سوبارو

کشف عنصری جدید با نام BRZ !

اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: از آنجایی که قضاوت درمورد ظاهر این خودروی کوپه کمی دشوار است پس به ناچار به ذکر جزئیات فنی – اما بسیار اندک – این خودرو خواهیم پرداخت . . . .

BRZ مخفف عبارات Rear wheel drive ، Boxer engine و Zenith است که دوکلمه اول به ترتیب بر وجود موتور تخت (معروف به بوکسوری) و دیفرانسیل-عقب بودن خودرو دلالت دارند. کلمه « زنیس » هم عموما به بالاترین نقطه‌ای از آسمان می‌گویند که یک ستاره می‌تواند به آن دست یابد. استفاده از این کلمه می‌تواند بدین معنا باشد که ساخت این خودرو و اگر بهتر بگوئیم پیشرانه جدید سوبارو، نقطه عطفی در تاریخ این خودروساز ژاپنی بوده است.

Subaru BRZ Concept
Subaru BRZ Concept
Subaru BRZ Concept
Subaru BRZ Concept

اما همانگونه که می‌دانید تا قبل از نمایشگاه امسال نیز عکس‌های جدیدی از این خودرو که درحال تست جاده‌ای بود منتشر شد. آنگونه که عکاسان خبر داده‌اند خودروی تست شده، دارای پیشرانه‌ای به حجم ۲ لیتر و با قدرت حدودی ۲۰۰ اسب‌بخار بوده است. به این دلیل که گیربکسی ۶ سرعته دستی بر روی این خودرو نصب شده، می‌توان پیش‌بینی کرد که نمونه اتومات آن هم موجود است.

می‌توان حدس زد که قیمت پایه‌ای این خودرو برای فروش در نیمه اول ۲۰۱۲ از ۲۵,۰۰۰ دلار آغاز خواهد شد.

Subaru BRZ 2013
Subaru BRZ 2013
Subaru BRZ 2013

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. احمدرضا شیری

    ۳ آبان ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قابل تذکر خورو سازان ایرانی ، قیمت را حال کردید . واقعاً قابل قیاس با خودرو تولید شما است ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا