمید

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    تیبا رو گفته با قیمت مناسب .منظورش از مناسب برای تولیید کنندست نه مصرف کننده .همون رانایی که گفتین 14تومان بعد 30تومان انداختید به مردم برای هفت پشتمون بسه.تازه اون رانا توعکس زشت به نظر نمی رسید وقتی ازنزدیک دیدمش حالم بهم خورد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. arash zx

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    واقعا چجوری روشون می شه این آشغال هارو به مردم بندازن؟ اینا بیشتر شبیه اسباب بازیه تا ماشین تازه به قیمت نجومی آخه خداوکیلی رانا کجاش 30میلیون می ارزه؟واقعا باید به ایران خودرو و سایپا تبریک گفت که به مردم خودمون ظلم می کنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. كوروش

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    این همه بد و بیراه گفتید. حالا اگه از شنبه همین آشغال سازان این آشغالها را با قیمت شورای رفاقت بطور نقدی ( 45 روزه ) عرضه کنند ببین چه صفی و چه سروکله ای برای ثبت نام می شکنن !!

    بخدا مردم تقصیری ندارن !! پس کی تقصیر داره؟؟ اونهایی که مقصرن حتما ایرانی نیستند […]

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بنیامین

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (33 ديدگاه)

      خدا نکند ایرانیها به چیزی گیر بدهند.افراط و تفریط در همه چیز.نه به اون زمانی که روزانه قیمتها بالا میرفت و همه با شوق و ذوق بالاتر رفتن قیمتها را خبر میدادند.نه به الان که میگن باید قیمت به زمان دلاری 1000 تومان برسد.تا چند وقت پیش مدیر بودم در یک جلسه چند نفری یکی از روسای ادارات تابعه گفت اگر اقای مدیر به من بگوید سرت را به دیوار بکوب این کار را خواهم کرد,من از خجالت اب شدم چون هیچوقت دچار تکبر و توهم نشده بودم از نفر خواستم ادامه ندهد.بعد با مافوق خودم دچار مشکل شدیم و من داوطلبانه کناره گیری کردم.یکی ازدوستانم که مدیر جای دیگری بود با پیشنهاد خود من به جای من امد.2روز نگذشته بود دوستم(مدیرجدید)به من خبر داد که همان فرد مدیحه گو امده و بسیار بدگوئی کرده.در تمام طول تاریخ این اخلاق مزخرف را مایه مباهات دانستیم.از اینکه چگونه با مغولها و عثمانیها و روسها و دیگران کنار امدیم داد سخن سر میدهیم.نه به وقتی که تیبا و ال90 و سمندوام وی ام530 را برابر با بنز کلاس میدانیم و نه به زمانی که انها را با فرغون برابر میدانیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. احسان

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    توهین نه داداش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. احسان

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    بهترین تیونینگ کاره ای دنیا ایرانی هستن.یا طراحان برخی از شرکت های مشهور ایرانی اند.به خودمون توهین نکنیم لطفا.ضمنا سبک انتقادتون رو عوض کنید خواهشا.وبه کسی توهین نکنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. mohammad

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    من عکس تیپای هاچ بک رو دیدم خیلی عقبش کاملن زشت شده! همون تیپای معلمولی بهتر از خود هاچ بک هست! نظرشماها چیه مردم!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا