شورلت

ولت 2012 اسلحه برقی شورولت

نمایندگیهای شورولت در ۵۰ ایالت کار پذیرش سفارش برای مدل جدید شورولت ولت را آغاز کرده اند. این خودروی الکتریکی با قیمت پایه حدود ۴۰ هزار دلار عرضه می شود. اما با ارائه اعتبار مالیاتی ۷۵۰۰ دلاری، قیمت آن به ۳۲ هزار و ۵۰۰ دلار کاهش می یابد. این قیمت ۱۰۰۰ دلار نسبت به سال قبل کاهش را نشان می دهد. البته با این قیمت می توانید یک خودروی سدان خانوادگی لوکس و حتی هایبرید خریداری کنید. اما ولت برای مسافتهای کوتاه و داخل شهر، خودروی ایده آلی محسوب می شود.

2012 Chevrolet Volt
۲۰۱۲ Chevrolet Volt

خریداران ولت می توانند از هفت پکیج امکانات که شامل روکشهای چرمی، دوربین پشتیبان، سیستم ناوبری و رنگها و چرخهای متفاوت بر اساس نیاز و سلیقه خود، دست به انتخاب بزنند. البته این آپشنها تا ۶۰۰۰ دلار به قیمت پایه خودرو می افزاید. متاسفانه صندلیهای عقب خیلی جادار نیستند.

2012 Chevrolet Volt
۲۰۱۲ Chevrolet Volt
2012 Chevrolet Volt
۲۰۱۲ Chevrolet Volt
2012 Chevrolet Volt
۲۰۱۲ Chevrolet Volt

شورولت تا ۱۶۰ هزار کیلومتر گارانتی برای موتور، خوردگی بدنه، و خدمات جاده ای برای این مدل منظور داشته است.

2012 Chevrolet Volt
۲۰۱۲ Chevrolet Volt

شورولت ولت یک خودروی  صد درصد الکتریکی نیست. چون یک موتور بنزینی کوچک ۱.۴ لیتری چهار سیلندر هم برای زمانهایی که باتری ها شارژ خود را از دست داده اند در نظر گرفته شده است. با این حال اگر طول مسافت حرکت شما کوتاه باشد، هرگز به یک قطره سوخت هم نیاز پیدا نخواهید کرد. باتری های لیتیوم-یون با شارژرهای ۱۱۰ یا ۲۲۰ ولتی در طول یک شب شارژ می شوند.

2012 Chevrolet Volt
۲۰۱۲ Chevrolet Volt

برای ۵۶ کیلومتر اول می توانید کاملا روی  باتری ها حساب کنید. این در حالیست که اکثر سفرهای روزانه داخل شهری ما کمتر از ۴۰ کیلومتر مسافت را در بر می گیرد. اما در مسافرت و با سوخت داخل باک می توانید ۴۸۲ کیلومتر دیگر هم به شعاع حرکت خود بیافزایید.
ولت از آزمونهای تصادف هم با سربلندی خارج شده است. خودرو بسیار کم صدا و آرامی می باشد و استهلاک پایینی نیز خواهد داشت. اما باید با قیمت بالا و فضای کم و ضرورت خرید شارژر خانگی نیز کنار بیایید. ولت سال قبل جنگ قدرت را به نیسان لیف باخت.  باید دید امسال چه تعداد بازیگر به عرصه خودروهای برقی وارد می شوند.

2012 Chevrolet Volt
۲۰۱۲ Chevrolet Volt

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. amir.t.

    ۱۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    شورولت هر چی بسازه تکه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    پشتش تقریبا زشته….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا