سوزوکی سوییفت 2013

از سال 2010 میلادی که سومین نسل سوئیفت وارد بازار شد، شاهد هیچ تغییری در آن نبودیم و تنها کاری که سوزوکی برای متقاعد کردن مشتریان انجام داد معرفی نسخه جدید سوئیفت اسپرت در سال 2012 بود. حال بعد از گذشت سه سال اولین فیس لیفت سوئیفت با کمترین تغییرات ممکن برای عرضه به بازار آماده شده . . .

2013 Suzuki Swift
2013 Suzuki Swift

در سوئیفت جدید تغییرات اعمال شده غلظت چندانی ندارند چون تنها به سپر جلو، افزوده شدن LEDهای مخصوص روز در کنار مه شکن جلو و استفاده از راهنمای LEDدار بر روی آینه بغل خلاصه می شود.

درون کابین هم تفاوتی با مدل های سابق سوئیفت نداشته و فقط تعداد تریم های آن بیشتر شده است. سوزوکی فعلا برای مشتریان انگلیسی دو پیشرانه را آماده کرده:

  • 1.2 لیتری بنزینی باقدرت 94 اسب بخار و گشتاور 118 نیوتن متر.
  • 1.3 لیتری دیزلی باقدرت 75 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتن متر.

فیس لیفت سوئیفت قرارست بعنوان مدل 2013 تا قبل از پاییز 92 و با قیمت پایه ای 10,799 پوند یا معادل تقریبی 16,380 دلار ابتدا در بازار انگلستان عرضه شود.

15 دیدگاه

  1. حامد
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    اونایی که میگن جلوش شبیه i30 +
    اونایی که میگن نیست –

    پاسخ
    1. feri 007
      سوابق: (224 دیدگاه) ,

      آقایون یه سوال برام پیش اومده اگه کسی جوابشو بلده به طور ساده برام توضیح بده:

      سوال: توی ماشین گشتاور مهم تره یا اسب بخار؟ یعنی اگه بخوای شتاب ماشینت بیشتر باشه اسب بخار مهمه یا گشتاور؟

      (دوستان از نظر فیزیکی و مثل کتاب درسی توضیح ندین… اونارو خودم بلدم… میخوام مفهوم کاربردی رو بدونم)

      پیشاپیش از دوستانی که جواب میدن نهایت تشکر رو دارم

      پاسخ
      1. احمد.ف
        سوابق: (463 دیدگاه) ,

        البته دوستان اگر اطلاعات وسیع تری دارند عرایض بنده رو اصلاح یا تکمیل کنن.
        قدرت موتور برابر گشتاور ضربدر سرعت دوران است که برای موتور هم همین طور است. در دورهای پایین موتور که سرعت گردش پایین است گشتاور اثر بیشتری دارد و سبب شتاب می‌شود و اصولا موتورهای توربو یا سوپرشارژ هم یکی از مزیت‌هایشان گشتاور بالا در دورهای پایین است اما در سرعت‌های بالای گردش توان تعیین کننده تر است. چون ضرب گشتاور در دور موتور باید مقدار ثابتی (قدرت) ماشین باشد در دورهای بالای موتور قدرت تعیین کننده است. مثال هم همین پراید. موتور دارای قدرت کمی است اما به خاطر دنده با ضریب بالا گشتاور خوبی در دور پایین می‌دهد که ماشین مقداری میپرد اما در بزرگراه که میروی قدرت کم موتور به خوبی در هنگام سبقت گرفتن یا شتاب گرفتن خود را نشان می دهد

        پاسخ
    1. فرامرز
      سوابق: (756 دیدگاه) ,

      این رو بگذار کنار فولکس پولو با اون کیفیت و قدرت و قیمتی نزدیک! یا با اوپل کورسا که با همین امکانات و ظاهری خیلی بهتر ارزونتر از ۱۰۰۰۰ دلاره!!!

      پاسخ
  2. امین
    سوابق: (809 دیدگاه) ,

    من هم یه سوال دارم :
    فیس لیفت یعنی چی ؟ میشه یکی کامل توضیح بده ؟

    پاسخ
    1. feri 007
      سوابق: (224 دیدگاه) ,

      یعنی اینکه شرکت سازنده بعد از چند سال که قیافه ماشین واسه مردم تکراری میشه یه سری تغییرات به چهره ماشین میده… مثلا چراغای قدیمی تبدیل به چراغای LED میشه یا آینه ها و ورودی های هوا و سپر کمی تغییر میکنه و… درکل چیز جدیدی در نمیاد یا نسلی از اون ماشین تغییر نمیکنه…

      پاسخ
  3. امین
    سوابق: (244 دیدگاه) ,

    ماشینه خوبیه. در کل ژاپنی ها چیزه بدی تولید نمیکنن. اینو فکر کنم با تویوتا یاریس مقایسه میکنن!

    پاسخ
  4. جاوید
    سوابق: (58 دیدگاه) ,

    ایکاش به جای پراید 11 این تولید میشد

    پاسخ
    1. سعید
      سوابق: (175 دیدگاه) ,

      واقعا چی میشه خو اینارو بیارن تولید کنن

      پاسخ
  5. akbar
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    چرا طراحی سایتو اینقدر آشغال کردین من ناامید شدم فکر کنم کم کم بازدیدکنندگانتون کاهش پیدا کند

    پاسخ
  6. امین
    سوابق: (809 دیدگاه) ,

    40 ساله داره همینو هی فیس لیفت میکنن

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.