کاکپیت جنگنده در شورولت کلاسیک 980 اسبی

نمایشگاه SEMA با انبوهی از خودروهای تیونینگ شده و پرقدرت رنگارنگ، چشم‌ها را خیره می‌کند اما در حضور غول‌های ماسل‌کار آمریکایی یک شورلت Chevelle مدل 1966 با موتور 980 اسبی، جلب توجه می‌کند.

1966 Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle

این خودرو، زائیده افکار صنعتگران هوافضا در Ringbrothers است. نیروی این خودرو از یک موتور LS7 تقویت شده توسط سوپرشارژر و سیستم تزریق سوخت، پمپ سوخت و صداخفه کن ویژه همراه با گیربکس T56 Magnum تأمین می‌گردد.

1966 Chevrolet Chevelle interior
1966 Chevrolet Chevelle interior
1966 Chevrolet Chevelle interior
1966 Chevrolet Chevelle interior

1966 Chevrolet Chevelle engine
1966 Chevrolet Chevelle engine

اما اگر این قدرت و توان فنی، چشم شما را گرفته، بهتر است نگاهی هم به داخل کابین آن بیاندازید که توسط دست ساخته شده و شکل و شمایلی عجیب دارد. صندلی‌ها با کمربندهای 5 نقطه‌ای و حداقل استفاده از پوشش و روکش و با الهام از کاکپیت هواپیماهای جنگنده، نمایشگر داشبورد دیجیتال و استفاده از فیبر کربن در جای‌جای اتاق و البته بدنه باعث شده تا فضایی منحصربه‌فرد خلق شود.

1966 Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle

24 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل پوری پوریا
    پوری پوریا
    سوابق: (322 دیدگاه) ,

    احتمالا وقتی باهاش رانندگی کنی یا توش بشینی حس خلبانی جت بهت دست میده!
    ولی عجب خوش استایله! خیلی حال کردم! خوراک اینه که باهاش بری تو ترافیک 😀
    راستی اون دوربین زیر ایینه بغلاش چیه؟

    پاسخ
    1. MAFIA
      سوابق: (435 دیدگاه) ,

      شورلت بیشترین قابلیت رو برا تیون در بین خودروسازهای آمریکا داره.

      پاسخ
  2. تصویر پروفایل Mostafa Vp
    Mostafa Vp
    سوابق: (451 دیدگاه) ,

    اوه اوه اوه اوه…
    چه خبره این همه قدرت؟
    همه ماشینارو گذاشته تو جیب بغلش!

    پاسخ
      1. مرتضی
        سوابق: (49 دیدگاه) ,

        اون نعل اسب نیست. یک قطعه ای هست که سیم یا میله بکسل رو از توش رد میکنن و ماشین رو میکشن یا بکسل میکنن. معمولاً هم تو همه ی ماشین های تیون شده یا مسابقه ای رنگش در تضاد با سپر یا بدنه هست تا بیشتر تو چشم باشه.

        پاسخ
  3. تصویر پروفایل A
    A
    سوابق: (1407 دیدگاه) ,

    اگه این موتور با امکانات جنگی توی یه suv بود خیلی بهتر و با حال تر می شد
    در همه ی ماشین ها الیاف کربن بیشتر درون کابین به کار رفته ولی این در بیرون ماشین خیلی الیاف کربن بیشتری داره
    عجیبه!!!!

    پاسخ
    1. mrs
      سوابق: (584 دیدگاه) ,

      آقای esi با نظرت موافقم . واقعا هیولاست .

      پاسخ
  4. mrs
    سوابق: (584 دیدگاه) ,

    هرکی این مطلب را تهیه کرده دستش واقعا درد نکنه . خیلی مقاله خوبی بود . دم برادران رینگ گرم که این شول را تیونینگ کردن . آقا رضا چرا میگی دیوانه اند ؟؟ اتفاقا کارشون خیلی هم خوبه . راستی اگه کارای قبلی این تیونر را ببینی حتما نظرت عوض میشه . اگه از نظر قدرت زیاد پیشرانه میگی دیوانه اند باید بگم یکی از مشخصات بارز این ماشینها { منظورم ماشینای کلاسیک تقویت شده ای هست که توی نمایشگاه سما شرکت میکنن } اینه که قدرشان بالای 800 اسب بخار { برای مثال یه شورلت کامارو تقویت شده نسل یک با پیشرانه 9 لیتری شورولت بدون توربو و سوپرچارجر حدودا 1000 اسب بخار قدرت داشت که در نمایشگاه سما 2010 یا اگه 2011 شرکت کرده بود } باید باشه و …. . توی نمایشگاه اگه اشتباه نکنم سما 2011 بود که یه تیونر و سازنده پیشرانه های مسابقه ای روی پیشرانه 9 لیتری شورولت 2 توربوچارجر گذاشت و قدرتش را به بیش از 2000 اسب بخار رساند .

    پاسخ
  5. mrs
    سوابق: (584 دیدگاه) ,

    آقای مافیا از کجا میدونی مصرفش بالای 30 تاست ؟؟؟؟ مگه درباره مصرف صوخت این ماشین مقاله خوندی که داری این حرف را میزنی ؟؟؟؟

    پاسخ
  6. مهرداد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    به این میگم ماشین به معنای واقعی….. ماشینهای ما ک ماشین نیستن نفربرن..

    پاسخ
  7. mrs
    سوابق: (584 دیدگاه) ,

    جالبترین طرح نمای ظاهری این هیولا سراگزوزها است که از 2 طرف سپر عقب خودنمایی میکنه .

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل Ahmad..F12
    Ahmad..F12
    سوابق: (2517 دیدگاه) ,

    جدای قدرت خیره کنندش، ظرافت و تمیزی موتورش واقعاً منو جذب کرد!!!!!

    پاسخ
  9. solat
    سوابق: (143 دیدگاه) ,

    قدرت بسیار بالایی داره و ظاهر قشنگی / ولی حالا حالاها مونده در رده ماشینای لوکس و پر قدرتی همچون پراید قرار بگیره

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.