سوبارو

سوبارو و مفهومی دیگر

شرکت سوبارو با معرفی اولین جزئیات از مفهومی جدید خود ، Advanced Tourer ، به انقلابی در عرصه اسپرت واگن ها می اندیشد.

Subaru Impreza Concept

Advanced Tourer اسپرت واگنی در سایز متوسط  که با طرح خود بیانگر رشد و تحول  در فلسفه جدید شرکت ،(confidence in motion) اعتماد به نفس در حرکت ، می باشد. این مفهومی در گروه واگن های C-Segement دسته بندی می شود و با تمرکز در بهبود عملکرد رانندگی و امکانات بهتر در پی جذب مشتریان آتی خود است.

Subaru Impreza Concept

در طراحی بیرون آن از خطوطی قوی و عمیق با لبه های تیز بر روی بدنه استفاده شده است که به نوعی مشابه طراحی Impreza Concept که درسال پیش رونمایی شد می باشد

طراحی داخلی آن که فاصله ی زیادی تا شکل واقعی اش دارد،فضایی متمایز وجدید برای ۴ سرنشین را نشان می دهدکه طراحان  با استفاده از رنگهای قهوه ای و نقره ای واستفاده از چوب و فلز، سعی در ایجاد محیطی آرام و اسپرت در این مفهومی  کرده اند.

Subaru Advanced Tourer Concept

از امکانات در نظر گرفته شده در Advanced Tourer می توان به سقف شیشه ای پانومارا و LCD کار گذاشته شده در فرمان آن اشاره کرد .Advanced Tourer توان خود را از یک HEV موتور هیبریدی،مجهز به یک موتور سوپرشارژردار ۱.۶ لیتری تامین می کند.

این مفهومی در نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۱۱ در معرض دید عموم قرار می گیرد.

Subaru Advanced Tourer Concept
Subaru Advanced Tourer Concept
Subaru Advanced Tourer Concept

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. رفیق

    ۱۹ آبان ۱۳۹۰
    سوابق: (44 ديدگاه)

    واقعا جای این خودرو ساز قدر ژاپنی با محصولات متفاوتش در کشورمان خالی است مدتی قبل قرار بود از این برند توسط بخش خصوصی وارد شود ولی خبری نشد!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا