شورلت

کاکپیت جنگنده در شورولت کلاسیک 980 اسبی

نمایشگاه SEMA با انبوهی از خودروهای تیونینگ شده و پرقدرت رنگارنگ، چشم‌ها را خیره می‌کند اما در حضور غول‌های ماسل‌کار آمریکایی یک شورلت Chevelle مدل ۱۹۶۶ با موتور ۹۸۰ اسبی، جلب توجه می‌کند.

1966 Chevrolet Chevelle
۱۹۶۶ Chevrolet Chevelle
این خودرو، زائیده افکار صنعتگران هوافضا در Ringbrothers است. نیروی این خودرو از یک موتور LS7 تقویت شده توسط سوپرشارژر و سیستم تزریق سوخت، پمپ سوخت و صداخفه کن ویژه همراه با گیربکس T56 Magnum تأمین می‌گردد.

1966 Chevrolet Chevelle interior
۱۹۶۶ Chevrolet Chevelle interior
1966 Chevrolet Chevelle interior
۱۹۶۶ Chevrolet Chevelle interior
1966 Chevrolet Chevelle engine
۱۹۶۶ Chevrolet Chevelle engine
اما اگر این قدرت و توان فنی، چشم شما را گرفته، بهتر است نگاهی هم به داخل کابین آن بیاندازید که توسط دست ساخته شده و شکل و شمایلی عجیب دارد. صندلی‌ها با کمربندهای ۵ نقطه‌ای و حداقل استفاده از پوشش و روکش و با الهام از کاکپیت هواپیماهای جنگنده، نمایشگر داشبورد دیجیتال و استفاده از فیبر کربن در جای‌جای اتاق و البته بدنه باعث شده تا فضایی منحصربه‌فرد خلق شود.

1966 Chevrolet Chevelle
۱۹۶۶ Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle
۱۹۶۶ Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle
۱۹۶۶ Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle
۱۹۶۶ Chevrolet Chevelle
1966 Chevrolet Chevelle
۱۹۶۶ Chevrolet Chevelle

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. پوری پوریا!

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    احتمالا وقتی باهاش رانندگی کنی یا توش بشینی حس خلبانی جت بهت دست میده!
    ولی عجب خوش استایله! خیلی حال کردم! خوراک اینه که باهاش بری تو ترافیک :D
    راستی اون دوربین زیر ایینه بغلاش چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. "Amir"

      ۱۷ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (728 ديدگاه)

      دمشون گرم چیز حقی ساختن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. MAFIA

      ۱۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      شورلت بیشترین قابلیت رو برا تیون در بین خودروسازهای آمریکا داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمدرضا

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    واقعا عالیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    دیوانه ان به مولا !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پوری پوریا!

      ۱۷ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (322 ديدگاه)

      خیلی خفنه! یکی بشینه توش دیوونه تر میشه!!!
      اگه من از اینا داشتم…!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Mostafa JR

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    اوه اوه اوه اوه…
    چه خبره این همه قدرت؟
    همه ماشینارو گذاشته تو جیب بغلش!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پوری پوریا!

      ۱۷ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (322 ديدگاه)

      نکته ای که توجه منو جلب کرد اون نعل اسب روی سپر ش بود ! خیلی باحاله!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مرتضی

        ۱۷ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (49 ديدگاه)

        اون نعل اسب نیست. یک قطعه ای هست که سیم یا میله بکسل رو از توش رد میکنن و ماشین رو میکشن یا بکسل میکنن. معمولاً هم تو همه ی ماشین های تیون شده یا مسابقه ای رنگش در تضاد با سپر یا بدنه هست تا بیشتر تو چشم باشه.

        موافقم 2
        مخالفم 0
  5. Ferrari fan

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    عجب چیز خوفیه این ماشین!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. REZA . JUST TOYOTA

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    اگه این موتور با امکانات جنگی توی یه suv بود خیلی بهتر و با حال تر می شد
    در همه ی ماشین ها الیاف کربن بیشتر درون کابین به کار رفته ولی این در بیرون ماشین خیلی الیاف کربن بیشتری داره
    عجیبه!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. یاسین

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    اووووفف ای امریکای جهان خوار ! ! چه تیپ و هیکلی داره !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ESI

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    هیولائیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mrs

      ۱۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (578 ديدگاه)

      آقای esi با نظرت موافقم . واقعا هیولاست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. MAFIA

      ۱۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      مصرفش بالای 30 تاست حتما.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. mrs

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (578 ديدگاه)

    هرکی این مطلب را تهیه کرده دستش واقعا درد نکنه . خیلی مقاله خوبی بود . دم برادران رینگ گرم که این شول را تیونینگ کردن . آقا رضا چرا میگی دیوانه اند ؟؟ اتفاقا کارشون خیلی هم خوبه . راستی اگه کارای قبلی این تیونر را ببینی حتما نظرت عوض میشه . اگه از نظر قدرت زیاد پیشرانه میگی دیوانه اند باید بگم یکی از مشخصات بارز این ماشینها { منظورم ماشینای کلاسیک تقویت شده ای هست که توی نمایشگاه سما شرکت میکنن } اینه که قدرشان بالای 800 اسب بخار { برای مثال یه شورلت کامارو تقویت شده نسل یک با پیشرانه 9 لیتری شورولت بدون توربو و سوپرچارجر حدودا 1000 اسب بخار قدرت داشت که در نمایشگاه سما 2010 یا اگه 2011 شرکت کرده بود } باید باشه و …. . توی نمایشگاه اگه اشتباه نکنم سما 2011 بود که یه تیونر و سازنده پیشرانه های مسابقه ای روی پیشرانه 9 لیتری شورولت 2 توربوچارجر گذاشت و قدرتش را به بیش از 2000 اسب بخار رساند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. mrs

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (578 ديدگاه)

    آقای مافیا از کجا میدونی مصرفش بالای 30 تاست ؟؟؟؟ مگه درباره مصرف صوخت این ماشین مقاله خوندی که داری این حرف را میزنی ؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. S97

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    15 برابر پیکان قدرت داره!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ammarahmadi

    ۱۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (182 ديدگاه)

    آمیزه ای از هنر وصنعت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مهرداد

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به این میگم ماشین به معنای واقعی….. ماشینهای ما ک ماشین نیستن نفربرن..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. mrs

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (578 ديدگاه)

    جالبترین طرح نمای ظاهری این هیولا سراگزوزها است که از 2 طرف سپر عقب خودنمایی میکنه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Ahmad..F12

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    جدای قدرت خیره کنندش، ظرافت و تمیزی موتورش واقعاً منو جذب کرد!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. solat

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (143 ديدگاه)

    قدرت بسیار بالایی داره و ظاهر قشنگی / ولی حالا حالاها مونده در رده ماشینای لوکس و پر قدرتی همچون پراید قرار بگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا