درگ استینگری با ZL1 و M6 و F-type [ویدئو]

به چالش کشیدن خودرویی استاندارد با رقیبان تیون شده اش شاید کار چندان جالبی نباشد اما گاهی اوقات همین خودروی استاندارد عملکرد قابل تحسینی را به نمایش می گذارد . . .

[jwplayer mediaid=”87195″]

در رقابت امروز نسخه استاندارد C7 استینگری ابتدا باید با کاماروی ZL1 رقابت کند؛ استینگری در غیاب برادر قوی ترش یعنی Z06 حالا مجبورست با کامارویی که 114 اسب قدرت بیشتری دارد بجنگد. درحالیکه استینگری در یک چهارم مایل مغلوب ZL1 شد اما در یک دوم مایل جبران کرد و نهایتا هم در یک کیلومتر با اختلاف چند صدم ثانیه ZL1 را شکست داد.

[jwplayer mediaid=”87196″]

بعد از کامارو نوبت به  F13 M6 می رسد؛ خودرویی که بازهم 94 اسب بیشتر از استینگری دارد و با عکس العمل خوب راننده اش هم در یک چهارم مایل، هم در یک دوم مایل و هم در یک کیلومتر به خوبی از پس رقیب آمریکایی اش برمی آید.

سومین رقیب استینگری، اسپرت 2 نفره جدید جگوار است؛ F-type همچون دو رقیب دیگر کوروت، نه با مدل استاندارد بلکه با مدل تیون شده V8 R به میدان آمده بود. گربه انگلیسی با پشتوانه انجین 5.0 لیتری سوپرشارژ خود ازهمان ابتدا پیش افتاد و نهایتا توانست در یک کیلومتر استینگری را با اختلاف از 1.2 ثانیه ببرد. ولی همه این ها به کنار! وقتی استینگری در مدل استانداردش چنین عملکرد خوبی را به نمایش می گذارد حالا حساب کنید Z06 دیگر چه موجودی است!

28 دیدگاه

  1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
    سوابق: (811 دیدگاه) ,

    با عرض پوزش که این حرف رو میزنم.ولی نه تنها این چند تا درگ بلکه تمام درگ های دیگه ای هم که تو این پیست انجام میشه استاندارد نیست.مثلا” تو همین درگ کوروت تقریبا” همیشه کامارو ZL1 و موستانگ GT500 رو شکست میده اما اینجا یه بار برد و یه بار باخت و هم چنین ب ام و M6 که واقعا” یه خودروی بینظیره اما نمیتونه کوروت C7 استینگری رو شکست بده ولی تو اینجا شکست داد.همه ی ماشینا رو تقویت کردن و گذاشتن مقابل یه C7 استاندارد.
    حالا خودتون قضاوت کنید آیا عادلانه است؟
    ولی خدایی مسابقه تو مسیر پیچ دار یه چیز دیگس.به شرط این که همه ی خودرو ها استاندارد باشن.

    پاسخ
  2. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    استینگری خودرو نسبتا خوبیه.و همه چیزش نسبت به قبل بهبود یافته.و واقعا مدل ZR1 منتظرش هستم.

    پاسخ
  3. امیر
    سوابق: (181 دیدگاه) ,

    کانت اول 😀
    بنظر من هم شاید کار چندان جالبی نباشه که ماشین استاندارد با ماشین تیون شد مسابقه بده !

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
      K.MAK.MISEL
      سوابق: (2636 دیدگاه) ,

      من فقط درگ اولو دیدم استینگری و کامارو خیلی باحال بودن عالی…
      تقریبا درگشون عالی بود استینگری تونست ببره ولی کامارو هم بد نشون نداد.
      صداشون چقدر باحال بود……………واااااااای

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل احسان آرسنالی
        احسان آرسنالی
        سوابق: (1108 دیدگاه) ,

        صبح حالم گرفته بود اینا رو دیدم خوشحال شدم رفتم سوار ماشین خودم بشم دوباره حالم گرفته شد خبری از میلاد و شاهین و زیگما و کربونادو و … نیست کجان؟

        پاسخ
  4. mehran911
    سوابق: (795 دیدگاه) ,

    ممنون پدال درگ ها عالی بودن

    در رقابت استینگری با جگوار براحتی میشد حدث زد جگوار برندست ولی استینگری هم واقعا عالی ظاهر شد

    پاسخ
  5. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    M6 با این که زیاد حرفی برا گفتن تو درگ نداره.ولی بازم یه بی ام و هست.
    وهمیشه احترامش واجب.ای کاش بی ام و هم سدان M6 رو مثل E63 4matic
    دو دیفرانسیله می کرد.

    پاسخ
  6. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    درگ خوبی بود.
    به عبارتی دیگه مسخره نبود.ممنون پدال

    پاسخ
  7. لاکی استریک
    سوابق: (192 دیدگاه) ,

    بی ام دبلیو از همه پسند تر برد از استینگری

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل یاسین
    یاسین
    سوابق: (279 دیدگاه) ,

    صدای zl1 استینگری منو کشت عجب صدایی ادم دلس میخواد در جا گاز بده!!!!!!

    پاسخ
  9. محمد
    سوابق: (197 دیدگاه) ,

    M6 توی رولینگ فوق العادست، وقتی از شتاب 0 تونست بگیره استینگری رو دیگه قطعا محال بود که شورلت توی سرعت های بالاتر بتونه از پس M6 بر بیاد

    پاسخ
  10. آرش آمریکایی
    سوابق: (97 دیدگاه) ,

    ماشینای آمریکای شاید تو درگ از رقبای اروپایی عقب بیوفتن
    ولی بار ها دیدم که کوروت توی پیست پورشه 911 و حتی نیسانGTR رو شکست داده اگه یه سرچ تو گوگل بکنین با این عنوان
    مقایسه کوروت استینگری با نیسانGTR خودتون متوجه میشین
    فقط مقالشو تا آخر بخونین

    پاسخ
  11. تصویر پروفایل BMW4ever
    BMW4ever
    سوابق: (151 دیدگاه) ,

    این ها که همشون نسخه های استاندارد کارخونه هاشونن کوروت چون گیربکس دستی و موتورش تنفس طبیعی کم آورد حالا وایسا تا zr1 بیاد

    پاسخ
  12. سجادمظفری
    سوابق: (10 دیدگاه) ,

    نیسان جی تی آر پوز همشونو میماله

    پاسخ
    1. مهدی 911
      سوابق: (266 دیدگاه) ,

      911 توربو هم پوز gtrرومیماله فیلمشم تو صفحات قبلی پدال موجوده

      پاسخ
  13. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    امریکایی ها یه خوبی که دارن واسه همه ماشین میسازن نه فقط واسه قشری خیلی خاص.ماشینی که 60000 دلار قیمت داره رقیب ماشینای 200000 دلاری هست!افرین به جنرال موتورز

    پاسخ
  14. محمد.
    سوابق: (77 دیدگاه) ,

    درگ باحالی بود.تمامی درگ هایی که اجرا میشه بی ام و هم توش هست و اکثر بردها مال بی ام و هستش.در ضمن m6 هایی که تو این پیست درگ میکنن اون m6 های مورد نظر من یا بقیه نیست که تیون شده است.تازه این m6 هم قدرتش 560 تا بود زیاد نبود که فکرشو میکردم.

    پاسخ
  15. hami
    سوابق: (27 دیدگاه) ,

    من تو فکر این جملم.
    اگر استینگری استاندارد چنین عملکردی دارد،پس ‏Z06‎‏ چه موجودی است!؟!؟!؟!؟

    پاسخ
  16. تصویر پروفایل وحید
    وحید
    سوابق: (402 دیدگاه) ,

    کامارو و جگوار و بی ام دبلیو رو کنار هم تصور کنید. M6 وقتی با اون ابعاد طراحی سنگین و با اصالتش و اینکه همیشه حس لوکس بودنو القا میکنه میادو تو پیست اینجوری میتازه حس بهتری به آدم میده لایک به bmw

    پاسخ
  17. sl65
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    جمع کنید بابا با این ماشینای در پیت یه sl65بیارین ببینید چطوری همه ی اینارو میکشه

    پاسخ
  18. بهداد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    به نظر من اونتادور از همه ی اینا که گفتین بهتره

    پاسخ
  19. erfan
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    بین اینا از جگوار بیشتر خوشم میاد هم صدای عالی هم قیافه عالی هم شتاب عالی هم … .
    به عبارتی ماشین چرخ نداشته باشه ولی انگلیسی باشه !!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.