سوبارو

تغییر نام رسمی صنایع سنگین فوجی (سوبارو)

در حرکتی که به نظر دیر می‌رسد، از اول آوریل سال جاری نام صنایع سنگین فوجی به‌صورت رسمی به شرکت سوبارو تغییر یافت. اگرچه اکثر شهرت این شرکت در بخش خودروسازی است اما صنایع سنگین فوجی به ساخت هواپیما، بالگرد و پیشرانه‌های تجاری نیز می‌پردازد.

2018-subaru-legacy-refresh
رئیس و مدیرعامل کمپانی گفت:

این تغییر نام کمپانی نشان دهنده‌ی عزم سوبارو برای رشد و ترقی به عنوان برندی است که محصولات باارزشی ارائه می‌کند. زمانی که مشتریان راضی باشند ما صورت‌های خوشحالی را می‌بینیم. ما می‌خواهیم حتی افراد زیادی را خوشحال کرده و طرفداران بیشتری را به دست بیاوریم.

کمپانی باور دارد استفاده از نام سوبارو می‌تواند با بهبود شخصیت و شناسایی برند به رشد جهانی آن کمک کند. همچنین با این تغییر نام قطعاً اشتباه کمتری پیش خواهد آمد زیرا در حال حاضر باید گفت که خودروسازی سوبارو دارای کمپانی مادر با نام کاملاً متفاوتی است.

fuji-heavy-industries
صنایع سنگین فوجی توجه خود به تغییر نام را در اکتبر سال ۲۰۱۶ اعلام کرده است. هرچند برای انجام این کار باید نظر مثبت سرمایه‌گذاران را جلب کرد.

تاریخچه‌ی کمپانی سوبارو کمی پیچیده است. این شرکت کار خود را با نام کمپانی هواپیمایی ناکاجیما آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۹۴۵ نام خود را به فوجی سانگیو تغییر داد. در سال ۱۹۵۰، وضع قانونی در ژاپن این کمپانی را به ۱۲ شرکت جداگانه تبدیل کرد. ۵ شرکت جدید در سال ۱۹۵۳ صنایع سنگین فوجی را تشکیل دادند.

اواخر دهه‌ی ۵۰ میلادی این کمپانی تصمیم گرفت تا وارد صنعت خودروسازی شود. مدیرعامل کمپانی در آن زمان تصمیم به استفاده از نام سوبارو، نام ژاپنی برای دسته‌ای از ستاره‌ها، گرفت.

2017-subaru-impreza-badge
در فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ سوبارو اعلام کرد که برای شصت و سومین ماه پیاپی با رشد مواجه بوده و برای هشتمین سال متوالی رکورد فروش سالانه را شکسته است.

subaru-legacy-2018-1024-0a
سوبارو با تازه کردن مدل‌های کراس تِرک و لگاسی در آمریکا سبد محصولاتش را به روز نگه داشته است. در آینده‌ای نزدیک این کمپانی کراس اوور سه ردیفه جدیدی را به خط تولید اضافه خواهد کرد. این کمپانی همچنین پنجاهمین سالگرد حضور خود در آمریکا را جشن گرفته و قول داده که خودروهای ویژه‌ای را با مدل ۲۰۱۸ عرضه کند.

منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. #ali.m#

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    سوبارو .مزدا.اوپل . بیوک ?
    همه برند های بی ادعا و بی حاشیه و بی سر و صدا اما کار درست و دوست داشتنی هستن که بیشتر کسایی که عاشق ماشینن عاشق اونا هم هستن .و همه دوست دارن که اینا به جایگاه هایی که حقشونه برسن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Tohid Molaey

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (57 ديدگاه)

      بیوک پیشرفتشو مدیون اپل زیر مجموعه سابق اروپایی GM هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. moein

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    در مورد اسم که یه کاغذ بازی اداری بوده به نظر من چه خواجه حسن چه حسن خواجه
    اما یه نکته دیگه کاشکی شرکت فامیلی موتور یه قیمت درست برا سوبارو اتخاذ می کردن تا چشممون به جمال این خودروساز باکیفیت بازمی شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سینا

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (48 ديدگاه)

    کمترین افت قیمت را در بازار امریکا داره. فورستر دست دوم 2014 بیست هزار تا قیمت داره و اصلا نمیمونه در حالی که برندهای دیگه البته غیر از تو یو تا و هوندا بعد از سه سال قیمتش نصف میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Madjid

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    حسرت یک سوبارو WRX STI با ۳۴/۰۰۰ دلار قیمت هنوز روی دلمه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ali

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    یه برند کم ادعا و کار درست که همیشه رو به پیشرفت بوده و سیستم چهار چرخ محرکشم که همیشه معرف خاص و عام بوده… ای کاش میتسوبیشی یکم از سوبارو و مزدا یاد میگرفت و زودتر میجنبید تا به ورشکستگی نمیوفتاد…( تازه تویوتا و هوندا رو نگفتم..)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. فرشاد سجادیان

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    WRX STI هم آرزوست. . .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا