خط تولید C7 استینگری [ویدئو]

بیش از ده ماه از معرفی کوروت C7 استینگری که نخستین بار در نمایشگاه دیترویت امسال رونمایی شد، گذشته و اولین نسخه های تولیدی آن هم حدود یکماه پیش راهی بازار ایالات متحده شد. به نظر می رسد که حالا زمان خوبی است تا در شش دقیقه نیم نگاهی به خط تولید این اسپرت آمریکایی داشته باشیم.

[jwplayer mediaid=”49501″]

همانطور که می دانید خط تولید C7 استینگری در Bowling Green Assembly ایالت کنتاکی قرار دارد و از آنجا به سایر بازارهای آمریکایی فرستاده می شود. البته جنرال موتورز نسخه های اولیه این خودرو را ابتدا تنها به آندسته از نمایندگی هایی تحویل می دهد که در آخرین سال تولید کوروت C6 یعنی سال 2012، حداقل چهار دستگاه کوروت فروخته باشند.

13 دیدگاه

  1. hoseyn
    سوابق: (1163 دیدگاه) ,

    جاداره درباره نظرسنجی یک مطلبی بنویسم:
    1-اگر براساس قیمت حاشیه بازار قیمت تعیین بشه که واویلا میشه همونطور که دیدیم!!
    2- اگر قیمت گذاری توسط شرکت ها باشه خیلی افزایش خواهد داشت!!همون طور مه میبینیم همش میگن قیمت ماشین های ما خیلی بیشتره!!
    3-پس متاسفانه یا خوشبختانه بهترین گزینه تعیین توسط کمیته خودرو یا شورای رقابت هست!!!که میبینیم همیشه قیمت های شورت رت کارخانه ها بش معترض اند و میگویند کمه!!!!!

    پاسخ
  2. mojtaba..designer
    سوابق: (221 دیدگاه) ,

    میبینین چقدر واسه محصولاتشون ارزش قائل شدن..!!!
    ماشینی که از کارخونه میاد بیرون دور کل بدنش یه سلفون مانندی یه محافظ مانندی میکشن که محصول آکه آکه!!!!!
    تو ایران چی؟
    همه محصولات تولیدی بیرون محوطه کارخونه جلو آفتاب و بارون میمونه تا خاک بخوره..
    یعنی اینا فقط به فکر انداختن ماشین به مردم ان نه ارزش بهشون….
    بعد بگین آمریکا اینجوریه اونجوریه..ما از اونا بد تریم به ملت خودمون هیچ ارزشی نمیذاریم این رسم مسلمونی نیس!!
    قابل توجه بعضی ها

    پاسخ
  3. hoseyn
    سوابق: (1163 دیدگاه) ,

    این که یه لایه محافظ میکشن به قیمتش هم ربط داره!!دور پراید از اینا بکش 300 دلار به قیمتش اضافه بشه،شما میدی ؟؟

    پاسخ
  4. mojtaba..designer
    سوابق: (221 دیدگاه) ,

    چرا که نه ولی واسه پراید و امسال این لگن چه ها نه!! چون این لگن چه ها چین که د واسشون لایه محافظ کشید….
    منظورم این بود از خود ماشین تا حق و حقوق مشتری چیزی حالیشون نمیشه دااش من

    پاسخ
  5. mehran911
    سوابق: (791 دیدگاه) ,

    چقدر برای مردمشون ارزش قائل هستند فقط کاور ماشین به کل تولیدات سایپا می ارزه

    پاسخ
  6. slr722
    سوابق: (1351 دیدگاه) ,

    چقدر قشنگ بود…

    اما احداث یه خط تولید سخت تر از طراحی خود ماشینه…

    پاسخ
  7. carbonado aventador
    سوابق: (3637 دیدگاه) ,

    چرا همش ماشین های دیفرانسیل عقب تولید می کنند . یعنی نمی تونن یه ماشین درست کنند که قابل مقایسه با فراری و لامبورگینی و آئودی باشد!!!!!!

    پاسخ
  8. mojtaba..designer
    سوابق: (221 دیدگاه) ,

    ایول مسیح خان….این بار حرفت کاملا درست بود…
    کربنادو اوانتادور “” آمریکایی ها سوپر اسپرت ساز نیستن..در واقع اگه بسازن هم نمیتونن به پای ایتالیایی ها و آلمانی ها برسن…البته به تیپ فرهنگشونم بستگی داره….
    امریکایی ها ماشینایی رو میخوان که به تیپ خودشون بخوره.
    اگه هم بخوان سوپر اسپرت بسازن باید تیپ الگوی طراحیشونو تغییر بدن که اونم ایتالیایی ها تو این کار استادن و با تغییر تیپ ماشیناشون به الگوهای ایتالیایی دیگه مردمشون که هیچ ماشینو نمیخرن از اصالت خود ماشینا هم کم میشه.

    پاسخ
  9. مهدی
    سوابق: (133 دیدگاه) ,

    اخه بابا امریکا جیییییییزززززه چند بار بگم از اینا به ما نشون ندین دق میکنیم میمونیم رو دستتونا…………

    پاسخ
  10. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود.
    فقط دارم حسرت میخورم.
    که حتی گوش مسئولان هم بدهکار نیست.
    تا کی اشغال سوار بشیم؟؟؟؟؟؟

    ((( ایران و المان )))

    پاسخ
  11. ایمان
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    کامیونو ببین 11تا ماشین بار زده!!!!!

    پاسخ
  12. jalal
    سوابق: (246 دیدگاه) ,

    کروت از قبل خیلی خوشگلتر شده قیافش هم خشن تر شده!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.