DS5 جدید، پرچم‌داری مستقل از سیتروئن

نام تجاری DS از سیتروئن مستقل شده و با اینکه هنوز زیرمجموعه آن است اما به‌عنوان بازوی سازنده خودروهای لوکس تر ایمن شرکت، دیگر نشان سیتروئن را حمل نمی‌کند. هویت تازه نشان DS با محصولات نونوارشده کم‌کم خود را نشان می‌دهد. پرچم‌دار خودروهای این برند یعنی DS 5 هم با فیس لیفت و مشخصاتی به‌روز شده وارد بازار شده است.

2015 DS5
2015 DS5

با وجودی که سیتروئن با DS به دنبال هویتی مستقل و متمایز می‌گردد، با دیدن این خودرو در همان نگاه نخست عضوی از خانواده سیتروئن را تشخیص خواهید داد. افزودن مقدار زیادی کروم به قاب جلوپنجره مشبک و ضربه‌گیرهای جانبی برای ایجاد تصویری لوکس از یک هاچ بک بزرگ صورت گرفته است.

2015 DS5
2015 DS5

انتخاب‌های گسترده ای در بخش پیشرانه این خودرو وجود دارند. یک موتور بنزینی توربو با قدرت 163 اسب بخار و یک پیشرانه هیبریدی از موارد جدید هستند. تا پایان سال هم یک موتور بنزینی THP با قدرت 210 اسب بخار به انتخاب‌ها افزوده می‌شود. برای کسانی که به دنبال سوزاندن گازوئیل هستند، سه موتور دیزلی 120، 150 و 180 اسبی BlueHDi نیز قابل انتخاب می‌باشند. در حالی که موتور هیبریدی از ترکیب یک پیشرانه دیزلی و موتور الکتریکی با مجموع خروجی 200 اسب بخار تشکیل شده است. این مدل به‌صورت AWD و چهار چرخ محرک ارائه می‌شود و مصرف سوخت میانگینان 3.36 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

2015 DS5
2015 DS5
2015 DS5
2015 DS5

2015 DS5
2015 DS5

سیستم تعلیق با فن‌آوری PLV برای بهبود راحتی و کیفیت سواری برای این خودرو در نظر گرفته شده است. درون کابین از یک نمایشگر لمسی جدید با طرح‌بندی جدید و امکانات ارتباطی بهتر نظیر جفت شدن آسان‌تر با گوشی‌های هوشمند و کاهش 12 دکمه در داشبورد برای راحتی بیشتر سود می‌برد.

2015 DS5
2015 DS5

2015 DS5
2015 DS5

DS 5 جدید در دو سطح تریم الگانس و پرستیژ ارائه می‌گردد. یک نسخه تولید محدود 1955 نیز با نگاهی به گذشته در دسترس است که علاوه بر رنگ‌آمیزی آبی ویژه، تجهیزات استاندارد بیشتر و روکش چرمی لوازم داخلی از چراغ‌های LEDجلو نیز بهره می‌برد.


قیمت DS 5 در انگلستان در مدل BlueHDi 120 الگانس با گیربکس دستی از 25980 پوند شروع می‌شود. گران قیمت ترین مدل DS 5 نیز نسخه هیبریدی 4×4 آن است که 34890 پوند فروخته می شود.

26 دیدگاه

  1. soroush shirazi
    سوابق: (44 دیدگاه) ,

    عقبش چه شبیه لیفان x50 شده ????

    پاسخ
    1. Amin
      سوابق: (21 دیدگاه) ,

      البته عقب خود ایکس 50 از جولیتا کپی برداری شده

      پاسخ
    2. Sohail
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      این ماشین تو ایران ۴٠٠میلیون پولشه بعد لیفان داغون ۴٠ تومنه، مثل تشابه بنزو پیکان چراغ بنزیه

      پاسخ
  2. ELDORADO
    سوابق: (42 دیدگاه) ,

    عجب.طراحی ظاهریش بنظر من در عین خوب بودن زود از مد میوفته مثل 407 اما طراحی داخلیش عالیه

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل Reza :: Deutschland :: Mercedes
    Reza :: Deutschland :: Mercedes
    سوابق: (2173 دیدگاه) ,

    عاشق طراحی داخلشم
    معمولا طراحی داخل که نامتقارن باشه جالب نمیشه اما اینجا واقعا هنرمندانه روش کار شده و خیلی قشنگه…حداقل به نظر من!

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل احسان آرسنالی
    احسان آرسنالی
    سوابق: (1108 دیدگاه) ,

    از عکس معلومه داشبردش از پلاستیک متوسط رو به خوب ساخته شده که واسه یه برند به ظاهر لوکس اصلا خوب نیست

    پاسخ
    1. سجاد
      سوابق: (126 دیدگاه) ,

      این دیگه از اون نظرات بود . . .
      از رو عکس به جنس داشبرد پی بردید؟؟؟
      مثلاً الآن میتونید بگید بخشهای نقره ای داخل عکس ، واقعاً فلز هستن یا پلاستیک رنگ شده؟

      پاسخ
    2. مرتضى
      سوابق: (49 دیدگاه) ,

      از با کیفیت ترین ماشین هایى هست که تا حالا سوار شدم،وفتى داخلش میشینى مجذوب طراحى داخلیش میشى،وفتى سوارش شدم تا دو ساعت تو کف طراحى داشبورد و صندلى ها و سقف پانوراماش بودم. تو دولى قرمز و مشکى مدل 2015 موتور 2.0 Blue HDI 180HP

      پاسخ
  5. وحید
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    دقت کردید لوگو سیتروئن عوض شده!

    پاسخ
    1. رضا
      سوابق: (1690 دیدگاه) ,

      داداش یه بار متن رو بخونی بد نیست

      پاسخ
  6. milad
    سوابق: (209 دیدگاه) ,

    معلومه صندلی های راحتی داره..داخلش از بیرونش بهتره..

    پاسخ
  7. تصویر پروفایل متین
    متین
    سوابق: (183 دیدگاه) ,

    سلام …
    این اتومبیل برای استفاده روزمره گزینه مناسبیه چون یه اتومبیل هاچ بک استیشنه که اون رو خیلی کاربردی می کنه … موتور قوی و خوبی داره مخصوصا نسخه 210 اسبیش … حیف داشبورد خوبی نداره و اصلا زیبایی نداره و با اینکه نوع داشبورد از نوع مدرنه ولی باز هم خیلی بد طراحی شده … رقیبش هیوندای i40 هست که به راحتی یه سرو گردن ازش بالاتره … در کل فقط ارزش فکر کردن داره نه خرید …
    شب خوش …

    پاسخ
  8. شاهین
    سوابق: (3139 دیدگاه) ,

    از خودروی فرمان راست خوشم نمیاد.
    از نظر طراحی خودروی زیبایی هستش به نظر من،هم طراحی خارجی هم داخلی.
    ارادت

    پاسخ
  9. امیر داستر
    سوابق: (18 دیدگاه) ,

    فرانسه از نظر تاریخی دومین خودروساز دنیا بعد امریکاست طرحاش انحصاریه و اصالت خاصی داره کپی از کسی نیست

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل نوید جهرمی
      نوید جهرمی
      سوابق: (1443 دیدگاه) ,

      یعنی آلمان و ایتالیا و انگلیس تو تاریخ خودروسازی دنیا بعد از فرانسن؟

      پاسخ
    2. farzam
      سوابق: (105 دیدگاه) ,

      آلمان و بنز کجان اونوقت؟؟؟

      پاسخ
  10. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    الان قشنگه ولی 5 سال دیگه حال بهم زن میشه

    پاسخ
  11. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2211 دیدگاه) ,

    با این قیمت میشه بی ام و سری 3 خرید

    پاسخ
  12. تصویر پروفایل Ali
    Ali
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    قسمت جلویی شباهت عجیبی به خانواده پژو داره..حتی اگه معرفی نمیشد،به راحتی میشد حدس زد که یه اتومبیل فرانسویه !

    پاسخ
  13. تصویر پروفایل علی
    علی
    سوابق: (105 دیدگاه) ,

    طراحی داخلیش خیلی بده از نظر من . قیمتشم خیلی بالاست .با این پول خیلی ماشینای بهتری میشه خرید

    پاسخ
  14. تصویر پروفایل نوید جهرمی
    نوید جهرمی
    سوابق: (1443 دیدگاه) ,

    سیتروئن چیه ک لوکسش چی باشه.
    حالا باز میشه بگی ماشینای پژو قشنگ ترن و فروششون بیشتره
    اما این دیگه چ مدلشه

    پاسخ
  15. بابک
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام.من تا چند روز دیگه میخام این ماشینو بخرم تو اینترنت خیلی جستجو کردم اما اکثر مطالب از باب تعریف ماشین به نظرم اغراق امیز و تبلیغاتی بودن و مطالب نقد شده هم به نظر کلی و فاقد اطلاعات دقیق بودن واقعا دو دل شدم از ادمین عزیز میخام اگه ممکنه راهنمایی کنه منو این ماشین ارزشه ۲۰۷ میلیون داره؟احتمال داره به سرنوشت c5 دچار بشه یا نه؟
    با تشکر

    پاسخ
  16. شاهین
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من امروز از نزدیک با این ماشین اشنا شدم مطمئنا تو رنج قیمتیش بی همتاست کوچک ترین عیبی در طراحی داخلی و اپشن هاش نمیشه پیدا کرد از ۳ مدل چرم مرغوب تو کابین برای صندلی و فرمان و داشبورد استفاده شده این حس رو فقط میشه تو ماشین های رنج ۴۰۰ میلیون به بالا تجربه کرد لطفا از رو عکس قضاوت نکنید

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.