شورلت

آزمایش یک کامارو مرموز با پوشش شدید استتاری

به‌تازگی یک شورلت کامارو در حال آزمایش دیده شده است که پوشش استتاری سنگین و بسیار غیرمعمولی دارد به‌گونه‌ای که در بخش جلو و عقب بدنهٔ آن از چندین لایه برچسب استتاری استفاده شده است. همچنین به نظر می‌رسد به دماغهٔ خودرو قطعاتی غیر اصلی و گمراه‌کننده اضافه شده که این امر تشخیص قطعات واقعی از غیرواقعی را دشوار می‌کند. کاپوت نیز با پوششی شفاف پوشیده شده است که سعی دارد ورودی هوای بزرگ و برجستهٔ آن‌را پنهان نماید.

mystery-camaro-1

این شیوهٔ عجیب و سنگین استتار ثابت می‌کند که جنرال موتورز جداً می‌خواهد هویت این کامارو را مخفی نگه دارد؛ اما بااین‌حال ما سه نظریۀ مختلف در مورد این کامارو مطرح کرده‌ایم. منطقی‌ترین نظریه این است که ممکن است این خودروی در حال آزمایش، نسل جدید کامارو Z28 باشد زیرا منابع معتبر گزارش داده‌اند که باوجوداینکه چندی پیش مدل جدید کامارو ZL1 1LE معرفی شد اما آغاز تولید Z28 جدید نیز برای سه‌ماههٔ سوم و یا چهارم امسال برنامه‌ریزی شده است.

mystery-camaro-2

نظریهٔ دیگر این است که شورلت در حال کار بر روی فیس‌لیفت میان‌دوره‌ای نسل ششم کامارو است. البته منابع ما گزارش داده‌اند که کامارو فیس‌لیفت تا اواسط یا اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی نخواهد شد اما ممکن است برنامه‌های شورلت تغییر کرده باشند؛ و درنهایت نظریهٔ سوم این است که شاید در زیر این پوشش‌های استتاری سنگین نسخهٔ هیبریدی کامارو قرار گرفته باشد زیرا فورد اعلام کرده است که در آینده نسخهٔ هیبریدی موستانگ را ارائه خواهد کرد و احتمالاً شورلت نمی‌خواهد از رقیبش عقب بماند.

mystery-camaro-7

از میان این سه نظریه ما دوست داریم که نسل جدید Z28 زیر این پوشش‌های استتاری قرار گرفته باشد. بااین‌حال پروتوتایپ در حال آزمایش این خودرو به‌طور قابل‌توجهی تهاجمی‌تر از کامارو استاندارد به نظر می‌رسد.

mystery-camaro-4

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (419 ديدگاه)

    هرچی هست کامارو هست و ساخت شورلت?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جوری می گی ساخت شورلت آدم فکر می کنه رو دست شورلت نیومده شورلت به زور در حد هیوندای هم هستش به اینایی که می نویسم خوب نگاه کن چون نوشته هام نشون می ده هیوندای کم کم داره از شورلت پر افتخار آمریکا جلو می زنه
    1- شورلت کروز 23 هزار دلار(هیوندای آیونیک 23 هزار دلار)
    2- شورلت ایمپالا 39 هزار دلار(جنسیس جی هشتاد 40 هزار دلار)
    3-شورولت اسپارک 14 هزار دلار(هیوندای اکسنت 17 هزار دلار)
    4-شورولت بولت 37 هزار دلار (هیوندای آزرا 37 هزار دلار)
    5-شورولت اکوئیناکس 25 هزار دلار(هیوندای الانترا 25 هزار دلار)
    6-شورولت مالیبو 23 هزار دلار(هیوندای آی بیست 22 هزار دلار)
    7-شورلت تاهو 50 هزار دلار(هیوندای سنتینیال 59 هزار دلار )
    8-شورلت کامارو 45 هزار دلار( هیوندای سوناتای 42 هزار دلار)
    9-شورولت کلرادو 31 هزار دلار (هیوندای وراکروز 31 هزار دلار )
    10-شورولت تریل‌بلیزر 37 هزار دلار(هیوندای سانتافه 38 هزار دلار)
    11-شورولت ترکس 22 هزار دلار(هیوندای ولوستر 22 هزار دلار)
    12-شورولت کوروت 67 هزار دلار ( جنسیس جی نود 67 هزار دلار)
    جمع قیمت کل هر 24 تاشون تقریبا = 850 هزار دلار = یک ماشین آلمانی = پورشه 918

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید.بهترین یا هیچ.

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      قیمت ملاک درستی نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        محمد
        کاملا مشخصه میخواستی با این حرفت که اندازه ی ارزنی((غذای کفتر)) ارزش نداره من رو تحریک کنی به جواب دادن به این کامنتت که دوستان خوب جوابت رو دادن و نشون دادن هنوز فرق کلاس بندی ها رو هم نمیدونی چه برسه به مقایسه 2 تا شرکت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Delport

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (73 ديدگاه)

          هیوندای.در حد شورولت!!!من؟ترامپ!پیر امریک ابامیانگ!!ماهی هایه ادم خواره سواحله کویر لوت!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. سامان اذری

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      عمو شورلت کروز از 16.900 دلار قیمتش شروع میشه
      و هیچ ربطی با هیوندای ایونیک.نداره
      اول برو کلاس بندی ماشینهارو یاد بگیر بعد بیا اینجا
      شورلت کلرادو یا تاهو چه ربطی به سنتنینتال یا وراکروز داره ؟؟
      کامارو پایه اش 25 هزار دلاره که که رقیبش جنسیس کوپه 26 هزار دلاره
      یعنی هزار دلار هم گرونتر ولی کامارو جدید کجا جنسیس کوپه کجا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ASA

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      شما هروقت مفهوم حجم موتور بالا و گشتاور زیاد رو فهمیدی بعد با هیوندای مقایسه کن
      پرخوری ماشین یعنی عشق

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. حسن

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (187 ديدگاه)

      شورلت یه برند لوکس ساز نیست ولی در سطح خودش جزو بهترین هاست.
      ربط بین ماشین هایی که در کنار هم نوشتی رو نمی فهمم و به نظر کا ملا بی ربط میان!
      ماشین های زیر 100000$ پورشه هیچ وقت حریف ماشین های پرفورمنس شورولت در اون رنج قیمت نمی شن، آیا این دلیل بد بودن پورشست!؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Mahmood

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (197 ديدگاه)

      عمو جان شما اول کلاس بندی خودروهارو یاد بگیر بعد بیا نظر بده از صحبتت مشخصه یه هیوندای تو خانوادتون دارین بعد موندی چطوری طرف هیوندای رو بگیری خود مدیران هیوندای قبول دارن که در حد شورلت نیستند اونوقت تو میای اینطوری نظر میدی ما رو بگو با کیا شدیم 80 میلیون(بلانسبت دوستان پدالی) خوشم آمد که دوستان خوب جوابتو دادند نمیشد در این موضوع منم جوابتو ندم چون به معنای دقیق کلمه چرت نوشتی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. rs7

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (30 ديدگاه)

    چه ربطی داره؟ هیوندای تو ایران شده ابر ماشین! بیرون از ایران کسی هیوندای رو قبول نداره خودم به چشم در چند کشوری که بودم دیدم ومیشنیدم ماشین امریکایی رو از خود امریکا مردم بیشتر قبول دارن ،اینم بگم از لحاظ قیمت ماشین ها ارض یابی نمیشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یاس ی

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    آخه برادر من عزیز من ، قیمت هیوندای نزدیک به شورلت باشه یا بیشتر دلیل نمیشه هیوندا برتر از شورلت باشه، آخه این چه مقایسه ای بود، هیوندای ماشینهای خوبی داره و پیشرفت عالی هم داشته ولی آخه با شورلت یا … مقایسه کردنش خنده داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Mahdi DODGE

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    اقای محمد شما در خیال برتری هیوندا بر شورلت باش

    دوستان بزارید تو خیال باطل بمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. volvo fh

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (242 ديدگاه)

    مسلما دوام ماشینهای آمریکایی از هیوندای بیشتره.هیوندای صفر کیلومترش خوبه ولی بعد چند سال آشغال میشه.عمر مفیدش بیشتر از۲۰۰هزار کیلومتر نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Omid622

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (744 ديدگاه)

    واقعا بی صبرانه منتظر هیولای آتیشن (Z28) هستیم جز ماشین های انگشت شماریه که به نسبت پولی که میدی ماشین بهتری تحویل میگیری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Kaveh

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (91 ديدگاه)

    الان دقیقا معلومه اون ی نفر ک تمام کامنتا رو دیس کرده کیه خخخخ
    من دیگه حرفی ندارم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا