سیتروئن

سیتروئن C4 کاکتوس: ناجی کارخانه اسپانیایی

دو سال بعد از تعطیلی اجباری کارخانه مونتاژ پژو سیتروئن واقع در ویلاورده اسپانیا، این کارخانه می‌تواند با اطمینان و امیدواری بیشتری به آینده نگاه کند. دلیل این موضوع این است که سیتروئن تصمیم گرفته تا تولید C4 کاکتوس را آغاز کرده و از اول سال آینده میلادی، کارخانه ویلاورده را منحصراً برای تولید این خودرو استفاده کند.

Citroen C4 Cactus
Citroen C4 Cactus
این کارخانه که در منطقه مادرید واقع شده، محل تولید پژو ۲۰۷ هاچ‌بک و دیگر ورژن‌های این خودرو بوده است. ولی وقتی در سال ۲۰۱۲ مدل ۲۰۸ جایگزین ۲۰۷ شد، تولید این کارخانه به کارخانه‌هایی واقع در فرانسه و اسلوواکی واگذار شد. دو سال پیش، ۲۷۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار بودند. در حال حاضر این کارخانه ۱۶۰۰ نفر را به کار گرفته است و ۲۰۰ نفر از آن‌ها کسانی هستند که امسال به خدمت گرفته شده‌اند تا کارخانه برای شروع تولید C4 کاکتوس تقویت شود.
سیتروئن می‌خواهد در ماه جولای به رکورد تولید ۳۸۰ دستگاه خودرو در روز برسد؛ یعنی کارخانه در سال نزدیک به ۸۵ هزار وسیله نقلیه تولید کند. در این حالت، ۲۲۰ روز کاری در سال برای کارخانه ویلاورده درنظر گرفته شده است. این مقدار تولید، کمتر از نصف ظرفیت تولید این کارخانه در سال (۲۰۰ هزار دستگاه) است.

Citroen C4 Cactus Interior
Citroen C4 Cactus Interior
در هر حال، اهداف تولید کارخانه، بستگی زیادی به این دارد که بازار چگونه به C4 کاکتوس واکنش نشان می‌دهد. پذیرش سفارشات در بازار اروپا و کشورهایی مانند ایتالیا و فرانسه آغاز شده است. خوزه کارلوس روبرودو برتول، رئیس کارخانه ویلاورده به یورونیوز اروپا می‌گوید:

در حال حاضر، می‌خواهیم خودروهای نمایندگی‌های اروپایی را تأمین کنیم. سپس نوبت به سفارشات مشتریان می‌رسد.

Citroen C4 Cactus Crossover Spied
Citroen C4 Cactus Crossover Spied
وی همچنین اضافه می‌کند کارخانه تحت اداره‌اش می‌تواند به سرعت با نیازهای بازار منطبق شود و در عرض سه ماه، شیفت سوم اضافه کند و به علاوه، یک شیفت چهارم نیز می‌تواند در طول آخر هفته‌ها اضافه شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    اخ که من چقدر سی 4 معمولی رو دوست دارم
    خیلی جیگره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Japan & Germany

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    جلو پنجرش کو؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مرتضی

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (83 ديدگاه)

      سکرت گذاشتن دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. خاوری مزراتی

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    امیدوارم بازم به خنس نخورن خودروسازی فرانسوی ، گرچه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. eh.sun

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1895 ديدگاه)

    مدیره چه با اعتماد به نفس هستش (ظرف 3 ماه شیفت سوم) شما همون ورشکست نشین شیفت سوم نمیخواد 3تا کارخونه ادغام شدن بازم ورشکست میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sadegh

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    چه رینگای جالبی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رضا

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    از داخلش خوشم اومد ولی طراحی بیرونیش هیچ حسی بهم نمیده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امید

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    طراحی داشبوردش جالبه با از بغل بیرون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. sorena asabat

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (745 ديدگاه)

    گرافیک سه بعدی چراغ های عقب محصولات سیتروءن جذاب ترین قسمت ماشیناشه از نظر من

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امید

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    این سومین خبر در مورد این ماشین در سایت پدال است و من همچنان ایده ضربه گیر های کنار درب ماشین را درک نمی کنم. یعنی چه؟ یعنی فرضا این پیش بینی شده که کنار ماشین رو زدی بجایی کمتر آسیب ببینه؟ آخه مگر باید کنار ماشینو بزنی به جایی؟ مثلا سپر ماشین نقش ضربه گیر داره ولی هر سیستم و مکانیزم جذب ضربه ای وجود داره در داخل سپر است نه بیرون آن؟
    اگر یکی از دوستان در مورد اهداف این ایده که در این ماشین بکار گرفته شده اطلاعاتی داره منو راهنمایی کنه؟
    خوب همیشه اولین بودن در یک محصول جهانی ریسک است، خصوصا وقتی اوضاع اقتصادی شرکت هم خیلی خوب نباشد.
    بهرحال به نظر من باید پذیرفت اگر یک شرکتی مثل پورشه یا فراری یا بنز یا بی ام دابلیو یک طراحی عجیب ارایه کنه بخار اعتبار شرکت باز محصول جایگاه خودشو پیدا می کنه یا این شرکت ایده های عجیب را در تعداد محدود ارایه میدن که باز از جنبه های دیگر هم مورد توجه باشه نه محصول با تولید انبوه؟؟
    نمی دونم چرا حرص می خورم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sorena330

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      حالا کی گفته اینا ضربه گیرن؟
      من با اصل مساله مشکل دارم و ضمنا دیزاین لب پژو سیتروین یکی از مهم ترین دیزاین لب های دنیاس که همیشه ایده های جدید میده،…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. ali

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (775 ديدگاه)

    این مدل تو معرفیش یه خصوصیت جالبی که دربارش اعلام کردن این بود که این قسمت های خاکستری که روی درهاش و جلو و عقب ماشین قرار دارن ومستطیل مستطیلی هستند ضربه گیر های هستن که میتونن تو تصادف های کوچیک جلوی خسارت زدن به بدنه رو تا جای ممکن بگیرن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا