نسخه ویلنر از موتورسیکلت سوزوکی اینترودر

در زمینه سفارشی‌سازی، ویلنر همیشه مرزهای هنری را جابجا می‌کند و می‌تواند از هر چیزی، یک نسخه منحصر به فرد و با طراحی ماهرانه بسازد. این تیونر بلغاری اخیراً‌ بر روی یک سوزوکی اینترودر M 1500 کار کرده که کاملاً منعکس‌کننده استایل کمپانی و نحوه توجه آن به جزئیات است.

Suzuki-Intruder-by-Vilner-2
همانند هر سری دیگری از موتورسیکلت‌های کروزر، موتورسیکلت مدرن سوزوکی اینترودر که در برخی بازارها با نام «بولوارد» نیز شناخته می‌شود، ادراکی از گذشته در طراحی‌اش دیده می‌شود و یادآور مدل‌های اولیه هارلی-دیویدسون، ایندین، اکسلزیر و هندرسون است. البته این جزئیات امروزی هنوز باعث نشده‌اند که این موتورسیکلت یک “hog” برجسته به نظر برسد. ولی ویلنر «اینترودر» به یک نسخه منحصر به فرد با ترکیبی از طراحی‌های سنتی چرمی و تکنیک‌های رنگ‌آمیزی مدرن تبدیل کرده است.

Suzuki-Intruder-by-Vilner-6

Suzuki-Intruder-by-Vilner-1

Suzuki-Intruder-by-Vilner-7
از نتیجه کار به «یک قطعه هنری» تعبیر شده است؛ جایی که تیونر برای اولین بار از یک طرح رنگ‌آمیزی شبیه به «پتینه» در یک محصول استفاده کرده است. به جای آن که از پوشش اختصاصی وینیل استفاده شده باشد، از یک «پتینه مسی» برای رنگ‌آمیزی بهره گرفته شده است. برای این منظور از یک شش لایه رنگ و ماده رنگ و یک سری ویژه از قلم‌موها استفاده شده است. گفته می‌شود که این پوش بسیار با دوام و ضدّ آب است و بافت منحصر به فردی ایجاد می‌کند. مکمّل چهره خاص و برجسته این موتورسیکلت نیز چرخ‌ها و رتورهای ترمز طرح «مسی» هستند.


عنصر دیگر این طراحی هنری، چرم «دباغی گیاهی» که با استفاده از روش‌های سنتی اجرا شده است. جمجمه گاو و همین‌طور لوگوی V بر روی زین، هماهنگی خوبی با وزن ۳۲۸ کیلوگرمی موتورسیلکت و موتور ۱۴۶۲ سی‌سی V-Twin با قدرت ۶۸ اسب‌بخار و گشتاور حداکثر ۱۱۵ نیوتن‌متر دارد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

6 دیدگاه

  1. مهراب
    سوابق: (55 دیدگاه) ,

    منو برد اون قدیما و در اون قدیما اوج مدرنیت و هنرو نشونم داد

    پاسخ
  2. real
    سوابق: (37 دیدگاه) ,

    عالی
    میگن زمان شاه مخلوع خیانت کار!! که قرار بوده جایی بره اون جایی که قرار بوده هلیکوپترش اونجا پیاده بشه یه نفر سرباز میذارن الان بعد 40سال هنوزم یکی اونجا نگهبانی میده و خواهد داد!!!
    قضیه موتورسیکلت تو ایران که شباهتی بهش نداش نه؟

    پاسخ
    1. real
      سوابق: (37 دیدگاه) ,

      منظورم محدودیت حجم موتور بود که همینجوری مونده رو ۲۵۰!
      البته تعجب نداره ملت ما اینقد مصدومو فوتی با سرطانای ۱۲۵ داشتن که کلا بیخیال عشق موتور شدن البته اکثرا

      پاسخ
  3. یو اس اس اینترپرایز
    سوابق: (4441 دیدگاه) ,

    خداییش موتورسیکلت های ساخت ژاپن تک

    پاسخ
  4. احمد باقری
    سوابق: (4257 دیدگاه) ,

    چی بگم، اون قسمت چرمی کار شده، باحال شده، ولی اون رنگ آمیزی ترکیبی، دیگه خیلی سلیقه ای هست که یکی خوشش بیاد و یکی نیاد، من که خوشم نیومد.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.