کوروت Z06 مدل 2015، قدرتمندترین خودروی جی‌ام

با معرفی رسمی مدل 2015 شورولت کورت Z06 با پیشرانه سوپرشارژر V8، قوی‌ترین خودروی جنرال موتورز با نیروی 650 اسب بخار در دور 6400 دور و گشتاور 881 نیوتن متر در دور موتور 3600 پا به عرصه خواهد گذاشت. پیش از این موتور 625 اسبی و 860 نیوتن متری در این جایگاه قرار داشت.

2015 Chevrolet Corvette Z06 Convertible
2015 Chevrolet Corvette Z06 Convertible

Z06 یکی از محدود خودروهایی تولید انبوه است که با نیروی بیش از 600 اسب بخار در ایالات متحده در دسترس قرار دارند. اگر بخواهیم مقایسه‌ای انجام دهیم، موتورهای LT4 جدید در کوروت Z06 حتی 619 نیوتن متر گشتاور را در حالت درجا و 847 نیوتن متر را در دور 2800 دور بر دقیقه تولید می‌کنند در مقایسه، موتور فراری F12 برلینتا با وجود 12 سیلندر، 28 درصد گشتاور تولیدی پایین‌تری نسبت به Z06 دارد و تازه اوج گشتاور آن در دور موتور 6000 به دست می‌آید.

2015 Chevrolet Corvette Z06 Convertible
2015 Chevrolet Corvette Z06 Convertible

موتور جدید Z06 می‌تواند 40 درصد (244 نیوتن متر) نسبت به موتور 7.0 لیتری LS7 و 7.5 درصد نسبت به ZR1 گشتاور بیشتری نشان دهد. قدرت نیز نسبت به LS7 تا 29 درصد و نسبت به LS9 تا 12 اسب بخار افزایش داشته است.

پیشرانه جدید کوروت آن را در بین سوپراسپرتهای تولیدی در جایگاه هفتم قرار می دهد.
پیشرانه جدید کوروت آن را در بین سوپراسپرتهای تولیدی در جایگاه هفتم قرار می دهد.

موتورهای LT4 جدید روی همان ساختار نسل پنجم بلوک کوچک LT1 کوروت استینگری 6.2 لیتری با تنفس طبیعی ساخته می‌شوند. اما ویژگی‌های جدیدی برای پشتیبانی از قدرت و خروجی بالاتر موتور در نظر گرفته شده است. این موتورها که در تأسیسات جنرال موتورز در نیویورک ساخته می‌شوند، با یک گیربکس هفت سرعته دستی جدید یا هشت سرعته اتوماتیک مجهز به پدال تعویض دستی، جفت می‌شوند.


عرضه مدل‌های 2015 در زمستان امسال آغاز خواهد شد.

90 دیدگاه

  1. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    به نسبت قیمتش ماشین خوبیه.و خیلی از نسل پیشینش که یه آشغال بود بهتره.
    من که فقط مدل ZR1 رو دوست دارم.

    پاسخ
    1. Germany & Japan
      سوابق: (1683 دیدگاه) ,

      بچه ها خبری از کانسپت تویوتا FT-1 ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
    2. آرماااان
      سوابق: (335 دیدگاه) ,

      به قاطعیت میگم که تو این رنج قیمت هییییییچ خودرویی وجود نداره که بتونه جلوش قد علم کنه،داره با خودروهایی برابری میکنه که کم کم قیمتاشون دو تا سه برابر بیشتر از کوروتن،باید سر در جنرال موتورز نوشت،با کمترین پول بیشترین اسب بخار رو تحویل بگیرین..
      ????

      پاسخ
  2. gheysar
    سوابق: (124 دیدگاه) ,

    سلام

    تمام کمپانی های خودروسازی امریکایی دارن پیشرفت خوبی در زمینه ای استفاده بهینه از سوخت و قدرت انجین می کنن. ولی من یه مشکل با ماشین های امریکایی دارم اونم اینه که زبان طراحی همه شون داره بخاطر فروش بهتر در اروپا تغییر می کنه و دیگه نمیشه بهشون گفت ماشین امریکایی.

    پاسخ
    1. مک میسل
      سوابق: (2631 دیدگاه) ,

      قیصر جان به نتیجه رسیدی که چه سوپر کاری بخری؟؟؟؟؟؟؟بچه ها راهنماییت کردن؟؟؟؟اگر راهنمایی خواستی دربست در خدمتم

      پاسخ
      1. gheysar
        سوابق: (124 دیدگاه) ,

        سلام

        نه متسفانه هنوز انتخاب نکردم. اگه سوپرماشینی میدونی که زیاد تو چشم نباشه و تو شهر هم بهش باهاش راحت بود بهم بگو

        پاسخ
        1. masoud v12
          سوابق: (134 دیدگاه) ,

          عزيزم انتخاب شما فقط پورشه 911 ميتونه باشه.

        2. مک میسل
          سوابق: (2631 دیدگاه) ,

          لامبورگینی مورسیه لاگو به جیبت یا تیپت میخوره؟؟؟؟
          زیادم تو چشم نیست اونتادور تو چشه………
          قیمت دلاریش 450هزارتاست پوندشو نمیدونم……….

  3. مک میسل
    سوابق: (2631 دیدگاه) ,

    عقبش خوشگله ولی باید قبول کنیم تو بازه قیمتیش بنز اس ال ار مک لارن که به صورت کروک عرضه میشد سرتر از اینه ولی شورلوت هم نمیشه دسته کم گرفت

    پاسخ
  4. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    قیمتشو هر وقت اعلا، کنن، مشخص میشه وضعیتش بنسبت رقبا.

    پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3139 دیدگاه) ,

      زیگما جان از استاد خبری نداری؟ چند روزه که نمیاد.

      پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        کدوم استاد؟
        استاد غفاری یا استاد خاوری؟

        پاسخ
        1. شاهین
          سوابق: (3139 دیدگاه) ,

          استاد خاوری رو عرض میکنم داداش.
          آقای غفاری رو با نوشته های خوبش میبینیم.

        2. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          نمیدونم
          ولی فکر میکنم پس از دیدن بحث های منو و میلاد در مطلب جنسن باتن از پدال موقتا رفتند. گفتند تحمل ندارن که این رفتار هارو ببینند
          هر کس ایمیلشونو داره بهشون پیام بده و بهشون بگه که همه چیز تموم شده.

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          نه من با ایشون در ارتباط هستم .

          هم از طریق تلفن و هم از طریق جیمیل .

          میادش . مشکلی نداره .

        4. خاوری مزراتی
          سوابق: (1104 دیدگاه) ,

          اولندش شما به ما لطف داری جناب شاهین عزیز و زیگما ولی بنده استاد نیستم… درشت نمایی نفرمایید ..یه دانشجوی ساده بهتره..دوم خوشحالم مشکل حل شد… چون تحمل کینه و بغض در چنین محیط فرهنگی دلچسب نیست و ناراحت کننده س
          سوم ممنون ک پیگیر حال بنده شدید..یه خورده کار داشتم و نتونستم از لطف دوستان بهره مند شم…

        5. شاهین
          سوابق: (3139 دیدگاه) ,

          خیلی مخلصم خاوری جان.ان شاالله که جو پدال همینجوری گرم و صمیمی بمونه و روز به روز شاهد پیشرفت پدال باشیم.

  5. مک میسل
    سوابق: (2631 دیدگاه) ,

    اصلا از کوروت خوشم نمیاد
    زیگما:)

    پاسخ
  6. M.P
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    از وقتی ک این مدل رونمایی شد خیلی باهاش حال کردم.طراحی شلوغ و باحالی داره با اون 4تا اگزوزش ک روانیش کرده

    پاسخ
  7. mahdi
    سوابق: (627 دیدگاه) ,

    درود

    یکی از دوستان زحمت بکشه وضعیت 3 سال گذشته جی ام رو بیان کنه

    میخوام بدونم تولیدش و سودهیش تو این 3 سال چه جوری بوده؟

    درضمن پدال جون عزیز من هر موقع پیام میذارم مثل اینکه اول باید بررسی بشه بعد منتشر بشه و معمولا بعضی مواقع 1 روز طول میکشه تا منتشر بشه
    یه جوری فیلتر میشم (((با سپاس. دیدگاه شما برای بررسی در نوبت قرار گرفته است.)))
    لطفا رسیدگی کن دادا
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)
    16:50

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      عرضم به خدمت انورتون که
      فروش جی ام به این صورت بوده در امریکا طی این سال ها
      2010 :2,215,227
      2011 :2,503,820
      2012 :2,595,717
      2013 :2,786,078
      میزان سود و بدهی و درامد و دارایی و سود قبل از مالیات و اموال و …. رو در کامنتی جداگانه به صورت لینک میذارم که ممکنه کمی براتون پیچیده باشه ولی تمامی اطلاعات مالی جی ام درش هست که اگه واقعا دونستنش براتون اهمیت داشته باشه، میشه با کمی فکر فهمید جریان از چه قراره.

      پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        https://www.google.com/finance?q=NYSE%3AGM&ei=1oKUU7j1NMi5wAOoo4EQ
        با کلیک روی finance در منو سمت چپ اطلاعات بیشتری در اختیارتون قرار میگیره
        اگر هم حالشو ندارید لینک زیر، نمودار اولیه همه چیز رو مشخص میکنه
        البته سود ناخالص رو
        با کلیک بر روی گزینه های موجود در پایین سمت راست میتونید زمان مورد نظرتون هم مشخص کنید
        http://www.wikinvest.com/stock/General_Motors_(GM)/Data/Gross_Profit
        سوالی داشتید در خدمتم

        پاسخ
        1. خاوری مزراتی
          سوابق: (1104 دیدگاه) ,

          زیگما جان اگه دروغ نگفته باشم این مدل کوروت با الهام برداری از یه مدل تاریخی کوروت ساخته شده..مدل 1980 اگه اشتباه نکنم..اگه توجه کنی در میانه باریک و در جلو و عقب پهن شده خطوط باهم هماهنگن ولی مشکل اصلیش در تضاد جلو و عقبشه که در جلو منحنی اما در عقب شکسته و خطیه…طرح متناقض اما زیباییه

      2. mahdi
        سوابق: (627 دیدگاه) ,

        درود
        جناب زیگما ممنون بابت اطلاعاتتون
        از اطلاعاتتون اینطور میتونم برآورد کنم که تقریبا بین این سالها معمولا با ختلاف 200/000 دستگاه رو به پیشرفت بوده
        و سال 2010 و 2011 یه سکون نسبی داشته که درسال 2013 برطرف شده و رشد 000/200 تایی رو شروع کرده
        اما فکر کنم منتظر یه جهش باشیم
        نمیدونم سال 2010 و 2011 وضعیت آسیایی ها چطور بوده اما جی ام خودش رو حفظ کرده یعنی من اینو میخوام بگم یه دوران گذر رو پشت سر گذاشته
        آمریکاییها واقعا توی صنعت خودرو فوق العاده هستند و البته در تمام صنایع صاحب صنعت هستند
        آمریکا نسبت به تمامی کشورها در زمان خیلی جلوتری در حرکته و این نمود رو داره بصورت جزئی در صنعت خودرو نشون میده
        آلمان ، امریکا و ژاپن توی صنعت فوق العاده هستند
        کادیلاک سویل هنوز هم فوق العادست با 180 اسب بخار
        سپاسگذارم
        مهدی (فرزند کوروش)
        21:10 دقیقه شب

        پاسخ
        1. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          از اسیایی ها خبر چندانی ندارم
          فقط میدونم تویوتا تا سال 2012ضرر ده بود بعد سود دهی ایش از سال 2013 به بعد شروع شد
          برای جی ام
          از دید کلی، بله باید منتظر جهش باشیم
          ولی در امریکا، با توجه به بحث فراخوان ها و … رشد احتمالا مثل سال گذشته خواهد بود.

  8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    پیشرفت های خوبی نسبت به نسل قبل داشته .

    اما جدیت و اصالت طراحی ایی که در موستانگ و کامارو و چلنجر دیده میشه ،

    از نظر من در این کوروت دیده نمیشه .

    پاسخ
    1. sorena scirocco
      سوابق: (691 دیدگاه) ,

      نظرمن جدیت و خشن بودن عقب کروت خیلی بیشتر از ماستنگ و کاماروئه

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        اما من این نظرو ندارم . اینقدری که برای من مثل ادا در اوردن

        میمونه ، بیشتر از جدیته .

        اصلا مهم نیست . ولش کن . خودمونو عشقه .

        پاسخ
        1. رضا
          سوابق: (1690 دیدگاه) ,

          میلاد فک کنم تنها کسی در جهان باشی که از عقب کوروت خوشت نمیاد!!!
          میشه بگی دقیقا با کجاش مشکل داری شاید بتونم کمکت کنم! 🙂

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          رضا جان عقب ماشین مثل صورت انسانی میمونه که داره به

          ادم دهن کجی میکنه . یا داره شکلک در میاره . قبول

          داری ؟؟؟

          هیچ وقت نتونستم با ماشین های :

          لا فراری . انزو . 458 . کوروت . وایپر . ارتباط بر

          قرار کنم . اصلا دوستشون ندارم .

          ببخشیدا . این نظر شخصیمه .

          اما تادلت بخواد عاشق :

          کامارو . چلنجر . چارجر . موستانگ . فراری اف اف .

          اف12 . کالیفرنیا . 599 هستم .

          نمیدونم چرا .

    2. بهزاد
      سوابق: (759 دیدگاه) ,

      زیگما جان تویوتا در طول 70 سال فعالیت تنها در سال 2011 زیان داده که اونم به خاطر حوادث سونامی و سیل تایلند بود.

      پاسخ
  9. NASSY
    سوابق: (410 دیدگاه) ,

    طراحي نسل جديد كوروت بي نظيره!!!

    امريكايي ها هرچي در توان شون بوده گذاشتن كوروت رو ساختن!!!

    طراحي بدنه اش خيلي خيلي خيلي خوشكله!

    ماشين بالا , سوپركاره ديگه!!!

    650 اسب بخار (به به)

    پاسخ
  10. NASSY
    سوابق: (410 دیدگاه) ,

    بايد مديرعامل ايران خررو و سايپا رو سوار كوروت كرد و تا جاي كه جا داره

    سرعت بري , تا فرق گاري و ماشين بدونن( تا با چشاش 650 اسب بخار(خوده اسب

    رو) ببينه و به غلط كردم بيوفته) !!!

    والا بقران

    پاسخ
    1. sorena scirocco
      سوابق: (691 دیدگاه) ,

      صندلی کوروت برای آدم ها ساخته شده نه سایر جانداران

      پاسخ
  11. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    ولی خیلی مسخرس
    هنوز یک سال از رونمایی این مدل نگذشته
    جی ام گفته کار بر روی نسل جدید این خودرو رو شروع کرده
    😐

    پاسخ
    1. Ehsan
      سوابق: (1252 دیدگاه) ,

      درسته دیگه شورشو در اوردند ، فکر کنم بزودی به رکورد 3 مدل در سال برسند

      پاسخ
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      چرا این حرفو میزنید ؟؟؟

      مگه ندیدید که مرسدس بنز هم اعلام کرده که طراحیه نسل جدیدش از الان شروع

      شده ؟؟؟ اشکالی نداره .

      از الان کار بکنند ، خیلی بهتره تا با عجله یک محصول سردرگم بدهند بیرون .

      زیگما شما دیگه نباید این حرفو بزنی !!!!!

      شما که خیلی بهتر از من و احسان میدونی علت انتخاب شدن کوروت به عنوان

      خودروی سال امریکا چه چیزهایی بوده . !!!!

      پاسخ
      1. Ehsan
        سوابق: (1252 دیدگاه) ,

        میلاد جان شروع کنند به کار بر روی مدل جدید کار خوبیه ، اما نه اینکه سال بعد بدنش بیرون ، اینجوری حس تازگی مدل قبل رو از بین میبرند

        پاسخ
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          اهان . من اینو نمیدونستم که میخواد سال دیگه بده بیرون .

        2. میلاد
          سوابق: (208 دیدگاه) ,

          نه می خوام ببینم کی و کجا گفته سال دیگه مدل جدید میاد تو بازار؟!!!!!!!!
          مدل بعدی سال 2021 یا 2022 میاد تو بازار.

  12. شلبى
    سوابق: (563 دیدگاه) ,

    واقعا بى نقصه، اين ماشين تغييرات زيادى ب خودش ديده،پايه طراحى تمام كوروت ها نسل دوم اين ماشين هست كه اين نشان از اصالت اين خودرو داره، واقعا دوست داشتنيه.

    پاسخ
  13. شلبى
    سوابق: (563 دیدگاه) ,

    قيمتش هر چقدر كه باشه فكر كنم با اين ماشينايى كه تو اين ليست دور و ورش هستن اختلاف زيادى داشته باشه.
    شاهكارِ

    پاسخ
  14. گشنه
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    جونم ماشيناى آمريكايى كه تو اين ليست دو تا نماينده دارن. آلمان يدونه ژاپن هم خخخخخخ هيچى. جالب اينجاس كه قيمت كوروت و وايپر رو هم بزارى بازم به يدونه ماشين ديكه ى ليست نميرسه.

    پاسخ
  15. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    همش دارن پیشرفت میکنن و بهترش میکنن واقا شرف و انسانیت رو اینا دارن

    پاسخ
      1. PEUGEOT
        سوابق: (997 دیدگاه) ,

        منم خوشحالم شما رو میبینم سورنا جان
        زیاد بیا پدال از نظراتت استفاده کنم

        پاسخ
  16. shayan
    سوابق: (75 دیدگاه) ,

    بنظرتون چند قیمت میخوره؟تو خیابونایه تهران کفش نمیگیره؟؟

    پاسخ
  17. DRIVING PERFORMANCE
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    دوستان یه اطلاعاتی لینک این خودرو رو داخل سایت شورولت بگذارید گشتم نبود مدل استینگری بود فقط.
    راستی استادان آمریکایی باز چند تا سوال اگه میشه یه توضیحاتی درباره camaro z/28
    camaro zl1
    بدین که چه تفاوتی با مدل استاندارد داره
    2.شورلت ss چه سگمنتیه؟
    آهان چرا مدل zr1 و این مدل کروت در سایت شورلت برای فروش نیست؟

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      عزیزم
      این لینک این کوروت
      http://www.chevrolet.com/corvette-z06-supercar.html
      کامارو زد 28 از انجین 7 لیتری جی ام بهره میبره
      ولی zl1 انجینش 6.2 لیتری سوپرشارژ هست
      مدل استاندار که موتورش 3.6 شش سیلندره
      شورلت اس اس در کلاس بندی امریکایی در کلاس سدان فول سایز قرار داره که البته دیف عقبه
      این مدل کوروت در سایت شورلت هست براتون در بالای همین کامنت گذاشتم لینکشو
      Zr1 تولیدش متوقف شده برای همین صفحه اش از سایت شورلت به صورت مستقیم قابل دسترسی نیست.

      پاسخ
  18. Just 323
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    نظر خاصي نيست يه ماشينه متوسط در بين بقيه شايد ي سناريو بيش نباشد البته همون طور دوستان فرمودند: اصالت در اين ماشين حفظ نشده.. و تنوع زياده..البته بهتر بود الويت اول حفظ اصالت ميبود ..

    پاسخ
  19. hamid3x
    سوابق: (184 دیدگاه) ,

    همین دیروز تلویزیون خودمون یه مستند در مورد ساخت کوروت zcx نشان داد من که مبهوت ویژگی های این ماشین شدم ، برای تقسیم وزن جعبه دنده رو در قسمت عقب کار گذاشتن ،سیستم روغن رسانی طوری طراحی شده که سر پیچ ها روغن به تمام قسمت های موتور برسه،تحمل نیروی جانبی خیلی زیاد(در حدود 0.95g) ، ایرودینامیک خیلی خوب،سیستم الکترونیکی پیشرفته ، مونتاژ بسیار دقیق و …
    من که اولش از این ماشین بدم میومد آخرش عاشقش شدم.

    پاسخ
    1. شلبى
      سوابق: (563 دیدگاه) ,

      درست حميد جان، منم اون مستند رو ديدم بدليل اينكه موتور ماشين خيلى سنگين بود براى تقسيم وزن درست گيربكس رو ب عقب ماشين انتقال دادن.

      پاسخ
      1. مسعود
        سوابق: (131 دیدگاه) ,

        همه ماشین ها اینجورین دیگه . از دیگران یاد گرفتن گیربکس رو ببرن عقب. این ماله قرن ها پیشه که گیربکس رو میبردن عقب. آدم با این عاشق یه ماشین بشه ؟ عجیبه خیلی

        پاسخ
    2. مسعود
      سوابق: (131 دیدگاه) ,

      مثل اینکه زیاد هم از ماشین اطلاعات نداری

      پاسخ
  20. مسعود
    سوابق: (131 دیدگاه) ,

    فراری همین قدرتو بدون سوپرشارژ و توربوشارژ داره

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      1.ایا قیمت فراری اف اف 300 هزار دلار نیست؟
      2. ایا شتاب فراری اف اف افتضاح نیست؟
      3.ایا مصرف اف اف افتضاح نیست؟

      پاسخ
      1. مسعود
        سوابق: (131 دیدگاه) ,

        فراری هم بلد بود ماشینو بی کیفیت بسازه تا ارزون بشه. اف اف ماشین چهار نفرس با این حال کمی از آونتادور عقب میمونه . مصرفشم نمیدونم در جریان هستی یا نه 13 ه. با 12 سیلندر

        پاسخ
        1. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          با کیفیت بودن رو جی دی پاور مشخص میکنه!
          با کیفیت بودن رو 10 ها جایزه کیفی کوروت مشخص میکنه!
          با کیفیت بودن رو حرف تو مشخص نمیکنه آقای محترم.
          حالا این حرفا به کنار
          مصرف سوخت چی؟
          فروش چی؟
          شتاب چی؟
          قدرت چی؟
          تاپ اسپید چی؟

  21. مسعود
    سوابق: (131 دیدگاه) ,

    هر کسی که مستند کوروت رو ببینه میفهمه که چقد تو ساخت این ماشین ضعیف عمل شده و مشخصه که آمریکا هنوز بهتره خودشو درگیره سوپراسپورت نکنه

    پاسخ
    1. گشنه
      سوابق: (19 دیدگاه) ,

      فعلا كه كرده و تو اين ليست دو تا نماينده داره درحالى كه آلمان يدونه داره. تازه با قيمتى كه ماشيناى آمريكايى دارن انتظار دارى خط توليدشون مثل خط توليد فرارى باشن ؟؟

      پاسخ
      1. مسعود
        سوابق: (131 دیدگاه) ,

        خوب وقتی تو ساختش انقد بی کیفیت عمل میکنه باید هم ارزون بده…کی می خره آخه کوروت رو

        پاسخ
    2. شروین
      سوابق: (517 دیدگاه) ,

      اگه ضعیف عمل شده بود 60 سال رو خط تولید نمی موند و اینقدر طرفدار نداشت

      پاسخ
      1. مسعود
        سوابق: (131 دیدگاه) ,

        همیشه آدمایی که نمیدونن زیاده. همین نظراو نگا کن

        پاسخ
        1. شلبى
          سوابق: (563 دیدگاه) ,

          اتفاقا اقا مسعود تو هر مجله و سايتى كه اين ماشين رو چه اين مدل چه سرى قبل كه كارشناساى معروف و خبره با ماشين هاى هم كلاسش و بعضى وقتا با ماشينايى كه قيمتاشون خيلى بيشتر بود مقايسه كردن اكثر اونا امتياز بسيار بالايى ب اين ماشين دادن، نمونش هم در همين سايت موجوده، شايد اونا هم اندازه شما از ماشين اطلاعات نداشتن و چيزى نميدونستن!!!

        2. مسعود
          سوابق: (131 دیدگاه) ,

          خب معلومه دیگه اندازه من نمیدونن چون پول گرفتن از ماشین تعریف کنن خودشون رو به ندونستن میزنن

        3. شلبى
          سوابق: (563 دیدگاه) ,

          اههههههان!!!!!! عجججججججب!!!!!!!!!!!!!

    3. P.G
      سوابق: (485 دیدگاه) ,

      مسعود جان دقيقاً فازت چيه؟
      والا ما هم اون مستند ابركارخانه ها(mega factories)رو ديديم،تو خط توليد ماشين هيچ ايرادى وجود نداشت.جمعه ى قبل خط توليد كوروت z06نسل قبلو(c6) نشون ميداد،اين هفته خط توليد BMW z4رو نشون ميداد.اتفاقاً در بعضى قسمت ها مثل قسمت نقاشى ماشين خيلى با وسواس بيشترى نسبت به z4 كار ميكردن،يا مثلاً در قسمت ساخت شاسى كوروت خيلى كمتر از z4 دست به كار رفته بود وتقريباً تمام جوش هاى شاسى به صورت خودكار انجام ميشد و كلاً در طول خط توليد كوروت به جز موتور كه دست ساز بود،اتوماسيون بيشترى نسبت به z4وجود داشت.كسايى كه اين مستند ديده باشن ميدونن چى ميگم:)

      پاسخ
      1. مسعود
        سوابق: (131 دیدگاه) ,

        اتفاقا منم این مستند هارو دیدم. کاش میتونستیم با هم نگاه کنیم طنزیه واسه خودش . خیلی خنده داره که چطور دارن خریدار رو احمق فرض میکنن

        پاسخ
      2. P.G
        سوابق: (485 دیدگاه) ,

        وإلا نميدونم در جوابت چى بگم،چون براى حرف هات هيچ دليلى نميارى و يه سرى حرف كلى رو بدون هيچ منطقى ميگى،طبيعتاً آدم نميتونه باهات بحث كنه.
        ولى يه جورى ميگى كوروت آشغاله و به شعور مردم توهين ميكنه و خريداراش احمقن آدم فك ميكنه دارى راجع به پرايد صحبت ميكنى:))
        در رابطه با اينكه ميگى كى كوروت رو ميخره،به نظرم بهتره يه نگاهى به تاريخچه اين ماشين بندازى بعد نظر بدى،كوروت از١٩٥٣بى وقفه توليد شده و اين نشون دهنده مشترى پر و پا قرص اين ماشينه،
        نميدونم اطلاع دارى يا نه،همين الان تو خيلى جاهاى دنيا مثل همين تهران خيليا ميگردن ازاوراقچى ها وگاراژها ماشين هاى از رده خارج و اوراقى دهه٦٠و٧٠ مثل كوروت،كامارو،موستانگ،چارجر رو ميگيرن وبازسازى ميكنن واين ماشين ها باقيمت هاى خيلى بالا معامله ميشه،تو خود تهران قيمت اين ماشينها دوروبر ٢٠٠مليون يا حتى بالاتر ميچرخه(من خودم يكيشونو سراغ دارم كه كارش همينه) كه اين نشون دهنده خاص بودن اين ماشين هاست،چون اين ماشين ها حتى از خيلى ماشين هاى چندصد ميليونى صفر بيشتر جلب توجه ميكنن و همه تو خيابون نگاشون ميكنن!

        پاسخ
        1. مسعود
          سوابق: (131 دیدگاه) ,

          درسته که مدت زیادیه تولید میشه. ولی همین پراید هممدت زیادیه تولید میشه و صد سال هم بشه بازم خریدار داره و دلیلشم مشخصه : کیفیت رو بیار پایین، قیمت رو بیار پایین تعداد فروشتو ببر بالا. پس اینایی که میخان در مورد کوروت نظر بذارن فقط یه حرف میتونن بزنن: چون ارزونه ازش خوشم میاد . دیگه نمیدونم ماشین فوق العاده ایه و خیلی با کیفیت ه و اینارو دیگه نباید بگن . تو مهم ترین بخش ها مثل شاسی و موتور این ماشینو تست نمیکنن و وصل میکنن به هم میره. به قول تویوتا بساز بره کی به کیه

        2. P.G
          سوابق: (485 دیدگاه) ,

          تو رو خدا اينجورى نگووووو:(((
          آخه با چه عقلى كوروت رو با پرايد مقايسه ميكنى؟؟؟؟ازون حرفااا زدى ها!!!
          كوروت اگه پرفروش بوده تو بازار كاملاً آزاد و رقابتى جهانى اين طورى بوده ولى پرايد تو يه بازار انحصارى و و مزخرف ايران پر فروشه،ميشه بگى كجاى دنيا غير ايران پرايد عرضه ميشه؟؟؟؟آخه اين چه مقايسه ايه؟؟؟
          در مورد شاسى وموتور كوروت طورى حرف ميزنى انگار تو خط توليدش بودى وطبق معمول هيچ دليلى براى حرفات نميارى!كوروت بهترين ماشين ٢٠١٤ نشد؟موتور ٤٥٥اسبى يا ٦٥٠اسبى موتور ضعيفيه؟شتاب صفر تا صد ٣/٥ ثانيه كمه؟طراحى داخلى و خارجيش عالى نيست؟حالا همه ى اين ها رو وقتى كنارقيمت اين ماشين ميذارى،ميشه يه كار واقعاً ارزشمند، اينها چيزاييه كه هيچ راننده و عشق ماشينى نميتونه ازش چشم پوشى كنه!
          چه طورى ميگى كوروت سر هم بنديه؟؟؟ماشين هاى آمريكايى به سگ جون بودن و كم استحلاكى معروفن،ما خودمون ١٠سال شورولت داشتيم،جز پول بنزين و سرويس و لاستيك هيچ خرجى نداشت،حتى يه بار تو خيابون نذاشتتمون.ماشين هاى آمريكايى مرگ ندارن!
          بازم ميگم، در مورد تاريخچه و نسل جديد كوروت يه مقدار بيشتر مطالعه كن؛)))

        3. P.G
          سوابق: (485 دیدگاه) ,

          راستى به نظرت قيمت پرايد پائينه؟؟؟؟

        4. مسعود
          سوابق: (131 دیدگاه) ,

          بله ارزونترین ماشینه دیگه…

        5. P.G
          سوابق: (485 دیدگاه) ,

          نميدونم چه طورى ميتونى پرايد با كوروت مقايسه كنى؟؟؟يعنى واقعاً دليل فروش بالاى كوروت با فروش بالاى پرايد يكيه؟؟؟؟كوروت اگه ٦٠ساله پر فروشه تو بازار آزاد و رقابتى جهانى اتفاق افتاده،ولى پرايد تو بازار مريض،غير رقابتى و كم ظرفيت ايران پر فروشه،جايى رو تو دنيا سراغ ندارم غير ايران و سوريه وعراق و چند تا كشور بد بخت بيچاره ديگه پرايد توش عرضه شده باشه،تازه تو اون كشورها پرايد نصف قيمت ايران عرضه ميشه!پس پرايد رو به ما نه تنها ارزون نميدن بلكه گرون هم هست،ولى مقايسه كيفيت پرايد با كوروت ازون كارا بودهاااا:)))
          طورى از سرهم بندى وكيفيت پائين موتور و شاسى كوروت حرف ميزنى آدم فك ميكنه تو خط توليدش بودى!!!چه طورى ميگى كوروت تست نميكنن؟؟؟؟و طبق معمول براى اين حرفت هم هيچ دليلى نميارى و احساسى صحبت ميكنى،آيا كوروت بهترين ماشين ٢٠١٤ انتخاب نشد؟؟؟؟طراحى داخلى و خارجيش يكى از بهترين ها نبود؟؟؟موتور ٤٥٥ و ٦٥٠ اسبى كمه؟؟؟شتاب صفر تا صد ٣/٥ ثانيه عالى نيست؟؟؟وقتى همه ى اينا رو ميذارى كنار قيمت ارزونش، كوروت ميشه يه كار واقعاً ارزشمند و فوق العاده!
          بازم بهت ميگم برو در مورد تاريخچه و نسل جديد كوروت تحقيق كن بعد نظر بده!
          در ضمن جواب حرف هاى كامنت قبليم هم ندادى!
          بهتره بگى من از كوروت خوشم نمياد ولى نميتونى ازش ايراد بگيرى!

        6. مسعود
          سوابق: (131 دیدگاه) ,

          پراید و کوروت رو با هم مقایسه میکنم چون هر دو ارزونترین ماشین هستن. تو خط تولید نبودم ولی تصاویرش که هست. وقتی مینویسن مونتاژ دقیق ، مگه همه ی ما ندیدیم که شیشه ماشین رو چطور شانسی شانسی نصب میکنن و سر آخر هم کج در میاد؟ ماشین های سگ جون آمریکایی که از تیرآهن ساخته میشد سگ جون بودن ولی الان دیگه اون زمون نیس

        7. P.G
          سوابق: (485 دیدگاه) ,

          كلاً فقط حرف خودتو ميزنى و جوابى هم واسه دلايل من ندارى!
          همه چيز مشخصه،با شما ديگه بحثى ندارم!

        8. مسعود
          سوابق: (131 دیدگاه) ,

          مرسی خوشحال شدم

      3. P.G
        سوابق: (485 دیدگاه) ,

        پدال نظراتمو اينقدر دير ميذارى آدم فك ميكنه ثبت نشده، مجبوره دوباره بنويسه!!!

        پاسخ
  22. ROLLS R R ROYCE
    سوابق: (190 دیدگاه) ,

    کوروت ماشین خوبیه اما تو جاده!!!!!

    تو شهر وقتی تو بریدگی ها یا دوربرگردون ها ویا سر پیچ ها یک کم گاز میدی میخا بکه و تعادل شه از دست میده!!!!!!

    پاسخ
    1. مسعود
      سوابق: (131 دیدگاه) ,

      تعادلشو از دست میده؟ مگه تعادل هم داره؟

      پاسخ
      1. گشنه
        سوابق: (19 دیدگاه) ,

        مسعود جان قربونت، شما برو با همون نيسان gtr حال كن انقد هم در مورد كوروت نظر نده، كسى نميگه آى مسعود نظر نداد. وقتى ميگى كوروتو با پرايد ميشه مقايسه كرد چون هردوش ارزون ترين ماشيناى كشوراشونن، من چى بگم،
        مثل اينه كه بيل گيتس رو با ده خداى دهات ما مقايسه كنى با اين استدلال كه بيل گيتس پولدارترين آدم آمريكاس، حاج محمود هم پولدارترين آدم دهاته، پس بيل گيتس برابر حاج محموده

        پاسخ
        1. Agera
          سوابق: (3 دیدگاه) ,

          تو امریکا کسی ب نظرتون پراید رو میشناسه حالا هرچند فروش داشته باشه اما اینجا همه کوروت رو میشناسن هیچکی هم نمیگه بی کیفیته
          اما خودمون بی کیفیتی پرایدو ضرب المثل کردیم

  23. Agera
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    شرکت سازنده کوروت اگه بخوان راحت میتونن ی مدل با قدرت بالای هزار اسب بخار بسازن که حالا ی مقدار قیمت بالا هم داشته باشه من که واقعا مناظر همچین مدلی هستم ولی همین الانشم نسبت به قیمت روی خیلی از مدعی هارو کم کرده
    عشق است zr1 ?

    پاسخ
  24. امین
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    دوتا سوپرشارژ دیگه بزارن رو موتوره ۷ لیتری بعد بگن ۶۰۰ اسب توانشههههههه وایییییی….پورشه با موتوره ۴ لیتری همین قدرت رو داره و نیسان جی تی آر با همین حجم و همین قیمت توان بیشتر و شتاب بهتر….افرین مهندسی امریکایی

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.