شورلت

معرفی شورولت کوروت کربن 65 ادیشن 2018

شورولت با معرفی کوروت کربن ۶۵ ادیشن جدید، شصت و پنجمین سالگرد تولید این خودروی محبوب را جشن می‌گیرد. کربن ۶۵ ادیشت در مدل‌های گرند اسپورت ۳LT و Z06 3LZ 2018 عرضه خواهد شد.

2018-chevrolet-corvette-carbon65-edition-001
جدای از این مدل ویژه، شورولت برخی تغییرات کوچک در تجهیزات مدل‌های ۲۰۱۸ کوروت را نیز اعلام کرده که شامل رادیوی HD استاندارد در تمامی مدل‌ها، ریکوردر داده‌های پرفورمنس سفارشی، دوربین عقب بهبود یافته با رزولوشن بالا و… می‌باشد.

2018-chevrolet-corvette-carbon65-edition-002
مدل پایه‌ی استینگری هم‌اکنون با رینگ‌های ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب عرضه می‌شود که هرکدام افزایش یک اینچی ابعاد داشته‌اند. این رینگ‌ها از ۵ طراحی جدید بهره می‌برند. همچنین کنترل سواری مغناطیسی نیز به عنوان آپشن در دسترس است.

2018-chevrolet-corvette-carbon65-edition-004
خریداران کوروت گرند اسپورت ۲۰۱۸ می‌توانند ترمزهای سرامیکی را بدون سفارش پکیج پرفورمنس Z07 انتخاب کنید. افرادی که دنبال جدیدترین مدل Z06 هستند با دو انتخاب جدید برای رینگ‌ها روبرو خواهند بود.

2018-chevrolet-corvette-carbon65-edition-003
اما مدل کربن ۶۵ ادیشن نیز ویژگی‌های منحصربه‌فردی خواهد داشت که از آن جمله می‌توان نوارهای روی گلگیر و گرافیک درب‌ها، کالیپرهای آبی ترمز، دوخت آبی موجود در کابین، صندلی‌های اسپورت مسابقه‌ای و… را نام برد.

Exclusive Carbon 65 sill plates greet driver and passenger.
پاول ادواردز، معاون بازاریابی شورولت می‌گوید:

کوروت یکی از پر داستان‌ترین خودروهای اسپورت تاریخ شورولت بوده و میراث بر جای گذاشته‌ی آن رقبای معدودی دارد. کربن ۶۵ ادیشن جدید به منظور گرامی داشت این میراث تولید شده و در عین حال دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد را تحویل مشتریان می‌دهد و باعث ایجاد تجربه‌ی مالکیت خاصی می‌گردد.

شورولت می‌گوید پکیج کربن ۶۵ ادیشن هزینه‌ی ۱۵ هزار دلاری خواهد داشت و همزمان با عرضه‌ی مدل‌های ۲۰۱۸ کوروت ارائه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. Madjid

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    عجب زیبایی داره این ماشین .
    مخصوصا با اون کواد اگزوز عقبش ?
    تبریک میگم به دوستداران کوروت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ME84

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    سلام. سردبیر محترم یک پیشنهاد دارم.
    اگه ممکنه شرایطی رو فراهم کنید تا مقالات سایت رو بشه به تفکیک نویسندگان یا مترجمان آنها هم مطالعه کرد. مثلا گزینه ای باشه که من هر وقت خواستم بتونم به تمام مقالات آقای شاهین احمدزاده یا دیگر دوستان دسترسی داشته باشم یعنی بتونم نویسنده رو انتخاب کنم و تمام مقالات مربوط به اون نویسنده رو بخونم.یه مورد دیگه:در tool bar گزینه انتقادات و پیشنهادات رو قرار بدین.
    ممنونم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (764 ديدگاه)

      سلام. دوست گرامی، همین الان هم با کلیک روی نام نویسنده در قسمت پروفایل وی، در پایین مطالب، می توانید به مطالب ارسالی ایشان دسترسی یابید. در مورد انتقادات و پیشنهادات نیز حق با شماست. چشم.
      ممنون از همراهی شما

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ME84

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1772 ديدگاه)

        ممنون

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Daniel

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (952 ديدگاه)

        لطفا ی گزینه هم تعبیه کنین که بتونیم مقاله رو به صورت PDF دانلود کنیم و داشته باشیم چون بعضیاشون واجبه که داشته باشیم واسه اطلاعاتش. مثل پست توربوهای الکتریکی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. ME84

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    مجید جان، میشه بگی کواد اگزوز چیه؟ تا حالا نشنیده بودم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلام
      4 خروجی اگزوز رو اصطلاحا کواد میگن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Noble

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      Me84 عزیز

      Quad exhaust یعنی اگزوز چهارقلو.
      به 2 نوع نقسیم میشه.
      1- جدا ( بیشتر ماشین ها از این نوعن ، 2 تا در هر طرف که یا در عقبه و یا در طرفین بدنه ی ماشین. )
      2- منفصل ( مثل همین کوروت استینگری ، یا لامبورگینی اونتادور LP700 )
      یکی هم داریم Double Exhaust که یعنی دوقلو
      1- متصل ( معمولا در سمت چپ ، عقب ماشین قرار میگیره. )
      2- منفصل ( نمونش در ایران خیلی زیاده ، مخصوصا ماشین های کره ای)
      .

      به شخصه کواد اگزوز منفصل رو خیلی میپسندم
      قانونی هست که میگه بهتره به ازای هر توربو از یک اگزوز استفاده بشه .
      مزیت اگزوز های چند تایی اینه که چون دود خروجی از موتور از لوله های بیشتری خارج میشه میتونی قطر این لوله ها رو به شدت کاهش بدی ، این کار هم آیرو دینامیک ماشین رو بهتر میکنه و هم احتمال گیر کردن کف ماشین های اسپورت که معمولا ارتفاع کمی دارن ، به برآمدگی های مسیر به شدت کم میشه.
      البته این اگزوز ها یکم وزن رو افزایش میدن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ونوم اف ۵

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        نوبل عزیز خیلی خوب توضیح دادی ولی لامبو و کوروت رو منفصل نوشتی که به معنی جدا میشه شاید متصل منظورت بوده چون هر چهار تا کنار هم هستن خلاصه منفصل و جدا که نوشتی معنی مشترکی میدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Noble

          ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          بله ، اشتباه شد ، شرمنده، اونجا باید متصل باشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Daniel

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (952 ديدگاه)

        پرایدو بگو. سیستم کواد اگزوز اونم عقب و سمت راست.
        یعنی از هر نظر این ماشین استثنا صنعت خودروسازیه.
        شنیدم جدیدا برای کاهش وزن و ارتقا نسبت اسب بخار به وزن ، آچار چرخ ماشین رو هم علاوه بر ضبط برداشتن.
        مدیونین اگه فک کنین سایپا قصد دیگه ای داشته… .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. ME84

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1772 ديدگاه)

        از همگی بخاطر توضیحاتتون ممنونم. خیلی جالب بود.
        من از همین مدل اگزوز کوروت بیشتر خوشم اومد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. پرهام

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (741 ديدگاه)

        سبک اگزوز کوروت که عشقه?
        ولی سبک اگزوز پاگانی هم خیلی جالبه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. mostafa

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (69 ديدگاه)

    ای کاش شورولت دستی به داخل کابین کوروت هم می کشید و تغییراتی در اون ایجاد می کرد و کمی کیفیت مواد به به کار رفته در داخل کابین رو هم ارتقا می داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پرهام

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      شما تو کوروت میتونی خیلی چیزا رو انتخاب کنی!
      خب خرج هم داره
      شما میتونی سفارش بدی تو کابین فیبر کربن استفاده بشه
      یا سفارش بدی بیشتر بخش های کابین از چرم Napa استفاده بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ونوم اف ۵

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    دیگه فقط منتظرم zr1 بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Ahmad

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    دوستانی که اطلاع دارن فرق عمده کروت با z06 چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. (ali (CHEVY NOVA

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (6809 ديدگاه)

    Ahmad
    z06 یه پکیج هست برا کوروت و مدلی جدا از کوروت نیست
    کوروت پکیج های مختلفی داره
    z06 . کربن . zr1 و z51

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1170 ديدگاه)

      ممنون علی آقا
      پس چرا نمیگن شورلت کوروت z06. یا کوروت z06 همه میگن شورلت z06 . انگار یه مدل مجزا از کوروته

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا