شورلت

بررسی شورولت تاهو LTZ 4WD مدل ۲۰۱۵

اگر اولین تجربه‌تان با شورولت تاهو باشد، ممکن است در ابتدا از جثه غول‌پیکر و وزن ۲۶۰۰ کیلوگرمی آن شوکه شوید. با این حال، شورلت تاهو یک خودروی جادار و مفید است.

2015 Chevrolet Tahoe LTZ
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe LTZ
بیشتر مزیت‌های این شاسی‌بلند به خاطر ابعاد غیرعادی و بزرگ آن است. به این معنا که نیازی به نگرانی در مورد خرت‌وپرت‌های عقب خودرو نیست؛ می‌توان وسایل بسیار بزرگ را با خود حمل کرد و هر وسیله اضافه‌ای را بدون فکر به کمبود جا، در عقب گذاشت. یک کنسول به بزرگی یک میز در اختیار راننده و مسافر جلو قرار گرفته است. همچنین نسبت به مدل قبلی، شورولت تاهو دارای ۱/۵ اینچ فضای بیشتر برای سر راننده است.

2015 Chevrolet Tahoe LTZ
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe LTZ
تمام این افزایش ابعاد به پلتفرم آن در پیکاپ‌های بزرگ شورولت برمی‌گردد. شورولت در سال گذشته، در طراحی سیلورادو کاملاً تجدیدنظر کرد و متعاقب این طراحی دوباره، تاهو نیز تغییرات ساختاری زیادی به خود دید. پلتفرم جدید، صلبیت بهتری در ساختار دارد و استفاده از فولاد با مقاومت بالا، باعث شده تا وزن خودرو بیش از حد اضافه نشود.

2015 Chevrolet Tahoe LTZ
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe LTZ
سیستم تعلیق متصل به بدنه در جلو مستقل است. در همین حال، یک محور عقب سرحال با فنرهای حلقه‌ای وجود دارد که از سیلورادو که یک تراک با اندکی عرض بیشتر است، وام گرفته شده است. ولی برخلاف سیلورادو، تاهو به صورت پیوسته جذب شوک‌ها را تنظیم می‌کند. در نسل سوم از تاهو این موضوع را شاهد هستیم که سیستم کنترل رانندگی مغناطیسی به صورت استاندارد و انحصاری در تریم بالای LTZ ارائه شده است. این مستهلک کننده انرژی باعث می‌شود تا خودرو به راحتی از ناهمواری‌های جاده گذر کرده و ضربات وارد شده به بدنه کاهش یابد. ولی در مسیرهای ناهموار و با وجود چرخ‌های ۲۰ اینچی، شورولت تاهو بسیار عصبانی می‌شود و خوردن قهوه در آن بسیار سخت می‌شود.

2015 Chevrolet Tahoe LTZ Interior
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe LTZ Interior
از دیگر موارد جدید در شورولت تاهو، سیستم دستیار فرمان الکتریکی است که برای سهولت کار راننده و مصرف بهینه سوخت استفاده شده است. فرمان‌پذیری راحت در تاهو، کنترل خودرو در آن را بسیار راحت کرده است. همچنین دایره گردش ۱۱/۸۸ متری تاهو نشان می‌دهد که چقدر قدرت مانور این خودرو از چیزی که انتظار دارید بیشتر است. ولی نباید فراموش کرد که داشتن شورولت تاهو در شهر به هیچ‌وجه آسان نخواهد بود؛ مگر این که نشان پلیس یا آتش‌نشانی به همراه داشته باشید.

2015 Chevrolet Tahoe LTZ 5.3 Liter Engine V8
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe 5.3 Liter Engine V8
پیشرانه تاهو نیز مطابق با سیلورادو انتخاب شده است. موتور ۵/۳ لیتری V8 اکنون دارای انژکتور سوخت مستقیم، زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها و قابلیت غیرفعال‌شدن سیلندرها است و از بدنه آلومینیومی استفاده کرده است. این موتور داری قدرت ۳۵۵ اسب‌بخار است و گشتاور خروجی آن نیز ۵۱۹ نیوتن‌متر است. قدرت این موتور توسط یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی منتقل می‌شود. همچنین گیربکس تاهو دارای حالت یدک‌کشی است که در آن دنده‌ها به مدت زمان بیشتری نگه داشته می‌شوند و شیفت دنده‌ها به پایین نیز با سرعت بیشتری انجام می‌شود. این حالت اگر در هر خودروی دیگری به جز تاهو بود، می‌توانست به عنوان «اسپرت» شناخته شود.
شتاب‌گیری تاهو تا سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت، ۷/۱ ثانیه طول می‌کشد و این خودرو مسیر یک‌چهارم مایل را در مدت ۱۵/۶ ثانیه با سرعت نهایی ۱۴۶/۴۵ کیلومتر بر ساعت طی می‌کند. البته شاید خریداران تاهو بیشتر به دنبال ظرفیت حمل این خودرو باشند تا شتاب و سرعت. مدل‌های با سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک می‌توانند تا ۳۸۰۰ کیلوگرم با خود حمل کنند و این در حالی است که تاهو با سیستم دیفرانسیل دو چرخ متحرک می‌تواند تا ۳۹۰۰ کیلوگرم با خود حمل کند. در همین حال، نباید ترمزهای قدرتمند تاهو را فراموش کرد. این ترمزها می‌توانند تاهو را از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت در فاصله ۵۳/۶ متری کاملاً متوقف کنند؛ عددی که برای یک سدان خانوادگی نیز قابل‌احترام است. مصرف سوخت تاهو نیز در شهر ۱۴/۷ لیتر و ۱۰/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای مدل‌های با سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک مانند خودروی تست شده است. در تستی که در حدود ۵۳۰ کیلومتر رانندگی انجام شد، مصرف سوخت ۱۵/۷ لیتری به صورت ترکیبی مشاهده گردید.
برای اولین بار در تاریخ تاهو، درهای جلو با مدل سیلورادو مشترک نیستند. این موضوع به طراحان کمک کرده تا نمایی منحصربه‌فرد برای خودرو ایجاد کنند. آخرین مدل تاهو ظاهری بسیار زیباتر از مدل‌های قبلی‌اش دارد؛ اهمیت این موضوع وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم تاهو LTZ قیمتی معادل مدل قبلی و ۷۰ هزار دلاری دارد.
وقتی درهای جلو را باز کنیم، نمایی از طراحی دوباره کابین تاهو در اختیار ما قرار می‌گیرد. کنسول بلند تاهو با ابزارهای آنالوگش نشانه‌هایی از طراحی‌های سیلورادو را در خود دارد؛ ولی در همین‌حال تاهو طراحی‌های مخصوص به خود را دارد. یک نمایشگر دیجیتالی ۴/۲ اینچی بین شمارنده‌ها، می‌تواند سرعت، مسافت سفر یا داده‌های اطلاعات و سرگرمی را نشان دهد و می‌توان با آن تنظیمات خودرو را تغییر داد. در سرعت ثابت ۷۰ مایل (۱۱۲/۶۵ کیلومتر) بر ساعت، در کابین این خودروی شبه‌لوکس نویز با قدرت ۶۸ دسی‌بل ثبت گردید و بنابراین در جلوی خودرو، صدای زیادی در هنگام حرکت خودرو به گوش خواهد رسید و در نتیجه از جهان بیرون جدا نخواهید بود.
شورولت فاصله محورهای ۱۱۶ اینچی تاهو را تغییر نداده است و بنابراین فاصله پاهای خودرو نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است. امّا ستون‌های دوم خودرو به طرف جلو حرکت کرده‌اند و این موضوع باعث شده تا شورولت از درهای عقب بزرگ‌تری برای تاهو استفاده کند و کار ورود و خروج را برای سرنشینان عقب راحت‌تر کند.
ردیف سوم نیز تغییر چندانی به خود ندیده است. همانند تاهوی قبلی، کف خودرو به اندازه‌ای ارتفاع پیدا کرده تا جا برای محور عقب و همچنین راحتی پاهای شما ایجاد شود. صندلی‌های ردیف سوم دارای زاویه ثابتی است که برای مسافرت‌های طولانی احتمالاً مناسب نخواهد بود. مدل LTZ تست شده در اینجا دارای ردیف سوم صندلی‌های جمع‌شونده به صورت خودکار و همچنین ردیف صندلی دوم تاشو بود. با جمع شدن این دو ردیف صندلی فضایی به اندازه ۲/۶۹ مترمکعب برای شما باز می‌شود.

2015 Chevrolet Tahoe LTZ
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe LTZ
قیمت تاهو برای مدل‌های دیفرانسیل عقب LS از ۴۵۵۹۵ دلار شروع می‌شود و برای مدل متوسط LT، ۵۰۹۹۵ دلار است. تریم سطح بالای LTZ نیز دارای قیمت اولیه‌ای برابر با ۵۹۹۹۵ دلار است. استفاده از سیستم دیفرانسیل چهارچرخ متحرک برای هر کدام از تریم ها، هزینه‌ای برابر با ۳ هزار دلار خواهد داشت. شورولت تاهو گزینه کسانی است که به دنبال فضایی بزرگ و مناسب برای همه اعضای خانواده هستند. البته کسی که باز هم فضای بزرگ‌تری نیاز داشته باشد، می‌تواند شورولت سابربن را انتخاب کند.

مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، ۷ سرنشین، ۵ در واگن.
  • قیمت مدل تست: ۷۰۰۸۵ دلار (قیمت پایه: ۶۲۹۹۵ دلار)
  • نوع موتور: pushrod 16-valve V-8 ، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۵۳۲۸سی‌سی.
  • قدرت: ۳۵۵ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۵۱۹/۲ نیوتن‌متر در ۴۱۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ دنده اتوماتیک با حالت شیفت دستی.

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۹۵ متر.
  • طول ماشین: ۵/۱۸ متر.
  • عرض: ۲/۰۴۵ متر.
  • ارتفاع: ۱/۸۹ متر.
  • وزن کلی: ۲۶۱۰ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۷/۱ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۹/۳ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۲۵ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۷/۵ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۵/۶ ثانیه با سرعت نهایی ۱۴۶/۴۵ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۱۸۱/۸۵ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۳/۶۴ متر.

مصرف سوخت:

تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۴/۷ لیتر در شهر و ۱۰/۷ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.

مصرف سوخت در تست: ۱۵/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    رقیباشو نابود کرده….در این کلاس خودرو رقیب مهمی برای جی ام باقی نمونده چرا که اکثر بازار اس یو وی های فول سایز دست خودشه…..

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      طراحیشو خارجیشو خیلی دوست دارم
      خیلی بزرگ و با ابهته
      طراحی داخلیش دوست دارم ولی شورولت وسط دو صندلی جلو رو طوری در اورده که یکی هم اگه جا نبود اونجا بشینه و بر عکس وسط دو صندلی عقبو خالی گذاشته که آدم احساس می کنه داخل اتوبوسه
      کلا طراحیه داخلیش عجیبه
      ولی از قسمت آمپراش خوشم نیومد آخه تعدادشون خیلی زیاده آدمو یاد آمپر پیکان میندازه که 4 تا آمپر داشت
      و در کل اگه مصرفش یه کم پایین بود می خریدمش

      موافقم 0
      مخالفم 2
    2. هادی

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (45 ديدگاه)

      واقعا انتخاب بین جی ام سی و کادیلاک و شورلت تو این کلاس خیلی سخته… همشون عالی هستن

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. سینا

        ۲۲ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (126 ديدگاه)

        اصلا سخت نیست کادیل از جفتشون بهتره

        موافقم 1
        مخالفم 1
    3. خاوری مزراتی

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      سالار جاده ها…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        سالار تمام دنیا!

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. احمد

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    جی ام رسما همه رقبا رو سشت و گذاشت کنار واقعا شاهکاره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. توفیقی

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    لکسوس LX570 سواری بهتری از این داره.اینم خوبه ولی اون یه چیز دیگست.
    یه سواری آرامبخش .انگار از غده هیپوفیزت سرتونین(هورمون نشاط)هر لحظه آزاد میشه.یه حالت نعشگی شیرین…

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. مهدی

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (14 ديدگاه)

      لکسوس LX750رو نمیدونم سوار نشدم ولی برادرم پارسال یه جی ام سی یوکان از کویت آورد 6ماهی هم دستش بود یه دوهفته ای هم ماباش رفتیم مسافرت واقعا لذت رانندگی که با هاش تجربه کردم توهیچ ماشین دیگه ای ندیدم واقعا آمریکا تو این تیپ ماشینها یه سروگردن بالاتره

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. سینا

      ۲۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (126 ديدگاه)

      دوست عزیز شما از کجا میدونی که که لکسس از این بهتره ما به اتفاق خانواده پارسال رفتیم سمت بندر انزلی پیش یکی از اقوام ایشون شورلت تاهو مدل 2011 گرفته بود 80 ملیون مدل LTZ بد تازه نسل جدید تاهو خیلی از ماشین این بنده خدا بهتره بد شما میگین لکسس از این بهتره عمرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اون موقع که آمریکا بلیزر جیپ آهو سابربن میزد لکسس تو خوابش هم شاسی بلند خطور نمی کرد

      موافقم 2
      مخالفم 0
  4. کافر مقدس

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    Escalade 2015 طولش هم از این هم از لینکلن نویگتور و سوبوربآن بیشتره؟

    دیروز برنامه عربی ـه Driven کادیلاک اسکالاید 2015 رو نشون میداد از نزدیک چه طولی داشت! ! !

    پ ن : یه ایرانی نهایت تفریحش اینه ک بره شمال یه قلیون بکشه برگرده فرقی ب حالش نداره با پرایت بره یا با تاهو ــــــه

    لیکن دنیای ما ایرانی ها بسیار کوچک است

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. sadegh

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    برای این ماشین با این وزن و با این اندازه، انصافا مشخصات فنی خیلی خوبی داره، طراحیش هم که به یه آمریکایی با اصالت میخوره، ایول شورلت، توی کلاس خودش ماشینِ فوق العاده ایه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. NASSY

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    عــــــــــــــــــــــــــــــجب غولیه پســـــــــــــــــر

    دیروز از نزدیک دیدمش , جه صدای داشت !!!

    خیلی خووووووووووووووشکل شده !!!

    در کل, شاهکار صنعت امریکــــــــــــــــــــا

    هرچی بخوای داااااااااااااااااره :P:

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. نیما ناصری

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (336 ديدگاه)

      راست میگی؟؟
      دلمو آب کردی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      منتظر جواب شما در مورد ارزش برند ها هستم . بعدشم فکر کنم فرق برند

      معمولی با برند لوکس رو بدونید .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NASSY

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        درود

        منظورم خود شخصیت انزو فٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِراری بوود داداش

        (شخًًًًًًًًًًًًًًًًًًًصیت موسس شرکت با ارزش برند فرق میکنه , ساده اس فهمیدنش)

        اینم کامنت

        کــــــــــــــــــاش ما هم یکی مثل انزو فراری داشتیم :(

        مرد شکست ناپذیر دنیای خودرو !!!

        و الگوی همه ماشین باز ها به جز (میلاد) ((اخه میلاد فقط المانی هارو قبول داره:D)
        روحـــش شاد!!!!

        کامنت من ربطی به ارزش فراری و تویوتا و بنز شما و … نداره!

        شمـــــــا دوست داری کل کل کنی , لطفا یکی دیگه رو پیدا کن

        در ضمن واسه اطلاعات عمومی شما بگم , چیزایی که تو توو مجله و … میخونی , من حس کردم و تست کردم و دیدم!!!

        خیلی مخلصــــــــــــ میلاد خان ـــــــــــــــــیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          از نظر من مرد شکست ناپذیر یک فرد دیگه است .

          دوست هم ندارم با کسی کل کل کنم در صورتی که طرفم متوجه

          حرفم بشه .

          شما هرچیزی را هم تست کرده باشی ، دیده باشی ، به

          اندازه ی کارشناس تجربه نداری .

          من هم از نظر استفاده کنندگان سود میبرم و هم از نظر

          کارشناسان .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          ما چاکریم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. NASSY

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (410 ديدگاه)

          میلاد خان , هیشکی نمیتونه یکی دیگه رو وادار کنه که باید مثل من فلان ماشین و دوست داشته باشی , من به نظر شما احترام گذاشتم و میزارم (تک تک نظرها تو می خونم, اما بعضی وقت تعصـــــــــب خاصی داری)

          ما واسه کل کل و دعوا نیومدیم اینجا .

          مرسی , مخلصـــــــــــــــــیم میلاد خان

          اگه مشکلی داری با من , دیگه نظر نمیدم, سپاس

          موافقم 0
          مخالفم 1
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          من غلط بکنم با شما مشکل داشته باشم!!!!

          اونم به خاطر 4تا اهن پاره ؟؟؟

          اینه رسم رفاقت ؟؟؟

          توروخدا تعصب من و ول کن .

          موافقم 1
          مخالفم 0
  7. نیما ناصری

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (336 ديدگاه)

    بعیده به پای پراید هاچ بک شاسی بلند خودمون برسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Ghost

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (168 ديدگاه)

    یه هیولای دیگه از شورولت !
    پدال بررسی ماشیناتو بیشتر کن … واقعا اطلاعات خوبی کسب میکنیم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    افرین امریکا . درود بر این فرهنگت : هرچه بزرگتر بهتر .

    ولی شورلت سابر بان ازین بهتره . چون بزرگتره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      دمت گرم میلاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. NASSY

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    میشینی تووو این ماشین , فکر میکنی توو اتاق نشستی :P :P

    جـــــــــــــــــــــــــــــادار , زیبا(خیلی خیلی) , مطمئن !!!

    قیمت مناسبی داره , با این همه امکانات این قیمت بهترین گزینه اس!

    حـــــــــال میده با بروبکس بری شمال, تا میتونی وسایل ببر :P

    موافقم 0
    مخالفم 1
  11. مرتضی

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    مردی اینو تو اروپا سوار شو!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. شلبى

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    اخ من جقدر این ماشین رو دوست دارم، جقدر زیباست، اکثر ما جون اینا وارد نمیشن و ندیدیم فکر میکنیم دیکه لندکروز اخر شاسى بلند در صورتى که اکه از اقوامتون یا دوستاتون که خیلى وقته تو امریکاى شمالى زندکى میکنن سوال کنید خیلى از اونا اصلا با لندکروز حال نمیکنن البته من نمیکم مثلا لندکروز ماشین بدیه خیلى هم عالیه، جزو بهتریناست ولى خب اینا یه جیز دیکن.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  13. شلبى

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    این کلاس ماشین تخصص امریکاییهاست

    موافقم 2
    مخالفم 0
  14. f

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    ماشین بدی به نظر نمیاد فقط اینه مصرفش ی خورده بالاست ولی ابهتش زیاد خیلی هم جا دار و زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Masoud AMG

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    سلام
    با این انداز حکم ناوگان عمومی حمل ونقل آفرود برازنده این ماشین خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      این ماشین های جی ام هیچ کدومشون آفرود نیستن
      هر شاسی بلندی که میبینید آفرود نیست!
      به ارتفاع سپر و نوع لاستیک های تاهو دقت کنید….
      جالبه
      یاد یه خاطره افتادم
      سایت شورلت بخش چت هم داره که بهتون در مورد محصولات کمک میکنه
      منم سوال داشتم که چرا پیکاپ های جی ام برای آفرود سنگین ساخته نشدن
      بهم جواب دادن این پیکاپ ها و اس یو وی ها حداکثر برای آفرود در سرزمین های ناهموار “جنوب” ساخته شدن
      منظورش از جنوب تگزاس هست که مسیر های سخت نداره و همه جاش دشته و آفرود در اون منطقه حداکثر گذر از جاده های سنگلاخی معمولی هست
      این ماشین ها برای آفرود سبک ساخته شدن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Masoud AMG

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (65 ديدگاه)

        خوب چرا خودشو ناراحت می کنی ،همون آفرود سبک در سرزمین های ناهموار “جنوب” و تپه های شمال با شیب کمتر از 10 درجه با سیستم کنترل رانندگی مغناطیسی به صورت استاندارد،موتور ۵/۳ لیتری V8 و سیستم 4wd

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          خجالت داره بخدا
          من هدفم بالا بردن اطلاعات بقیه هست
          اون وقت یکی مثل ایشون مسخره بازی در میاره…..
          صبر ادم هم حدی داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          زیگما دهنت سرویس . خندم گرفته ازین کامنتت . خیلی باحال بود .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. زیگما

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          به حسابت میرسم….
          :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. sina

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (2 ديدگاه)

        تو که میگی ارتفاع سپر از زمین کمه از نزدیک دیدی؟؟؟تو تصویر ارتفاع کم دیده میشه .نمونش لند کروز وقتی از تصویر نگاه میکنی میبینی فاصلش از زمین زیاد نیست ولی از نزدیک وقتی میبینی خیلی سپرش بلنده.دوما شورلت در طراحی خودرو هدفش جادار بونش بود نه قابلیت های افرودیش.افرود هم خارج از جاده نه کوه و جنگل.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. امید

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    جلو پنجرش محشره داخلشم که یه اتاق رفتی مسافرت لازم نیست شبی خدا تومن بدی پول هتل داخل تاهو جادار لوکس در حد یه هتل 5 ستاره بگیر راهت توش بخواب شب خوش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. سام

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با سلام و هزاران درود بر کارکنان سایت پدال
    از اینکه زحمت کشیدید و درباره شورولت تاهو مطلب نوشتیدید بسیار سپاسگزارم.این خودرو واقعا زیباست ونمونه کاملی از یک شاسی بلند کشیده،جادار،باکیفیت عالی، با موتوری جان سخت و کم استهلاک می باشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ESI

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    70000 تا واقعا ارزش داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. mostafa mn

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    agha vaghean mashine
    yani jay harf nazashte ama vas khode amrica ke hamchon jade hayi darano to mazrae o kaboyo injor barname ha…
    to rasht ye nafar 2013 dare mashin az bas bozorge to khonash ja nemishod khonasho avaz kard be khateresh!
    didam to shahr be zor park mikone
    va moshkelate dg
    vas jade aliye

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. reza

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    وقتی میبینمش یاد فیلمای آمریکایی میوفتم

    واقعا ابوهت داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. mazaher

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (111 ديدگاه)

    سلام یکی از محبوبترین ماشینهای روز امریکاست و اونایی که ایراد میگیرن تا بحال ماشین شاسی بلند سوار نشدن مصرفش نسبت به وزنش خیلی خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdi3D

      ۳۰ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      آخه اگه شما ها پولشو داشتید که بخرید
      دیگه مصرفش براتون مهم نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. فرشید

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    هیچ برندی مثل برند های امرکایی خلاقیت ونو اوری تو خودرو هاشون استفاده نمی کنه.وقتی ادم اینا رو می بینه دیگه حتی به ماشین های کره ای نگاهم نمیکنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  23. ایمان

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    لکلسوسlx570خیلی بهترازاینه.

    موافقم 0
    مخالفم 2
  24. mohammad

    ۶ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    طراحی عقبش تا حدودی شبیه به اسکالید نسل قبلیه.آخ که اگه اینا تو ایران بودن لندکروزرو بقیه ی ژاپنیا و کره ای ها باید میزدن گاراژ.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. جهانشاه

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ماشین رودست جمس بلند نشده مخصوصا مدل ال تی زد????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. امین

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.چرا تاهو ایران ممنوعه؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. sina

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خودرو عالیه.هم جادار هست وهم لوکس و قوی.مصرفش هم نسبت به حجم و وزنش خوبه.ام

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا