سئات

تأیید ساخت شاسی‌بلند 7 نفره سئات

سئات شاسی‌بلند جدید و بزرگ‌تری را در سال ۲۰۱۸ خواهد ساخت. این خودرو که در جایگاهی بالاتر از مدل آتکا قرار خواهد گرفت در دو نسخه‌ی ۵ و ۷ نفره عرضه خواهد شد.

seat-largesuv-02
این خبرها توسط رئیس شرکت سئات لوکا دی مئو و در کنفرانس خبری سالانه‌ی کمپانی تأیید شده است.

seat-largesuv-01
این شاسی‌بلند بزرگ‌تر پس از عرضه‌ی شاسی‌بلند جمع‌وجور آرونا که بر پایه‌ی مدل ایبیزا ساخته شده تولید خواهد شد. گفته شده شاسی‌بلند جدید آرونا در نیمه‌ی دوم سال جاری به‌صورت کامل رونمایی خواهد شد و در تأسیسات مارتورل کمپانی تولید خواهد شد.

seat-ateca
سئات برنامه‌هایی برای تولید شاسی‌بلند بزرگ‌تر خود در تأسیسات فولکس‌واگن در وولفسبورگ دارد. این خودرو نیز بر پایه‌ی پلتفرم MQB A2 ساخته خواهد شد. مدل‌های آتکا و اشکودا کودیاک نیز بر پایه‌ی این پلتفرم ساخته شده‌اند.

SEAT Ateca First Edition 2016
رئیس سئات گفته است:

این خودرو مشتریان جدیدی را برای ما به ارمغان خواهد آورد و تصویر بهتری از برند را ایجاد خواهد کرد و البته تأثیری بسیار بزرگ روی توانایی ما برای ایجاد سود خواهد داشت.
این خودرو در بارسلونا طراحی و در آلمان ساخته می‌شود. تولید شاسی‌بلند جدید ما در وولفسبورگ که قلب گروه است روابط ما با فولکس‌واگن را تقویت خواهد کرد.

SEAT Ateca First Edition 2016
اگرچه ما هیچ اطلاعات رسمی درباره‌ی قوای محرکه‌ی این خودرو نداریم اما به جرئت می‌توان گفت شاسی‌بلند جدید سئات از پیشرانه‌های بنزینی TSI و دیزلی TDI آشنایی استفاده خواهد کرد و سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس DSG دوکلاچه اتوماتیک نیز به عنوان آپشن در دسترس خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Amin

    ۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (197 ديدگاه)

    به نظر من تو کلاس اس یو وی ها جگوار اف پیس خوشگلترین ماشینه. صرف نظر از کیفیت و قیمت من طراحیbmw x6 را دوست داشتم ولی با اومدن جگوار نظرم عوض شد .واحتمال ورودش هم به ایران زیاد ه. چون مدلهای xf و xe ورنج روور ایووک وارد شده ودر انبارهای گمرکات بنادر جنوب موجوده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سیاوش

    ۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (221 ديدگاه)

    از نظر من فرقی بین این سیات آرونا ک و اشکودا کودیاک نیست.یعنی چی ؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Madjid

    ۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    واسه سئات و اشکودا خیلی خوشحالم ، روز به روز دارن پیشرفت میکنن و به موفقیت های جدیدی می رسن ، امیدوارم به زودی با قیمت مناسب وارد کشورما هم بشن.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا