شورلت

فیس‌لیفت شورولت تراکس برای سال 2017

در حالی که پای شورولت تراکس اخیراً به کشورمان باز شده، آن سوی دنیا در شیکاگو از نسخه به‌روزرسانی شده و فیس لیفت آن برای سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه شیکاگو پرده برداری شد.

2017 Chevy Trax
۲۰۱۷ Chevy Trax
شورولت تراکس ۲۰۱۷ از تغییراتی در چهره همراه با ارتقای تجهیزات سود می‌برد. در نگاه نخست چراغ‌های متحول شده این خودرو جلب توجه می‌کنند. جایی که چراغ‌ها باریک‌تر و کشیده‌تر شده‌اند. جلوپنجره دو قسمتی مدل‌های فعلی هم با یک جلوپنجره شش ضلعی مشبک در میانه سپر همراه با یک جلوپنجره باریک متصل به چراغ‌ها جایگزین شده است. این طراحی به شدت مشابه با محصولات جدید دیگر شورولت نظیر ولت، کروز و مالیبو می‌باشد.

2017 Chevy Trax
۲۰۱۷ Chevy Trax
چراغ‌های جدید از نوع هالوژن همراه با چراغ‌های روزتاب نواری شکل LED ترکیب شده‌اند. چراغ‌های عقب نیز تغییر فرم داده و به‌جای تلق ساده قبلی از طرحی سه بعدی که به سه قسمت تقسیم شده استفاده گردیده است. از دیدگاه زیبایی‌شناسی می‌توان تراکس جدید را با چرخ‌های بازطراحی شده آلیاژی ۱۸ اینچی و تزئینات کرومی و تغییرات صورت گرفته در ظاهر آن ظریف‌تر و اهلی‌تر و البته تهاجمی‌تر از طرح زمخت و تنومند قبلی قلمداد نمود.

2017 Chevy Trax
۲۰۱۷ Chevy Trax
در داخل کابین از یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی MyLink برای سیستم سرگرمی با حمایت از سیستم‌های اپل و اندروید و اتصالات پرسرعت ۴G LTE و Wi-Fi همراه با پنل‌ها و دکمه‌ها و طراحی نمایشگر داشبورد به‌روز شده استفاده شده است.

2017 Chevy Trax
۲۰۱۷ Chevy Trax
دستاوردهای جدید ایمنی فعال نظیر هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک پشت، هشدار برخورد از جلو و هشدار خروج از لاین جاده به‌صورت استاندارد در این خودرو گنجانده شده‌اند. لوازم و سیستم‌هایی که پیش از این تنها در خودروهای گران قیمت‌تر می‌توانستیم بیابیم. شاید این از مزایای بازارهای رقابتی در عین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌ها باشد. این خودرو همچنین با ۱۰ ایربگ و دوربین دید عقب به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود.

2017 Chevy Trax
۲۰۱۷ Chevy Trax
در زیر کاپوت تغییر خاصی دیده نمی‌شود. موتور ۱.۴ لیتری چهار سیلندر با کمک توربوشارژر قادر است ۱۳۸ اسب بخار نیرو و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس شش سرعته خودکار استفاده می‌شود.

2017 Chevy Trax
۲۰۱۷ Chevy Trax
تراکس جدید در سه تریم LT، LS و Premier ارائه خواهد شد. هنوز تغییری برای قیمت آن اعلام نشده و پیش‌بینی هم نمی‌شود که شاهد تغییر خاصی با وجود افزایش تجهیزات و تغییرات آن باشیم. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. احمد باقری

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی میزون شده. معلوم نیست اگه بیاد قیمتش رو چند میذارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میثم

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (70 ديدگاه)

      داداش توی منطقه ازاد اروند چند تاییش هست و زیاد دیده میشن ولی کسی نگاهشم نمیکنه چون نمای کلیش اصلا جلب توجه نمیکنه و جذاب نیست، مثه یه هاچبک جمع و جور ولی قد بلند میمونه و ابهتی نداره. اینجا توی سایت دیوار فک کنم من بین 65 تا 75 دیدم قیمتشو. باید دید دوام و کیفیتش چطوره….

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فرید آبادان

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (308 ديدگاه)

      فول 2016 (منطقه ازاد) 70 میلیون تومان.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. edris

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (108 ديدگاه)

      بخواد بیاد ایران فیس 2 نسل قبلشو میارن با قیمت خون آغاشون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. یوسف

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (740 ديدگاه)

    خیلی جالبه در حالی که مدل فیس لیفتش با تغییرات داخلی و خارجی گسترده معرفی شده دوستان وارد کننده تازه میخوان نسخه قبلیشو وارد کنن. و این داستان نخ نما همچنان ادامه د اره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. moein

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    از نمای پشتش خوشم نیومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. درگ

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (29 ديدگاه)

      جناب معین مهندس جان
      تو رو خدا از نمای جلو هم دیدن فرمایید.
      بفرما چای؟
      (:

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. edris

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (108 ديدگاه)

        خب راست میگه عقبش مثه لیفان x60 عه!!!
        الان 50 تا دیسلایک میخورم :)))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. shz

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (37 ديدگاه)

    زشته .تویوتا راو4مدل 2016روبیشتر دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا