سوپرشارژ ارزان برای C7 استینگری [ویدئو]

برای آندسته از مالکان C7 استینگری که نمی خواهند (یا شاید هم نمی توانند) برای خریداری Z06 استنیگری 75,000 دلاری دست به جیب شوند، تیونر کالیفرنیایی Edelbrock پیشنهاد وسوسه انگیزی دارد . . .

[jwplayer mediaid=”76314″]

نام این پکیج تقویتی E-Force گذاشته شده و تیونر هم این قول را به مشتریان داده که به لحاظ کیفیت و توانایی چیزی کمتر از سوپرشارژرهای Eaton TVS Rotor که جنرال موتورز قبلا بر روی موشک های بالستیک ZR1 می گذاشت، ندارد. 

به لحاظ قیمت هم این پکیج تقویتی با کمتر از 10,000 دلار C7 استاندارد شما را تبدیل به خودرویی 624 اسبی و 813 نیوتن متری می کند که دست کمی از قدرت 625 اسبی و گشتاور 861 نیوتن متری C7 Z06 ندارد.

30 دیدگاه

  1. شروین
    سوابق: (517 دیدگاه) ,

    این موتور کروت لامصب هر کاری باهاش می کنی جواب میده.

    پاسخ
  2. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    یه بچه هم میتونه موتور های جی ام و فورد رو تقویت کنه….
    از بس ساده هستن.

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      ژاپنی ها هم موتوراشون سادست .

      مخصوصا میتسوبیشی .

      پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        به پای انجین های جی ام نمیرسند در سادگی(منظور انجین های اسپرت هست)

        پاسخ
        1. شلبى
          سوابق: (563 دیدگاه) ,

          اصلا امريكاييها ساده ساز هستن به همين دليل وسايلشرن كم دردسره، اين راجع ب همه چيشون هست ، شما اگر كتاب هاى اروپايى و امريكايى رو در مورد يه مطلب خاص مطالعه كنى كاملا اين موضوع رو متوجه ميشى كه چقدر كتاب هاى امريكايى ساده تر نوشته شدن.

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود . شما در مورد موتور های امریکایی بهتر میدونی .

        اما ژاپنی ها هم رتبه ی 2 رو دارند . البته با تفاسیر شما .

        پاسخ
        1. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          http://www.chevrolet.com/performance/crate-engines.html
          اکثر تیونر های شخصی
          از انجین های جی ام استفاده میکنن
          هیچ کمپانی نیست که این همه انجین اسپرت رو به صورت خام بفروشه
          خیلی جالبه
          این جی ام واسه خودش یه پا کامینزه 🙂

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          بله . اتفاقا چند روز پیش یک خبری خوندم از بنتلی ایی

          که صاحبش موتور جنرال موتورز انداخته بود روش و بالای

          1000 اسب بخار قدرت داشت .

  3. PEUGEOT
    سوابق: (997 دیدگاه) ,

    اگزوزاشو ببین چه غولیه
    من که از رخ ماشین و قدرت موتورش خوشم اومد

    پاسخ
    1. NASSY
      سوابق: (410 دیدگاه) ,

      درود زیگما

      عكس ناوارا رو ديديم !!!
      طراحي بيرونش زياد تغيير نكرده (جلو پنجره فقط)
      (البته زياد معلوم نيست)
      اما من به فكر جا پاي صندلي عقب هستم(اميدوارم بزرگتر شده باشه)

      جراغ پشتش هم از حالت مستطيلي بيرون اومده!!!

      پاسخ
  4. گشنه
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    خدايا، نعمت كوروت راندن رو از ما نگير. خدايا خودت ميدونى كه واسه خودم فضايى فكر نميكنم كه مثلا بهم بوگاتى بده. من به همين كوروت 52 هزار دلارى راضيم. خدايا نعمت بفرست به سازنده اين ماشين كه ميتونست مثل ژاپنى ها و آلمانى ها اين ماشينو با اين قدرت بالاى صد هزار دلار بفروشه ولى چون به فكر اين بود كه همه بايد لذت رانندگيو بچشن اينو ارزون ميده. خدايا اين كسايى كه طرفدارى بيخودى از اين دو تا كشور ميكنن رو از خواب بيدار كن. اگه قرار باشه همين آلمانى پرست ها يه ماشين اسپرت بگيرن چاره اى ندارن جز اينكه برن سراغ ماشيناى آمريكايى چون عشقشون اصلا بهشون محل نميزاره و يه اسپرت درست حسابى متناسب با جيبشون براشون درست كنه. اين آمريكاس كه به فكر ما غير ثروتمنداس ( نود نه درصد كره زمين) درحالى كه آلمان به فكر اون يك درصده. متعصبا لطفا يه ماشين آلمانى يا ژاپنى مثال بزنيد كه توانايى هاى كوروت را داشته باشه و زير 150 هزار دلار باشه؟؟ حالا نميگيم هم قيمت كوروت

    پاسخ
    1. مک میسل
      سوابق: (2630 دیدگاه) ,

      بی ام و ام6 کوپه-140هزار دلار
      بنز اس ال اس ای ام جی-163 هزار دلار
      پورشه911 توربو اس-156هزار دلار
      فراری کالیفرنیا-150هزار دلار
      بازم میخوای مثال بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
      1. گشنه
        سوابق: (19 دیدگاه) ,

        اينا كه همه بالاى 150 هزارتا بودن. حالا كوروت 52 هزارتاس. يعنى صدهزار تا اختلاف 300 ميليون تومن فرق . خجالت نميكشى بازم دارى از اروپايى ها طرفدارى ميكنى؟

        پاسخ
  5. esi
    سوابق: (389 دیدگاه) ,

    اینکه خیلی عالیه اونم فقط با 10000 هزار تا8

    پاسخ
  6. yasin
    سوابق: (126 دیدگاه) ,

    اقاتواین رده

    ماشینای اسپرت

    فقط کوروت تو

    رده سوپر اسپرت

    فقط گودزیلای ژاپنی

    {دیگه می دونید چیومی گم}

    تورده هایپر کار هم هنسی و

    کوینینزگ{اخرنوشتنشو یاد

    نگرفتم!!}البته این نظر

    من بود.

    راستی درباره کوروت باید

    بگم خیلی خوشگله نسبت به

    نسل قبلیش واین سوپرشارژر

    هم که روش گذاشتن بی نظیر

    شده!!البته فابریکش هم

    غول بودولی ازوایپر

    عقب می موند!!ولی حالا

    خیلی بهتر شده.

    پاسخ
  7. hosein.g
    سوابق: (33 دیدگاه) ,

    میگم تاپ گیر کی ها و از چه شبکه ای پخش میشه؟با تشکر

    پاسخ
    1. چاپلو.کره ینی پیشرفت.
      سوابق: (486 دیدگاه) ,

      صبح های جمعه. ساعتای 10.30 . 11
      از شبکه ی BBC فارسی

      پاسخ
  8. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2207 دیدگاه) ,

    باید این ماشین رو برونم.باید.
    در ضمن فروش کروت تو ماه می تو امریکا نسبت به سال قبل 270 درصد افزایش یافته که نشون میده این کروت نسبت به کروت های نسل قبلش بیشتر نظر مردم رو به خودش جلب کرده

    پاسخ
  9. sadegh
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    ماشینای آمریکایی خیلی انعطاف پذیر ساخته میشن، همیشه برای تغییرات توشون دست تیونر بازه، نمونش هم مث هنسی ونوم، از کروت چی ساختنا! (البت ژاپنی هاهم یه همچین حال دارن)

    پاسخ
  10. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    خیلی از کوروت نسل جدید خوشم میاد چون یه گام بزرگ رو به جلو بود واسه شورولت
    امیدوارم روزی بیاد که حداقل بتونم سوارش شم

    پاسخ
  11. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    این یه امتیاز محسوب میشه برای این خودرو

    پاسخ
  12. من
    سوابق: (192 دیدگاه) ,

    با 10000 دلار روی پراید چی کار میشه کرد؟

    پاسخ
  13. NASSY
    سوابق: (410 دیدگاه) ,

    عــــــــــــــجــــــــــــــــــب!!!

    پاسخ
  14. NASSY
    سوابق: (410 دیدگاه) ,

    خيلي خيلي خوشكل شده طراحي بيرونش (پخته تر شده)

    طراحي پشتش محشــــــــــــــره!

    رنگ زرد خيلي بهش مياد :P:

    پاسخ
  15. چ مثل چاپلو
    سوابق: (486 دیدگاه) ,

    سلام به همه.
    دوستان کسی از خودم خبر نداره؟ دوستان “خودم” رو میگم منظورم شخص بنده نیستا.
    این کوروت عالیه لامصب اصن شورلت از قدیم کارش بیست بود حالا که دیگه…
    گور بابای محیط زیست موتور 600اسبی V8 توربو رو عشق است.
    لاستیک سوزوندنو دور دوناتی رو عشقه داداش.
    قیمت 50000 تایی تو. رختو. اگزوزتو. مصرف پایینتو. قدرتتو. اصن اون ارم کروتتو میخوام میفهمی چی میگم یا نه؟؟؟؟

    پاسخ
  16. reza
    سوابق: (157 دیدگاه) ,

    از نماي جلو احساس ميكنم يه خورده شبيه فراري شده(البته بدون در نظر گرفتن هواكش رو كاپوت)

    مشخصات لازم امريكايي بودن رو داره

    پاسخ
  17. امین
    سوابق: (139 دیدگاه) ,

    اخرش من اینو میحرم بد جوری دیوونم کرده.
    به نظرم به تکامل رسیده دگه اخرت ماشینه.
    درود بر شرف امریکای جهانخوار

    پاسخ
  18. h112
    سوابق: (301 دیدگاه) ,

    (فک کنم) تکنولوژی افزایش قدرت موتور به ترتیب
    Twin biturbo, biturbo, twin turbo, turbo, supercharger…
    آیا درسته؟؟

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.