رونمایی سوزوکی اس‌کراس در هندوستان

پس از مجارستان و چین، هندوستان سومین کشوری است که سوزوکی SX4 اس‌ کراس را تولید خواهد کرد. «ماروتی سوزوکی ایندیا» مدل اس کراس را در هندوستان به عنوان یک «کراس‌اور پرمیوم» معرفی کرده و از طریق یک کانال فروش فورش جدید‌التأسیس به نام نکسا (Nexa) آن را خواهد فروخت. ماروتی سوزوکی برنامه دارد تا ۱۰۰ نمایندگی «نکسا» را در سال جاری مالی بازگشایی کند و این تعداد را در آینده، افزایش نیز بدهد.

Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India

Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India

برای پیشرانه سوزوکی اس‌ کراس در هندوستان، دو موتور دیزلی درنظر گرفته شده است؛ اولی یک موتور ۱/۶ لیتری چهار سیلندر است که ۱۱۸ اسب‌بخار قدرت دارد و گشتاور حداکثری برابر ۳۲۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این نوع پیشرانه در اروپا نیز ارائه می‌شود. دومین گزینه، یک موتور ۱/۳ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۸۹ اسب‌بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتن‌‌متر است. موتور بزرگتر به صورت استاندارد با یک گیربکس دستی ۶ دنده همراه است. این در حالی است که موتور کوچکتر از نوع 5 دنده دستی استفاده می‌کند.

Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India

Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India

مطابق گفته سوزوکی، مدل اس کراس در عین داشتن «راحتی» در سطح یک سدان، عملکردی همانند یک شاسی‌بلند دارد. در نتیجه، گزینه‌ای مناسب برای رانندگی هم در محیط‌های شهری و هم در جاده‌های مختلف است. شروع قیمت این مدل در هند از ۸۳۴ هزار روپیه است که تقریباً معادل ۱۳۰۸۰ دلار می‌شود.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

15 دیدگاه

  1. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    واسه ایران خیلی مناسبه…
    البته اگه این تعرفه لعنتی گمرک وجود نداشت. حتی با این قیمت دلار

    پاسخ
    1. Hitler
      سوابق: (459 دیدگاه) ,

      ماشینایی که واس بازار های کم درآمد هستند رو نمیشه یکم زیباتر تولید کرد؟
      یعنی اصلاحات مدل چراغ چقد خرج داره؟همیشه باید یه خودروی زشت نصیب بازار های جهان سومی شه؟
      بحثم سر پیشرانش نیس ،کابینشم خیلی خوبه ولی ظاهرشو با اصلاحات خیلی ساده میشد چهره ای زیباتر بوجود بیارن.

      در دنیا زمین هایی هست که نباید در آنها جنگید،ارتش هایی هم هست که نباید با آنها جنگید(سان تزو)

      پاسخ
  2. HILUX
    سوابق: (222 دیدگاه) ,

    (((موتور بزرگتر به صورت استاندارد با یک گیربکس دستی ۶ دنده همراه است. این در حالی است که موتور کوچکتر از نوع ۶ دنده دستی استفاده می‌کند. )))
    یکیش حتما اتوماتیکه.نیست؟؟؟

    پاسخ
    1. بهزاد
      سوابق: (3 دیدگاه) ,

      نه داداش گفته موتور قوی تر 6 دنده دستی و اون یکی 5 دنده دستی. شما دقت نکردی

      پاسخ
      1. HILUX
        سوابق: (222 دیدگاه) ,

        نه داداش اول هر دو تا شش بود الان اصلاحش کردن….

        پاسخ
  3. محسن
    سوابق: (68 دیدگاه) ,

    احتمالا با توجه به برنامه همکاری ایرانخودرو و سوزوکی به زودی این مدل در ایران هم مونتاژ بشه.

    پاسخ
  4. نیما ناصری
    سوابق: (131 دیدگاه) ,

    تندر جدید یا همون رنو سیمبول رو میخوان با 67 میلیون تو مدل پایه بدن دست مردم
    اگر اینو میخواستن بدن کفش 80 بود

    پاسخ
  5. ارشیا.فقط ژاپن.فقط اینفینیتی.
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    بهتره اینه که بریم کیا پیکانتو یا هیوندای i40 بخریم. گشتاور خیلی عالی داره. تویوتا کرولا 187 نیوتن متر تولید میکنه. اما این 320 تا خیلیییییی خوبه.

    پاسخ
  6. به یاد عارف
    سوابق: (369 دیدگاه) ,

    دوستان بدجور دارن دستو پا میزنند که برنامه ای ردیف کنن که از رکود در بیان . به هر طریق و شخصی هم که بتونه کمک کنه رو میندازن (اشغال سازها رو میگم) ولی ما کماکان ماشین صفر کیلومتر نمیخریم

    پاسخ
  7. Xman
    سوابق: (546 دیدگاه) ,

    واسه ایران فوق الاده است ! توایران قوقا میکنه!

    پاسخ
  8. Msv
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    کلا از محصولات سوزوکی خوشم نمیاد معلوم نیست داره چی رو دنبال میکنه.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.