شورلت

رونمایی از نسل ششم شورولت کامارو

سرانجام پس از انتشار تیزرهای مختلف، تصاویر جاسوسی و اطلاعات متفرقه، نسل ششم ماسل‌کار اصیل آمریکایی، شورولت کامارو به روی صحنه آمد. خودرویی با ایده‌های جدید، طراحی تکامل‌یافته و فنّاوری بالا که قرار است در عملکرد و تجهیزات، به یک سطح جدید برسد.

2016 Chevrolet Camaro
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro
این کاملاً واضح است که جنرال موتورز، می‌خواهد با کاماروی جدید، خون رقبا را در شیشه کند. کامارو، اعتبار و آبروی GM به‌عنوان یک ماسل‌کار اصیل است. تفاوت‌های این خودرو با فورد ماستنگ و داج چلنجر بیش از گشته است.

2016 Chevrolet Camaro
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro
کاماروی جدید تغییرات ظریفی داشته است. اما باید بهبودهای آن در عملکرد را نقطه قوت آن دانست. درحالی‌که یک موتور جدید شش سیلندر قوی‌تر و یک موتور V8 تجدیدنظر شده را می‌توان انتخاب نمود، برای نخستین بار، یک موتور چهار سیلندر توربو شارژر نیز، به قلب کامارو راه خواهد یافت.

موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری برگرفته از کادیلاک‌های ATS و CTS به‌عنوان پیشرانه مدل پایه کامارو از ۲۷۵ اسب‌بخار نیرو و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور سود می‌برد. این گزینه می‌تواند دست کامارو را برای رقابت با ماستنگ های چهار سیلندر اکوبوست، باز بگذارد. هرچند فورد ماستنگ چهار سیلندر از پیشرانه قدرتمندتری برخوردار است، اما احتمالاً موتور چهار سیلندر کامارو مقرون‌به‌صرفه تر باشد. مصرف سوخت این پیشرانه در بزرگراه‌ها به ۷.۸۴ لیتر در صد کیلومتر می‌رسد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت آن نیز زیر ۶ ثانیه می‌باشد.

2016 Chevrolet Camaro
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro
موتور V6 با حجم ۳.۶ لیتر هم ۳۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور از مدل قبلی کامارو با افزایش ۱۰ اسبی قدرت به اینجا آمده و یکی از پیشرانه‌های احتمالی کادیلاک CT6 نیز در آینده خواهد بود.

2016 Chevrolet Camaro
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro
برای طرفداران خودروهای سنتی آمریکایی هم، مدل SS از موتور ارتقا یافته ۶.۲ لیتری V8 سری LT1 بهره می‌برد که قدرت آن به ۴۵۵ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۶۱۷ نیوتن‌متر، بالغ می‌گردد. این موتور می‌تواند با یک گیربکس شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک جفت شود. در مدل SS سیستم تعلیق مغناطیسی و ترمزهای برمبو نیز برخلاف دو مدل دیگر به صورت استاندارد قرار می‌گیرد.

2016 Chevrolet Camaro
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro
کاماروی جدید روی پلتفرم جدید دیفرانسیل عقب آلفای جنرال موتورز بنا می‌شود که وزن کمتر و دینامیک بهتری را برای آن به ارمغان می‌آورد. این پلتفرم با کادیلاک ATS نیز مشترک است و از نظر دینامیک با BMW سری ۳ مقایسه می‌شود. سیستم تعلیق مگنتیک به صورت اختیاری نیز ارائه می‌شود. بدین ترتیب انتظار می‌رود سواری بهتر و جذاب‌تری را از کامارو به‌عنوان پرفروش‌ترین ماسل‌کار آمریکایی شاهد باشیم.

2016 Chevrolet Camaro
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro
هدف اعلام شده برای کامارو، تنها کاهش ۹۰ کیلوگرمی وزن پلتفرم آن نبوده، بلکه این خودرو اکنون، اسپرت تر و دقیق‌تر شده و بیشتر همانند یک کوپه با عملکرد بالای واقعی به نظر می‌رسد تا یک سدان دو درب. این خودرو ۵.۸ سانتی‌متر کوتاه‌تر از نسل قبل شده و ۲.۵ سانتی‌متر نیز باریک‌تر و کم ارتفاع‌تر شده است.

خطوط متعدد روی بدنه، گلگیرهای متورم و حجم‌های عضلانی هنوز به طراحی کاماروی قبلی وفادار مانده‌اند و به‌راحتی حضور یک کامارو را اعلام می‌کنند. چراغ‌ها از نوع زنون روی نواری از LED قرار گرفته‌اند و البته در مدل‌های پایه با نوع هالوژنی جایگزین می‌شوند. شاید تغییرات ظاهری کمتر از حد انتظار باشد اما شورولت بیشتر به بخش فنی ماجرا دقت داشته است.

2016 Chevrolet Camaro
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro
فضای داخلی کامارو، به‌مراتب به‌روزتر و پیشرفته‌تر شده است. یک نمایشگر ۸ اینچی با قابلیت تنظیم به‌عنوان مرکز اطلاعات و سرگرمی مورد استفاده قرار گرفته است. کنترل‌های سیستم تهویه نیز ساده‌تر و زیباتر شده‌اند. ترمزدستی به صورت الکترونیکی درآمده است. نورپردازی داخلی نیز فضایی مدرن را خلق نموده است.

شورولت کامارو یک ماشین تنومند آمریکایی ریشه‌دار است. اکنون این خودرو با تکنولوژی بالاتر، رقابت را به سمت دیگری از رینگ برده است.

2016 Chevrolet Camaro
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro
2016 Chevrolet Camaro
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro
2016 Chevrolet Camaro
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. آریاز

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    همیشه ماسکلکارها هیجانو تو وجود آدم تزریق میکنن.حتی مدل های 30 سال پیششون. این مدل عضلانی تر شده نسبت به نسل قبلش. طراحی داخلیش واقعا زیباست البته از کلاسیک بودن کمی فاصله گرفته. اگه این مدلو همزمان با موستانگ نسل جدید رونمایی میکرد بیشتر میپسندیدم. این 2 سال تاخیر انتظارا رو بالا برد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Lord Cezar

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (300 ديدگاه)

      ماسل کار تو کامارو خلاصه میشه . واقعا طراحیش خیلی بهتر شده . این طراحی شاید طرفدارای کامارو رو به 2 دسته تبدیل کنه (مدل قدیمی و مدل جدید ) ولی ارزشش رو داره . این نسلش خیلی عالی شده .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فیریزین

        ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (4 ديدگاه)

        درسته!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. peyman.german

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (81 ديدگاه)

      با توجه به اینکه برای اولین بار کامارو با موتور ۲لیتری هم در اختیار قرار میگیره،فقط خدا نکنه شورولت بخواد تغییر سیاست بده و کاماروی کم مصرف با حجم کم بسازه مطابق استاندارد های جهانی.
      آخه کل ابهت کامارو به حجم موتور بالا و صدای مردونشه….

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. مصطفی

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (226 ديدگاه)

      یکی به من بگه این کاماروهه؟ یا دارم خواب می بینم؟
      خدایا این دیگه چه طراحییه ؟؟ این همه انتظار کشیدیم که اینو ببینیم ؟
      تصور کنید اگر آرمشو بردارن می تونید تشخیص بدین که کاماروهه ؟
      دارم سکته می کنم مثل یه کوپه اروپایی شدههههههههههه…
      ماسل آمریکایی که همه آرزو داشتنشو داشتن کجاوو این کجااااا…
      بابا یکی به من بگه ماسل یعنی چی من دارم چرت می گم یا طراحای این …؟؟
      میرم شویو می ترکونمااا اصلا اصلا در حد شورولت نیست چه برسه به یه ماسل.
      واقعا عصبانی شدم اصلا انتطار همچین چیزیو نداشتم باز دمه ماستنگ گرم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (810 ديدگاه)

        جناب مصطفی این طور که شما بزرگوار میفرمایید نیست.
        بنده شاهد تغییرات ریز و درشت کامارو بودم و الان تغییر خاصی در بدنه صورت نگرفته نسبت به نسل قبل فقط طراحی چراغ جلو و عقب عوض شده و طراحی کاپوت و جلوپنجره.
        خشونتش همون خشونت همیشگی و نماش همون نمای تانک مانند کامارو است.
        خیلی عذر میخوام یه وقت سوء تفاهم نشه اما واقعاً کسی که با برداشتن برند این خودرو نتونه بگه چه ماشینیه اصلاً کامارو رو نمیشناسه.
        ماسل کار هم یعنی خودروی عضلانی و اغلب دیفرانسیل عقب با موتور های پر قدرت و کاپوت کشیده و صندوق عقب کوتاه.که این مدل واجد تمامی این شرایط هست.
        دیگه ولله من نمیدونم منظور شما از اروپایی شدنش چیه اگه این طوره که انتقاد های نه چندان کمی هم نسبت به طراحی موستانگ صورت گرفت که بنده مخالف تمامی این حرف ها هستم.
        مقصودم شما نیستی اما بار ها دیدم عده ای میگن کامارو دیگه مشخصه ی خودشو نداره و چراغاش گرد نیست و پشتش فلانه اما فقط در این حد بگم که جزییاتی چه در طراحی خارجی و چه داخلی کامارو به کار رفته که کمتر کسی متوجهش میشه.
        این طراحی بدنه اول توسط خود کمپانی سازنده مشخص شد قراره بر اساس نسل دوم کامارو باشه هر چند خصوصیاتی از بدنه ی نسل اول هم در این خودرو دیده میشه اما نباید فراموش کرد این کاماروی 2016 یه نسل جدیده نه صرفاً یه مدل جدید و آغازگر یک نسلیه که شاید در نسل های بعدی ازش الهام بگیرن بعضی از دوستان اگر دقت کنن متوجه میشن که تمامی نسل های کامارو تا امروز تفاوت در طراحی داشتن و این روند در نسل های آینده هم ادامه داره و دلیل نمیشه کامارو به طور کامل همون کاماروی 1967 باشه!
        من واقعاً درک نمیکنم این ایراداتی رو که دوستان به کامارو میگیرن خب اگه نمیپسندید بفرمایید نمیپسندم دیگه لازم نیست خودرو رو با دلیل بافی و توجیه های نامربوط به بی اصالت بودن متهم کنید!!!!!!!!!

        امیدوارم کمکی کرده باشم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. AMGs

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    یه طراحی ظریف زیبا و جذاب حالا یکم بهتر شد از حالت خسته کننده بیرون اومد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      حالا موقعه کراس اوره دو تا ماسل کاره
      فقط از نظره طراحی:
      کامارو:لاااااایک
      موستانگ:دیسلااااااک

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. محمد

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    آهااااااااان
    حالا خوشگل شد
    سری قبلیش خیلی خیلی زشت بود!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. P.G

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (489 ديدگاه)

      چىىىىىىى؟سرى قبلیش زشت بود؟!تازه اون هم خیلى خیلى؟!!!!B-)
      زمانى که نسل قبلش تو سال ٢٠٠٩ معرفى شد از نظر طراحى،به خصوص طراحى خارجى یکى از بهترین طراحیاى زمان خودش لقب گرفت.کامارو نسل پنج در سال ٢٠١٠ عنوان بهترین طراحى خودرو سال رو کسب کرد.طراحى قبلى یه روح جدیدى به کالبد سنتى کامارو داد و نیاز نیست زیاد به خودت زحمت بدى،اگه عکس هاى همین نسل جدید رو نگاه کنى میبینى تو واقعیت(کارى با ادعاهاى کمپانى ندارم!) اساس طراحى خارجیش بیشتر از هر نسلى همون نسل پنجم که میشه نسل قبل هست و فقط به روز رسانى هایى تو حجم دهى به بدنه و کاپوت و طراحى چراغها صورت گرفته،مگرنه اساس همون نسل قبله
      طراحى خارجى نسل قبلى کامارو براى طراح جوون کره ایش که سانگ یاپ لى نام داره شهرت و اعتبار بسیار زیادى رو کسب کرد و در واقع اون رو به دنیاى اتومبیل شناسوند و اون طراح نهایتاً بعد از ده سال از شورولت جدا شد و به گروه وولکس واگن پیوست و در حال حاضر رئیس بخش طراحى خارجى کمپانى بنتلیه!
      بهتره بگى طراحى نسل قبل کامارو رو شما دوست ندارى نه اینکه خیلى خیلى زشته!!!طراحى نسل پنج هنوز هم با گذشت چند سال تازگى داره و کهنه و دمده نشده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. شروین

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (515 ديدگاه)

    شورولت همیشه کارش درست بوده و هست و هیچ وقت حساب نشده کاری انجام نمیده. الانم این فقط در حد رونماییه. اما باید منتظر خبرای بهتری ازش باشیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فیریزین

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (4 ديدگاه)

      سلام بچه ها
      چرا همیشه ایرانی ها نظاره گر و منتقد بودند؟
      چرا ما همش حرف می زنیم؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. امیر

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (392 ديدگاه)

    واقعا خیلی زیباتر شده وکاملا اصیل مانده کابینش بسیار زیبا شده وکلا خشنتروپرابهت شده البته من دوس داشتم بدنش مث موستانگ یه خطوط برجسته ازچرخ عقب تا جلو میداشت درکل ابهتوزیباییش بیشتر شده وفوردموستانگ که فروشش با تسل جدیدش عالی بوده اینم بترکونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امیر

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (56 ديدگاه)

    زیبا ترین نسل شورولت کامارو…
    البته هر چی هم باشه از طراحی نسل5 بهتره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. زیگما

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    اینم از کامارو
    خیلی وقت بود منتظرش بودم
    با موتور 2 لیتری توربو راهش برای بازار های جهانی بازه(مثل موستانگ)
    طراحیش بیشتر از این که نمایانگر نسل جدید باشه، نشان دهنده ی یه فیس لیفت قویه که ایرادات رو از بین برده
    انتظار نداشتم ترمز دستی رو اونجوری کنن، شاید بهتر بود همون جور میموند، چرا که برای یه اسپرت دیفرانسیل عقب یه ترمز دستی سنتی برای انجام برخی حرکات نمایشی، لازمه!
    خط تولیدش هم از کانادا به امریکا برگشته
    تا در کنار کادیلاک ATS و CTS در لانسینگ گرند ریور میشیگان مونتاژ بشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. مهران 72

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (232 ديدگاه)

    سلام.تغییرات کوچکی داده که خیلی مفید بوده.حالم از چراغ عقب قبلی بهم میخورد. الان این چراغ عقب عالیه،هم اصالتشو حفظ کرده هم مدرن شده.
    جلوشم واقعا بهتر شده.داخلشم عالییییی
    یعنی اون دریچه کولر ش تو حلقم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شلبى

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (685 ديدگاه)

      قابل توجه دوستانى که میگن طراحیش کمى نسبت به قبل طراحى کرده،این طراحى چند سالى هست که زبان طراحیه کامارو شده که خود این طراحى هم از مدل هاى قدیمیش الهام گرفتن و وقتى یه ماشین زبان طراحى پیدا میکنه هر نسلش شبیه نسل قبلى میشه و نسل جدید تقریبا فیس لیفت میشه مثل موستانگ و کوروت و …..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شلبى

        ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (685 ديدگاه)

        ببخشید اشتباه نوشتم کمى نسبت به قبل تغییر کرده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. فریا

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (684 ديدگاه)

    عالــــــــــــی شــد . وصف ناپذیره ♥
    فقط جلوی RS جای بحث داره :-\

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. شایان

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (89 ديدگاه)

    خیلی عالیه در عین حفظ اصالت به آدم مدرن بودن رو هم القاء میکنه مثل چارجر قیافش مثل سدان ها ی داخل شهری نشده. خدایا ما هم دل داریم یه نگاهی هم به ما کن مارو به دیدار یار برسان الهی آمین!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. شایان

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    چه عضلاتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. شلبى

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (685 ديدگاه)

    حالا شد،خیلى بهتر از قبل شده و واقعا زیباست،چقد داخلش بهتر شده،هم از نظر طراحى و هم از نظر کیفیت مواد بکار رفته ،فکر کنم دوباره فروشو از موستانگ جدید پس بگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. کافر مقدس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    فعلا در حد رندر و یکی دوتا کانسپت ـه شک ندارم که در آینده تغییرات بهتری هم روش انجام میشه مثل همون کاری که 2007 انجام دادن و هرچی جلوتر رفتن کامارو ـه زیباتر و زیباتر شد

    interior خیلی خشن تر شده! به امید رستگاری و روندنش در GranTurismo 7 :p

    تو DriveClub همه این Zl1 بر میدارن منم دوبار تستش کردم معتاد صداش شدم اصن نمیتونم دل بکنم! 4تا عکس InGame هم از بزرگوار گرفتم:p
    http://www.shiaupload.ir/images/89582455414279638071.jpg

    http://www.shiaupload.ir/images/75180127381687715064.jpg

    http://www.shiaupload.ir/images/38074063467684021583.jpg
    اگر ماشین ندارید ps4 بخرید و DriveClub بلکه ایمان بیاورید:p

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. maysam.. laferrari

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (581 ديدگاه)

      من xbox one دارمforza بازی میکنم از هزار تا driveclub بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)
  14. SAEED

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (481 ديدگاه)

    تبریک به همه ی دوستان آمریکایی باز
    و یک تبریک ویژه به GM بازها
    باربد عزیز
    آقا فربد
    و زیگما که خیلی کم پیداست :(
    و بقیه طرفدارا …

    این خبرو دیروز توی این سایت دیدم و توی پست لکسوس NX لینک رو برای دوستان گذاشتم ( ولی درج نشد ) :
    http://www.topspeed.com/cars/chevrolet/2016-chevrolet-camaro-ar162721.html
    شنیدن این خبر برام مثل تحویل سال بود کیف کردم
    واقعا زبونم بند اومد
    باز هم شورولت با کامارو روسفیدمون کرد
    از هر لحاظ بهتر شده سیستم مگنتیک کنترل در SS و گیربکس 8 سرعته اتو
    امیدوارم مدل های خاص ZL1 و Z28 در این نسل هم عالی ظاهر بشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      داداش سعید گل گلاب خیلی ممنون! ;)
      خداوکیلی منم حال شما رو داشتم دیشب دم به دقیقه فقط سایت های خبری رو چک میکردم تا وقتی رونمایی شد انگار که دقیقاً لحظه ی تحویل سال شده.

      خیلی خیلی خوشم اومد از هر لحاظ عالی شده.
      350 ساعت تست بر روی این خودرو اعمال شده معمولاً هم کل 24 ساعت روز!
      طراحی عقبش رو شورولت به سمت کوروت برده ولی خیلی زیباس.
      از اون چیزی که فکر میکردم بسیار بهتره.
      ابعادش بیشتر شبیه موستانگ شده یعنی 4780 میلیمتر طول،حدود 1900 میلی متر عرض و 1340 میلیمتر ارتفاع که سیستم تعلیق MRC هم با این بدنه ی عضلانی همراه میشه تا کاماروی 2016 رو خلق کنه.
      لوئیس شورولت و ویلیام دورانت روحتون شاد!

      راستی کافر مقدس عزیز این طراحی صد در صد همینه و کانسپت نیست چون به صورت زنده و رسمی در Belle isle رونمایی شده با تمام جزییات.
      ارادتمند همه ی دوستان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        باربد تبریک میگم
        فراتر از انتظارات بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. SAEED

        ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (481 ديدگاه)

        درود باربد عزیز

        خیلی روش زحمت کشیدند و یک شاهکار از آب دراومد
        از طراحی هم خیلی مدرن تر و زیباست به خصوص طراحی داخل
        از ابعاد بدنه هم از هر بعد کوچک تر ( کامپکت تر ) شده
        روی هم رفته عالی شده

        ما هم ارادت داریم خدمتتون داداش ;)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. مهيار

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    با وجود شباهت زیاد به نسل قبل بسیار زیبا تر از اون آفرین به طراحش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احسان(احسان سابق)

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    طراحی فوق العاده ای نداره اما جذاب و جوون پسنده.میشه گفت جی ام ریسک زیادی نکرده .زیاد تغییر کرده اما نه در حد یک نسل و اون هم بعد از این همه سال.با این وجود داخلش خیلی فرق کرده و جذابه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. میلاد

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    عالی آقا، عالی، حرفی برا گفتن نذاشته، واقعا زیباست و مدرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. میلاد

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    فقط یه خواهشی از دست اندر کاران سایت داشتم، اگه براتون مقدوره عکسهارو با کیفیت تر بگذارید که وقتی دانلودش میکنی کیفیت خوبی داسته باشه
    باتشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. SAEED

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (481 ديدگاه)

    مثل نسل پنجم یک طراحی انقلابی روی کامارو انجام شده
    به گفته ی GM کاماروی 4 سیلندر , بعلت موتور کم حجم تر از سیستم تولید صدای مصنوعی با یک استریو باس قوی بهره میبره که از یک ماسل کار دور از انتظاره !!!
    نسل قبلی در طول 5 سال (از 2010 تا 2015) فروش بالاتری نسبت به ماستنگ داشته
    که برای مدل 2016 هم با این امکانات و تغییرات امیدوار کننده هست
    کامارو از طراحی مدرن تر شده بخصوص کابین کاملا جدید
    http://www.netcarshow.com/Chevrolet-Camaro-2016-wallpaper.jpg
    http://img2.netcarshow.com/Chevrolet-Camaro_2016_800x600_wallpaper_21.jpg
    —————————————————————————————–
    منتظرم ببینم شورولت برای رقابت با هلکت چیا در چنته داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. FcmZ

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (114 ديدگاه)

    به نظر من از لحاظ طراحی خارجی نسبت به نسل قبلش مثل موستانگ یه قدم رو به عقب داشته.مگه میشه خشونت کامارو 2010 رو با این مقایسه کرد؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (392 ديدگاه)

      والا محبوبیت وتعریفا از موستانگ جدید وابهتش بسیاره وفروشش هم مویده این امره یکی از بهترین نسلای موستانگه وcamaroهم بسیار زیبا شده وهردو ماشینم داخلیشون بینظیرشده با قیمتایی بسیار کم وعالی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. علی

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    عالی از هر لحاظ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. خاوری

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    خونم به جوش اومد از اینهمه عظمت و شکوه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مایکل جکسون thriller

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (578 ديدگاه)

    واقعا خوشگله . عشق است کامارو .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. فیریزین

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام
    من یک سوال درام
    چرا آمریکا تعرفه های بالایی رو ی ماشینای آلمانی و بقیه ی کشور ها میذاره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. علي رضا

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (229 ديدگاه)

    بهتر از نسل قبلش شده…خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. parsa

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خیلی خوب شده نسبت به نسل 2014 من خودم 2013 مدل rs v6 داشتم خیلی اتاقش سنگین بود در حدی که جنسیس کوپه میگرفتش امید وارم تو این مدل سبک تر کرده باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. احمد باقری

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا احسنت. به این میگن ماشین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. GT 500

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (60 ديدگاه)

    خیلی ماسل و خفن. اما هر چی باشه به کامارو zl1 ٢٠١١ نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. عارف

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (75 ديدگاه)

    از وقتی نسل پنجمش اومد آرزو داشتم سوار کامارو بشم،خدا رو شکر ب یکی از آرزوهای زندگیم رسیدم،به لطف منطقه آزاد بودن هم اگه خدا بخواد یه دونه کامارو در آینده میخرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. رهگذر

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    این داشبورد و دریچه های گردش شما رو یاد چیزی نمیندازه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. P.G

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (489 ديدگاه)

      حتماً میخاى بگى از بنز کپى کارى کرده!هااا رهگذر،منظورت این بود؟
      ینى واقعاً به نظر تو داشبورد و دریچه هاى این شبیه بنزه؟!فقط یه Off بى سواد میتونه همچین حرفى بزنه!
      هرچند از کامنتاى قبلیت تو پستاى مختلف تعصبت نسبت به آلمانیا و دشمنى بى منطقت با ماشیناى آمریکایى کاملاً مشخصه و به غیر از اینجور کامنتاى چرت نباید انتظار دیگه اى ازت داشت!:)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (810 ديدگاه)

        احوال داداش P.G گل؟خوبی شما؟
        P.G جان من نمیدونم ایشون با کدوم منطقی و عقل سلیمی چنین حرفی میزنه!
        جناب آقای رهگذر دریچه ی گردی که شما میگی و بنده هم فکر کنم منظورت بنزه برای بنز خطوط موازی 180 درجه استفاده شده نه یه ستاره ی پنج پر 360 درجه.
        البته خب از یه رهگذر انتظار چندانی نمیشه داشت یه نگاه سر سری میندازه و میره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. P.G

          ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (489 ديدگاه)

          ممنونم باربد جان،بدک نیستم
          والا این چند روزه همش تو فکرت بودم که اگه شِوى خدایى نکرده دستمو گاز بگیرم چیز درخورى معرفى نکنه باربد بعد از این همه انتظار و پیگیرى با چه بحرانى رو به رو میشه(شوخى:) که خدا رو شکر جى ام مثل اکثر اوقات رو سفیدمون کرد و فکر کنم الان رو ابرها باشى؛)
          اما در مورد رهگذر باربد جان،ایشون و چندتا کاربر دیگه تو سایت هستن که از نظرشون هر طراحى گرد،دایره،مثلث،مربع،مستطیل،لوزى،ذوزنقه،ضربدر،به علاوه،منها،خطوط مواج،خطوط شکسته و تیز و … و کلاً سرتو درد نیارم هر طراحى فقط مختص آلمان هاست و بقیه دارن ازشون کپى کارى میکنن!یعنى هرکى از این شکل هاى هندسى تو طراحیش استفاده کنه داره از آلمان ها کپى میکنه!از نظر این اساتید فن در عالم وجود یک قانون مثل قانون جاذبه ى نیوتن وجود داره و اون اینه که هیچ طراحى قشنگى وجود نداره مگه اینکه از آلمان اومده باشه!:)
          آخه من نمیفهمم،کجاى شکل(که شما خیلى خوب بهش اشاره کردى)،اندازه و ابعاد و محل قرارگیرى این دریچه هاى گرد روى داشبورد شبیه به محصولات بنزه؟!بدتر از اون داشبورده که دیگه واقعاً هیچ شباهتى نداره با محصولات بنز
          باربد جان من تو چندتا پست قبل به این رهگذر توصیه کردم که در همین راهى که داره ازش گذر میکنه حتماً به یک روانپزشک حاذق مراجعه کنه تا سادیسم و بى منطقیش نسبت به محصولات آمریکایى رو درمان کنه،ولى انگار فعلاً که به توصیه ى من گوش نکرده!:)
          صحبت زیاده اما…

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. شروین

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      من رو که یاد رینگ های اوریجینال 5 پر ماسل های دهه 70 میندازه. تقریباً شبیه عکس آواتارم!! همین و بس.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا