سوبارو

سوبارو BRZ مدل ۲۰۱۷ با سطح قدرت و امکانات بیشتر و اندکی قیمت بالاتر

سوبارو اخیراً قیمت‌گذاری نسخه تازه کوپه اسپورت BRZ مدل ۲۰۱۷ را اعلام کرده است. قیمت مدل پایه «پرمیوم» از ۲۶ هزار و ۳۱۵ دلار آغاز می‌شود که ۱۲۵ دلار افزایش قیمت نسبت به مدل قبلی ۲۰۱۶ نشان می‌دهد. امکانات استاندارد در این مدل شامل مواردی چون رابط کاربری چند رسانه‌ای Starlink با یک نمایشگر لمسی ۶.۲ اینچی، قابلیت اتصال بلوتوث، یک دوربین نمای عقب، چراغ‌های جلو و عقب LED، چراغ‌های روشنایی روزانه LED، یک اسپویلر عقب، دستیار استارت در سراشیبی، چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی و غربیلک فرمان با تعبیه کنترل‌های تلفن، سیستم کروز کنترل و سیستم صوتی می‌شوند.

2017 Subaru BRZ
۲۰۱۷ Subaru BRZ
در سطح بالاتر «لیمیتد»، تجهیزاتی چون چراغ‌های مه‌شکن LED، گرم‌کن صندلی‌های جلو، ورودی بدون‌کلید، استارت فشاری، طراحی چرم و آلکانترا برای صندلی‌ها و یک نمایشگر ۴.۲ اینچی LCD اضافه می‌شوند. هنگامی سوبارو BRZ لیمیتد از گیربکس استاندارد ۶ سرعته دستی استفاده کند، امکان استفاده از پکیج «پرفورمنس» نیز وجود دارد که در آن امکاناتی مانند جاذب شوک پرفورمنس Sachs، چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی سیاه‌رنگ و ترمزهای برمبو در چهار گوشه خودرو در اختیار قرار می‌گیرند. یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته در لیست آپشن‌های BRZ قرار دارد که البته فقط در تریم لیمیتد عرضه می‌شود. شروع قیمت BRZ لیمیتد از ۲۹۵۶۵ دلار خواهد بود.

2017 Subaru BRZ

2017 Subaru BRZ
بالاخره در بالاترین سطح BRZ، مدل سریز یِلو (Series.Yellow) را داریم که البته تولید آن به ۵۰۰ دستگاه محدود می‌شود. «سریز یلو» به صورت استاندارد با پکیج «پرفورمنس» و موارد منحصر به فردی مانند یک لوگوی BRZ زردرنگ، دوخت متمایز به رنگ زرد و یک رنگ‌آمیزی زرد روشن در بدنه همراه است.

2017 Subaru BRZ
در زیر کاپوت، همان موتور ۲ لیتری چهار سیلندر تخت با تنفس طبیعی قرار می‌گیرد که البته در مدل جدید قدرتی برابر ۲۰۵ اسب‌بخار خواهد داشت و حداکثر گشتاورش به ۲۱۱ نیوتن‌متر می‌رسد (هنگامی که در کنار گیربکس استاندارد ۶ سرعته دستی استفاده می‌شود). در همین حال، مدل‌های با گیربکس اتوماتیک BRZ، این ارتقای پیشرانه را دریافت نمی‌کنند و نمی‌توان در آنها از پکیج «پرفورمنس» استفاده کرد. با وجود عملکرد نسبتاً ضعیف در میانه‌های دور موتور، سوبارو از افزایش ۷ درصدی گشتاور در بازه ۳ تا ۴ هزار دور در دقیقه می‌گوید و اینکه نسبت نهایی انتقال قدرت، کمتر از قبل شده و به ۴.۳:۱ رسیده است؛ موضوعی که احتمالاً به معنای شتاب‌گیری سریعتر خواهد بود. همچنین به دلیل کالیبراسیون جدید سیستم فرمان و بازنگری در سیستم تعلیق، هندلینگ BRZ احتمالاً شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا می‌کند.

2017 Subaru BRZ

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    یه اشتباه تایپی رخ داده
    در مدل جدید قدرتی برابر ۲۰۱۵ اسب‌بخار خواهد داشت
    احتمالا یا 205 یا 215 اسب بخار صحیح باشه

    لامصب واسه دریفت ساخته شده قدرتش هم نسبت به وزنش خوبه قیمتشم عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید. بهترین یا هیچ.

      ۲۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      فکر کنم 205 درسته.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با یکم پول بیشتر دادن میشه موستانگ خرید البته متاسفانه این خودرو حق گرفتن پلاک ملی ایران رو نداره در نتیجه قیمت این ماشین خیلیم پایین نیست
      چون قیمتش تقریبا ۳۰۰۰۰ دلاره باهمین قیمت میشه آئودی a4 گرفت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. یو اس اس اینترپرایز

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    طراحی قشنگی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احسان(احسان سابق)

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    جوون پسنده و قیمتش واسه امریکا خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    طراحی خیلی خوبی هم داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. USA & JAPAN

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (216 ديدگاه)

    عالیه تو رنج قیمت خودش سلطان دریفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Musa

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    خیلی واضحه که جی تی بهتره حالا یه خورده تو ظاهر شیک نیس ولی تغریبا شبیه هم درس شدن و واقعا تویوتا خیلی بهتره امسالم که تویوتا جز سه شرکت معتبر خودروسازی شده وتو ایران هم در دسترسه و نظر شخصی من تویوتاجی تی ٨۶ ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. roohi

    ۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قشنگه. تو رنج قیمت خوبی هم هست ولی سلطان فقط جنسیس کوپه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا