شورلت

تصاویر جاسوسی از کاماروی 2016

تصاویری که هم اکنون مشاهده می‌کنید، تصاویر جاسوسی از ششمین نسل کامارو می‌باشند. در نگاه اول ممکن است به نظر آید که این نسل نیز با نسل‌های پیشین تفاوت چشمگیری ندارد اما اگر دقیق‌تر بخواهیم به این موضوع بپردازیم، تغییرات صورت گرفته را بهتر تشخیص می‌دهیم. با توجه به اطلاعات به دست آمده، این خودرو از نیمه دوم سال ۲۰۱۵ و به عنوان مدل ۲۰۱۶ وارد بازار خودروها خواهد شد و پلتفرم بدنه آن، پلتفرم آلفای جنرال موتورز است که این پلتفرم بدنه را در کادیلاک CTS و ATS نیز شاهد بودیم.

2016 camaro spy shots
۲۰۱۶ camaro spy shots
شایان ذکر است که ATS و CTS دارای بدنه مقاوم و سبکی هستند و با توجه به اینکه کاماروی جدید نیز از این پلتفرم بهره می‌برد، باید منتظر بدنه ای سبک‌تر نسبت به نسل پنجم آن که خودرویی نسبتاً سنگین وزن بود، باشیم و این کاهش وزن، تأثیر بسزایی در بهبود هندلینگ، شتاب و مصرف سوخت این نسل خواهد داشت.‌ این کاماروی سبک‌وزن به همراه پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژر عرضه خواهد شد و با این پیشرانه به رقابت با انجین اکوبوست جدید فورد موستانگ می‌پردازد. باید این نکته را در نظر داشت که موستانگ اکوبوست وزنی در حدود ۱۶۰۲ کیلوگرم دارد و ATS سدان ۹۱ کیلوگرم سبک‌تر از این موستانگ است بنابراین کاماروی ۲۰۱۶ به همراه پلتفرم آلفا، مقتدرتر از همیشه به رقابت با رقیب سنتی خود می‌پردازد.

2016 camaro spy shots
۲۰۱۶ camaro spy shots
همان‌طور که ذکر کردیم، این کامارو از یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژر استفاده خواهد کرد که احتمالاً از کادیلاک CTS و ATS به عاریت گرفته شده است و قادر به تولید قدرت ۲۷۲ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر می‌باشد. البته موتورهای V6 و V8 نیز هم چنان برای این خودرو در دسترس خواهند بود. با توجه به اگزوز چهارتایی این خودرو که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این کامارو احتمالاً دارای موتور V8 می‌باشد. بنا بر اخباری که منتشر شده است، کاماروی SS این نسل از موتور V8 LS3 بلوک کوچک ساخت جنرال موتورز استفاده می‌کند.
در مجموع این نسل از کامارو با موتورهای V6 و V8 و موتور چهار سیلندر جدید همراه است و ما باید منتظر نسخه‌های جدید دیگر باشیم که جایگزین Z28، ZL1 و ۱LE خواهند شد. از کاماروی نسل جدید برای بار نخست در ماه ژانویه ۲۰۱۵ و در نمایشگاه خودروی دیترویت و یا در ماه آوریل ۲۰۱۵ و در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی می‌شود. تولید کاماروی ۲۰۱۶ در کمپانی LGA جنرال موتورز مخفف Lansing Grand River Assembly و در ایالت میشیگان صورت خواهد گرفت و کادیلاک ATS و CTS نیز در این کمپانی تولید می شوند (کامارو فعلی در کانادا ساخته می شود). همان طور که کاماروی کوپه ساخته شده است، انتظار می‌رود نسخه کانورتیبل این خودرو نیز عرضه شود.
ترجمه: باربد حبیبی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. خودروي ملي ,انحصار ملي

    ۱۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    لطفا تصاویر جاسوسی از تیبا 2016 رو هم،بذارید با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۱۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (4469 ديدگاه)

      از آقا باربد تشکر می کنم!!!!!
      (((من از کامارو خیلی بدم میاد!
      موتور مزخرف , و مزخرفتر از اون قیافش)))
      این صرفا شوخی با آقا باربد بود!
      داش باربد شوخی کردیما!!!!!
      دور از شوخی کامارو رو بیشتر از موستانگ قبول دارم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Carbonado Aventador

        ۱۴ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (4469 ديدگاه)

        ولی باربد قبول کن که طراحی نسل فعلی اش اصلا به زیبایی قبل نیست!!!!!!
        دلم برای ZL1 , Z28 تنگ می شه!!!!
        امیدوارم که طراحای کامارو یه تجدید نظر کلی بکنند!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۴ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          ممنون از لطفت محمد حسین جان.
          راستش به نظرم مدل 2014 کامارو نمای عقب جالبی نداشت خصوصا” کاماروی کانسپتی که تو ترنسفورمرز جدید است اصلا” خوشم نیومد ولی به نظرم نسل فعلی طراحی زیبایی داشته باشه و اگر به طور کامل رونمایی بشه اون موقع باید نظر داد ولی در کل آره حرفت رو قبول دارم داداش میتونست برای سال 2014 خیلی بهتر طراحی بشه.خدایی هم Z28 و ZL1 عالی بودن.
          کامارو در کل از موستانگ بهتره البته دلیل داره و دلیلشم سایت های موتور ترند و کار اند درایور هستند.بماند که طراحی واقعا” سلیقه ایه.
          البته باید گفت دو تا عنصر رو تو کامارو میبینم که تو ماشینای کمی میتونم پیداش کنم.
          یکی اندازه ی بزرگه و اون یکی طراحی خشن و دوست دارم کامارو همیشه این دو رو داشته باشه.
          احتمال این که گیربکس 8 سرعته ی اتومات جنرال موتورز هم در این نسل استفاده بشه هست و کلا” به نسل جدیدش خوشبینم تا ببینیم چی میشه.
          ارادتمندم محمد حسین جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Carbonado Aventador

          ۱۴ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4469 ديدگاه)

          ممنون از توضیحاتت بابد جان!
          من همیشه کامارو رو بیشتر از موستانگ دوست داشتم , البته به شرطی که پای شلبی سوپر اسنیک با قدرت 750 اسب بخار به میون نیاد!
          درکل با کامارو بیشتر حال می کنم!!!!
          یه نکته ای رو هم باید بگم…!
          کامارو همیشه کامارو هست…
          .
          .
          .
          !

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. DRAGONBORN

      ۱۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      ماشین جالبیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مصطفی

    ۱۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    تیبا 2016؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مصطفی

    ۱۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    معلومه رقیب هیوندای کوپس.عکس اولیو دیدید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (233 ديدگاه)

      زبون بستها (کامارو .موستانگ)زورشون به جنسیس نمیرسه حالا هرسال میان یه مدل جدید میسازن با اسب اضافه تا شاید یه فرجی بشه (شوخی)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۱۴ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        امیر جان جنسیس کوپه قابل مقایسه با موستانگ و کامارو نیست و هر وقت میخوان مقایسش کنن ضعیف ترین مدل کامارو را میذارن مقابل جنسیس کوپه ی تیون شده.و این واقعیته که تو کلیپ های زیادی دیدم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. زیگما

    ۱۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    امان از دست این اسمال بلوک های جی ام :D
    در ظاهر که بنظر میرسه طول خودرو و فاصله محور کوتاه تر شده
    نسل فعلی کامارو روی پلتفرم زتای جی ام هست که با شورلت اس اس و هولدن کاپریس یکسانه
    پلتفرم زتای جی ام+ پلتفرم زیگمای ( :D ) جی ام حذف شدن و به جاش 2 تا پلتفرم جدید دیگه جایگزینش شدن
    اولن پلتفرم آلفا هست که در متن بهش اشاره شد و برای ساخت خودرو های سایز کوچک و متوسط دیف عقب به کار میره
    دومین پلتفرم هم اومگا هست که کادیلاک ct6 یا همون lts سابق رو قراره روش بسازن که البته هنوز رونمایی نشده و این پلتفرم مخصوص فول سایزای دیف عقب هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      حرفت رو قبول دارم زیگما جان.
      به نظرم طراح های شورولت از اندازه ی بزرگ کامارو صرف نظر نخواهند کرد و درسته در این پلتفرم سبک تر میشه ولی فکر نمیکنم تاثیری تو اندازش داشته باشه البته طبق اطلاعات بنده برخی از ماشینای آلفا پلتفرم سایز متوسط نیز هستند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۴ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        اره باربد جون
        سرنوشت کاماروی کوچک تر چی شد؟ منظورم baby camaro هست
        فکر کنم پروژش رو کنسل کردن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. DRAGONBORN

      ۱۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      زیگما زدی تو خط آواتار لکسوس

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. DRAGONBORN

        ۱۴ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        یا مرسدس GL هست آواتارت!!!!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱۴ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          زدم تو کار عشقم، gl کلاس
          میخواستم ال اس بذارم ولی دیدم تکراری شده :D
          جی ال بی نظیره
          عشقه بخدا
          من نمیدونم چرا اینقدر این ماشینو دوست دارم
          gl450
          360 اسب قدرت سپر کوتاه و افرود عالی
          امکانات عالی
          یه عالمه تنظیمات رانندگی
          عشقه
          اگر سپر gl550 هم کوتاه بود اونو انتخاب میکردم
          ولی اون سپرش بلنده و در افرود مشکل ساز میشه
          با یه ذره شک و تردید میگم بهترین اس یو وی فول سایز لوکس دنیاست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. مصطفی

    ۱۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    باربد جان ممنون…مطلب خوبی بود.بی صبرانه منتظر رونمایشم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      قربانت مصطفی جان.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۱۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        باربد عزیز تبریک میگم، کاماروی جدید هم که داره میاد

        به نظر من باید طراحیعقبش رو به نسل قبل برگردونه

        2014 اصلاً جالب نبود و ابهت اون ماسل کار رو ازش گرفته بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          مرسی احمد جان.
          آره طراحی عقبش جالب نبود.ولی فکر کنم شورولت تو این نسل جبران کنه.
          آخ آخ آخ.احمد جان بد جوری دلم میخواد کامارو، موستانگ و چلنجرو سر جاشون بشونه حتی چارجر هم موتور قویتر از موستانگ و کامارو داره.(چارجر و چلنجر هلکت)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. صادق

    ۱۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    توی رقابت 3 راس مثلث (چلنچر – موستانگ – کامارو) من چلنجر رو بیشتر از همه میپسندم

    ولی این کامارو داره میاد که حال همه رو بگیره…!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۱۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      داش باربد متن رو نوشته که

      داداش، دمت گرم، خسته نباشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. DRAGONBORN

        ۱۴ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        تو فیلم ترانسفورمرز کانسپتش رو استفاده کرده بودن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. ReZa

    ۱۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    والا اگه بخوان نسل جدید تیبا رو طراحی کنن و بسازنش بیست سال طول میکشه.ولی تو دنیا هر روز که می بینیم نسل های جدید وتازه میسازن در مقایسه با ایران.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. z28

    ۱۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (45 ديدگاه)

    به نظر من این تصاویر برای کامارو zl1 و اریت گرفته شده از irocks z هس اره نیسان پرستا این ماشین از لافراری و کنیگ زگ و حتی پاگانی هم بهتر چه برسه به نیسان همچنین نسخه z28 بهترین ماشین دنیا شد
    من اگه 30 تومن داشتم یه کامارو می گرفتم افسوس که فقط 15 سالمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فریا

      ۱۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      کجایی حاجی ..؟؟
      فکر کنم تو زمان سفــر کردی !
      الان سال 1393 هجری شمسی هست . اینجا ایرانه . دلار دور و ور 3200 تومن
      کامارو Z28 2014 مدل پایه = 260 میلیون تومن . البته به فرض منطقه آزاد و بدون احتساب هزینه گمرک و شماره گذاری و ( .. ) و بیمه و …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

        ۱۴ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        اون (..) چیه الان؟؟؟!!! ;)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. z28

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (45 ديدگاه)

          قیمت دست دوم کاناروzl1 سی تومن هس که برا سال 2014 هس

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. فریا

          ۱۷ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          همونی که مسئولین محترم و با وجدان …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. فریا

          ۱۷ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          آخه برادر من ، دوست عزیز ، آقای محترم ! هیـــــــچ کجای دنیا با هیچ واحد پولی کامارو Z28 2014 سی تومن نمیشه ! شما چجوری حساب کردی ماشین 80000$ بشه 30 تومن ؟؟ محمدرضا پهـ-لوی خیلی وقته حکومتش تو ایران پایان یافته !
          به من باور نداری ، باشه من …
          خودت برو E-Bay یه کامارو Z28 2014 پیدا کن . قیمتشو در 3200 تومن ضرب کن !

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. صادق

      ۱۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      داش Z28 بستگی داره از یه ماشین چی بخوای و چه سلیقه ای داشته باشی

      اصلا کامارو با امثال لافراری قابل قیاس نیست که بگم کدوم بهتره

      خب دیگه، عاشق کامارویی و ما هم بهش احترام میذاریم

      ولی باید بگم که لافراری رو با کامارو مفایسه نکن داداش من

      در کل امیدوارم به آرزوت برسی و هر چه زودتر یه کامارو بگیری و بری عشق و حال.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

        ۱۴ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        z28 جان خدایی اگه بزارنت بین لافراری یا P1 و کامارو یکی رو انتخاب کنی کدوم رو انتخاب میکنی؟نه،خدایی کدوم؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. z28

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (45 ديدگاه)

          اون طراحیه اصیلی که کامارو داره هیچ ماشینی نداره بعدشم برای کامارو میشه یه پکیج هنسی بگیری که قدرتشو به 1000 اسب می رسونه لافراری یه پاگانی کودمشون این همه قدرت به ادم می دن اونم اینقدر ارزان
          من کامارو رو به هیچ ماشینی ترجیح نمی دم صدایی که داره از لالایی بهتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. datsun

      ۱۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (3500 ديدگاه)

      منظورت کدوم نیسانه اگه gtr بهتره به مشخصاتش یه نگاه بندازی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۱۴ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        بله Z28 جان.
        کامارو Z28 خیلی خوبه ولی پاگانی و لافراری اصلا” قابل مقایسه با کامارو نیستن.سرعتشون خیلی بیشتره ولی خب ابهت کامارو را ندارن.
        منم اگه بین رولز رویس و لافراری و کامارو بخوام انتخاب کنم کامارو رو انتخاب میکنم.
        GTR تو پیست شکست خورد از کامارو ولی خب پاگانی و از این قبیل خودرو ها قابل مقایسه نیستن با کامارو. نمیخوام از ویژگی ها شون صحبت کنم ولی کلاس خودرویی متفاوتی دارن. فاصلشون از زمین تا آسمونه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. datsun

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (3500 ديدگاه)

          باربد جان تو کدوم پیست gtr شکست خورد؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. z28

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (45 ديدگاه)

          من عشق ماشین هستم و می دونم اگه لامبو بگیری یا هر هایپر کار دیگه رو بگیری همه بادس نشونت می دن ولی کسی کامارو رو با انگشت نشون نمی ده gtr باز یه ذره بهتره و اون هس خودنمایی رو نداره با پکیج هنسی کامارو از 505 می شه 1000 که فقط یه دونه اسب از بوگاتی کم داره پس باربرد واقعا هیچی به کامارو نمی رسه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. Alpha

    ۱۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    پلتفرمش هرچی که هست نه به خشنیه چلنجر هست نه به تند و تیزیه ماستنگ !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      داتسون جان GTR و 911 تو پیست از Z28 شکست خوردن اگه یه سرچی هم بکنی این عبارتو کلیپ هارو نگاه کنی متوجه میشی.Camaro Z28 VS Nissan GTR VS Porsche 911
      منبع اصلی هم سایت motor trend هست که خودت میدونی از معتبر ترین سایت هاست پس بدون مدرک حرف نمیزنم.
      و در ضمن Z28 جان حرفت در مورد تیونینگ کامارو درسته که میشه 1000 اسب بخار ولی مقایست از پایه اشتباه است پاگانی و بوگاتی به طور استاندارد این قدر قدرت دارن و نباید با کاماروی تیون شده مقایسه بشن.مثلا” میشه گفت هیچی به پراید نمیرسه اگر بار ها تیونش کنی.منظورم این نیست که کامارو کیفیتی در حد پراید داره نه و حتی از خیلی جهات از بوگاتی ممکنه بهتر باشه ولی تو قدرت و سرعت به طور استاندارد ضعیف تره.
      ولی داداش منم کامارو رو با هیچی عوض نمیکنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. z28

        ۱۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (45 ديدگاه)

        پراید که کلن ولش یه ماشینه احمقانس هر کاری بکنی چه کروک چه کوپه چه یه کاری بکنی از ماکسیما بهتر بشه باز داغ می کنه و اشغاله می دونی نشستن پشت پراید احمقانس ولی نشستن پشت کامارو احمقانه نیس تو می تونی افتخار کنی که ماشین من کامارو هنسی هس و از بوگاتی ویرونی که 2 میلیون دلاره و 10 تا رادیاتور داره بهتر وقشنگ تره ولی کامارو z28 معمولی نیسانو که صفرتا صدش 2.7 و به اسم بوگاتی کیلر معروفه برد دیگه فک کن داش گلم همین ماشین دوبرابر بشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. 4MATIC

    ۱۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    حالا بذارین مدل 2014جابیافته بعد مدل جدیدبدین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امید

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    مشخصات فنیش که عالیه اما طراحی 2012 کامارو رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. فریا

    ۱۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (684 ديدگاه)

    Z28 جان ، آخه برادر من ، دوست عزیز ، آقای محترم ! بله Z28 تاج سر منه ، افتخار منه . GT-R رو به زانو درمیاره . حتی تو پیـست سر پیچ ها از M6 جلو میزنه ( تو یوتیوب هست ) بحث سر این نیست
    بحث اینجاست که هیـــــــچ کجای دنیا با هیچ واحد پولی کامارو Z28 2014 سی تومن نمیشه ! شما چجوری حساب کردی ماشین 80000$ بشه 30 تومن ؟؟ Z28 2014 رو 30000$ هم بهت دادن من 40000$ ازت برمیدارم !!
    محمدرضا پهـ-لوی خیلی وقته حکومتش تو ایران پایان یافته !
    به من باور نداری ، باشه من …
    خودت برو E-Bay یه کامارو Z28 2014 پیدا کن . قیمتشو در 3200 تومن ضرب کن !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. z28

      ۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (45 ديدگاه)

      ببین قیمت مدل دست دومشو میگم تو خارج مثه ایران نیس که یه پراید بخری 13 و 18 بفروشی اونجا یه سال از ماشین می گزره قیمتش نصف میشه حالا هر ماشینی باشه وهرسال کمترو کمتر میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. amir

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (50 ديدگاه)

    جلوش انگار بوتاکس کرده
    با این که عاشق کامارو هستم ولی به نظرم جلوش رو گند زدن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا